Normal sovelluksen pelit

Anonyymi-ap

Siis voiko noista peleistä ees voittaa mitään 😂 KERRAN voitin joulupelistä 70g doritos pussin mutta muuten ei. Peleissä ei voi edes itse kontrolloida mitä tapahtuu vaan jollain kakkasella randomgeneraattorilla se niitä sieltä arpoo. Nyt kysymys kuuluu että onko kukaan oikeasti sieltä mitään isoa voittanut?

29

4838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joku olisi siellä jotain merkittävää joskus oikeasti voittanut, siitä kirjoitettaisiin kissankokoisin kirjaimin. Mainostaminen ja vastaavat kampanjat maksavat, arvaa kuka se on, joka sen loppupelissä maksaa.

      • Anonyymi

        Microsoft on poistanut 44 Intel Xeon -suoritinta tuettujen Windows 11 -suorittimien luettelosta.
        Sirut ovat Intelin 8. sukupolven prosessorisarjasta.
        Tämä todennäköisesti tarkoittaa, että Windows 11 -tietokoneet, joissa on kyseisiä prosessoreita, eivät enää ole oikeutettuja vuosittaisiin syksyn ominaisuuspäivityksiin.


      • Anonyymi

        Koolliiivaaaapuuuunen se vaan jaksaa näitä avauksia ja nostoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Microsoft on poistanut 44 Intel Xeon -suoritinta tuettujen Windows 11 -suorittimien luettelosta.
        Sirut ovat Intelin 8. sukupolven prosessorisarjasta.
        Tämä todennäköisesti tarkoittaa, että Windows 11 -tietokoneet, joissa on kyseisiä prosessoreita, eivät enää ole oikeutettuja vuosittaisiin syksyn ominaisuuspäivityksiin.

        Jaaha.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17702805j

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mä oon voittanu kaks patukkaa, kaks suklaa levyä ja hammas harjan. Mut en oo kuullu et kukaa ois mitää sen isompaa ikinö voittanu😂

      • Anonyymi

        Valehtelet, ei alle kouluikäiset saa pelata verkkopelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet, ei alle kouluikäiset saa pelata verkkopelejä.

        Miksi ei saisi? Sitä paitsi sehän on sovellus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet, ei alle kouluikäiset saa pelata verkkopelejä.

        SE ONKI NASSIKKAPAPPARAINEN, KOLLIVAJAKKI!


      • Anonyymi

        Ei taida mummo tietää, että seinäntakana olisi isoo patukaa Levanderilla tarjoilla.


    • Anonyymi

      Riippuu ostosten määrästä - voittoja alkaa tulla, kun ostosten määrä 10-kertaistuu, ts. jos normisti menee 100€/kk, niin 1000€/kk palkitsee sinut. Seuraava taso on luultavasti 10 000€ eli ei juuri kellään ylity.. ilman käyttäjän tunnistusta tuo ei tietenkään toimi, joten voi olla poissa käytöstä täällä henkilökohtaisten tietojen luovutuskieltojen maassa.. eli sattumalta voi jonkun tikkarin juuri saada.

      • Anonyymi

        En usko.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oon voittanut kynän, shampoon, seerumim, doritoksia, vanulappuja, karkkipussin, teetä ja kasvonaamion. Kyllä sieltä voittaa kunhan vaan pelaa

    • Anonyymi

      Siinä on virhe. Välillä vaan laittaa mahdottomia mitä ei voi saada. Ketkutusta. Koijausta. Petkutusta. Puijaamista.

    • Anonyymi

      Olen voittanut tällä hetkellä olevasta Frequent buyer pelistä semmoisen kuiva shampoo tuubin

    • Anonyymi

      pisteidenkeräily kampanijasta sain shamppoon (4.90) hiushoitoaineen (4.50) ja doritos paketin (0.70)

    • Anonyymi

      Mä en ole ikinä voittanut mitään muuta kuin sitä mitä siitä Frequent Buyer kampanjasta pystyi saada, mutta se oli semmosta mitä pystyi itse valita ja ostaa, eikä siinä ollut kyse arvonnasta.

    • Anonyymi

      Itse olen voittanut 70g doritos pussin ja milka suklaalevyn

    • Anonyymi

      Minä olen ottanut siitä huulipunaa ja skitlessejä

    • Anonyymi

      Maksaako pelaaminen

    • Anonyymi

      Siis en oo koskaan voittanu mitää merkityksellistä, voitin suklaan ja jalka naamion mutta kumpaakaan en ehtinyt hakea kun olin viikon ulkomailla ja ne kupongit ehti vanheta. Ei sieltä todennäkösesti voita juuri mitään tulevaisuudessakaan

    • Anonyymi

      Sieltä ei voita ikinä mitään..😶

    • Anonyymi

      Itse olen voittanut 7,20€ asian normal sovelluksesta.

    • Anonyymi

      Siis eihän tuollaisesta pelistä tietenkään voita mitään järisyttävää. Itse olen kuitenkin käynyt hakemassa sieltä voittamani suklaalevyn, kaksi Doritosta ja hair finish sticin.

    • Anonyymi

      Mä voitin just 324€ lahjakortin siitä joulupelin arvonnasta

    • Anonyymi

      No en nyt tiedä ei niissä muissakaan peleissä voita

    • Anonyymi

      joo se raaputuspeli on iha kusetusta.

    • Anonyymi

      En usko että mitään kovin merkittävää on mahdollisuus voittaa mutta itse voitin esim. hair project hiustuotteen joka on ainakin vähän parempi kuin pieni doritospussi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe