Liityin muutama päivä sitten faceen ja marketplaceen, laitoin mööpelin myyntiin ja tuli joku omituinen ostotiedustelu joltain sylvia kroilebulta, se laittoi että ok olen kiinnostunut, post department toimittaa sinulle kuoressa rahasi ja fed ex hakee huonekalun. Vastasin että ok, I ask Us police departmen storyltä, käykö se teiile.
Sen jälkeen tuli ilmoitus että tili suljetaan väärinkäytösten vuoksi. Ajattelin että häh, vastasin huijaukseen ja saan sitten palkaksi fudut koko hiivatin lävestä, tähän sopii nyt hyvin se että pitäkää tappinne.
Facebook marketplace
Anonyymi-ap
1
735
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Yritin myydä Marketplacella aitoja Adidas lenkkareita, mutta systeemi ei hyväksynyt ja väitti niitä väärennöksiksi! Unohdan koko myyntipaikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609