SDP:n Piritta Rantanen kehotti viljelijöitä ryhtymään lakkoon, jos raaka-aineista maksetaan polkuhintaa.
Vastaukset 20
- Anonyymi
Demarit lietsovat viljelijöitä lakkoon. Sehän on se duunarin tapa mikä on juurtunut demujen selkäytimiin.
- Anonyymi
Me kokoomuksessa ratkaistaan ruokaketjun ongelmat pakottamalla kauppa neuvottelupöytään
- Anonyymi
Demarit eivät ymmärrä, että velkaisen viljelijän on vaikea lakkoilla ja lehmät on lypsettävä ja eläimet ruokittava päivittäin.
Kokoomus taas vihertää niin paljon, että en luota heidänkään apuun. Ajavat pääasiassa kaupan ja teollisuuden asiaa. Persut taitaa jäädä ainoaksi maaseudun asiaa ajavaksi puolueeksi. Ainakin tulevissa vaaleissa heitä aion äänestää.- Anonyymi
onhan sitä ennennii,
maijjot muahan kaavettu... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onhan sitä ennennii,
maijjot muahan kaavettu...No saastuttamisestahan se tulisi stten syyte, jos maidot maahan menisi! Radiossa kuulutetaan vaarallisen nesteen onnettomuudesta, jos on maitoauto ojassa, vaikka ei yhtään olisi vuotanut maahan. Vai viemäriinkö ajattelit maidot laskettavan? Meillä tulee reilu kuutio maitoa päivässä, jo yksi sellainen tuhoaisi jätevesien imeytyskentän bakteerikasvuston lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onhan sitä ennennii,
maijjot muahan kaavettu...Kulut eivät poistu maidot maahan kaatamalla. Sillä lopuu tulot, mutta lehmät syövät edelleen päivittäin ja sähköä ja polttoaineita tarvitaan edelleen.
Joko viljelet tai lopetat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulut eivät poistu maidot maahan kaatamalla. Sillä lopuu tulot, mutta lehmät syövät edelleen päivittäin ja sähköä ja polttoaineita tarvitaan edelleen.
Joko viljelet tai lopetat.höh,
eehä hömppäheinän kasvatuksessa,
mitteen kuluja uo...
- Anonyymi
Keskustan Annika Saarikko komppasi, että viljelijöiden on saatava lisää rahaa markkinoilta, ei valtiolta.
- Anonyymi
Harry Harkimon mielestä verrattain epäeettisesti tuotettua tuontiruokaa pitäisi päästä verottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harry Harkimon mielestä verrattain epäeettisesti tuotettua tuontiruokaa pitäisi päästä verottamaan.
40% tuontitulli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40% tuontitulli!
tukijumpula näkee märkiä unia,
entisistä monopoli ajoista... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tukijumpula näkee märkiä unia,
entisistä monopoli ajoista...Aiai...hyvät ajat on taas tulossa...
- Anonyymi
Kepu jatkaa hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiai...hyvät ajat on taas tulossa...
Ei aika mennyt koskaan palaa
Ei takaisin nuo päivät tulla voi
Niin turhaa on nuo unelmat ne haihtui... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aika mennyt koskaan palaa
Ei takaisin nuo päivät tulla voi
Niin turhaa on nuo unelmat ne haihtui...Lakkoilemalla,
saadaan Suomi,
nousuun ja,
velattomaksi.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkoilemalla,
saadaan Suomi,
nousuun ja,
velattomaksi....lakkoilemalla saatiin ihmisarvo,
työaikalait ja oikeudet,
kiitos vasemmisto ja ay-liikkeet,
ei kuokita kulina pummille riisikupilla suota... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lakkoilemalla saatiin ihmisarvo,
työaikalait ja oikeudet,
ei kuokita kulina pummille riisikupilla suota...Mitäs pummi,
mitäs viinaa,
juomalla muuta,
kuin krapula,
ikuinen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lakkoilemalla saatiin ihmisarvo,
työaikalait ja oikeudet,
ei kuokita kulina pummille riisikupilla suota...niin,
mitäs se pummi,
urakoi,
pirtin akkunasta vahtaa,
lumisajetta,
kijulla siirtää,
krapulaa...
- Anonyymi
Hyvin istuttu on puoliksi tehty
- Anonyymi
Demput on lakkomestareita kiistattomasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407