Onlyfansfffff

Anonyymi-ap

Mitäs ootte mieltä ku paljon puheen aiheena ollut tämä netissä oleva onlyfans ollaan meijän isossa porukassa mietitty kuinka paljon tämä mahtaa lisätä raiskauksia ja pedofiilien toimintaa? Eihän siellä netissä normaalit ihmiset näitä hyvällä katso eli juuri nämä pahimmat lisääntyvät sitten ja syy on RAHA taas kyllä vetää itseni niin hiljaseksi tämä toiminta että jotkut sen hyväksyy täällä suomessa se marjakin oikeen ottaa itselleen katsojia hyväksyen tämän paskan nyt ihmiset herätys ei tuoda eurooppaan tätä paskaa ja otetaan täm
Nyt vakavasti kuvottavaa toimintaa missä pervoja ja pedofiilejä ruokitaan.. näm
Sisällön tuottajat ovat itse nii helvetin pihalla koko maailmasta ettei itse tajua mitä edes ruokkii kuhan rahaa tulee tilille sen takia meill
Täällä suomessakin om todemla monipuolinem koulutus mahdollisuus että tämmönen paskan suoltaminen loppuisi eniten kyllä harmittaa että raiskaukset ja pedofiilit ja pervojen tilostoot nyt suuressa nousussa OTETAAN TÄMÄ VAKAVASTI SANON VIELLÄ RAISKAUKSET. PEDOFIILIT.PERVOT. OVAT LISÄÄNTYNEET LÄHES 30X KERTAISESTI JA TÄMÄ VAIN LYHYESSA AJASSA. Mikän muu täällä ei kiinnosta enään kunhan rahaa tulee tilille. Tätä viestiä pitää jakaa ja kertoa eteenpäin itse tulen laittamaan tämän kaikkiin kalastaja ryhmistä neulomis ryhmiin ja suomi24 iltasanomien keskustelu palstoille alan ajamaan asiaa niin että tästä paskasta päästään eroon anteeksi kun ei ole pilkkuja taikka pisteitä mutta asia on sen verran vakava että kaikki paitsi vammaset varmaan ymmärtää sanoman.

6

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi kauheeta olen aina ollut tätä samaa mieltä asiasta, nyt se sitten saadaan raukeamaan minä jaoin tätä myös moneen ryhmään !!

    • Anonyymi

      Olin ennen sitä mieltä että jokainen saa tehdä kropallaan mitä haluaa muttä tämä kyllä muutti ajatus maailmaani. Todenteolla en halua kyllä näitten kyseisten kauheksian lisääntyä enkä puhunut itsensä paljastelusta rahaa vastaan vaan näistä perversseistä ja pedofiilistä. Kiitos kirjoituksesta jaan eteen päin.

    • Anonyymi

      Tämmöinen pervo/pedofiili kulkee nykypäivän salanimellä Daddy tai sugardady \ sokeri-isä. Huolestuttavaa ovat juuri että nämä tytöt eivät tajua että mitä ongelmia tämä lisää mutta juuri tämähänse on että ei huumeiden myyjääkään kiinnosta mitä käyttäjä kunnalle tapahtuu. Raha on suurin pahe täälle se saa ihmiset niin ajattelemattomaksi mikä on niin surullista. Meillä suomessa oli seksin myynti rangaistava teko en tiedö onko edelleen. Tähän pitäisi kyllä puuttua vai onko meidän valtio niin suuressa talous ahdinggossa että tästä keräämme vero tulot ?

    • Anonyymi

      On jaettu.

    • Anonyymi

      Mites tää alotus liittyy vapaaehtoistoimintaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe