että teitä edustaa eduskunnassa julkisuushakuinen pelle? Vaalien lähestyessä keksitään kaikenlaisia lapsellisia temppuja julkisuuden saamiseksi !
Mitä pahaa te loppilaiset olette tehneet
6
1958
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä voi käydä niin kuin Harryllekin kävi, että se pieni voi kylmettyä.
- Anonyymi
Ymmärrän täysin AP:ta. Mielestäni Loppilaiset ovat itsekkäitä ja omahyväisiä vittuilijoita, joten Heinonen ei ole tuohon mikään poikkeus.
- Anonyymi
Loppilaiset fiksuja- Heinonen kaikkea muuta.
Pitäis nyt kansankynttilä vaan vaatteet päällä,mutta vaalien lähestyessä kaikki keinot käytössä. - Anonyymi
Mä en todellakaan tiedä. Kyllä mua loppilaisena hävettää, kun on tuollainen populistipelle edustamassa. En tajua kuka muu kuin hänen sisäänpäinkääntynyt hovinsa häntä erehtyy äänestämään.
- Anonyymi
No , helvata. Ei nyt " miestä" halveerata,olympia kävijä kuitenkin.Urheilumiehiä . Kukako maksoi matkan.No veronmaksajat tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No , helvata. Ei nyt " miestä" halveerata,olympia kävijä kuitenkin.Urheilumiehiä . Kukako maksoi matkan.No veronmaksajat tietenkin.
Vai kohosivatko kansanhuvit laukalle pöykkölässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865327- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331854
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627