Nuoren naisen rinnat

Anonyymi-ap

Hän katseli niitä nauttien toki huomaamattomasti. tai niin hän ainakin luuli..
Tyttö puuhaili tiskin takana hänen tilaustaan.Nuori ja nätti ja sopivan muodokas , parikymppinen eloveenatyttö.

Kahvila oli tyhjä iltapäivällä ja mies oli tuntevinaan pitköstä aikaa värinää munissaan seuratessaan tytön liikehdintää tiskin takana.

Mielikuvitellessaan millaista olisi saada nähdä nuo rinnat paljaina, kosketella niitä ,puristaa kouransa täyteen nuorta kiinteää tissiä ,kumartua imemään nänniä,hän tunsi elimensä jäykistyvän.
Hyvänen aika! Tätä ei ole sattunut pitkään aikaan!
Ja juuri silloin tyttö katsoi suoraan häntä silmiin.
Oli kuin hän olisi lukenut miehen ajatukset.
Tytön posket punehtuivat mutta hän katsoi edelleen suoraa miestä silmiin ja kysyi hieman käheällä äänellään - tuliko sulle muuta?- hymyillen.
- Kyllä- mies ajatteli,haluan maistella sun tissiä!
Mutta ääneen hän sanoi vain - ei muuta.

279

9982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sano nyt ääneen perhana!

      • Anonyymi

        Ens kerralla, ehkä..


    • Anonyymi

      ällöttävän näköistä kun vanhat äijät kuolaa, sen kyllä huomaa.vaikka kuinka yrittävät salaa tuijotella

      • Anonyymi

        Tarkoitat että kuolasivat?


      • Anonyymi

        Ei se siitä katseen kohteesta ole ällöttävää vaikka sinusta olisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä katseen kohteesta ole ällöttävää vaikka sinusta olisikin.

        Kiva että täällä käy fiksujakin ihmisiä..

        Ei ainakaan tuo tyttö pitönyt katseluani ällöttävänä,päinvastoin.
        Kyllä sen huomaa :)
        aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että täällä käy fiksujakin ihmisiä..

        Ei ainakaan tuo tyttö pitönyt katseluani ällöttävänä,päinvastoin.
        Kyllä sen huomaa :)
        aloittaja

        Delaa kurppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että täällä käy fiksujakin ihmisiä..

        Ei ainakaan tuo tyttö pitönyt katseluani ällöttävänä,päinvastoin.
        Kyllä sen huomaa :)
        aloittaja

        Eiköhän kuitenkin poyönyt luulet itsestäsi liikoja pappa.
        Surullista tuollaiset ukot jotka kuolaavat ja luulevat itsestään jotain.

        Kuolet neitsyenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän kuitenkin poyönyt luulet itsestäsi liikoja pappa.
        Surullista tuollaiset ukot jotka kuolaavat ja luulevat itsestään jotain.

        Kuolet neitsyenä.

        Hahahaa


    • Anonyymi

      Ja sit sä heräsit.

    • Anonyymi

      Tämän alan 20v tyttönä, vanhojen herrojen katseet rintoihini liimaantuneina, nämä miehet äänettämästi sanovat ikään kuin juuri näin, "haluan maistella sun tissiä"!
      N.20

      • Anonyymi

        Haluaisitko että sanon sen ääneen?
        Tänään oli taas vaikeaa olla katsomatta kauniita nuoria rintoja , mutta yritin kyllä
        En haluaisi aiheuttaa pahaa mieltä kenellekåän ,päinvastoin
        Itae en pane pahakseni vaikka huomaankin naisen katseen laskeutuvan arvioivasti kohti sepalustani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko että sanon sen ääneen?
        Tänään oli taas vaikeaa olla katsomatta kauniita nuoria rintoja , mutta yritin kyllä
        En haluaisi aiheuttaa pahaa mieltä kenellekåän ,päinvastoin
        Itae en pane pahakseni vaikka huomaankin naisen katseen laskeutuvan arvioivasti kohti sepalustani...

        Ei sitä ääneen tarvitse sanoa. Katseet ja sepalusten pullistumat kertovat kaiken ja kasvojeni punastuminen lienee kertovat sen, että herrojen viesti on tullut perille.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä ääneen tarvitse sanoa. Katseet ja sepalusten pullistumat kertovat kaiken ja kasvojeni punastuminen lienee kertovat sen, että herrojen viesti on tullut perille.
        N.20

        Mitä pidit siitä? Totta kyllä että ihanat rintasi aiheuttivat jäykkyyttä alakerrassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pidit siitä? Totta kyllä että ihanat rintasi aiheuttivat jäykkyyttä alakerrassa

        Ja nyt voin rauhassa muistella niitä ja ehkä saan nähdä unta jossa imeskelen paljaita rintojasi ehkä muutakin mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt voin rauhassa muistella niitä ja ehkä saan nähdä unta jossa imeskelen paljaita rintojasi ehkä muutakin mukavaa

        Unissanne rintani ovat vapaassa käytössänne minun voimatta muuta kuin elää tämän ajatuksen kanssa kuinka vanha herra niitä himoiten ahnaana imeskelee.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unissanne rintani ovat vapaassa käytössänne minun voimatta muuta kuin elää tämän ajatuksen kanssa kuinka vanha herra niitä himoiten ahnaana imeskelee.
        N.20

        Aiheuttiko vanhemman miehen himokas katse muita vaikutuksia kuin punaiset posket?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheuttiko vanhemman miehen himokas katse muita vaikutuksia kuin punaiset posket?

        Vanhemman miehen himokas rintojeni katseella raiskaus saa aikaan paitsi hehkuvan punaiset posket niin myös pientä noloutta olla siinä esillä, vatsan nipistelyä ja pimsan kastumisen.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemman miehen himokas rintojeni katseella raiskaus saa aikaan paitsi hehkuvan punaiset posket niin myös pientä noloutta olla siinä esillä, vatsan nipistelyä ja pimsan kastumisen.
        N.20

        Niin olin huomaavinani myös nännit taisivat nöpöttää paidan alla?
        Tuollaiset c -d kupin rinnat aiheuttavat minulle aina jäykän olon
        nytkin kun muistelen eilistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemman miehen himokas rintojeni katseella raiskaus saa aikaan paitsi hehkuvan punaiset posket niin myös pientä noloutta olla siinä esillä, vatsan nipistelyä ja pimsan kastumisen.
        N.20

        Kyllähän niihin nuoren kassaneidon rinnat on miellyttävät katsella ei voi kieltää.
        Aattelee vaan että olisipa mahdollista hiukan hyväillä ja puristella niitä jossakin ja jos ei tulisi näpeille niin voisin kyllä kokeilla niitä paidan altakin ihan paljaita nöpöttäviä nännejä uuhhh.
        Sitten antaa huulien kosketella niitä ja imee jö näykkiä sopivasti..😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olin huomaavinani myös nännit taisivat nöpöttää paidan alla?
        Tuollaiset c -d kupin rinnat aiheuttavat minulle aina jäykän olon
        nytkin kun muistelen eilistä....

        Voin vain kuvitella ja tietenkin muistella sellaisia nuoria rintoja ,joita olen maistellut, puristellut ja näykkinyt kalu kivikovana

        Ahh eilen näin taas tlyden kympin tissit niin läheltä.
        Pakko kaivaa kulli esiin ja muistella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olin huomaavinani myös nännit taisivat nöpöttää paidan alla?
        Tuollaiset c -d kupin rinnat aiheuttavat minulle aina jäykän olon
        nytkin kun muistelen eilistä....

        Nännini reagoivat kyllä helposti herrojen pitkällisten rintojeni tarkkailun seurauksena. Usein asusta ja D-kuppi rintaliivieni laadusta riippuen, saattaa nännini nöpöttää näkyvästi ja sen myötä rintojani katsellaan entistä tiiviimmin. Huomattuani nännini huomiota herättävinä, sille ei siinä enää mahda mitään ja loppu työvuoro meneekin punastellessa miesten saamatta silmiään rinnoistani irti!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nännini reagoivat kyllä helposti herrojen pitkällisten rintojeni tarkkailun seurauksena. Usein asusta ja D-kuppi rintaliivieni laadusta riippuen, saattaa nännini nöpöttää näkyvästi ja sen myötä rintojani katsellaan entistä tiiviimmin. Huomattuani nännini huomiota herättävinä, sille ei siinä enää mahda mitään ja loppu työvuoro meneekin punastellessa miesten saamatta silmiään rinnoistani irti!
        N.20

        Sä teet sen tahallaan 😉 ja hyvä niin . Mikä sen kivempi kaupassa käydessä kun voi samalla saada muun ruuan ohella silmänruokaakin👍(o) (o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä teet sen tahallaan 😉 ja hyvä niin . Mikä sen kivempi kaupassa käydessä kun voi samalla saada muun ruuan ohella silmänruokaakin👍(o) (o)

        Tiedän kyllä töihin pukiessani että nännini törröttää miehiä kiinnostaen tietyt paidat ja rintaliivit päälläni. Joskus kun olen kokeillut olla jopa ilman rintaliivejä, on se lopulta liian rohkeaa ja joutuu nolostelemaan työpäivän loppuun saakka sitä katuen.
        Mutta onhan se kiihoittavaa kahvilassa olla herrojen silmänruokana, turha sitä on kiistää.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä töihin pukiessani että nännini törröttää miehiä kiinnostaen tietyt paidat ja rintaliivit päälläni. Joskus kun olen kokeillut olla jopa ilman rintaliivejä, on se lopulta liian rohkeaa ja joutuu nolostelemaan työpäivän loppuun saakka sitä katuen.
        Mutta onhan se kiihoittavaa kahvilassa olla herrojen silmänruokana, turha sitä on kiistää.
        N.20

        Sulla on sitten pillu märkänä kun itsekin kiihoitut😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sitten pillu märkänä kun itsekin kiihoitut😋

        Taitaa se melko usein märkänä töissäkin olla en sitä kiellä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se melko usein märkänä töissäkin olla en sitä kiellä.
        N.20

        Mitä jos puristelisin sun rintoja kun oot työntouhussa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos puristelisin sun rintoja kun oot työntouhussa😉

        Soo soo! Siellä saattaisi muut asiakkaat suuttua jos näkisi herran rintojani puristelemassa.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soo soo! Siellä saattaisi muut asiakkaat suuttua jos näkisi herran rintojani puristelemassa.
        N.20

        Arvasin siis oikein kuppikokosi:)
        Namitissit..
        Ja sormi voisi mennä sinnekin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin siis oikein kuppikokosi:)
        Namitissit..
        Ja sormi voisi mennä sinnekin:)

        Arvasit kahdesta vaihtoehdosta toisella oikeaan kyllä. Namitissit...tuon olen kuullut monesti aiemminkin!
        Kahvilassa työajalla ainakaan, ei herrojen sormien soisi eksyvän minnekään sopimattomaan paikkaan.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasit kahdesta vaihtoehdosta toisella oikeaan kyllä. Namitissit...tuon olen kuullut monesti aiemminkin!
        Kahvilassa työajalla ainakaan, ei herrojen sormien soisi eksyvän minnekään sopimattomaan paikkaan.
        N.20

        Pitää sitten mennä yhdessä joko takatilaan tai vessaan käymään kun siellä on jotain vialla😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sitten mennä yhdessä joko takatilaan tai vessaan käymään kun siellä on jotain vialla😉

        Uskaltaisiko sitä tuntemattoman herran mukaan minnekään sivummalle edes lähteä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisiko sitä tuntemattoman herran mukaan minnekään sivummalle edes lähteä.
        N.20

        Ainahan sitä pitää hiukan uskaltaa kun oot niin upen kiimainen 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä pitää hiukan uskaltaa kun oot niin upen kiimainen 😋

        No taidan olla aika ujo enkä niin rohkeakaan heittäytymään.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No taidan olla aika ujo enkä niin rohkeakaan heittäytymään.
        N.20

        No siinä tapauksessa voit vaan hymyillä punastella siellä 😊. Missä päin suomee sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa voit vaan hymyillä punastella siellä 😊. Missä päin suomee sä olet?

        Niin, hymyilyä ja punastelua tämä työ on osaltani ollut. Uudenmaan alueelta olen.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hymyilyä ja punastelua tämä työ on osaltani ollut. Uudenmaan alueelta olen.
        N.20

        Onko ollut poikakaverii vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollut poikakaverii vielä

        Yksi on ollut.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi on ollut.
        N.20

        Olisko vanhempi mies sun mieleinen seura😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No taidan olla aika ujo enkä niin rohkeakaan heittäytymään.
        N.20

        Nuori, kypsä nainen,henkisesti ja fyysisesti olet
        Tulen taas ensi viikolla käymään
        Ehkä tarjoutuu tilaisuus maistella nännejäsi
        R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori, kypsä nainen,henkisesti ja fyysisesti olet
        Tulen taas ensi viikolla käymään
        Ehkä tarjoutuu tilaisuus maistella nännejäsi
        R

        Kiitos! Tervetuloa, eihän sitä koskaan voi tietää, ehkä!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tervetuloa, eihän sitä koskaan voi tietää, ehkä!
        N.20

        Jos olisit silloin ilman rintsikoita niin olisi helpompaa ...
        R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tervetuloa, eihän sitä koskaan voi tietää, ehkä!
        N.20

        Nännejäsi olis kyllä kiva hyväillä , mutta oot siihen liian ujo
        Pitänee etsiä joku toinen lähempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nännejäsi olis kyllä kiva hyväillä , mutta oot siihen liian ujo
        Pitänee etsiä joku toinen lähempää

        Niin on ehkä parempi.
        N20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tervetuloa, eihän sitä koskaan voi tietää, ehkä!
        N.20

        Käytkö salilla,kun pakaratkin olivat niin timmit ja pyöreät yhtä houkuttelevat kuin rintasi.

        R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö salilla,kun pakaratkin olivat niin timmit ja pyöreät yhtä houkuttelevat kuin rintasi.

        R

        Käyn salilla säännöllisesti kyllä mutta pakarat ovat minulla ihan luonnostaakin hieman kookkaamman "uhkeammat" kuten millaisiksi jotkin herrat pyllyäni ovat luonnehtineet.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn salilla säännöllisesti kyllä mutta pakarat ovat minulla ihan luonnostaakin hieman kookkaamman "uhkeammat" kuten millaisiksi jotkin herrat pyllyäni ovat luonnehtineet.
        N.20

        Nittäkin olis kiva puristella
        Legginsit mustat?
        R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nittäkin olis kiva puristella
        Legginsit mustat?
        R

        Tykkään pitää töissä ja vapaa-ajalla istuvia ja elastisia leggingsejä tai joogahousuja. Juuri tuossa eräs vanhempi vakioasiakas sanoi minulle samoin, kehui pakaroitani ja sanoi että olisi kiva puristella niitä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään pitää töissä ja vapaa-ajalla istuvia ja elastisia leggingsejä tai joogahousuja. Juuri tuossa eräs vanhempi vakioasiakas sanoi minulle samoin, kehui pakaroitani ja sanoi että olisi kiva puristella niitä.
        N.20

        Annoitko puristella:)Ehkä minäkin voisin. Jpmåi kumpi sormi voisi lipsahtaa strungien allekin.ahh
        Kulllinkiusaajani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoitko puristella:)Ehkä minäkin voisin. Jpmåi kumpi sormi voisi lipsahtaa strungien allekin.ahh
        Kulllinkiusaajani

        Ei, en antanut vanhan herran puristella pakaroitani, ehkä juurikin myös sen takia, että innostuessaan ei herralle pian pelkkä pyllyn puristelu enää riitäkään.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, en antanut vanhan herran puristella pakaroitani, ehkä juurikin myös sen takia, että innostuessaan ei herralle pian pelkkä pyllyn puristelu enää riitäkään.
        N.20

        Ei toki ja taitaisit sinäkin innostua ..
        Kun kostut niin helpiosti ja kun tuntisit sormen liukuvan stringien alla kuumaan pesääsi..ahh

        Koskahan joku on viimeksi päässyt työntymään pilluusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toki ja taitaisit sinäkin innostua ..
        Kun kostut niin helpiosti ja kun tuntisit sormen liukuvan stringien alla kuumaan pesääsi..ahh

        Koskahan joku on viimeksi päässyt työntymään pilluusi?

        Ehkä voisin innostua itsekin siinä mutta työpaikalla tietenkään ei sellaista voi tehdä kuin korkeintaan antaa vähän puristella tai kokeilla jos muita asiakkaita ei ole. Viime kerrasta on aikaa. Viime kesänä kun poikaystävän kanssa vielä oltiin yhdessä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tervetuloa, eihän sitä koskaan voi tietää, ehkä!
        N.20

        Minulla on muutama vakitissityttö,joita köyn ihailemassa kahviloissa PK aluella .
        Ehkä olet yksi heistä:)
        Ikå sopii ja tissikoko sekä nuo legginspakarat
        Nämä yhdessä ja erikseen aiheuttavat testoryöpsähdyksiä vanhemmalle jätkälle en siis ole herra..
        Se sormijuttu sai miettimään ...
        R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voisin innostua itsekin siinä mutta työpaikalla tietenkään ei sellaista voi tehdä kuin korkeintaan antaa vähän puristella tai kokeilla jos muita asiakkaita ei ole. Viime kerrasta on aikaa. Viime kesänä kun poikaystävän kanssa vielä oltiin yhdessä.
        N.20

        Pitkä aika ilman miestä Eii ihme jos vanhemman kiimaisen miehen katseet saivat sut kostumaan
        Kun näit mun silmissö samanlaisen kiiman jota tunsot tsekin.
        Halusit työntää ison tossin suuhuni.
        Ikäönkuin luit ajatukseni N20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on muutama vakitissityttö,joita köyn ihailemassa kahviloissa PK aluella .
        Ehkä olet yksi heistä:)
        Ikå sopii ja tissikoko sekä nuo legginspakarat
        Nämä yhdessä ja erikseen aiheuttavat testoryöpsähdyksiä vanhemmalle jätkälle en siis ole herra..
        Se sormijuttu sai miettimään ...
        R

        Siltä se tuntuukin että osa miehistä käy kahvilassa ihan vain katselemassa kun juovat kahviaan tms.tosi pitkään samalla tuijotellen julkeasti rintojani ja peppuani yrittämättäkään leikkiä etteikö näin tekisi.
        Ehkä olen yksi näistä "vakitissi tytöistä" joita käyt katselemassa kun PK alueella kahviloissa käyt.
        Hieman alkoi nolottamaan tietää, kuinka miehet tykkäävät ja kiihottuvat katsella minua mutta on se kivakin jos tykkäävät näkemästään.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä aika ilman miestä Eii ihme jos vanhemman kiimaisen miehen katseet saivat sut kostumaan
        Kun näit mun silmissö samanlaisen kiiman jota tunsot tsekin.
        Halusit työntää ison tossin suuhuni.
        Ikäönkuin luit ajatukseni N20

        On siitä liian pitkä aika tosiaan! Kyllä miesten silmistä usein kiima ja himo paljastuu mutta en ole aiemmin ajatellut että hekin voivat kiiman myös minun silmistäni lukea!!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siitä liian pitkä aika tosiaan! Kyllä miesten silmistä usein kiima ja himo paljastuu mutta en ole aiemmin ajatellut että hekin voivat kiiman myös minun silmistäni lukea!!
        N.20

        Kyllä sen näkee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se tuntuukin että osa miehistä käy kahvilassa ihan vain katselemassa kun juovat kahviaan tms.tosi pitkään samalla tuijotellen julkeasti rintojani ja peppuani yrittämättäkään leikkiä etteikö näin tekisi.
        Ehkä olen yksi näistä "vakitissi tytöistä" joita käyt katselemassa kun PK alueella kahviloissa käyt.
        Hieman alkoi nolottamaan tietää, kuinka miehet tykkäävät ja kiihottuvat katsella minua mutta on se kivakin jos tykkäävät näkemästään.
        N.20

        Kiva että vastailet rehellisesti:)
        Kuvitteletko illalla masturboidessasi näitä irstaita miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että vastailet rehellisesti:)
        Kuvitteletko illalla masturboidessasi näitä irstaita miehiä?

        Ehkä minuakin parrakasta miestä hieromassa partaa vasteen herkkiö nännejäs

        Uuhhj olet kuuma pakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen näkee..

        Toivottavasti ei tai sitten alan käyttämään aurinkolaseja töissä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että vastailet rehellisesti:)
        Kuvitteletko illalla masturboidessasi näitä irstaita miehiä?

        En tiedä kehtaanko tähän kuitenkaan enää kuitenkaan rehellisesti vastata.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minuakin parrakasta miestä hieromassa partaa vasteen herkkiö nännejäs

        Uuhhj olet kuuma pakkaus

        Pisteliästä partaa en ole tuntenutkaan kuin poskellani.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kehtaanko tähän kuitenkaan enää kuitenkaan rehellisesti vastata.
        N.20

        Tiedönhön minö sen:)

        Eikö juuei nytkin. ,voisimme nauttia yhdessä joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pisteliästä partaa en ole tuntenutkaan kuin poskellani.
        N.20

        Ehlä tästälähtien kun parrakas mies tulee kahville voit kuvitella miltä se tuntuos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei tai sitten alan käyttämään aurinkolaseja töissä.
        N.20

        Eivät kaikki näe...vain kokeneet vanhemmat herrat ja jätkät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki näe...vain kokeneet vanhemmat herrat ja jätkät

        Senkö takia juurikin nämä vanhemmat herrat yleisimmin flirttailevat ja ehdottelevat koska kykenevät kokemusta nähdä kuka nainen on suostuvaisen kiihoittunut?
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedönhön minö sen:)

        Eikö juuei nytkin. ,voisimme nauttia yhdessä joskus

        Kyllähän nämä miehet, toiset kovin irstaitakin, pyörivät mielessäni pitkään vielä illallakin nukkumaan mennessä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehlä tästälähtien kun parrakas mies tulee kahville voit kuvitella miltä se tuntuos

        Kyllä nyt voin parrakkaista miehistä tällaista tuhmaa kuvitella.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt voin parrakkaista miehistä tällaista tuhmaa kuvitella.
        N.20

        Ehkä nähdään tänään:)
        Nyt tätä kirjoittaessanikin alkaa kulli nostaa päätään , kun sun ihania muotoja kuvittelen
        Kuinka pyllistelet tiukoissa legginseissä
        Hymyilet tiskin takana posket punoittaen , isot rinnat tarjolla puristeltavikssi ja imettäviksi
        Silmistäsi luen sun halun antautua vanhemman miehen puristelttavaksi ja huomaankin nännien törröttävän kuin viinipullonkorkit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nähdään tänään:)
        Nyt tätä kirjoittaessanikin alkaa kulli nostaa päätään , kun sun ihania muotoja kuvittelen
        Kuinka pyllistelet tiukoissa legginseissä
        Hymyilet tiskin takana posket punoittaen , isot rinnat tarjolla puristeltavikssi ja imettäviksi
        Silmistäsi luen sun halun antautua vanhemman miehen puristelttavaksi ja huomaankin nännien törröttävän kuin viinipullonkorkit

        Nyt todella nolottaa se kuinka osasit kuvailla minut noin osuvasti, ikäänkuin istuisit täällä katsellen minua!!!
        "pyllistelet tiukoissa legginseissä
        Hymyilet tiskin takana posket punoittaen , isot rinnat tarjolla puristeltavikssi ja imettäviksi
        Silmistäsi luen sun halun antautua vanhemman miehen puristelttavaksi ja huomaankin nännien törröttävän kuin viinipullonkorkit"!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt todella nolottaa se kuinka osasit kuvailla minut noin osuvasti, ikäänkuin istuisit täällä katsellen minua!!!
        "pyllistelet tiukoissa legginseissä
        Hymyilet tiskin takana posket punoittaen , isot rinnat tarjolla puristeltavikssi ja imettäviksi
        Silmistäsi luen sun halun antautua vanhemman miehen puristelttavaksi ja huomaankin nännien törröttävän kuin viinipullonkorkit"!
        N.20

        Siellähän olin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt todella nolottaa se kuinka osasit kuvailla minut noin osuvasti, ikäänkuin istuisit täällä katsellen minua!!!
        "pyllistelet tiukoissa legginseissä
        Hymyilet tiskin takana posket punoittaen , isot rinnat tarjolla puristeltavikssi ja imettäviksi
        Silmistäsi luen sun halun antautua vanhemman miehen puristelttavaksi ja huomaankin nännien törröttävän kuin viinipullonkorkit"!
        N.20

        Oliko isossa kauppakeskuksessa oleva kahvila?
        Siellä näin erään seksikkään blondin
        Olisi hauskempaa jos voisin meilata sulle
        Ei kaikki ukkelit näkis näitä ehkä uskaliaitakin tunnustuksia
        Voit toki.meilailla kaikkien kanssa. Erikseen
        Partanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän olin..

        Olitko!!? Arvasin, et muuten olisi voinut noon hyvin kuvailla minua!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko isossa kauppakeskuksessa oleva kahvila?
        Siellä näin erään seksikkään blondin
        Olisi hauskempaa jos voisin meilata sulle
        Ei kaikki ukkelit näkis näitä ehkä uskaliaitakin tunnustuksia
        Voit toki.meilailla kaikkien kanssa. Erikseen
        Partanen

        Tässä en kyllä tiedä enää kuka on kukakin mutta ei ole tarkoitukseni nyt täällä tämän enempää tästä aiheesta keskustella. Jäin vain tänne jumiin kun niin ihania juttuja kaikilla.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko!!? Arvasin, et muuten olisi voinut noon hyvin kuvailla minua!
        N.20

        Harmi että oli liikaa porukka, muuten olisin voinut hyväillä rintojasi kun kävit siinä hakemassa astioita vieireisestä pöydästä; takaapåin olisin paidan alta puristellut , kova kalu vasten kiinteitä pakaroitasi..uuh oot liian ihana
        Partanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä en kyllä tiedä enää kuka on kukakin mutta ei ole tarkoitukseni nyt täällä tämän enempää tästä aiheesta keskustella. Jäin vain tänne jumiin kun niin ihania juttuja kaikilla.
        N.20

        Ikåvää,mutta ehkä törmäillään.
        Parrakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että oli liikaa porukka, muuten olisin voinut hyväillä rintojasi kun kävit siinä hakemassa astioita vieireisestä pöydästä; takaapåin olisin paidan alta puristellut , kova kalu vasten kiinteitä pakaroitasi..uuh oot liian ihana
        Partanen

        Kyllä minä sinut eiliseltä muistan ja sen kuinka minua kovin tiukkaan seurailit, en sitä eilen vain halunnut kertoa etten olisi tullut tunnustetuksi.
        Sinulla oli musta takki, silmälasit ja musta parta
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sinut eiliseltä muistan ja sen kuinka minua kovin tiukkaan seurailit, en sitä eilen vain halunnut kertoa etten olisi tullut tunnustetuksi.
        Sinulla oli musta takki, silmälasit ja musta parta
        N.20

        Ei ihan osunut nappiin..silmälaseja en käytä. Musta nahkatakki joskus on päällä mut ei eilen
        Olen leveäharteinen mies ilman mahaa ja partaa on jonkin verran
        Tuletko tänään Selloon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan osunut nappiin..silmälaseja en käytä. Musta nahkatakki joskus on päällä mut ei eilen
        Olen leveäharteinen mies ilman mahaa ja partaa on jonkin verran
        Tuletko tänään Selloon?

        Mikä ettei voisin tullakin
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan osunut nappiin..silmälaseja en käytä. Musta nahkatakki joskus on päällä mut ei eilen
        Olen leveäharteinen mies ilman mahaa ja partaa on jonkin verran
        Tuletko tänään Selloon?

        Ok. Nyt voin tunnistaa sinut paremmin.
        Käyn kyllä Sellossa toisinaan mutta työpaikkani ei ole siellä.
        Joko tuossa vastasi minuna että olisin tänään Selloon tulossa mutta en tosiaankaan pääse tulemaan.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Nyt voin tunnistaa sinut paremmin.
        Käyn kyllä Sellossa toisinaan mutta työpaikkani ei ole siellä.
        Joko tuossa vastasi minuna että olisin tänään Selloon tulossa mutta en tosiaankaan pääse tulemaan.
        N.20

        Taidettiin nähdä tänään eräässä tpisessa paikassa N20
        Ja melkein olis voinu puristella hiukan, vai mitä:)?
        Punaiset posket ainakin;) ahh
        Sait testot luikkeelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidettiin nähdä tänään eräässä tpisessa paikassa N20
        Ja melkein olis voinu puristella hiukan, vai mitä:)?
        Punaiset posket ainakin;) ahh
        Sait testot luikkeelle

        Olisit vaan puristellut.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidettiin nähdä tänään eräässä tpisessa paikassa N20
        Ja melkein olis voinu puristella hiukan, vai mitä:)?
        Punaiset posket ainakin;) ahh
        Sait testot luikkeelle

        Olitko se mies, joka kuin muka vahingossa koski kämmenellään pakaraani?
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vaan puristellut.
        N.20

        Olis pitänyt söpöliini,kiihotuin sinusta taas kun olit niin lähellä, ihanat rinnat tarjolla,tosin puseron alla No ehkä jonain päivänä kun tuut sinne taas ja ollaan kahdestaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko se mies, joka kuin muka vahingossa koski kämmenellään pakaraani?
        N.20

        Ikävä kyllä en ,mieli teki kyllä..
        About Klo 13 - 14 välillä söpöliini

        Partanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Nyt voin tunnistaa sinut paremmin.
        Käyn kyllä Sellossa toisinaan mutta työpaikkani ei ole siellä.
        Joko tuossa vastasi minuna että olisin tänään Selloon tulossa mutta en tosiaankaan pääse tulemaan.
        N.20

        Tuu ens viikolla ,tunnistan sut jo..ehkä sinäkin meikäläisen
        Partanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Nyt voin tunnistaa sinut paremmin.
        Käyn kyllä Sellossa toisinaan mutta työpaikkani ei ole siellä.
        Joko tuossa vastasi minuna että olisin tänään Selloon tulossa mutta en tosiaankaan pääse tulemaan.
        N.20

        Koska pääsisit Selloon? Sinne kirjastoon vaikka..
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pääsisit Selloon? Sinne kirjastoon vaikka..
        PartanenM

        Huomenna olisin vapaapäivällä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna olisin vapaapäivällä.
        N.20

        Harmi kun huomenna meikäläinen ei sitten pääse
        Mutta onhan tässä kevättä aikaa
        Voisinko ensi kerralla hyväillä hiukan pakaroitasi siinä paikassa missä tänään
        Ei tiskin takana mutta huoneessa:)
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pääsisit Selloon? Sinne kirjastoon vaikka..
        PartanenM

        Nyt täällä joku tekee minulle kiusaa vastailemalla minuna.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt voin parrakkaista miehistä tällaista tuhmaa kuvitella.
        N.20

        Sulla pitköt vaaleat hiukset N.20?
        Musta kireet housut js tissit pullottivat tiukan paidan alla,eilen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko se mies, joka kuin muka vahingossa koski kämmenellään pakaraani?
        N.20

        Menit kyl läheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täällä joku tekee minulle kiusaa vastailemalla minuna.
        N.20

        Mistä sut tunnistais N.20
        Täällä niin paljonn feikkejä
        Olitko eilen se tyttö joka kysyi jotain:)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla pitköt vaaleat hiukset N.20?
        Musta kireet housut js tissit pullottivat tiukan paidan alla,eilen..

        Kyllä minulla on pitkät vaaleat hiukset ja oli mustat leggingsit ja tiukahko paita töissä päälläni.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sut tunnistais N.20
        Täällä niin paljonn feikkejä
        Olitko eilen se tyttö joka kysyi jotain:)?

        No ehkä parhaiten siitä että on isot tisut. Ja voin olla farkuissa sekä sexikäs muutenkin. N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla on pitkät vaaleat hiukset ja oli mustat leggingsit ja tiukahko paita töissä päälläni.
        N.20

        Ja punastuit vähön kun katselin taas rintojas:)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja punastuit vähön kun katselin taas rintojas:)?

        Oot niin seksikås nuori nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja punastuit vähön kun katselin taas rintojas:)?

        Punastun kyllä turhan herkästi kun huomaan jonkun rintojani kovin katselevan.
        Tuossa nyt yhä joku vastailee puolestani ja sekottaa asioita.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin seksikås nuori nainen

        Kiitos!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sut tunnistais N.20
        Täällä niin paljonn feikkejä
        Olitko eilen se tyttö joka kysyi jotain:)?

        Nyt ettei minua sekoiteta johonkin muuhun tyttöön kahvilassa ja kukaan ei vaan ala viatonta väärää tyttöä pepusta tai rinnoista puristelemaan, niin olen 152cm ja rintani kookkaat, töissä pidän nyt vielä ainakin mustia leggareita, joskus hametta, valkoista napillista kauluspaitaa, valkoisia Caprice korkea vartisia lenkkareita mustilla nauhoilla, vaaleat pitkät hiukseni ovat töissä aina ponnarilla, kasvoni hieman pyöreähköt jotka tosiaankin herkästi näkyvästi punastuu.
        Nyt ei tarvitse udella tuntomerkkejä minusta kenenkään kai enempää!!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pääsisit Selloon? Sinne kirjastoon vaikka..
        PartanenM

        Olen tänään töissä mutta huomenna ehkä tuossa klo.13.00-14.00 aikaan voisin näillä näkymin Sellossa käydä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punastun kyllä turhan herkästi kun huomaan jonkun rintojani kovin katselevan.
        Tuossa nyt yhä joku vastailee puolestani ja sekottaa asioita.
        N.20

        Sininen takki paidan päällä ja hiukset ylettyivät lähes muodokkaisiin pakaroihisi asti
        Tuli vielä katselemaankin..
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punastun kyllä turhan herkästi kun huomaan jonkun rintojani kovin katselevan.
        Tuossa nyt yhä joku vastailee puolestani ja sekottaa asioita.
        N.20

        Voit meilata mulle jos haluat jutella ilman noita häiriköitä
        Jos olet se pitköhiuksinen blondi jolla niin upeat rinnat ja peppu n.162 cm pitkö 20v

        miltattutanota.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit meilata mulle jos haluat jutella ilman noita häiriköitä
        Jos olet se pitköhiuksinen blondi jolla niin upeat rinnat ja peppu n.162 cm pitkö 20v

        miltattutanota.com

        Eipä tuohon s.posti osoitteeseen taida viestiä saada lähetettyä?! Olen 152cm pitkä mutta luultavasti silti tarkoitit minua.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuohon s.posti osoitteeseen taida viestiä saada lähetettyä?! Olen 152cm pitkä mutta luultavasti silti tarkoitit minua.
        N.20

        Onko sulla meiliä?
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuohon s.posti osoitteeseen taida viestiä saada lähetettyä?! Olen 152cm pitkä mutta luultavasti silti tarkoitit minua.
        N.20

        No tää pitäis toimia

        mark56atmeiliboxi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää pitäis toimia

        mark56atmeiliboxi.fi

        Vajakit luulevat vastailevan naiselle jonka ovat nähneet jossain, säälittävää.

        Kyllä tuollaiset luuserit kuolevat kokemattomana 😂🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ettei minua sekoiteta johonkin muuhun tyttöön kahvilassa ja kukaan ei vaan ala viatonta väärää tyttöä pepusta tai rinnoista puristelemaan, niin olen 152cm ja rintani kookkaat, töissä pidän nyt vielä ainakin mustia leggareita, joskus hametta, valkoista napillista kauluspaitaa, valkoisia Caprice korkea vartisia lenkkareita mustilla nauhoilla, vaaleat pitkät hiukseni ovat töissä aina ponnarilla, kasvoni hieman pyöreähköt jotka tosiaankin herkästi näkyvästi punastuu.
        Nyt ei tarvitse udella tuntomerkkejä minusta kenenkään kai enempää!!
        N.20

        Millaiset salivaatteet sulla ?
        Olis kiva katsella kun rinnat pomppivat kun juokset matolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset salivaatteet sulla ?
        Olis kiva katsella kun rinnat pomppivat kun juokset matolla

        Stringit päällä ilman liivejä
        N. 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset salivaatteet sulla ?
        Olis kiva katsella kun rinnat pomppivat kun juokset matolla

        Minulla on salilla napakat ja hengittävät tik tok legginsit ja kookkaat raskaat rintani on tuettuna korkeakaarisilla urheilurintaliiveillä etteivät rintani pääsisi liiaksi juoksumatollakaan pomppimaan.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on salilla napakat ja hengittävät tik tok legginsit ja kookkaat raskaat rintani on tuettuna korkeakaarisilla urheilurintaliiveillä etteivät rintani pääsisi liiaksi juoksumatollakaan pomppimaan.
        N.20

        ahh , kuinka ihana olis nähdä sun juoksevan nakuna, rinnat pomppien vaikka hiekkarannalla ensi kesänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit päällä ilman liivejä
        N. 20

        tämä sekunda N20 vastailee taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää pitäis toimia

        mark56atmeiliboxi.fi

        kävitkö Hoplopissa eilen;)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on salilla napakat ja hengittävät tik tok legginsit ja kookkaat raskaat rintani on tuettuna korkeakaarisilla urheilurintaliiveillä etteivät rintani pääsisi liiaksi juoksumatollakaan pomppimaan.
        N.20

        Tuletko tänää salille ?hki ? espoo? vantaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ahh , kuinka ihana olis nähdä sun juoksevan nakuna, rinnat pomppien vaikka hiekkarannalla ensi kesänä

        Kun näen mielikuvissani itseni nakuna juoksentelevan rintani pomppien hiekkarannalla niin voin sanoa että ajatus kiihottava kyllä mutta tuskin kehtaisin, ainakaan jos siellä olisi muitakin.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuletko tänää salille ?hki ? espoo? vantaa?

        En tänään mene salille.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näen mielikuvissani itseni nakuna juoksentelevan rintani pomppien hiekkarannalla niin voin sanoa että ajatus kiihottava kyllä mutta tuskin kehtaisin, ainakaan jos siellä olisi muitakin.
        N.20

        Ootko käyny nudistirannalla?
        Pihlajasaares esim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tänään mene salille.
        N.20

        Niin eihän sitä jokapäivä
        Ootko nyt yksin ,ehkö pelkissä stringeis
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko käyny nudistirannalla?
        Pihlajasaares esim

        En kyllä ole nudistirannoille uskaltautunut tai kehdannut mennä ainakaan vielä.
        N20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän sitä jokapäivä
        Ootko nyt yksin ,ehkö pelkissä stringeis
        PartanenM

        Yksin olen mutta en ihan pelkissä strigeissäni kuitenkaan.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin olen mutta en ihan pelkissä strigeissäni kuitenkaan.
        N.20

        Kerro mitä on päälläsi voin paremmin kuvitella kuinka riisuisin sinut ...
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole nudistirannoille uskaltautunut tai kehdannut mennä ainakaan vielä.
        N20

        Olisit kyllä ilmestys nakurannalla ..
        Ihanaa vaihtelua niihin velttoihin mammohin mitkä yleensä nakurantoja kansoittavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kyllä ilmestys nakurannalla ..
        Ihanaa vaihtelua niihin velttoihin mammohin mitkä yleensä nakurantoja kansoittavat

        Voisihan se kyllä olla jännittävä kokemus kun olisi täysin alastomana kenen tahansa katseltavana.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan se kyllä olla jännittävä kokemus kun olisi täysin alastomana kenen tahansa katseltavana.
        N.20

        Nyt varsinkin nakurannalla kun on pakkasta ilmassa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuohon s.posti osoitteeseen taida viestiä saada lähetettyä?! Olen 152cm pitkä mutta luultavasti silti tarkoitit minua.
        N.20

        Sinua tarkoitin joo
        Toi toinen meili kyllä toimii
        Toi mark56meiliboxi
        Olis kivempi jutella privana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakit luulevat vastailevan naiselle jonka ovat nähneet jossain, säälittävää.

        Kyllä tuollaiset luuserit kuolevat kokemattomana 😂🤭

        Mikähän näillä katkerilla kommentoijilla oikein on? Pahaa oloaan kai täällä purkavat ja mikäs siinä jos helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan se kyllä olla jännittävä kokemus kun olisi täysin alastomana kenen tahansa katseltavana.
        N.20

        Eikö,ehkä ensi kesänä.
        Tuutko tänään salille antamaan virtaa?
        Vai duunissa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt varsinkin nakurannalla kun on pakkasta ilmassa😂

        Niin ei siellä kovin kauan tarkene ,toki avannossa voi pulahtaa nakunakin
        Kutistuu vaan etuveitikka säälittävän pieneksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei siellä kovin kauan tarkene ,toki avannossa voi pulahtaa nakunakin
        Kutistuu vaan etuveitikka säälittävän pieneksi..

        Parin- kolmen tunnin lennolla pääsee lämpimään ja siellä suunnassa mahtavia nakurantojakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö,ehkä ensi kesänä.
        Tuutko tänään salille antamaan virtaa?
        Vai duunissa ?

        Ehkä ensi kesänä. Olen töissä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ensi kesänä. Olen töissä.
        N.20

        Onko tänään ollut irstaita herroja katselemassa?
        Ootko samassa paikassa kuin perjantaina?
        ParrakasM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ensi kesänä. Olen töissä.
        N.20

        Ymmärrän että sulla on siellä kiire.Voisin huomenna pistäytyä kahvilla.
        Kahvia juomaan ja tissejä katselemaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tänään ollut irstaita herroja katselemassa?
        Ootko samassa paikassa kuin perjantaina?
        ParrakasM

        Tuli vielä mieleen ne 90- luvun baarit joissa tarjoilijat olivat tissit paljaina.
        Lyhyt aikainen trendi
        Ikävä kyllä harvoilla oli noin hyvät rinnat kuin sinulla , enemmän löytyi kärpäslätkää ja jauhosäkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että sulla on siellä kiire.Voisin huomenna pistäytyä kahvilla.
        Kahvia juomaan ja tissejä katselemaan:)

        Se kyllä käy . Ei se mua haittaa jos rintojani ihaillaan.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä käy . Ei se mua haittaa jos rintojani ihaillaan.
        N.20

        Taidat tykätä siitä,kun stringitkin kostuu parrakkaan miehen katselusta
        Voisit jossain välissä kun on hiljaisempaa nostaa paitaa ja vilauttaa tissiä
        Siinä nurkkapöydän luona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tänään ollut irstaita herroja katselemassa?
        Ootko samassa paikassa kuin perjantaina?
        ParrakasM

        Ei päivää, etteikö joku mies katselisi silmä silmällä, toiset herrat irstaammin kuin toiset kaksimielisiä juttujaan tai ehdotuksia tarjoten.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen ne 90- luvun baarit joissa tarjoilijat olivat tissit paljaina.
        Lyhyt aikainen trendi
        Ikävä kyllä harvoilla oli noin hyvät rinnat kuin sinulla , enemmän löytyi kärpäslätkää ja jauhosäkkejä

        Olen kuullut ja lukenut tuosta kun tarjoilijat työssään oli rinnat näytillä asiakkaille. Nolottaa ja punastuttaa pelkkä ajatuskin kuinka miehet kuolaisivat paljaita rintojani koko työpäivän jos nyt samaa työssä vaadittaisiin!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tykätä siitä,kun stringitkin kostuu parrakkaan miehen katselusta
        Voisit jossain välissä kun on hiljaisempaa nostaa paitaa ja vilauttaa tissiä
        Siinä nurkkapöydän luona

        Minä en kirjoittanut tuolla tavoin!! Mutta en kiellä etteikö se nyt jotenkin kiihottaisikin.
        N20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kirjoittanut tuolla tavoin!! Mutta en kiellä etteikö se nyt jotenkin kiihottaisikin.
        N20

        Mistä tietää kuka on oikea N.20?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut ja lukenut tuosta kun tarjoilijat työssään oli rinnat näytillä asiakkaille. Nolottaa ja punastuttaa pelkkä ajatuskin kuinka miehet kuolaisivat paljaita rintojani koko työpäivän jos nyt samaa työssä vaadittaisiin!
        N.20

        Silloinei varmaan voisi mieltään malttaa, vaan tarttuisi kiinni houkutteleviin pallukoihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko vanhempi mies sun mieleinen seura😊

        Vanhemmat miehet vetoaa minuun kyllä ikäisiäni paljon enemmän.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloinei varmaan voisi mieltään malttaa, vaan tarttuisi kiinni houkutteleviin pallukoihisi.

        Voin hyvin kuvitella kuinka miehet eivät voisi olla tarttumatta paljaisiin rintoihini jos tuollaisena rinnat paljaana tarjoilijana joutuisin olemaan. Työpäivät menisi rintojeni puristeluissa ja kourimisissa!! Huh huh!!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella kuinka miehet eivät voisi olla tarttumatta paljaisiin rintoihini jos tuollaisena rinnat paljaana tarjoilijana joutuisin olemaan. Työpäivät menisi rintojeni puristeluissa ja kourimisissa!! Huh huh!!
        N.20

        Saisin paljon tippiä sinä päivänä kun jokainen kourisi rintojani ja antais tippiä hyvästä tarjoilusta
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat miehet vetoaa minuun kyllä ikäisiäni paljon enemmän.
        N.20

        Ja minä tykkään 20v naisista

        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisin paljon tippiä sinä päivänä kun jokainen kourisi rintojani ja antais tippiä hyvästä tarjoilusta
        N.20

        Ja vielä nauttisit siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä nauttisit siitä

        Vaikka itse en tuota kirjoittanut, niin kuitenkin kun ajattelen kuinka miesten kouriessa paljaita rintojani johon suostumalla saisin lisätuloja, kieroontuneelka tavalla ehkä kyllä jopa nauttisin siitä.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka itse en tuota kirjoittanut, niin kuitenkin kun ajattelen kuinka miesten kouriessa paljaita rintojani johon suostumalla saisin lisätuloja, kieroontuneelka tavalla ehkä kyllä jopa nauttisin siitä.
        N.20

        Ehkä tånään saan salaa tunnustella kahvilan nuorta naista iltapäivän hiljaisena aikana
        Kun keräät astioita viereisestä pöydästä peppu minuun päin pystyssä kireissä housuissa, viivyttelet kuin houkutellen minua koskemaan, hyvöilemään pakaroitasi ja kun muita ei ole lähettyvillå nousen ja seisahdan hetkeksi taaksesi,painan lantioni vasten peppuasi ja tunnet kuinka kovan vaikutuksen teet minuun
        Partanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella kuinka miehet eivät voisi olla tarttumatta paljaisiin rintoihini jos tuollaisena rinnat paljaana tarjoilijana joutuisin olemaan. Työpäivät menisi rintojeni puristeluissa ja kourimisissa!! Huh huh!!
        N.20

        Ehkä minäkin saisin niitä kouria isoilla käsilläni,puristella ja jopa imeä kovettuneita nännejä jolloin kalunikin kovettuu
        PartanenM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka itse en tuota kirjoittanut, niin kuitenkin kun ajattelen kuinka miesten kouriessa paljaita rintojani johon suostumalla saisin lisätuloja, kieroontuneelka tavalla ehkä kyllä jopa nauttisin siitä.
        N.20

        Onko täällä toinenkin N20? Yhtä kiihkeäkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tånään saan salaa tunnustella kahvilan nuorta naista iltapäivän hiljaisena aikana
        Kun keräät astioita viereisestä pöydästä peppu minuun päin pystyssä kireissä housuissa, viivyttelet kuin houkutellen minua koskemaan, hyvöilemään pakaroitasi ja kun muita ei ole lähettyvillå nousen ja seisahdan hetkeksi taaksesi,painan lantioni vasten peppuasi ja tunnet kuinka kovan vaikutuksen teet minuun
        Partanen

        Uh, on tulossa jännittävä iltapäivä! Ehkä tuolla nurkkapöydissä se kävisi salaisesti...odotan!!!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minäkin saisin niitä kouria isoilla käsilläni,puristella ja jopa imeä kovettuneita nännejä jolloin kalunikin kovettuu
        PartanenM

        Nyt juuri ajatus kyllä kiihottaisi!
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä toinenkin N20? Yhtä kiihkeäkin..

        En tiedä onko toinen, minuna esiintyvä N.20 kiihkeä vaiko kustannuksellani pilaileva.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko toinen, minuna esiintyvä N.20 kiihkeä vaiko kustannuksellani pilaileva.
        N.20

        Mutta sinä olet se aito joka kiihottuu kahvilassa tai respassa?
        D kuppine blondi Hki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt juuri ajatus kyllä kiihottaisi!
        N.20

        Oletko vielä töissä? Milsi et meilaa mulle? Vpisit samalla hyväillä rintojasi kuvitellen partaista miestä niitä imemässä kahvilan takahuoneessa
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uh, on tulossa jännittävä iltapäivä! Ehkä tuolla nurkkapöydissä se kävisi salaisesti...odotan!!!
        N.20

        Stringit kostena odotat malttamattomasti mua
        PartanenM
        Kunpa sun kahvilaan löytäisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt juuri ajatus kyllä kiihottaisi!
        N.20

        Kovetuin kirjoittaessani ja kuvitellessani sua pyllistelemässä niin lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovetuin kirjoittaessani ja kuvitellessani sua pyllistelemässä niin lähellä

        Upeeta. Nyt vaan etsit mut jostain päin niin saat puristella mun munkkeja.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä olet se aito joka kiihottuu kahvilassa tai respassa?
        D kuppine blondi Hki?

