Joskus on elämässä

Parempi luovuttaa kun olla toiselle

Tunteilla leikkimisen kohde

26

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni ajattelee vaan omaa napaa

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­N­­y­­m­­f­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17701024S

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Niin ja kuka haluaa hyötyä ja kenen kustannuksella

      • Anonyymi

        Oletkin se prinssi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin se prinssi

        Prinssi vedättää muita


    • Anonyymi

      Miksi kukaan haluaa olla pelkkä hyväksi käyttön uhri

      Jokainen voi miettiä sitä omalle kohdaleen

    • Anonyymi

      Elämässä kun tarpeeksi pettyy

      On vaikea enään luottaa keneenkään

      • Anonyymi

        Oon oppinu ton jo ajat sitten, se on tosi helppoa.
        Mutta oikean ja välittävän rakkauden löytyminen onkin sit tosi vaikeeta.
        Ehkä elän lopun elämäni ennemmin yksin kuin paskassa parisuhteessa jonku ruikuttajan kanssa 😻👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon oppinu ton jo ajat sitten, se on tosi helppoa.
        Mutta oikean ja välittävän rakkauden löytyminen onkin sit tosi vaikeeta.
        Ehkä elän lopun elämäni ennemmin yksin kuin paskassa parisuhteessa jonku ruikuttajan kanssa 😻👅

        Monet vaan käyttää hyväksi toisia

        Tai vedättää toisen rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet vaan käyttää hyväksi toisia

        Tai vedättää toisen rahat

        Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
        Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
        Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
        Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
        Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳

        et tiedä edes mitä rakkaus on

        se vaan on faktaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
        Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
        Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳

        Eniten vituttaa kaikki


    • Anonyymi

      On parempi lähtee pois

      Kun tulla uudeleen
      Hyväksi käytettyksi

    • Anonyymi

      Niin prinssi etsi vaan toinen vedätyksen kohde

    • Anonyymi

      Heti yritetään alkaa kääntää toisen kirjoituksia

      • Anonyymi

        Aika raukkamaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika raukkamaista

        No niin o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin o

        Halutaan toisen siivellä ratsastaa huomiota


    • Anonyymi

      Jos sä tuhoot mun tietokoneen ja vielä kerran murtaudut mun pankki tilille

      Joudut maksamaan korvaukset

      Tieto murrosta

      Oot tehnyt jo riittävästi paskaa

      • Anonyymi

        Jollain ihan pienet harhat menossa. Kannattaa kysellä niiden perään jotka sun kämpässä juoksee. Ehkä ne panot


      • Anonyymi

        Homppelin avustuksella he pääsevät leikiten
        PC koneellesi.Muista prinssillä on rikollisia ystäviä.Älä käytä PC konetta,koska todennäköistä
        on,että se on vaikea puhdistaa.


    • Anonyymi

      Prinssi

      Jätä mut jo rauhaan

      En jaksa sun kieroiluja enään

    • Anonyymi

      Olen sun mielestä

      Liian lihava joten jätä mut rauhaan jo

    • Anonyymi

      Prinssi on paholaisen vallassa

      Anna mun olla jo

    • Anonyymi

      Koita jo tajuta en halua prinssi enään nähdä

    • Anonyymi

      Koita tajuta mua ei enään kiinosta kierot prinssit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe