Onko liian myöhästä alottaa futis 15-16 vuotiaana?? Oon 15v tyttö. Jos aatellaa et tulisin hyväks? Tunnetteko ketää kuka olis alottanu n mun ikäsenä? miten pärjää?
auttakaa
4
334
Vastaukset
- kim
Itsellä miehissä seurakaveri, joka aloitti
pelaamisen 15 v ja hänestä tuli liiga-
pelaaja.Nykyään taso on tietysti hieman noussut. Innokkuus lienee silti tärkeintä. - ....
Ihan hyvin voit vielä aloittaa mun mielestä futiksen pelaamisen voi aloittaa vaikka 80 v papparainen... siitä vaan palloo potkiin
- minä minä
Aloitin vuosi sitten ja olin silloin 7-luokalla. Olihan se hieman myöhään kun ajattelee että muut joukkueestani olivat jo pelanneet jotain 3-8 vuotta. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa jos vain löytyy ikäisellesi joukkue (mikä tuskin on este/vaikeaa)ja jos harjoittelee ihan tosissaan niin voi tulla hyväksi pelaajaksi myös vanhempana.
- li-ne
Sanoisin, että vähän liian myöhäistä päästä mihinkään huipulle, jos aloitat nyt vasta futiksen. täytyy treenata kaikki tekniikat ym. en sano tätä masentaakseni sinua, tottakai ihmeitä voi tapahtua, mutta täytyy olla tosi kova treenaaja. 15-16 vuotiaat pelaavat jo mestikkaa(niillä joilla mahdollisuus), toiset saattavat pelata jo naisissakin. liity johonkin kauppari-joukkueeseen. kyllä sinut kerätään parempaan joukkueeseen, jos taidot alkavat näyttämään siltä..
aurinkoista kesää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701