Onlyfansfffff

Anonyymi-ap

Mitäs ootte mieltä ku paljon puheen aiheena ollut tämä netissä oleva onlyfans ollaan meijän isossa porukassa mietitty kuinka paljon tämä mahtaa lisätä raiskauksia ja pedofiilien toimintaa? Eihän siellä netissä normaalit ihmiset näitä hyvällä katso eli juuri nämä pahimmat lisääntyvät sitten ja syy on RAHA taas kyllä vetää itseni niin hiljaseksi tämä toiminta että jotkut sen hyväksyy täällä suomessa se marjakin oikeen ottaa itselleen katsojia hyväksyen tämän paskan nyt ihmiset herätys ei tuoda eurooppaan tätä paskaa ja otetaan täm
Nyt vakavasti kuvottavaa toimintaa missä pervoja ja pedofiilejä ruokitaan.. näm
Sisällön tuottajat ovat itse nii helvetin pihalla koko maailmasta ettei itse tajua mitä edes ruokkii kuhan rahaa tulee tilille sen takia meill
Täällä suomessakin om todemla monipuolinem koulutus mahdollisuus että tämmönen paskan suoltaminen loppuisi eniten kyllä harmittaa että raiskaukset ja pedofiilit ja pervojen tilostoot nyt suuressa nousussa OTETAAN TÄMÄ VAKAVASTI SANON VIELLÄ RAISKAUKSET. PEDOFIILIT.PERVOT. OVAT LISÄÄNTYNEET LÄHES 30X KERTAISESTI JA TÄMÄ VAIN LYHYESSA AJASSA. Mikän muu täällä ei kiinnosta enään kunhan rahaa tulee tilille. Tätä viestiä pitää jakaa ja kertoa eteenpäin itse tulen laittamaan tämän kaikkiin kalastaja ryhmistä neulomis ryhmiin ja suomi24 iltasanomien keskustelu palstoille alan ajamaan asiaa niin että tästä paskasta päästään eroon anteeksi kun ei ole pilkkuja taikka pisteitä mutta asia on sen verran vakava että kaikki paitsi vammaset varmaan ymmärtää sanoman.

5

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi kauheeta olen aina ollut tätä samaa mieltä asiasta, nyt se sitten saadaan raukeamaan minä jaoin tätä myös moneen ryhmään !!

    • Anonyymi

      Olin ennen sitä mieltä että jokainen saa tehdä kropallaan mitä haluaa muttä tämä kyllä muutti ajatus maailmaani. Todenteolla en halua kyllä näitten kyseisten kauheksian lisääntyä enkä puhunut itsensä paljastelusta rahaa vastaan vaan näistä perversseistä ja pedofiilistä. Kiitos kirjoituksesta jaan eteen päin.

    • Anonyymi

      Tämmöinen pervo/pedofiili kulkee nykypäivän salanimellä Daddy tai sugardady \ sokeri-isä. Huolestuttavaa ovat juuri että nämä tytöt eivät tajua että mitä ongelmia tämä lisää mutta juuri tämähänse on että ei huumeiden myyjääkään kiinnosta mitä käyttäjä kunnalle tapahtuu. Raha on suurin pahe täälle se saa ihmiset niin ajattelemattomaksi mikä on niin surullista. Meillä suomessa oli seksin myynti rangaistava teko en tiedö onko edelleen. Tähän pitäisi kyllä puuttua vai onko meidän valtio niin suuressa talous ahdinggossa että tästä keräämme vero tulot ?

    • Anonyymi

      On jaettu.

    • Anonyymi

      Mites tää alotus liittyy vapaaehtoistoimintaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe