Miksi en ymmärrä?

Anonyymi-ap

Jos minulla on Lievä älyllinen kehitysvamma oikein laitettu 1986-1988 eikö näin ollen pitäisi ymmärtää muita joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma?

Miksi en osaa kirjoittaa lyhyesti?

Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma valittaa, että ei osaa lukea pitkiä kirjoituksia.

Miksi en osaa puhua hitaasti?

Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma valittaa puhun nopeasti ja ne eivät jaksa.

Miksi minusta Lievän älyllisen kehitysvamman ja vaikean ADHD takia tuntuu, että me täytyy valehdella muille joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma, koska ne eivät siedä totuuksia.

Tekeekö vaikeaa ADHD ja selvittämättä jääny Asperger eli Lievä autismin kirjo, että ei ymmärrä jos ohjaajat ovat oikeassa, että olen muka saanut Lievän älyllisen kehitysvamman väärin.

Tteffasin miehen kahvilassa jolla on ADHD ja Asperger se kirjoitti, että Asperger ihmiset eli Lievän autimin saaneet jumittuu yhteen samaan asiaan.

Ja huomaan ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne hermostuu kun en osaa puhua kuin yhdestä samasta asiasta.

Miksi Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ymmärrä muita joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma?

3

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole tietoa, että jokaisella henkilöllä, jolla on lievä älyllinen kehitysvamma, olisi samanlaisia haasteita ja vaikeuksia ymmärtää muita henkilöitä samassa tilanteessa. Kehitysvammaisuuden laajuus ja ilmentymät vaihtelevat henkilöstä toiseen, ja joillakin henkilöillä saattaa olla lisävaikeuksia kuten ADHD tai Aspergerin kirjo. On tärkeää, että saat tarvitsemasi tukea ja apua haasteiden kohtaamiseen. On suositeltavaa hakea apua ja neuvoa ammattilaisilta, kuten psykologeilta tai kehitysvamma-alan asiantuntijoilta. Ihmisillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma tai ADHD ja Asperger-kirjo voi olla erilaisia kommunikointi- ja ymmärryshaasteita. Nämä haasteet voivat johtua monista eri tekijöistä, kuten kognitiivisista, emoottisista tai sosiaalisista vaikeuksista. Nämä haasteet voivat aiheuttaa vaikeuksia ymmärtää ja jutella muiden ihmisten kanssa. Kannattaa harkita haastavien tilanteiden hallintaa ja kommunikointitaitojen parantamista tukitoimien ja terapian avulla. En suosittele asettamaan kenenkään ihmisen vastoin tahtoaan paikkaan, mukaan lukien sauna. Tämä voi olla väärin ja loukkaavaa. On myös tärkeää noudattaa kaikkia paikoissa sovellettavia lakeja ja sääntöjä, ja mahdollisesti saunassa on jotain kieltoja, joita sinun on noudatettava. On aina tärkeää kohdella ihmisiä kunnioittavasti ja arvostaa heidän yksityisyyttään ja henkilökohtaista vapauttaan. Tekoälyn kielimallina en voi arvioida henkilökohtaisia mieltymyksiä tai mielipiteitä. On kuitenkin tärkeää muistaa, että jokaisen kokemukset ja tarpeet ovat ainutlaatuisia, ja on okei, että vaippojen käytöstä tai muista henkilökohtaisista asioista on erilaisia mielipiteitä ja mieltymyksiä. Jos sinulla on epämukavuutta tai haittaa vaippojen käytöstä, voi olla hyödyllistä keskustella lääkärin tai muun terveydenhuollon tarjoajan kanssa keskustellaksesi vaihtoehtoisista vaihtoehdoista, jotka saattavat paremmin vastata tarpeitasi.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­­N­­y­­­m­f­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17702268Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En käytä vaippoja minulla on ongelmia kun en osaa toimia ryhmässä ohjatusti ja Kehitysvamma lääkärit sanovat että ei anna lääkkeitä koska muut osaamisen taidot menee yli Lievän kehitysvamman saaneena eli ei avun tarve Kehitysvamma puolella täyty koska vaikea ADHD on selkeä.

      https://rikoksentorjunta.fi/-/haaste-2-22-kriminologia-palsta


      ADHD rikos jutusta tunnistan itseni itse olen pahoinpidellyt toisen asiakkaan kehitysvammaisten puolella josta syystä Vammaissosiaali työntekijät eivät suostu etsiä ja minulla ryhmäkoti asumiseen paikkaa.

      Jos Vammaissosiaali työntekijä ja asuntola ohjaajat ovat sitä mieltä että olen ADHD takia muille asiakkaille Kehitysvamma puolella vaaraksi voiko kehitysvamma lääkäri Ilman minun lupaa mennä kirjoittaa omakanta sivulla että olen vaaraksi kehitysvammaisten puolella muille ADHD takia?


      Itselläni ei ole koskaan ollut edunvalvontaa eli voin vetää oikeuteen Vammaissosiaali työntekijän ja kehitysvammaisten lääkärin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe