TM julkaisi Yariksen loppuraportin. Vähän huolestuttavaa lukea että kahdessa TM:n testaamassa Yariksessa on molemmissa ollut vakavia sähkövikoja.
Niin vakavia että Yariksia on maahantuojan päätöksellä pitänyt kuljettaa hinausauton lavalla korjattavaksi.
"mainitsimme Toyota Yariksen sytyttäneen vikavaloja toimiessaan talvivertailun tukiautona. Vikavalot ja ilmoitukset koskivat jarrujärjestelmää, joka hybridiautossa liittyy osaksi koko voimalinjaa. Auto ilmoitti muun muassa alentuneesta jarrutehosta, abs-järjestelmän toimintahäiriöstä sekä näiden tukitoimintojen häiriöistä. Jarrupoljin vaatikin enemmän voimaa, ja abs-järjestelmän puute oli talviliukkailla helppo todeta.
Toyotan puolustukseksi kerrottakoon vikailmoituksen olleen erittäin selkeä, joten kuljettajalle tilanne ei tullut yllätyksenä.
Testasimme ongelmaan nykyratkaisua: käynnistimme auton uudelleen. Se auttoi, ja matka pääsi jatkumaan järjestelmien toimiessa. Tietysti kuljettajan täytyi tarkkailla tilannetta valppaasti.
TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2022/toyota-yaris-15-hybrid-active-yariksen-jarruvika-jai-mysteeriksi/
Pitkäaikaisena TM:n lukijana ei tule mieleen että mikää auto aikaisemmin olisi rähmännyt käyttötestin näin täydellisesti. Onhan niitä pikku murheita mahtunut muillekin autoille. Mutta että auto menisi täysin ajokelvottomaan kuntoon toistuvasti testin aikana...
Sanokaas onko tämä ensimmäinen kerta vai onko joku auto vikaantunut noin pahasti aikaisemminkin?
Onko Yaris TM-testihistorian ainoa auto jota on pitänyt viedä hinausauton lavalla?
64
210
Vastaukset
- Anonyymi
Auton lavalla kuljetettavalla Yariksella saa aikaan paljon enemmän ihailua ja kateutta kuin nyhjäämällä alinopeutta ajamalla.
- Anonyymi
Toyota käsittämätön voittaja.
Toyota, Toyota, Toyota
Mutta mitä autoja viime vuonna sitten ostettiin? Voittajasta sentään ei ole epäselvyyttä.
Valtikan Skoda Octavialta riistänyt Toyota Corolla oli kolmatta vuotta peräjälkeen ykkönen, eikä kisaa voi varsinaisesti pitää edes tasaisena. Japanilaisvalmistajan dominanssi on suorastaan häkellyttävä, sillä se vei Yariksella ja RAV4:llä nimiinsä koko palkintopallin.
Parhaat myy.- Anonyymi
Jos uskot, että oston takana on viisaus, niin miksi suomalaiset ovat köyhiä. Luulisi, että osataan tehdä rahaakin.
- Anonyymi
Ei ollut vaikeaa arvata että tämä ketju lähtipoukkoilemaan pitkin ja poikin.
Kun itse kysymys oli hyvin yksinkertainen:
Onko mitään muuta TM:n käyttötestin autoa jouduttu tuomaan kesken testin hinausauton lavalla korjattavaksi?
Jos on niin mikä on se auto?- Anonyymi
Yarista ostetaan lähinnä Kehä 3 sisäpuolella, ei niillä lähdetä liikkeelle kovalla pakkasella eikä ainakaan ikinä Lappiin!
- Anonyymi
"Ei ollut vaikeaa arvata että tämä ketju lähtipoukkoilemaan pitkin ja poikin."
Nämä tojopojut poukkoilevat kuin peurat auton ajovaloissa kun päästä ei löydy se fiksumpaa ajatusta kuin siltä peuraltakaan.
Kun totuus on se että Toyotan elektroniikka ei kestä Suomen talvea ja päästä ei löydy kuin peuran säikähtänyt ilme.
- Anonyymi
Yariksen purettu moottori on kuin pakasta vedetty:)
https://tekniikanmaailma.fi/tmn-kuvagalleria-talta-nayttavat-toyota-yariksen-puretun-moottorin-osat-60-000-kilometrin-ajon-jalkeen/- Anonyymi
Ihan kiva jos moottori on kunnossa.
Mutta mitä se auttaa jos Yariksen sähköpuoli on siinä kunnossa että maahantuoja kieltää sillä ajamisen ja katsastuksessa tulee hylky? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva jos moottori on kunnossa.
Mutta mitä se auttaa jos Yariksen sähköpuoli on siinä kunnossa että maahantuoja kieltää sillä ajamisen ja katsastuksessa tulee hylky?Onko niin käynyt?
- Anonyymi
RAV 4 päätyi pusikkoon ja valutti nesteet sinne pusikkoon, päätyi myös lavetilla korjaamolle. Toyota tosin antoi toisen auton tilalle et testi saatiin ajettua loppuun.
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2021-nain-toyota-rav4-ajautui-penkkaan-vaistokokeessa-katso-video/- Anonyymi
Auton vika kun kytketään ajonvakausjärjestelmä pois ja ajetaan väistökokeessa pusikkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auton vika kun kytketään ajonvakausjärjestelmä pois ja ajetaan väistökokeessa pusikkoon.
Ei auta rimpuilusi!
Joka autolla, missä pystyi ajonvakautuksen kytkemään pois, ajettiin sama väistökoe vielä kovemmalla nopeudella missä tojo karkasi ojaan ja särkyi. Tojossa on ongelma perus ajettavuudessa.
Käytöshäiriö esiintyi myös kesäolosuhteissa Teknikens Världin väistökokeessa.
https://youtu.be/CLnaParvC_8
- Anonyymi
Yariksen huippumyynnit pistävät YT-neuvottelut kilpailijoiden leireissä käyntiin.
- Anonyymi
Autobildin 100tkm kestotestissä Golf1.4 tsi moottori purettiin kans oli ihan pakkakunnossa sekin. Samoin DSG vaihteisto.
- Anonyymi
"Onko niin käynyt?"
On käynyt. Ja nimenomaan TMn testissä kävi niin.
Yarisin sähköviat pakottivat sen tuomisen hinausauton lavalla pois testeistä.
Ei mitään toivoa että olisi saanut leimaa tuossa kunnossa.
Ja kuitenkin melkein uusi auto. - Anonyymi
POP Vakuutuksen tilastot osoittavat, että BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja.
Useimmiten hinausauto tilataan teknisen vian takia
Luotettavimmiksi osoittautuivat Toyota, Honda ja Nissan.
"Erityisesti japanilaismerkit erottuvat näissäkin tilastoissa toimintavarmuudellaan. Vaikka osittain ilmiötä selittävät näillä merkeillä keskimääräistä pienemmät vuosittaiset ajokilometrit, on kuitenkin tekninen toimintavarmuus näissä keskitasoa paremmalla tasolla", toteaa POP Vakuutuksen aktuaari- ja talousjohtaja Erkka Jalonen. - Anonyymi
Edelleen ainoa auto joka on sipannut kesken TMn käyttötestin on Toyota.
- Anonyymi
Ei ole tullut vielä yhtään toista autoa esille jota olisi pintakäsittelyyn viedä hinausautolla kesken TMn testien.
Toyota on ainoa. - Anonyymi
Tämän ketjun Toyotaa pilkkaavista kirjoituksista saa täysin väärän käsityksen, jolla ei mitään tekemistä totuuden kanssa.
- Anonyymi
Tässä vielä todellisuuspohjaista faktaa.
Tämä kouraisee syvältä.
POP Vakuutuksen tilastot osoittavat, että BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja.
Useimmiten hinausauto tilataan teknisen vian takia.
Luotettavimmiksi osoittautuivat Toyota, Honda ja Nissan.
