Vuosituhannen umpisurkeaa uudistusta, hyvinvointialueita, ylistetään kepun päättäjien ja kuntien johtajien taholta. Täyttä kuraa, mutta ota ämpäri, niin eiköhän se siitä. Ämpäripäille ämpäreitä.
Kun ei omasta kunnasta löydy yhtään onnistunutta asiointikokemusta, niin lainataan Porvoosta jonkun nobodyn kiva kokemus Porvoon sairaalasta - ei edes kuoltu siellä.
Sota on rauhaa, musta valkoista ja pahoinvointi hyvinvointia.
Kepun unelma sote-alueista oli pakko viedä maaliin. Maalissa häämöttää raato, jonka raajoja heilutellaan ja vakuutellaan että toimiihan tämä.
Todellisuudessa meiltä vietiin rahat, mutta palveluja ei saatu.
Päivystyksen puhelinnumeroon saa jonottaa yli neljännes vuorokauden, terveydenhoitajaa etsitään jo kolmatta hakukertaa eikä sairaanhoitajilla ole edes perusvälineitä (crp-mittaus, poskionteloiden ultrauslaite jne.)
Koska saa sanoa ääneen; pieleen meni!
Hyvinvointialueita ylistetään kuin EU:ta aikoinaan
Anonyymi-ap
6
236
Vastaukset
- Anonyymi
Syytä Sannaa, kepu on vain apupuolue!
- Anonyymi
Onko näin
- Anonyymi
Ei olla vielä kolme viikkoa käyty tätä vuotta, kun jo lähti walk-in-pavelu Myrskylästä ja Pukkilasta. Jatkossa aika ajanvarauksen kautta. Lopun alkua.
- Anonyymi
Tuohan on vain hyvä asia. Pääasia, että ajanvaraus toimii.
- Anonyymi
Varmaan kesään mennessä lappu luukulla. Ajakaa Porvooseen.
- Anonyymi
Jos uudistus on mielestäsi noin huono, miksi et sitten pysy PHHYKY:ssä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919