Elikkä siis miulla on puhelun soittamisen pelko. Voin tuttaville puheluita soitella, mutta nyt pitäis kaks aikaa varata soittamalla. Oon 17 eli ensimmäistä kertaa itse pitää asioita alkaa hoitamaan. (En oo joutuu käymään missään "hoidoissa" moneen vuoteen).
Ensinnäkin hammastarkastukseen: Sanon nimeni ja että haluan varata ajan, he kysyvät henkilötunnuksen, kerron sen ja saan ajan? Meneekö suurin piirtein näin?
Koulu terveydenhoitaja: Nimeni nyt eka kerron mutta sanonko ensimmäisenä, että haluan varata ajan vai kerronko oireet ekana? (korvassa ongelmia)...
Ajanvaraus puhelinsoitolla
Anonyymi-ap
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
kerrot nimesi ja sanot että haluat varata ajan.Kuuntel ja vastaa kysymyksiin jos niitä sulle esitetään puhelimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203153- 162042
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371854Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3581842- 311457
- 301390
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 181032
- 641029
- 54987