"Erityisesti japanilaismerkit erottuvat näissäkin tilastoissa toimintavarmuudellaan. Vaikka osittain ilmiötä selittävät näillä merkeillä keskimääräistä vain hieman pienemmät vuosittaiset ajokilometrit, on kuitenkin tekninen toimintavarmuus näissä keskitasoa paremmalla tasolla", toteaa POP Vakuutuksen aktuaari- ja talousjohtaja Erkka Jalonen. - Anonyymi
"Tämän ketjun Toyotaa pilkkaavista kirjoituksista saa täysin väärän käsityksen, jolla ei mitään tekemistä totuuden kanssa."
Yksinkertainen totuus on se että Yaris tuotiin TM:n talvitesteistä pois hinausauton lavalla toistuvien jarruvikojen takia ja Toyotan maahantuojan aloitteesta.
Mitään muuta autoa ei ole koskaan jouduttu tuomaan lavetilla pois noista testeistä
Mikä tässä viestissä ei ole totta? - Anonyymi
Eipä ile muita käyttätestisutoka jouduttu lavetilla kuljettamaan. Ja korjaamon tunarit ei edes osannut korjata vikaa. Se on aivan herran huomassa taas seuraavilla pakkasella toimiiko jarrut kunnolla.
- Anonyymi
Muutama tuhat Yaris myyty tänäkin vuonna eikä pienintäkään vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama tuhat Yaris myyty tänäkin vuonna eikä pienintäkään vikaa.
Jahas, taas näitä tojotietäjiä jotka kuvittelee, että heille raportoidaan kaikista Toyotien vioista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama tuhat Yaris myyty tänäkin vuonna eikä pienintäkään vikaa.
Onko sinulla pääsy niiden tuhansien Yariksien takuuhuolto-tilastoihin?
- Anonyymi
Kulutus pienenee, kun osa matkasta menee takuun piikkiin.
- Anonyymi
Puolet sähköllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolet sähköllä.
Ja puolet lavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puolet lavalla.
Niin tekee: Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.
- Anonyymi
Toyota on edelleen ainoa kesken TMn testin hinnauskuntoon hyytynyt hauto. Melkoinen ritsa.
- Anonyymi
Taannoin kun oli skodan kestotesti, niin koko vaihdelaatikko hajosi ja meni vaihtoon eikä kukaan ihmetellyt kun se oli joku dsg joka pätki itsensä hajalle. Mikä siinäkin on että vaikka joku audi, vaikka on niin kallis auto kun on, , joutuu kuitenkin useimmin hinausauton lavalle puolueettoman vakuutusyhtiönkin mukaan teknisen vian takia. Toyota pokkasi kuitenkin kaikki mitalit vime vuonnakin kun kansa sai itse valita. Eikö olekkin ihmeellistä? Miksei sitä itäkinneri, skoota faapiaa tai volsun poloista osteta kun yaris vaan revitään käsistä? Puttipalloauton suosiokin on jo sulanut kilpaa menneen talven lumien kanssa. Harmin paikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taannoin kun oli skodan kestotesti, niin koko vaihdelaatikko hajosi ja meni vaihtoon eikä kukaan ihmetellyt kun se oli joku dsg joka pätki itsensä hajalle. Mikä siinäkin on että vaikka joku audi, vaikka on niin kallis auto kun on, , joutuu kuitenkin useimmin hinausauton lavalle puolueettoman vakuutusyhtiönkin mukaan teknisen vian takia. Toyota pokkasi kuitenkin kaikki mitalit vime vuonnakin kun kansa sai itse valita. Eikö olekkin ihmeellistä? Miksei sitä itäkinneri, skoota faapiaa tai volsun poloista osteta kun yaris vaan revitään käsistä? Puttipalloauton suosiokin on jo sulanut kilpaa menneen talven lumien kanssa. Harmin paikka!
"Taannoin kun oli skodan kestotesti, niin koko vaihdelaatikko hajosi ja meni vaihtoon "
Laitapa linkki tuohon testiin.
Taas joutuu tojotisti valehtelemaan.
Tässä kuitenkin täysi tositarina linkin kanssa siitä miten Toyota hyytyi toistuvasti kesken TM:n käyttötestin. Ja hinurin lavalla etelään sulamaan.
"mainitsimme Toyota Yariksen sytyttäneen vikavaloja toimiessaan talvivertailun tukiautona. Vikavalot ja ilmoitukset koskivat jarrujärjestelmää, joka hybridiautossa liittyy osaksi koko voimalinjaa. Auto ilmoitti muun muassa alentuneesta jarrutehosta, abs-järjestelmän toimintahäiriöstä sekä näiden tukitoimintojen häiriöistä. Jarrupoljin vaatikin enemmän voimaa, ja abs-järjestelmän puute oli talviliukkailla helppo todeta.
Toyotan puolustukseksi kerrottakoon vikailmoituksen olleen erittäin selkeä, joten kuljettajalle tilanne ei tullut yllätyksenä.
Testasimme ongelmaan nykyratkaisua: käynnistimme auton uudelleen. Se auttoi, ja matka pääsi jatkumaan järjestelmien toimiessa. Tietysti kuljettajan täytyi tarkkailla tilannetta valppaasti.
TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2022/toyota-yaris-15-hybrid-active-yariksen-jarruvika-jai-mysteeriksi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taannoin kun oli skodan kestotesti, niin koko vaihdelaatikko hajosi ja meni vaihtoon "
Laitapa linkki tuohon testiin.
Taas joutuu tojotisti valehtelemaan.
Tässä kuitenkin täysi tositarina linkin kanssa siitä miten Toyota hyytyi toistuvasti kesken TM:n käyttötestin. Ja hinurin lavalla etelään sulamaan.
"mainitsimme Toyota Yariksen sytyttäneen vikavaloja toimiessaan talvivertailun tukiautona. Vikavalot ja ilmoitukset koskivat jarrujärjestelmää, joka hybridiautossa liittyy osaksi koko voimalinjaa. Auto ilmoitti muun muassa alentuneesta jarrutehosta, abs-järjestelmän toimintahäiriöstä sekä näiden tukitoimintojen häiriöistä. Jarrupoljin vaatikin enemmän voimaa, ja abs-järjestelmän puute oli talviliukkailla helppo todeta.
Toyotan puolustukseksi kerrottakoon vikailmoituksen olleen erittäin selkeä, joten kuljettajalle tilanne ei tullut yllätyksenä.
Testasimme ongelmaan nykyratkaisua: käynnistimme auton uudelleen. Se auttoi, ja matka pääsi jatkumaan järjestelmien toimiessa. Tietysti kuljettajan täytyi tarkkailla tilannetta valppaasti.
TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2022/toyota-yaris-15-hybrid-active-yariksen-jarruvika-jai-mysteeriksi/Moottori-lehden karua kertomaa:
"Yksi käytetyn Golfimme monista vioista on kohdistunut DSG-kaksoiskytkinvaihteistoon. Kuten aiemmin kerroimme, peruutusvaihde ei etenkään talvella aina kylmäkäynnistyksen jälkeen kytkeytynyt päälle. Toisella yrittämällä auto lähti kuitenkin aina liikkeelle. Laatikko myös vaihtoi kahteen otteeseen erittäin aggressiivisesti nelosvaihteelta alaspäin, kun kaasupolkimen painoi melkein pohjaan."
Nämä dsg:t pitäisi lailla kieltää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottori-lehden karua kertomaa:
"Yksi käytetyn Golfimme monista vioista on kohdistunut DSG-kaksoiskytkinvaihteistoon. Kuten aiemmin kerroimme, peruutusvaihde ei etenkään talvella aina kylmäkäynnistyksen jälkeen kytkeytynyt päälle. Toisella yrittämällä auto lähti kuitenkin aina liikkeelle. Laatikko myös vaihtoi kahteen otteeseen erittäin aggressiivisesti nelosvaihteelta alaspäin, kun kaasupolkimen painoi melkein pohjaan."
Nämä dsg:t pitäisi lailla kieltää.Otsikko ja linkki:
"Käyttötesti käytetyllä: DSG-vaihteisto oli kuin olikin hajalla"
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kayttotesti-kaytetylla-dsg-vaihteisto-oli-kuin-olikin-hajalla/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taannoin kun oli skodan kestotesti, niin koko vaihdelaatikko hajosi ja meni vaihtoon "
Laitapa linkki tuohon testiin.
Taas joutuu tojotisti valehtelemaan.
Tässä kuitenkin täysi tositarina linkin kanssa siitä miten Toyota hyytyi toistuvasti kesken TM:n käyttötestin. Ja hinurin lavalla etelään sulamaan.
"mainitsimme Toyota Yariksen sytyttäneen vikavaloja toimiessaan talvivertailun tukiautona. Vikavalot ja ilmoitukset koskivat jarrujärjestelmää, joka hybridiautossa liittyy osaksi koko voimalinjaa. Auto ilmoitti muun muassa alentuneesta jarrutehosta, abs-järjestelmän toimintahäiriöstä sekä näiden tukitoimintojen häiriöistä. Jarrupoljin vaatikin enemmän voimaa, ja abs-järjestelmän puute oli talviliukkailla helppo todeta.
Toyotan puolustukseksi kerrottakoon vikailmoituksen olleen erittäin selkeä, joten kuljettajalle tilanne ei tullut yllätyksenä.
Testasimme ongelmaan nykyratkaisua: käynnistimme auton uudelleen. Se auttoi, ja matka pääsi jatkumaan järjestelmien toimiessa. Tietysti kuljettajan täytyi tarkkailla tilannetta valppaasti.
TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2022/toyota-yaris-15-hybrid-active-yariksen-jarruvika-jai-mysteeriksi/VW:t ovat kautta aikojen olleet surkeimpia TM:n käyttötestien historiassa:
"TM:n käyttötestit ovat paljastaneet tyyppivikoja. Muun muassa Škoda Superb oli telakalla viikkoja, kun DSG-vaihteisto sekoili ja hajosi. Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”, Turkula toteaa."
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/kestotesti-paljastaa-uuden-auton-heikkoudet/#c242e7a1
Miten VW AG:n tuotteet voivat olla aina noin heikkoja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VW:t ovat kautta aikojen olleet surkeimpia TM:n käyttötestien historiassa:
"TM:n käyttötestit ovat paljastaneet tyyppivikoja. Muun muassa Škoda Superb oli telakalla viikkoja, kun DSG-vaihteisto sekoili ja hajosi. Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”, Turkula toteaa."
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/kestotesti-paljastaa-uuden-auton-heikkoudet/#c242e7a1
Miten VW AG:n tuotteet voivat olla aina noin heikkoja?Lisää vikawaageneita:
"Epäonnistujien listalle kuuluvat myös vuosimallin 2000 Volkswagen Polo sekä edellisen sukupolven Volkswagen Touran." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taannoin kun oli skodan kestotesti, niin koko vaihdelaatikko hajosi ja meni vaihtoon eikä kukaan ihmetellyt kun se oli joku dsg joka pätki itsensä hajalle. Mikä siinäkin on että vaikka joku audi, vaikka on niin kallis auto kun on, , joutuu kuitenkin useimmin hinausauton lavalle puolueettoman vakuutusyhtiönkin mukaan teknisen vian takia. Toyota pokkasi kuitenkin kaikki mitalit vime vuonnakin kun kansa sai itse valita. Eikö olekkin ihmeellistä? Miksei sitä itäkinneri, skoota faapiaa tai volsun poloista osteta kun yaris vaan revitään käsistä? Puttipalloauton suosiokin on jo sulanut kilpaa menneen talven lumien kanssa. Harmin paikka!
Pitkä 'taannoin" sinulla! Siitä on toistakymmentä vuotta kun bensa-Superbin vaihteiston mekatroniikka meni vaihtoon. Kyseessä oli alkusarjojen kuivakytkimellisestä 7-vaihteisesta DSG:stä.
Sen jälkeen niitä on valmistettu miljoonia, eikä ongelmia ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä 'taannoin" sinulla! Siitä on toistakymmentä vuotta kun bensa-Superbin vaihteiston mekatroniikka meni vaihtoon. Kyseessä oli alkusarjojen kuivakytkimellisestä 7-vaihteisesta DSG:stä.
Sen jälkeen niitä on valmistettu miljoonia, eikä ongelmia ole.Heh, näitä leviää uudemmistakin koko ajan ja takaisinkutsua pukkaa.
https://www.drive.com.au/news/new-recall-of-80-000-volkswagen-audi-and-skoda-cars-with-dsg-gearboxes-some-for-the-second-time-in-six-years/
Miksi ne eivät kestä käyttöä?
- Anonyymi
Ei kestä halpisshkölaitteet Suomen talvea.
- Anonyymi
Volkkarissa on tosiaankin halpissähköosat , korit, moottorit ja vaihteistot.
- Anonyymi
Lähti tilaukseen. TM niin kehui.
- Anonyymi
Helppo hinata.
- Anonyymi
Melkoisia vastakohtia Toyota ja VW ovat toisilleen:
Yariksen "vika" korjaantui käynnistämällä auto uudelleen, VW vietti korjaamolla viikkokausia kun vaihteisto levisi ja turbo hajosi. - Anonyymi
Toyotan moottorit kuluttaa edelleen eniten öljyä.
Hybridin huoltoväli on sama kuin bensakoneessa vaikka olis pugin hybridi ja AJAT vain sähköllä.- Anonyymi
Toyotan moottorit eivät kuluta öljyä. Ne kestävät vähintään miljoona kilometriä ilman remontteja.
VW hybridin huoltoväli on 15000 kilometriä, koska ne eivät kestä venytettyä huoltoväliä. Lisäksi VW hybridin huolto on todella kallis.
VW:n moottorit ovat surullisen kuuluisia öljynsyöntiongelmistaan. - Anonyymi
Mitä tarkoitat kuluttavat "edelleen" öljyä? Yli kymmenen vuotta ajettu Toyotalla eikä pisaraakaan lisätty. Arvaa kuinka paljon volkkariin lisättiin kuukaudessa?
- Anonyymi
Yksikään TM:n käyttötestissä ollut Toyota ei ole kuluttanut öljyä. Tämä huomio siksi, kun umpitollo trolli vetoaa jatkuvasti autolehtien juttuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään TM:n käyttötestissä ollut Toyota ei ole kuluttanut öljyä. Tämä huomio siksi, kun umpitollo trolli vetoaa jatkuvasti autolehtien juttuihin.
"Yksikään TM:n käyttötestissä ollut Toyota ei ole kuluttanut öljyä. Tämä huomio siksi, kun umpitollo trolli vetoaa jatkuvasti autolehtien juttuihin."
Ihan kiva. Lohduttaa varmaan tosi isosti kaikkia Yaris-kuskeja joiden elektroniikka pettää pakkasessa.
Ei vie öljyä kun matkaa hinausauton lavalla korjaamolle. Ja siellä ei osata muuta kuin levitellä käsiä.
Tällaisia nää vaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksikään TM:n käyttötestissä ollut Toyota ei ole kuluttanut öljyä. Tämä huomio siksi, kun umpitollo trolli vetoaa jatkuvasti autolehtien juttuihin."
Ihan kiva. Lohduttaa varmaan tosi isosti kaikkia Yaris-kuskeja joiden elektroniikka pettää pakkasessa.
Ei vie öljyä kun matkaa hinausauton lavalla korjaamolle. Ja siellä ei osata muuta kuin levitellä käsiä.
Tällaisia nää vaan on.Hihii, Yariksen kerran yllättänyt bugi hävisi kun auto käynnistettiin uudelleen. VW:n vaihdelaatikko-, öljynsyönti-, kaksoismassa-, turbo-, ym. ongelmat vaativat ison tukun rahaa ja viikkotolkulla korjaamoaikaa.
VW:n kuralaatu ei yllätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, Yariksen kerran yllättänyt bugi hävisi kun auto käynnistettiin uudelleen. VW:n vaihdelaatikko-, öljynsyönti-, kaksoismassa-, turbo-, ym. ongelmat vaativat ison tukun rahaa ja viikkotolkulla korjaamoaikaa.
VW:n kuralaatu ei yllätä.Et näköjään osaa lukea.
TM:"Testasimme ongelmaan nykyratkaisua: käynnistimme auton uudelleen. Se auttoi, ja matka pääsi jatkumaan järjestelmien toimiessa. Tietysti kuljettajan täytyi tarkkailla tilannetta valppaasti.
TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
Yariksen sähköjärjestelmä meni polvilleen toistuvasti. Se piti tuoda hinausauton lavalla pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään osaa lukea.
TM:"Testasimme ongelmaan nykyratkaisua: käynnistimme auton uudelleen. Se auttoi, ja matka pääsi jatkumaan järjestelmien toimiessa. Tietysti kuljettajan täytyi tarkkailla tilannetta valppaasti.
TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
Yariksen sähköjärjestelmä meni polvilleen toistuvasti. Se piti tuoda hinausauton lavalla pois.Hihii, bugi tuli ja meni, eikä enää vaivaa Yariksia.
Sen sijaan Vagin järkyttävät tekniikkamurheet eivät häviä päivityksillä tai uudelleen käynnistyksillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, bugi tuli ja meni, eikä enää vaivaa Yariksia.
Sen sijaan Vagin järkyttävät tekniikkamurheet eivät häviä päivityksillä tai uudelleen käynnistyksillä."TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
Ei vaivaa vai. Miksi sitten Yaris tuotiin hinurin lavalla pois Lapista?
Täysi susihan tuo on eikä tojon korjaamolla osattu korjata mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
Ei vaivaa vai. Miksi sitten Yaris tuotiin hinurin lavalla pois Lapista?
Täysi susihan tuo on eikä tojon korjaamolla osattu korjata mitään.Se toimen Yaris sai lavettikyytiä TM:n testissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, bugi tuli ja meni, eikä enää vaivaa Yariksia.
Sen sijaan Vagin järkyttävät tekniikkamurheet eivät häviä päivityksillä tai uudelleen käynnistyksillä.Onko noin, kerro tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin, kerro tarkemmin.
TM:n käyttötestit ovat paljastaneet tyyppivikoja. Muun muassa Škoda Superb oli telakalla viikkoja, kun DSG-vaihteisto sekoili ja hajosi. Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"TALVIVERTAILUN AIKANA viat palasivat muutamaan otteeseen, vaikka lumi ja jää saivat sulaa pois autosta lämpimässä parkkihallissa. Maahantuojan pyynnöstä Yarista ei ajettu vaan se matkasi takaisin etelään autonkuljetusautolla Talviauto 2022:n sähköautoryhmän kanssa."
Ei vaivaa vai. Miksi sitten Yaris tuotiin hinurin lavalla pois Lapista?
Täysi susihan tuo on eikä tojon korjaamolla osattu korjata mitään.Ymmärrätkö, että uusia tapauksia ei ole raportoitu yhtään sen jälkeen?
Ongelma tuli ja meni.
- Anonyymi
Onko Yaris edes auto? Sehän näyttää invamopolta, jonka nurkkiin on lisätty isot muovilokarit.
- Anonyymi
Rumempi versio Ford Kasta.
- Anonyymi
Rav ei pysynyt tiellä talvitestissä ja halkaisi öljypohjan ojassa ja lähti myös lavetilla kotiin.
- Anonyymi
Superbbi hajotti vaihteistonsa kappaleiksi ja makasi viikkotolkulla korjaamossa konepelti pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Superbbi hajotti vaihteistonsa kappaleiksi ja makasi viikkotolkulla korjaamossa konepelti pystyssä.
Ei korjaa yli kymmenen vuoden takaiset Skodam ongelmat Yariksen viimetalvisia sähköjärjestelmän tyyppivikaa jota Toyota ei osaa edes korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei korjaa yli kymmenen vuoden takaiset Skodam ongelmat Yariksen viimetalvisia sähköjärjestelmän tyyppivikaa jota Toyota ei osaa edes korjata.
Ongelma korjaantui jo viime talvena uudelleenkäynnistyksellä.
Keksi jo uutta valehteltavaa, jookos? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma korjaantui jo viime talvena uudelleenkäynnistyksellä.
Keksi jo uutta valehteltavaa, jookos?En keksi. Harmittaa ku tojo vain myy eniten autoja. Pelottaa jo tammikuun lukemat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057