Parempi luovuttaa kun olla toiselle
Tunteilla leikkimisen kohde
Joskus on elämässä
26
83
Vastaukset
Moni ajattelee vaan omaa napaa
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17701024S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Niin ja kuka haluaa hyötyä ja kenen kustannuksella
- Anonyymi
Oletkin se prinssi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin se prinssi
Prinssi vedättää muita
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaa olla pelkkä hyväksi käyttön uhri
Jokainen voi miettiä sitä omalle kohdaleen - Anonyymi
Elämässä kun tarpeeksi pettyy
On vaikea enään luottaa keneenkään- Anonyymi
Oon oppinu ton jo ajat sitten, se on tosi helppoa.
Mutta oikean ja välittävän rakkauden löytyminen onkin sit tosi vaikeeta.
Ehkä elän lopun elämäni ennemmin yksin kuin paskassa parisuhteessa jonku ruikuttajan kanssa 😻👅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon oppinu ton jo ajat sitten, se on tosi helppoa.
Mutta oikean ja välittävän rakkauden löytyminen onkin sit tosi vaikeeta.
Ehkä elän lopun elämäni ennemmin yksin kuin paskassa parisuhteessa jonku ruikuttajan kanssa 😻👅Monet vaan käyttää hyväksi toisia
Tai vedättää toisen rahat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet vaan käyttää hyväksi toisia
Tai vedättää toisen rahatNiin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
Eiku mulla onkin ikävä. Ei olekkaan. Rakastan sua. En rakastakkaan. Ollaan
Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳et tiedä edes mitä rakkaus on
se vaan on faktaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja jotkut vie toiselta koko elämän. Kämpän vedätyksellä ja lupaamalla yhteenmuuton. Kun pääsee paikanpäälle kamoineen ja kämppä on myyty. Ei muutetakkaan.
Ei olla. Sussa on vikaa. Ei ookkaan oot täydellinen. Myy vaan se asunto sun kavereista pitää päästä. Sun vanhemmat ja lapset sitä tätä ja tota. Kun se hetki koittaa ettei mulla ole mitään⏳Eniten vituttaa kaikki
- Anonyymi
On parempi lähtee pois
Kun tulla uudeleen
Hyväksi käytettyksi - Anonyymi
Niin prinssi etsi vaan toinen vedätyksen kohde
- Anonyymi
Heti yritetään alkaa kääntää toisen kirjoituksia
- Anonyymi
Aika raukkamaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika raukkamaista
No niin o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin o
Halutaan toisen siivellä ratsastaa huomiota
- Anonyymi
Jos sä tuhoot mun tietokoneen ja vielä kerran murtaudut mun pankki tilille
Joudut maksamaan korvaukset
Tieto murrosta
Oot tehnyt jo riittävästi paskaa- Anonyymi
Jollain ihan pienet harhat menossa. Kannattaa kysellä niiden perään jotka sun kämpässä juoksee. Ehkä ne panot
- Anonyymi
Homppelin avustuksella he pääsevät leikiten
PC koneellesi.Muista prinssillä on rikollisia ystäviä.Älä käytä PC konetta,koska todennäköistä
on,että se on vaikea puhdistaa.
- Anonyymi
Prinssi
Jätä mut jo rauhaan
En jaksa sun kieroiluja enään - Anonyymi
Olen sun mielestä
Liian lihava joten jätä mut rauhaan jo - Anonyymi
Prinssi on paholaisen vallassa
Anna mun olla jo - Anonyymi
Koita jo tajuta en halua prinssi enään nähdä
- Anonyymi
Koita tajuta mua ei enään kiinosta kierot prinssit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156