Syön sekaruokaa ja hoitotasapaino on hyvä

Anonyymi-ap

Peace and love! Kunnioitetaan toisiamme ruokavaliosta riippumatta.

Hba1c 5,3%.

10

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, - kaikkihan on sitten hyvin ja ok!

    • Minulla sekaravinnolla 44 mmol/mol eli hoitotasapaino hyvä mutta ei terveen tasolla kuten sinulla. LDL-kolesteroli 1.9 mmol/l ja HDL-kolesteroli sama. Triglyseridit jossain yhden kieppeissä. Tuo kahden viikon tauon jälkeen Ozempicista.

      • Anonyymi

        Oletko huomannut mitään vaikutuksia painonhallinnassa, kun olet jättänyt Ozempicin pois?

        Itsellä nyt 9. päivä ilman Ozempicia, saan lisää ehkä alkavalla viikolla. Ajattelin, että jospa kokeilisinkin ilman Ozempicia, miten painonhallinta onnistuu. Laihtuakin vielä pitäisi. Ennusmerkit ovat kyllä huonot, sillä ainoastaan Ozempicin avulla olen onnistunut laihduttamaan isoja määriä, vaikka on yritetty monet kerrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut mitään vaikutuksia painonhallinnassa, kun olet jättänyt Ozempicin pois?

        Itsellä nyt 9. päivä ilman Ozempicia, saan lisää ehkä alkavalla viikolla. Ajattelin, että jospa kokeilisinkin ilman Ozempicia, miten painonhallinta onnistuu. Laihtuakin vielä pitäisi. Ennusmerkit ovat kyllä huonot, sillä ainoastaan Ozempicin avulla olen onnistunut laihduttamaan isoja määriä, vaikka on yritetty monet kerrat.

        Meinaan, että jos paino nyt lähtee nousemaan, niin se on minulle vankka todistus etteivät laihdutuskuuritkaan kannattaisi, koska vääjäämättä paino nousisi aina takaisin entisiin lukemiin. Nyt minulla olisi tilaisuus todistaa itselle että paino ei aina nouse laihtumisen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut mitään vaikutuksia painonhallinnassa, kun olet jättänyt Ozempicin pois?

        Itsellä nyt 9. päivä ilman Ozempicia, saan lisää ehkä alkavalla viikolla. Ajattelin, että jospa kokeilisinkin ilman Ozempicia, miten painonhallinta onnistuu. Laihtuakin vielä pitäisi. Ennusmerkit ovat kyllä huonot, sillä ainoastaan Ozempicin avulla olen onnistunut laihduttamaan isoja määriä, vaikka on yritetty monet kerrat.

        Vatsavat ovat kyllä helpottaneet mutta en kyllä ole syönyt enempää, pienet annoskoot ovat aika pitkälti vakiona tuollaiset 300 - 400 g mutta voisi kyllä syödä useamminkin mutta ei kyllä ole hirveää nälkääkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan, että jos paino nyt lähtee nousemaan, niin se on minulle vankka todistus etteivät laihdutuskuuritkaan kannattaisi, koska vääjäämättä paino nousisi aina takaisin entisiin lukemiin. Nyt minulla olisi tilaisuus todistaa itselle että paino ei aina nouse laihtumisen jälkeen.

        No pysyvä painonmuutos vaatii pysyvän ruokavalion muutoksen.

        Nykyään syön suurienergistä ruokaa harvemmin kuin kerran viikossa, jos Ozempiciä ei saa ensi viikolla niin syön kyllä viikonloppuna pitsan.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        No pysyvä painonmuutos vaatii pysyvän ruokavalion muutoksen.

        Nykyään syön suurienergistä ruokaa harvemmin kuin kerran viikossa, jos Ozempiciä ei saa ensi viikolla niin syön kyllä viikonloppuna pitsan.

        Kuinka pitkän tauon Ozempicissa voi pitää ennen kuin pitää aloittaa pienennetyllä annoksella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkän tauon Ozempicissa voi pitää ennen kuin pitää aloittaa pienennetyllä annoksella?

        En tiedä. Jos saan viikon sisään sitä niin otan heti täyden satsin mutta jos tulee pidempi tauko niin aloitan varmaan puolikkaalla annoksella.


    • Anonyymi

      Ja lääkityksenä?

      Turha pertailla perunoita ja porkkanoita.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe