Mutta säilyttäkää velankorkojen vähennysoikeus verotuksessa, niin kuin se on ollut ennenkin
Muutenkin on rankkaa, kaikki on noussut, kuitenkin olen koettanut säästää, ei ulkomaan matkoja, ei turhia rahanmenoja, mutta tuo hallituksen töykeys velallisia kohtaan tahtoo masentaa.
Kaikkeen muuhun on rahaa laitettu ajattelematta nyt iski nuukuusko, vai kateus, että noi meinaa saada oman kodin?
Veroja olen maksanut koko ikäni, ei luppoaikoja..
Asuntojen ostossa lainnaa joutuu ottamaan,
Anonyymi-ap
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, kyllä asuntolainojen velankorko pitää saada vähennetyksi, se olisi pieni hyvä ele valtion taholta!
Päätimme, että äänestämme sitä puoluetta seuraavissa vaaleissa, joka ottaa tämän tosissaan.
Jollei kokonaan, niin edes 70 prosenttia, hieman se auttaisi velallisia. - Anonyymi
Hyvä, että otetaan viimein puheeksi tuo epäinhimillisyys ja huutva vääryys.
Pitäisi ihmisiä kannustaa säästämään, eikä torpata heti viimeistäkin oljenkortta.
Siis hallituksen tulee palauttaa as.lainojen korko takaisin, niin kuin se oli ennenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111302
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666