Mitä luokkaa sakot ovat kun kyseessä on "pieni" tägi tehtynä julkiseen roskikseen/penkkiin/aitaan yms.
Kuinka ison sakon voi saada yhdestä tai parista tägistä? Tehtynä esim roskikseen
6
276
Vastaukset
- Anonyymi
Vain kiinni jäämisestä rangaistaan. Sanotaan ettei tyhmyydestä sakoteta mutta siitä voi silti joutua maksamaan, koko kropankin kerrotaan kärsivän..
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17699706o
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mitä sen on väliä? Tietenkään et moiseen typeryyteen sorru.
- Anonyymi
Sakon lisäksi tulee maksettavaksi kohteen puhdistuskulut, jotka usein ovat suuremmat kuin pieni sakko pienituloiselle tekijälle.
- Anonyymi
Sakko voi olla esimerkiksi 6 x 6 euroa = 36 euroa ja puhdistuskulut 500 euroa. Mutta asia ei jää siihen. Poliisi rekisteröi rikoksentekijät omiin rekisterihinsä, ottaa tuntomerkit, sekä sormenjäljet ja valokuvan. Ne säilyvät rekistereissä koko elinajan. Tyhmä teko voi kolahtaa omaan nilkkaan vaikka 20 vuoden kuluttua. Jää haettu työ saamatta, jos pyrkii työhön, missä tarkastetaan hakijan menneisyys.
- Anonyymi
Ei tarvitsisi kysellä noin typeriä, kun ei typeryyttään menisi niitä tägejä tekemään.
Paitsi toki kai ajattelit, että isi ja äiti maksavat mielellään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821379Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661175Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121170Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2001164Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755