Parempi luovuttaa kun olla toiselle
Tunteilla leikkimisen kohde
Joskus on elämässä
26
165
Vastaukset
Moni ajattelee vaan omaa napaa
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17701024S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niin ja kuka haluaa hyötyä ja kenen kustannuksella
- Anonyymi
Oletkin se prinssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin se prinssi
Prinssi vedättää muita
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaa olla pelkkä hyväksi käyttön uhri
Jokainen voi miettiä sitä omalle kohdaleen - Anonyymi
Elämässä kun tarpeeksi pettyy
On vaikea enään luottaa keneenkään- Anonyymi
Oon oppinu ton jo ajat sitten, se on tosi helppoa.
Mutta oikean ja välittävän rakkauden löytyminen onkin sit tosi vaikeeta.
Ehkä elän lopun elämäni ennemmin yksin kuin paskassa parisuhteessa jonku ruikuttajan kanssa 😻👅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon oppinu ton jo ajat sitten, se on tosi helppoa.
Mutta oikean ja välittävän rakkauden löytyminen onkin sit tosi vaikeeta.
Ehkä elän lopun elämäni ennemmin yksin kuin paskassa parisuhteessa jonku ruikuttajan kanssa 😻👅Monet vaan käyttää hyväksi toisia
Tai vedättää toisen rahat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet vaan käyttää hyväksi toisia
Tai vedättää toisen rahatNiin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳et tiedä edes mitä rakkaus on
se vaan on faktaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳Eniten vituttaa kaikki
- Anonyymi
On parempi lähtee pois
Kun tulla uudeleen
Hyväksi käytettyksi - Anonyymi
Niin prinssi etsi vaan toinen vedätyksen kohde
- Anonyymi
Heti yritetään alkaa kääntää toisen kirjoituksia
- Anonyymi
Aika raukkamaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika raukkamaista
No niin o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin o
Halutaan toisen siivellä ratsastaa huomiota
- Anonyymi
Jos sä tuhoot mun tietokoneen ja vielä kerran murtaudut mun pankki tilille
Joudut maksamaan korvaukset
Tieto murrosta
Oot tehnyt jo riittävästi paskaa- Anonyymi
Jollain ihan pienet harhat menossa. Kannattaa kysellä niiden perään jotka sun kämpässä juoksee. Ehkä ne panot
- Anonyymi
Homppelin avustuksella he pääsevät leikiten
PC koneellesi.Muista prinssillä on rikollisia ystäviä.Älä käytä PC konetta,koska todennäköistä
on,että se on vaikea puhdistaa.
- Anonyymi
Prinssi
Jätä mut jo rauhaan
En jaksa sun kieroiluja enään - Anonyymi
Olen sun mielestä
Liian lihava joten jätä mut rauhaan jo - Anonyymi
Prinssi on paholaisen vallassa
Anna mun olla jo - Anonyymi
Koita jo tajuta en halua prinssi enään nähdä
- Anonyymi
Koita tajuta mua ei enään kiinosta kierot prinssit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
