Siis voiko noista peleistä ees voittaa mitään 😂 KERRAN voitin joulupelistä 70g doritos pussin mutta muuten ei. Peleissä ei voi edes itse kontrolloida mitä tapahtuu vaan jollain kakkasella randomgeneraattorilla se niitä sieltä arpoo. Nyt kysymys kuuluu että onko kukaan oikeasti sieltä mitään isoa voittanut?
Normal sovelluksen pelit
33
6290
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku olisi siellä jotain merkittävää joskus oikeasti voittanut, siitä kirjoitettaisiin kissankokoisin kirjaimin. Mainostaminen ja vastaavat kampanjat maksavat, arvaa kuka se on, joka sen loppupelissä maksaa.
- Anonyymi
Microsoft on poistanut 44 Intel Xeon -suoritinta tuettujen Windows 11 -suorittimien luettelosta.
Sirut ovat Intelin 8. sukupolven prosessorisarjasta.
Tämä todennäköisesti tarkoittaa, että Windows 11 -tietokoneet, joissa on kyseisiä prosessoreita, eivät enää ole oikeutettuja vuosittaisiin syksyn ominaisuuspäivityksiin. - Anonyymi
Koolliiivaaaapuuuunen se vaan jaksaa näitä avauksia ja nostoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Microsoft on poistanut 44 Intel Xeon -suoritinta tuettujen Windows 11 -suorittimien luettelosta.
Sirut ovat Intelin 8. sukupolven prosessorisarjasta.
Tämä todennäköisesti tarkoittaa, että Windows 11 -tietokoneet, joissa on kyseisiä prosessoreita, eivät enää ole oikeutettuja vuosittaisiin syksyn ominaisuuspäivityksiin.Jaaha.
- Anonyymi
Mä oon voittanu kaks patukkaa, kaks suklaa levyä ja hammas harjan. Mut en oo kuullu et kukaa ois mitää sen isompaa ikinö voittanu😂
- Anonyymi
Valehtelet, ei alle kouluikäiset saa pelata verkkopelejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi? Sitä paitsi sehän on sovellus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ONKI NASSIKKAPAPPARAINEN, KOLLIVAJAKKI!
- Anonyymi
Ei taida mummo tietää, että seinäntakana olisi isoo patukaa Levanderilla tarjoilla.
- Anonyymi
Hius seerumin,kynsisakset,vanulaput.ja aiemmin kick patukan. Ja sellaset jalkojen kuorintasukat. Eihän noista mikään ole niin hirveän arvokkaita. Seerumi noin 4€ ja kuorintasukat 3,50€ arvo.
- Anonyymi
Riippuu ostosten määrästä - voittoja alkaa tulla, kun ostosten määrä 10-kertaistuu, ts. jos normisti menee 100€/kk, niin 1000€/kk palkitsee sinut. Seuraava taso on luultavasti 10 000€ eli ei juuri kellään ylity.. ilman käyttäjän tunnistusta tuo ei tietenkään toimi, joten voi olla poissa käytöstä täällä henkilökohtaisten tietojen luovutuskieltojen maassa.. eli sattumalta voi jonkun tikkarin juuri saada.
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Oon voittanut kynän, shampoon, seerumim, doritoksia, vanulappuja, karkkipussin, teetä ja kasvonaamion. Kyllä sieltä voittaa kunhan vaan pelaa
- Anonyymi
Siinä on virhe. Välillä vaan laittaa mahdottomia mitä ei voi saada. Ketkutusta. Koijausta. Petkutusta. Puijaamista.
- Anonyymi
Olen voittanut tällä hetkellä olevasta Frequent buyer pelistä semmoisen kuiva shampoo tuubin
- Anonyymi
pisteidenkeräily kampanijasta sain shamppoon (4.90) hiushoitoaineen (4.50) ja doritos paketin (0.70)
- Anonyymi
Mä en ole ikinä voittanut mitään muuta kuin sitä mitä siitä Frequent Buyer kampanjasta pystyi saada, mutta se oli semmosta mitä pystyi itse valita ja ostaa, eikä siinä ollut kyse arvonnasta.
- Anonyymi
Itse olen voittanut 70g doritos pussin ja milka suklaalevyn
- Anonyymi
Minä olen ottanut siitä huulipunaa ja skitlessejä
- Anonyymi
Maksaako pelaaminen
- Anonyymi
Siis en oo koskaan voittanu mitää merkityksellistä, voitin suklaan ja jalka naamion mutta kumpaakaan en ehtinyt hakea kun olin viikon ulkomailla ja ne kupongit ehti vanheta. Ei sieltä todennäkösesti voita juuri mitään tulevaisuudessakaan
- Anonyymi
Sieltä ei voita ikinä mitään..😶
- Anonyymi
No voittaahan
- Anonyymi
Itse olen voittanut 7,20€ asian normal sovelluksesta.
- Anonyymi
Siis eihän tuollaisesta pelistä tietenkään voita mitään järisyttävää. Itse olen kuitenkin käynyt hakemassa sieltä voittamani suklaalevyn, kaksi Doritosta ja hair finish sticin.
- Anonyymi
Mä voitin just 324€ lahjakortin siitä joulupelin arvonnasta
- Anonyymi
No en nyt tiedä ei niissä muissakaan peleissä voita
- Anonyymi
joo se raaputuspeli on iha kusetusta.
- Anonyymi
just eilen voitin siitä yhden juoman
- Anonyymi
En usko että mitään kovin merkittävää on mahdollisuus voittaa mutta itse voitin esim. hair project hiustuotteen joka on ainakin vähän parempi kuin pieni doritospussi.
- Anonyymi
Oon voittanut monta kertaa.
- Anonyymi
No kerran voitin yhden smarties jutun 35g
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379