        Minä olen se D koon rintainen blondi Uudeltamaalta kuka kiihottuu kahvilassa katseista.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vielä töissä? Milsi et meilaa mulle? Vpisit samalla hyväillä rintojasi kuvitellen partaista miestä niitä imemässä kahvilan takahuoneessa
        Mark56

        En meilaa koska nimeni paljastuisi omasta meil osoitteestani.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit kostena odotat malttamattomasti mua
        PartanenM
        Kunpa sun kahvilaan löytäisin

        Kieltämättä stringit ovat minulla kosteina ollut töissä vähän niin kuin joka päivä näiden vanhempien herrojen flirttailuista ja kiihkeistä katseluista.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se D koon rintainen blondi Uudeltamaalta kuka kiihottuu kahvilassa katseista.
        N.20

        162cm ja 56 kg:))?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        162cm ja 56 kg:))?

        Ei, vaan olen 152.50.D85


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan olen 152.50.D85

        Todella ihanat mitat ja luomutissit
        Sub


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se D koon rintainen blondi Uudeltamaalta kuka kiihottuu kahvilassa katseista.
        N.20

        Kahvilassa töissä vai asiakkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvilassa töissä vai asiakkaan?

        Töissä kahvilassa.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ihanat mitat ja luomutissit
        Sub

        Kiitos. Kyllä sub taipumusta minussa on.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovetuin kirjoittaessani ja kuvitellessani sua pyllistelemässä niin lähellä

        Gangbang on mun mieleen
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään pitää töissä ja vapaa-ajalla istuvia ja elastisia leggingsejä tai joogahousuja. Juuri tuossa eräs vanhempi vakioasiakas sanoi minulle samoin, kehui pakaroitani ja sanoi että olisi kiva puristella niitä.
        N.20

        Kiihotuitko kommentista?
        Kävit vessassa koittelemassa rintojasi ja pakaroitasi kuvitellen tuon kuuskymppisen äijän niitä puristelevan
        Tunsit kuinka pillu kostui ja työnsit sormen huulille ja hieroit nopeat orkut itsellesi
        Niinkl N.20?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gangbang on mun mieleen
        N.20

        Et taida olla oikea N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotuitko kommentista?
        Kävit vessassa koittelemassa rintojasi ja pakaroitasi kuvitellen tuon kuuskymppisen äijän niitä puristelevan
        Tunsit kuinka pillu kostui ja työnsit sormen huulille ja hieroit nopeat orkut itsellesi
        Niinkl N.20?

        Taisin jo kertoa kiihoittuneeni tuon vanhan herran kommentista minulle mutta kuinka siihen myöhemmin reagoin jääköön salaisuudekseni.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla oikea N.20

        Ainut aito ja oikea N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla oikea N.20

        Totta. Hän ei ole minä.
        Tästä lähtien käytän nimeäni+ikääni Riikka 20 etteivät nämä viestit sekoitu keskenään.
        N.20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gangbang on mun mieleen
        N.20

        Nolottaa minkälaisen vaikutelman annat minusta kaikille.
        N.20
        Käytän takiasi jatkossa nyt nimeä Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut aito ja oikea N.20

        Ootko kokeillu gangbangiä?
        Vanhempien herrojen herkkuna;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Hän ei ole minä.
        Tästä lähtien käytän nimeäni ikääni Riikka 20 etteivät nämä viestit sekoitu keskenään.
        N.20

        Hyvä Riikka 20 se aito blondiini joka sanoi mulle--tuliko muuta?
        Ja olisinhan minä jotain muutakin halunnut
        ParrakasM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolottaa minkälaisen vaikutelman annat minusta kaikille.
        N.20
        Käytän takiasi jatkossa nyt nimeä Riikka 20

        Tuo toinen N.20 taitaa olla mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisin jo kertoa kiihoittuneeni tuon vanhan herran kommentista minulle mutta kuinka siihen myöhemmin reagoin jääköön salaisuudekseni.
        N.20

        Harmi ,,kyllähän täällä voi kertoa kaikenlaista kun ei kukaan tunne
        Oothan kertonut jo mitatkin
        Ja kosteista stringeistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo toinen N.20 taitaa olla mies

        Hyvinkin voi olla.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kokeillu gangbangiä?
        Vanhempien herrojen herkkuna;)

        En vielä tällaista vanhempien herkkua ole päässyt kokemaan.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi ,,kyllähän täällä voi kertoa kaikenlaista kun ei kukaan tunne
        Oothan kertonut jo mitatkin
        Ja kosteista stringeistä

        Totta etteihän minua täällä kukaan minua tunne ja voisin kyllä kertoa vapaasti mitä vain mutta en siltikään ihan nyt kehtaa.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta etteihän minua täällä kukaan minua tunne ja voisin kyllä kertoa vapaasti mitä vain mutta en siltikään ihan nyt kehtaa.
        Riikka 20

        Vai niin . Mitä kaikkee haluaisitkaan tehdä mun kanssa. M 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vielä tällaista vanhempien herkkua ole päässyt kokemaan.
        Riikka 20

        Haluaisitko kenties? Tulla Keltaiseen Ruusuun esittelemään rintojasi glory holessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin . Mitä kaikkee haluaisitkaan tehdä mun kanssa. M 50v

        Ennakkoluuloton ja kokeilun haluinen kyllä olen vaikkakin melkoisen ujo.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kenties? Tulla Keltaiseen Ruusuun esittelemään rintojasi glory holessa?

        Mikä se tuollainen paikka ja glory hole on missä voi rintojaan esitellä?
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennakkoluuloton ja kokeilun haluinen kyllä olen vaikkakin melkoisen ujo.
        Riikka 20

        No voin sammuttaa valot niin et ujostele🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voin sammuttaa valot niin et ujostele🤭

        No ei se ujouteni nyt ihan valoista ole kiinni.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se tuollainen paikka ja glory hole on missä voi rintojaan esitellä?
        Riikka 20

        Se on seksliike Kampissa Helsinki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ujouteni nyt ihan valoista ole kiinni.
        Riikka 20

        Sun vartalo on kaunis ei sitä tarvii ujostella😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on seksliike Kampissa Helsinki

        Katsoin netistä sitä paikkaa. En nyt ihan varma uskaltaako tuollaiseen paikkaan mennä.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun vartalo on kaunis ei sitä tarvii ujostella😉

        No ehkä ei niin tarvitseisi.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin netistä sitä paikkaa. En nyt ihan varma uskaltaako tuollaiseen paikkaan mennä.
        Riikka 20

        Voitais mennä yhdessä Riikka20
        Ei siellä pakko oo näytellä jos ei halua
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais mennä yhdessä Riikka20
        Ei siellä pakko oo näytellä jos ei halua
        Mark56

        En nyt kyllä ihan heti mene lupaamaan että lähtisin tutustumaan paikkaan mutta jos koskaan ei uskaltaudu mihinkään, ei mitään uutta ja erilaistakaan tule saamaan koettua.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin netistä sitä paikkaa. En nyt ihan varma uskaltaako tuollaiseen paikkaan mennä.
        Riikka 20

        Aika vähän siellä naisia käy,ikävå kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt kyllä ihan heti mene lupaamaan että lähtisin tutustumaan paikkaan mutta jos koskaan ei uskaltaudu mihinkään, ei mitään uutta ja erilaistakaan tule saamaan koettua.
        Riikka 20

        Totta. Ehkä voitas nähdä ensin Kampissa ,
        Jossain ..
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän siellä naisia käy,ikävå kyllä

        Ehkä hyväkin jos ei olisi liikaa naisväkeä minua siellä näkemässä.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ehkä voitas nähdä ensin Kampissa ,
        Jossain ..
        Mark56

        Katsotaan nyt. Harkitsen tätä vakavissani nyt kyllä.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn salilla säännöllisesti kyllä mutta pakarat ovat minulla ihan luonnostaakin hieman kookkaamman "uhkeammat" kuten millaisiksi jotkin herrat pyllyäni ovat luonnehtineet.
        N.20

        Katselin niitökin himoiten kun oyöröhdit siinä lähellä ,pyöreitä pakaroitas
        Kuvittelin siinä istuessani vakavan näköisenä,kuinka vetäisin nuo tiukat housut. alas, niin erttä stringipeppusi paljastuisi,ahh mikä näky se olisikaan!
        Pöydän alla hieroin kivikovaa kaluani näiden mielikuvien kovetttamaa
        Ahh Riikka20
        Upea muodokas tyttö pitkine hiuksineen.
        Ja niin nuori herkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin netistä sitä paikkaa. En nyt ihan varma uskaltaako tuollaiseen paikkaan mennä.
        Riikka 20

        Siellä ei varmaan noskasn ole ollut tuollaista namitissityttöä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat miehet vetoaa minuun kyllä ikäisiäni paljon enemmän.
        N.20

        Riikka20?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vaan puristellut.
        N.20

        Ehkä tänään..sama paikka 13 jölkeen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin niitökin himoiten kun oyöröhdit siinä lähellä ,pyöreitä pakaroitas
        Kuvittelin siinä istuessani vakavan näköisenä,kuinka vetäisin nuo tiukat housut. alas, niin erttä stringipeppusi paljastuisi,ahh mikä näky se olisikaan!
        Pöydän alla hieroin kivikovaa kaluani näiden mielikuvien kovetttamaa
        Ahh Riikka20
        Upea muodokas tyttö pitkine hiuksineen.
        Ja niin nuori herkku

        Kiihottavaa kieltämättä jos olet ajatellut minusta noin!
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei varmaan noskasn ole ollut tuollaista namitissityttöä:)

        Eikö? Olen ajatellut, että olisi jännittävää käydä tuossa paikassa joskus.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tänään..sama paikka 13 jölkeen .

        Minä en tuota kirjoittanut tiedoksi, jos klo.13.00 satut kahvilaan tulemaan!
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa kieltämättä jos olet ajatellut minusta noin!
        Riikka 20

        Kyllä sjattelin :) ja vielä paljon riettaamppaakin ajattelin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö? Olen ajatellut, että olisi jännittävää käydä tuossa paikassa joskus.
        Riikka 20

        Voisit kokea jotain uskomatonta Riikka
        Sinähän olit sinkki..
        Mark


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit kokea jotain uskomatonta Riikka
        Sinähän olit sinkki..
        Mark

        Siis sinkku? Kyllä olen ja vapaa tekemään ja kokemaan mitä tahansa uutta, erikoista, jännittävää ja kiihottavaa mitä vain haluan.
        Riikka 23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sjattelin :) ja vielä paljon riettaamppaakin ajattelin .

        Voin vain kuvitella mitä kaikkea...
        Riikka 23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vain kuvitella mitä kaikkea...
        Riikka 23

        Riikka 23?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinkku? Kyllä olen ja vapaa tekemään ja kokemaan mitä tahansa uutta, erikoista, jännittävää ja kiihottavaa mitä vain haluan.
        Riikka 23

        Hyvä ! Halukas sinkku 23v
        Mark


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vain kuvitella mitä kaikkea...
        Riikka 23

        Kaikki K-18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki K-18

        Vanhenit 3 viotta Riikka:)
        Tänään voitas pistäytyä Keltsussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tuota kirjoittanut tiedoksi, jos klo.13.00 satut kahvilaan tulemaan!
        Riikka 20

        OK
        voit tulla maanantaina Munkkiniemen Heseen
        ehkä tunnistetaan toisemme
        about klo 11
        laita ne mustat legginsit ja tiukka avonainen paita takin alle;)

        mulla ei oo silmälaseja, parta on
        Mark


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt. Harkitsen tätä vakavissani nyt kyllä.
        Riikka 20

        Kiva juttu,;)
        Mark


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävitkö Hoplopissa eilen;)?

        Niin upeat rinnat nuorella naisella lienevätkö olleet maitotissit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on salilla napakat ja hengittävät tik tok legginsit ja kookkaat raskaat rintani on tuettuna korkeakaarisilla urheilurintaliiveillä etteivät rintani pääsisi liiaksi juoksumatollakaan pomppimaan.
        N.20

        Olitkohan eilen samalla salilla ,treenasit rintalihaksiasi ,vaalea nainen tiukoissa trikoissa
        Ja kyllä ne tissit olivat ainakin d kupin kokoiset
        Namitissit:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen ne 90- luvun baarit joissa tarjoilijat olivat tissit paljaina.
        Lyhyt aikainen trendi
        Ikävä kyllä harvoilla oli noin hyvät rinnat kuin sinulla , enemmän löytyi kärpäslätkää ja jauhosäkkejä

        Niin ja muistelen että taisi siinö Annankadun lähellä olla yläosaton naisparturi/kampaaja.

        Kyllä se varmaan tuntuis kivalta kun paljas lämmin tissi pusertuis päätä vasten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit vaan puristellut.
        N.20

        Niin, mutta kun sinne pukkariin tuli muitakin,ikävä kyllä
        Muuten olisin noussut ja näyttänyt mitä pyyhkeen alta löytyy..:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko se mies, joka kuin muka vahingossa koski kämmenellään pakaraani?
        N.20

        Ai. Salillako? Olit se tosi kireissä legginseissä pyllistelevä muodokas blondi? Käteni tosiaan vahingossa pyyhkäisi tiukkoja pakaroitasi ,sorry!


    • Anonyymi

      Olisin mielelläni ihaillut nuoremman naisen rintavarustusta lähemminkin Kuopion seudulla .
      Onko joku sellainen nainen kuulolla siellä ja kiinnostunut esittelee rintojaan mulle. M 47v

      • Anonyymi

        Missä olisit halunnut tutkia mun hinkkejä🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olisit halunnut tutkia mun hinkkejä🙊

        Millaiset hinkit sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset hinkit sulla?

        Kunnon peilarit oikein...D kuppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon peilarit oikein...D kuppi

        Eri nainen kuin N.20?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri nainen kuin N.20?

        Niin olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri nainen kuin N.20?

        Missäpäin niitä vois tutkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin niitä vois tutkia?

        Missä sä haluaisit niitä tutkia sitten🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä haluaisit niitä tutkia sitten🙈

        Varmaan joku vanha täti kun ei nuoret naiset tiedä mitään hinkeistä saati peilareista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku vanha täti kun ei nuoret naiset tiedä mitään hinkeistä saati peilareista

        Kyllä tietää kun on vanhempien miesten seurassa ollut paljonkin. Sieltä tulee paljon uusia nimikkeitä meidän nuortenkin naisten tietoon 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku vanha täti kun ei nuoret naiset tiedä mitään hinkeistä saati peilareista

        Vanhempana miehenäkään en ole ennen kuullut peilareista mitä lievätkään
        Hinkit on tuttuja ,sellaisia maitotonkkia maalla nosteltuun joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempana miehenäkään en ole ennen kuullut peilareista mitä lievätkään
        Hinkit on tuttuja ,sellaisia maitotonkkia maalla nosteltuun joskus

        Googleta sitten niin tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googleta sitten niin tiedät

        Ei kiinnosta niin paljom


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempana miehenäkään en ole ennen kuullut peilareista mitä lievätkään
        Hinkit on tuttuja ,sellaisia maitotonkkia maalla nosteltuun joskus

        Peilari on mun mielestä se pikkusempi litran maitohinkki jossain missä lie perä-pohjanmaan murteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä haluaisit niitä tutkia sitten🙈

        Esimerkiksi autossani Espoossa
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi autossani Espoossa
        Mark56

        Millainen sun autosi sitten on . Onko siellä hyvin tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sun autosi sitten on . Onko siellä hyvin tilaa.

        Kyllä siellä tissejä pystyy puristelemaan ja muutakin kivaa toimintaa
        Mark


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä tissejä pystyy puristelemaan ja muutakin kivaa toimintaa
        Mark

        Joku kupla volkkari tietty


      • Anonyymi
        Treffille kirjoitti:

        Joku kupla volkkari tietty

        Kuplat on nykyään harvinaisia
        Niissäkin kyllå mahtui nussimaan ,muistelen
        Mark


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuplat on nykyään harvinaisia
        Niissäkin kyllå mahtui nussimaan ,muistelen
        Mark

        Aika pieni munainen sitten olet kun minulla ei sovi ees kulli seisomaan kuplavolkkarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pieni munainen sitten olet kun minulla ei sovi ees kulli seisomaan kuplavolkkarissa.

        No minä olenkin jäntevä lihaksikas mies enkö mikään pullero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sun autosi sitten on . Onko siellä hyvin tilaa.

        Kyll sun kokoinen,152/ 50 tyttö sinne sopii ratsastelemaankin
        mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pieni munainen sitten olet kun minulla ei sovi ees kulli seisomaan kuplavolkkarissa.

        pienimunainen on yhdyssana


    • Anonyymi

      Olen ollu sängyssä 23v naisen kanssa, jolla ei ollu rintoja ollenkaan, ei minkäänlaisia. Oli siitä huolimatta tosi hyvännäköinen ja naisellinen, ettei rinnattomuus haitannu ollenkaan ja tämä on tosi! :D

      • Anonyymi

        Tuo on ihan totta, ei tarvitse olla isot rinnat naisella.
        Seksi on ollut parasta erään todella pienirintaisen naisen kanssa
        Kuuma ja innokas oli hän


    • Anonyymi

      Löytyiskö muita samanlaisia nuoria naisia jotka pitävåt rintojensa ihailusta?
      Kun N20 lopetti flirttailun...

      • Anonyymi

        Respan tyttöä esim?


    • Anonyymi

      Tytöllä oli niin tiukka musta paita ja yhtä tiukat mustat legginsit
      Hänen pakaroitaan tuijotellessani kalu jäykkänä ,unohdin kokonaan mitä olin tilaamassa, näin sieluni silmillö tytön kääntävän päätään,heilauttaen pitkiä hiuksiaan kuin villivarsa,katsovan minuun päin riettaasti hymyillen,vetäen legginsejä alemmas toisella kädellään.
      Nöin kuinka nuo ihanat puolipallot paljastuivat hitaasti,tytön katsoessa minua koko ajan silmiin.
      Kaluni pullistui kipeäätelevän rajusti farkuissani,
      kun

      • Anonyymi

        Hän hymyili ja lipoi huuliaan pienellä punaisella kielellään.
        Käänsin päätäni ,katselin ympärilleni ja kun huomadin että olimme vielä kaksin hiljaisessa kahvilassa, hymyilin myös.
        Hieraisin pullottavaa sepalustani ja sanoin köheästi:
        Vedä ne alemmaksi!
        - mitäh! Kuulin tytön kimakan äänen ja avasin silmäni.
        Tyttö oli kääntynyt kokonaan ympäro ja tuijotti minua silmät suurina povi kohoillen paidan alla .

        - Saatana! Tämäkin vielö,ei pitäs tehdä viittä yövuoroo putkeen!
        Uni oli ollut lyhyt ja niin elävä!

        Kiroilin itsekseni ja vedin käteni pois haaroista, otin tytön tuoman kahvin ja munkin käteeni ja sanoin käheästi:
        : Nii, tota, et vähö vaa höpisin ittekseni.
        : AI! No välil sitä sattuu itsekullekin, tyttö vastasi hymyillen.
        : tota, mitä pitäs vetää alemmas? Hän jatkoi hymyillen samoin kuin lyhyessä päiväunessani.
        Saman tien tyttö vilkaisi ympärilleen ja vetäisi sitten paidan helmaansa ylöspäin.
        : tätä paitaako?
        Tuijotin vain paidan alta paljastuneita rintoja Ne olivat pyöreät ja yllättävän isot tytön hoikkaan vartaloon.
        Ohuet pienet pitsiliivit peittivät vain juuri ja juuri nännipihat.
        : Onko mulla hyvöt?
        Tyttö kysyi kiusoitellen ja pyöritti käsiään rinnoillaan ,työnsi sormet liiien alle ja veti nekin alemmas.

        Siinä ne nyt olivat , nuoren naisen töydellisen pyöreät raskaat tissit törröttävine nänneineen!Paljaina! Alle metrin päässä!

        :O. On ne ,tosi hyvät! Ihanat!
        Vastasin änkytellen ja katselin niitä himoiten.

        Olin täysin lumoutunut ja mietin olinko vieläkin unessa
        .Kohotin jo käteni kohti rintoja, mutta
        tytön reaktio oli saanut minut jotenkin lamaantumaan.

        Ennenkuin keksin mitä sanoisin tai tekisin ,tyttö veti paitansa helman alas. Hymyili ja sanoi :Hyvää päivänjatkoa ja käänsi minulle upean perseensä ,pyllisti vielä hetkeksi ja taputti pakaroitaan molemmin käsin.

        Hölmistyneenä tytön katselin hänen peppuaan ja vaststasin-:Samoin!
        Samassa kahvilan ovi kävi ja sisään astui vanhempi pariskunta.
        Tyttö kääntyi salamana ympäri ja muuttui taas viralliseksi palveluammatin edustajaksi ja lirkutti
        : Hyvää päivää, mitä saisi olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän hymyili ja lipoi huuliaan pienellä punaisella kielellään.
        Käänsin päätäni ,katselin ympärilleni ja kun huomadin että olimme vielä kaksin hiljaisessa kahvilassa, hymyilin myös.
        Hieraisin pullottavaa sepalustani ja sanoin köheästi:
        Vedä ne alemmaksi!
        - mitäh! Kuulin tytön kimakan äänen ja avasin silmäni.
        Tyttö oli kääntynyt kokonaan ympäro ja tuijotti minua silmät suurina povi kohoillen paidan alla .

        - Saatana! Tämäkin vielö,ei pitäs tehdä viittä yövuoroo putkeen!
        Uni oli ollut lyhyt ja niin elävä!

        Kiroilin itsekseni ja vedin käteni pois haaroista, otin tytön tuoman kahvin ja munkin käteeni ja sanoin käheästi:
        : Nii, tota, et vähö vaa höpisin ittekseni.
        : AI! No välil sitä sattuu itsekullekin, tyttö vastasi hymyillen.
        : tota, mitä pitäs vetää alemmas? Hän jatkoi hymyillen samoin kuin lyhyessä päiväunessani.
        Saman tien tyttö vilkaisi ympärilleen ja vetäisi sitten paidan helmaansa ylöspäin.
        : tätä paitaako?
        Tuijotin vain paidan alta paljastuneita rintoja Ne olivat pyöreät ja yllättävän isot tytön hoikkaan vartaloon.
        Ohuet pienet pitsiliivit peittivät vain juuri ja juuri nännipihat.
        : Onko mulla hyvöt?
        Tyttö kysyi kiusoitellen ja pyöritti käsiään rinnoillaan ,työnsi sormet liiien alle ja veti nekin alemmas.

        Siinä ne nyt olivat , nuoren naisen töydellisen pyöreät raskaat tissit törröttävine nänneineen!Paljaina! Alle metrin päässä!

        :O. On ne ,tosi hyvät! Ihanat!
        Vastasin änkytellen ja katselin niitä himoiten.

        Olin täysin lumoutunut ja mietin olinko vieläkin unessa
        .Kohotin jo käteni kohti rintoja, mutta
        tytön reaktio oli saanut minut jotenkin lamaantumaan.

        Ennenkuin keksin mitä sanoisin tai tekisin ,tyttö veti paitansa helman alas. Hymyili ja sanoi :Hyvää päivänjatkoa ja käänsi minulle upean perseensä ,pyllisti vielä hetkeksi ja taputti pakaroitaan molemmin käsin.

        Hölmistyneenä tytön katselin hänen peppuaan ja vaststasin-:Samoin!
        Samassa kahvilan ovi kävi ja sisään astui vanhempi pariskunta.
        Tyttö kääntyi salamana ympäri ja muuttui taas viralliseksi palveluammatin edustajaksi ja lirkutti
        : Hyvää päivää, mitä saisi olla!

        Ihana kertomus!
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kertomus!
        Riikka 20

        Ajattelin juuri sinua Riikka20
        Kun kirjoittelin ..
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin juuri sinua Riikka20
        Kun kirjoittelin ..
        Mark56

        Jotenkin koin että hyvinkin voisin olla juuri tuo tarinasi tyttö.
        Riikka 20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin koin että hyvinkin voisin olla juuri tuo tarinasi tyttö.
        Riikka 20

        Kunpa joskus löytäisin kahvilasi, niin ehkä
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin koin että hyvinkin voisin olla juuri tuo tarinasi tyttö.
        Riikka 20

        Riikka 20,unelmieni nainen, jospa kerran saisin nähdä ihanan vartalosi alastomana

        Ehkä sekin riittäisi. Mutta luultavast tulisin
        hulluksi himosta ...
        Mark56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin koin että hyvinkin voisin olla juuri tuo tarinasi tyttö.
        Riikka 20

        Voisitko tehdä tuollaista Riikka20?
        Mark


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tehdä tuollaista Riikka20?
        Mark

        Vai Riikks23?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai Riikks23?

        Taisi olla tyttöilijä hänkin ,N20 alias Riikka 20 alias Riikka 23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla tyttöilijä hänkin ,N20 alias Riikka 20 alias Riikka 23

        Lopetin kommentoinnin tänne juuri tuon takia kun joku vastailee puolestani ja sekottaa asioita. Vaikeaksi menee!!!
        Riikka 23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin kommentoinnin tänne juuri tuon takia kun joku vastailee puolestani ja sekottaa asioita. Vaikeaksi menee!!!
        Riikka 23

        Harmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi

        Niin menee Riikka23 va Riikka20?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kertomus!
        Riikka 20

        Eija alias Riikka alias N20..eikö
        Oletko oikeasti 158/50 ja 28v ?
        Mark56


    • Anonyymi

      Onko linjoilla ketään nuorempaa naista joka tykkää rintojaan esitellä tai jopa hyväilyistä.

      • Anonyymi

        Voisi löytäkkin🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi löytäkkin🙊

        Stadista ja yli 18v ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadista ja yli 18v ?

        Ei stadin miehet kelpaa mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei stadin miehet kelpaa mulle

        No entäs Vantaan mies?


    • Anonyymi

      Kerran kesällä kaljoilla kaverien kanssa keskellä päivää, lähipöydässä istui nuori tyttö, vanhempi nainen ja lapsi. Tytöllä oli vain valkoinen t-paita päällään ilman rintaliivejä, rinnat olivat upeat. Minulla oli suorin katsekontakti häneen ja hän huomasi intensiivisen ihailevan tuijotukseni, toki myös kaverit kääntyivät välillä katselemaan häntä. Ilmeisesti huomiomme kiihoitti, koska hänen nänninsä alkoivat kivasti pingoittaa paidan kangasta, se oli kaunis näky. Tyttö itsekin huomasi nänniensä näkymisen, punasteli ja koitti käsivarsillaan peitellä näkymää. Ken he lähtivät pois, tyttö katseli monta kertaa selkeän kaipaavasti taakseen,eniten suoraan minuun. Kyllä oli harmi, kun en saanut häneen muuta, kuin sen katsekontaktin. Mitähän olisi tapahtunut, ellei se vanhempi nainen lapsen kanssa ollut mukana? Tyttö oli selkeästi niin kiimassa, kuin nainen olla voi, olisin mieluusti auttanut häntä. Kiva muisto vain jäi! :D

      • Anonyymi

        Näitä katsekontakteja silloin tällöin sattuu ,jonkun seksuaalisesti viriilimmän naisen kanssa.
        Onneksi ollaan kesään päin menossa taas ja saa taas nauttia silmillä naisista ilman tuulipukua.

        Ekäi aina tarvitse mennä sen pidemmälle ,juuri kertomasi kaltaiset hetket tuovat sitä paljon puhuttua erotiikkaa arkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä katsekontakteja silloin tällöin sattuu ,jonkun seksuaalisesti viriilimmän naisen kanssa.
        Onneksi ollaan kesään päin menossa taas ja saa taas nauttia silmillä naisista ilman tuulipukua.

        Ekäi aina tarvitse mennä sen pidemmälle ,juuri kertomasi kaltaiset hetket tuovat sitä paljon puhuttua erotiikkaa arkeen..

        Ja kaikki nauraa epätoivoiselle luuserille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki nauraa epätoivoiselle luuserille

        palstan katkera paskanjauhaja ilmaisi taas typeryytensä


    • Anonyymi

      Kyllä. Nuoren.

    • Anonyymi

      Naisen rinnat! Hyvä!

    • Anonyymi

      Oikein!

      • Anonyymi

        Naisen rinnat on kyllä mieleiset katsoa ja kosketella😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen rinnat on kyllä mieleiset katsoa ja kosketella😋

        Kyllä rintojani voi hyväillä jos et muuta haluu🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rintojani voi hyväillä jos et muuta haluu🙊

        Se riittää sedölle

        Mutta et kertonut missä


    • Anonyymi

      Mietittiin jo kauan sitten kaverien kanssa että mikö se niissä tisseissä niin kiihottaa.
      Sellaiset lihakumpareet vaan.
      Oltiin silloin 10- 12 vuotiaita kolleja.
      kun löydettiin jostain iso kasa vanhoja FIB AKTUELL
      lehtiä.
      Ja niissä oli aina keskiaukeamalla kuvia alastomista naisista .
      Niitä sitten porukalla katseltiin.
      Ja jo tuli se pippeli kovaksi.
      Teni mkeli jotain mitä ei vielä tiennytkään.
      Nuo alastomat naiset ja varsinkin ne rinnat !
      Ja vieläkin mrlko kypsässä iässä nuo rinnat kiihottavat.
      Viimeksi eilen katselin perhetutun nuoren naisen upeita tissejö.
      Halasin ja niidrn paino vvssten runtaa ...ajhhh

    • Anonyymi

      Kyllä tälläistä jo 41 vuotta vanhaa naista vielä lämmittää kun miehet kaupassa rintojani tuijotta, muistuupa mieleeni eräs vanhempi herrasmies joka usein lövi kaupassa vaimonsa kanssa ,niin rohkeast vielä vaimon läsnä ollessa tuijotti rintojani toki vaimon huomaamatta

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe