Älä osta käytettyä hybridi Toyotaa koska korjauskulut ovat astronimiset.
https://youtu.be/32MSo2AZyaE
Ikuinen Toyota fani sanoo
52
148
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa käy hyvin ilmi miten tojo hybrdit ovat todella monimutkaisia ilman mitään hyötyä. Valtavasti ylimääräisiä härpäkkeitä ja kuitenkin kulutus matka-ajossa sama kuin aivan tavallisella bensa-autolla.
Tuokin oli hyvin tiedossa että kun jotain vikaa voimansiirtoon tulee niin sinne vaihdetaan aina koko kallis paketti. Ei niitä pysty korjaamaan. - Anonyymi
Toyotat herättävät yhä suurenevaa kateutta.
- Anonyymi
Se on sääliä mitä Toyota herättää.
- Anonyymi
Tuolla kaverilla on kyllä itsellään ollut monta Tojoa joten ei ole kyse tojo-kateudesta vaan tojo-kokemuksesta.
Aika hevletin kalliita nuo hybridiosat joita ei voi edes korjata. - Anonyymi
Mielestäni Toyotan parhaita ominaisuuksia on ,ettei se herätä kateutta.Saa olla rauhassa parkissa ,ei potkita peilejä eikä naarmuteta kylkiä.Käyttöauto, ei näyttöauto.
- Anonyymi
Taannoin tuli tv:stä ohjemaa autoista ja oli kuvaa purkaamosta ja siellä oli kymmeniä Priusseja odottamassa osaavaa sähköauton purkajaa ja ohjelman mukaan suurimmassa osaa niin kallis vika ettei kannata korjata, eli bensakone halki.
- Anonyymi
Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.
VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.
VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.Vw vain romutetaan, ei kantsii korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vw vain romutetaan, ei kantsii korjata.
VW on suosittu vaikka mitä väittäisit. https://youtu.be/Fl5y4CteikQ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.
VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.Toyotassa joutuu aina vaihtamaan koko moottorin ja se maksaa toistakymmentä tuhatta euroa, en sanoisi sitä halvaksi ja sitten sinne jää ne hybridin viat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.
VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.Eipä VW :llä ole öljynkulutus ongelmaa, viimeinen sellainen moottori tehtiin2011 ja sitä ennen se ongelma oli pääosin vain niissä yksilöissä joissa omistaja alkoi säästämään ja käyttämään halpoja sopimattomia öljyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä VW :llä ole öljynkulutus ongelmaa, viimeinen sellainen moottori tehtiin2011 ja sitä ennen se ongelma oli pääosin vain niissä yksilöissä joissa omistaja alkoi säästämään ja käyttämään halpoja sopimattomia öljyjä.
Öljysyöppöjä on kaikki VW:t valmistusvuodesta riippumatta, ne eivät kestä väkisin venytettyä öljynvaihtoväliä.
- Anonyymi
Miten se nyt tuli julki
- Anonyymi
Hybridit ei kestä ja ovat hurjan kalliita korjata.
Ihmettelen et miks ihmiset niitä ostaa kun ei niistä oikeasti ole mitään hyötyä ja haitat voittaa helposti hyödyt. - Anonyymi
EIkä siinä mitään, tekniikkaa voi korjata vaikka se kalliiksi tulle, mutta se ruostuminen mikä meillä suolatuilla teillä on Toyotan suurin ja kallein ongelma jota ei juurikaan kannata edes korjata.
- Anonyymi
Älä valehtele! Toyotat eivät ruostu juuri lainkaan. Ne on vielä kaksikymppisinä ruosteettomia. Ranskalaiset autot ja VW konsernin autot on kovia ruostumaan. Ne saattaa kestää niukin naukin ekaan katsastukseen asti ilman paikkaamista. Toyota on lähes ikuinen tekniikaltaan ja koriltaan.
- Anonyymi
Toyotan hybridejä ei tarvii koskaan korjata eikä akkuja vaihtaa ellet ole kolaroinut autoa. Ja jos olet kolaroinut niin silloin on hyvä olla kunnon vakuutus.
- Anonyymi
Hybridi-Toyotan akku maksaa vajaan 2 tonnia. VW:n eGolfin 28000, luit oikein: siis
k a k s i k y m m e n t ä k a h d e k s a n t u h a t t a !!!
Lisäksi Toyotan akkutakuu on todella pitkä, kun taas VW:n on markkinoiden huonoin.
Yksikään täysjärkinen ei osta Volkkaria edes vähänkään käytettynä.
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/sahkoautojen-akuissa-hammentavat-hintaerot/#c242e7a1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridi-Toyotan akku maksaa vajaan 2 tonnia. VW:n eGolfin 28000, luit oikein: siis
k a k s i k y m m e n t ä k a h d e k s a n t u h a t t a !!!
Lisäksi Toyotan akkutakuu on todella pitkä, kun taas VW:n on markkinoiden huonoin.
Yksikään täysjärkinen ei osta Volkkaria edes vähänkään käytettynä.
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/sahkoautojen-akuissa-hammentavat-hintaerot/#c242e7a1Miten on mahdollista, että kaikki negatiiviset ominaisuudet ovat kasautuneet VAG AG:n tuotteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on mahdollista, että kaikki negatiiviset ominaisuudet ovat kasautuneet VAG AG:n tuotteisiin?
Kun katsoo avauksen videota niin on selvää että Toyotalla on isoja ongelmia tekniikassaan.
Se että heiluttaa VW-korttia ei poista Toytan kallita korjauksia mihinkään.
Katsokaa tuo Toyota-fanin tekemä video. Sen sanoma on selkeästi että Toyotan perustekniikka on hyvää mutta hybridi-sonta laukeaa käytäjälle käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo avauksen videota niin on selvää että Toyotalla on isoja ongelmia tekniikassaan.
Se että heiluttaa VW-korttia ei poista Toytan kallita korjauksia mihinkään.
Katsokaa tuo Toyota-fanin tekemä video. Sen sanoma on selkeästi että Toyotan perustekniikka on hyvää mutta hybridi-sonta laukeaa käytäjälle käteen.Jenkeissä kun pääosa tojoista on perustekniikalle rakennettuja. Ilman kalliita hybridi-härpäkkeitä.
Sieltä perustekniikasta ilman hybridivitsiä se luotettavuus ja halvat käyttökustannukset tulevat. Hybridi on vain menoerä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo avauksen videota niin on selvää että Toyotalla on isoja ongelmia tekniikassaan.
Se että heiluttaa VW-korttia ei poista Toytan kallita korjauksia mihinkään.
Katsokaa tuo Toyota-fanin tekemä video. Sen sanoma on selkeästi että Toyotan perustekniikka on hyvää mutta hybridi-sonta laukeaa käytäjälle käteen.Toyotan hybridit ovat todistaneet kestävyytensä ja laadukkuutensa jo monen vuosikymmenten ajan. Ne ovat kaikkein luotettavimpia autoja:
https://listers.co.uk/news/2019/09/toyota-hybrids-prove-faultless-what-car-reliability - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan hybridit ovat todistaneet kestävyytensä ja laadukkuutensa jo monen vuosikymmenten ajan. Ne ovat kaikkein luotettavimpia autoja:
https://listers.co.uk/news/2019/09/toyota-hybrids-prove-faultless-what-car-reliabilityTässä on selitetty, miksi Toyotan hybriditekniikka on niin kestävää:
https://www.torquenews.com/1083/its-whats-missing-matters-why-toyota-hybrids-are-so-much-more-reliable-other-brands-vehicles - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeissä kun pääosa tojoista on perustekniikalle rakennettuja. Ilman kalliita hybridi-härpäkkeitä.
Sieltä perustekniikasta ilman hybridivitsiä se luotettavuus ja halvat käyttökustannukset tulevat. Hybridi on vain menoerä.Ehkä VW:n hybridit ovat huonoja, mutta niiden tekniikka onkin kivikautista verrattuna Toyotan edistyksellisyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on selitetty, miksi Toyotan hybriditekniikka on niin kestävää:
https://www.torquenews.com/1083/its-whats-missing-matters-why-toyota-hybrids-are-so-much-more-reliable-other-brands-vehiclesTässä muutamia syitä miksi Toyota hybrid kestää:
Toyota Hybrid vaihteisto – ei vaihteita, ei CVT hihnaa
Toyota Hybrid – ei starttimoottoria
Toyota Hybrid - ei laturia
Toyota Hybrid - ei jakohihnaa
Toyota Hybrid - ei apulaitehihnaa
Toyota Hybrid– ei turboa
Toyota Hybrid - ei ohjaustehostimen pumppua
Nämä kaikki tiedetään yleisiksi vikakohteiksi mm. VAG -autoissa.
- Anonyymi
Ja kuitenki tämä ikuinen tojofani sanoo että älkää koskaa ostako hybridi-tojoa. Ostakaa perustojo.
Jätän tämän teidän jäsentenväliseksi.- Anonyymi
Suomessa ei saa enää muita kuin hybridejä. Avensis oli viimeinen oikea Toyota.
- Anonyymi
Kannattaa uskoa kaikki, mitä juutuubista löytyy katseltavaksi, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa uskoa kaikki, mitä juutuubista löytyy katseltavaksi, vai mitä?
siinä ei ole paljon jutuubista apua kun hybridiä pitää korjata. Osat maksaa niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä ei ole paljon jutuubista apua kun hybridiä pitää korjata. Osat maksaa niin paljon.
Osat ja työ on ilmaista, jos sattuisi niin huono tuuri, että luotettavimmaksi tiedetty auto sattuisi hajoamaan. Siitä pitää Relax-turva huolen kymmeneen ikävuoteen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osat ja työ on ilmaista, jos sattuisi niin huono tuuri, että luotettavimmaksi tiedetty auto sattuisi hajoamaan. Siitä pitää Relax-turva huolen kymmeneen ikävuoteen asti.
Rikkaat ajavat uusilla pirsseillä. Tavissuomalaisen auto on on yli 10 vuotta vanha ja käytettynä ostettu.
Toyotat ovat hyviä autoja vanhankin niin kauan kun niissä ei ole mitään sähköjuttuja. Niitä ei pysty korjaamaan itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat ajavat uusilla pirsseillä. Tavissuomalaisen auto on on yli 10 vuotta vanha ja käytettynä ostettu.
Toyotat ovat hyviä autoja vanhankin niin kauan kun niissä ei ole mitään sähköjuttuja. Niitä ei pysty korjaamaan itse.Hybridi on rikkaan pirssi. Itse ei voi korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridi on rikkaan pirssi. Itse ei voi korjata.
Viisi vuotta jo ajettu Toyotan hybridillä ilman pienintäkään vikaa vaikka käytettynä ostin. Viisi vuotta on sitä relaxtakuutakin vielä jäljellä. Volsusta luovuin jo vuosia sitten kun ei sitä jatkuvaa öljyn kanssa läträämistä enää kestänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisi vuotta jo ajettu Toyotan hybridillä ilman pienintäkään vikaa vaikka käytettynä ostin. Viisi vuotta on sitä relaxtakuutakin vielä jäljellä. Volsusta luovuin jo vuosia sitten kun ei sitä jatkuvaa öljyn kanssa läträämistä enää kestänyt.
Tuurilla ne laivatkin seilaa. Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. Se vaan että kun Avensikseen tulee vika niin sen pystyy itse korjaamaan. Kun hybridin-Corollaan tulee vika niin se onkin kallis pieti.
Marmoritiskillä satanen on pieni raha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurilla ne laivatkin seilaa. Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. Se vaan että kun Avensikseen tulee vika niin sen pystyy itse korjaamaan. Kun hybridin-Corollaan tulee vika niin se onkin kallis pieti.
Marmoritiskillä satanen on pieni raha."Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. "
Paitsi ettei ole sama. Euroopassa on tehty ryhmäpoikkeusasetus nimenomaan suojelemaan kuluttajaa siltä ettei valmistaja pysty rahastamaan tyhmiä sitomalla takuuta pelkästään valmistajan huolto-organisaatioon.
Tojo-papat ovat niin uskon sokaisemia etteivät ymmärrä että toyotan merkkihuolto 15.000km välein on vain apinan koijaamista. tyhmältä puhalletaan rahat.
Länsiautolla ajava huollattaa autonsa 30.000km välein missä parhaakseen katsoo, Ja takuu (ml. sähköautojen 8 vuoden akkutakuu) pysyy voimassa.
Vain tojotisti on marmoritiskin orja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurilla ne laivatkin seilaa. Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. Se vaan että kun Avensikseen tulee vika niin sen pystyy itse korjaamaan. Kun hybridin-Corollaan tulee vika niin se onkin kallis pieti.
Marmoritiskillä satanen on pieni raha.Kaikkea se mielikuvitus teettää kun hädissään etsii jotain ulkolaisia tarkoitushakuisia videoita kun toyotan dominointi panikoituttaa. Mikäköhän siinäkin on että se on juuri Toyota joka tunnetaan maailmalla aivan käsittämättömän luotettavana ja varmana kulkijana ja saksalaiset priimiumit suurimpina hinausautoyrittäjien työllistäjinä? Voisiko se olla syy siihen että Toyota on jo niin ylhäisessä yksinäisyydessään maailman ykkösenä suureen suosioonsa sulkeutuneena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea se mielikuvitus teettää kun hädissään etsii jotain ulkolaisia tarkoitushakuisia videoita kun toyotan dominointi panikoituttaa. Mikäköhän siinäkin on että se on juuri Toyota joka tunnetaan maailmalla aivan käsittämättömän luotettavana ja varmana kulkijana ja saksalaiset priimiumit suurimpina hinausautoyrittäjien työllistäjinä? Voisiko se olla syy siihen että Toyota on jo niin ylhäisessä yksinäisyydessään maailman ykkösenä suureen suosioonsa sulkeutuneena?
Melkoinen hätäpaska tuli taas tojotistilta. Tuo videon kaveri tietää mistä puhuu. On omistanut monta Toyotaa ja tietää hybridien varaosien hinnan. Ja myös sen että kun hybridi-tojon voimalinjasta jotain hajoaa niin se on korjaamaton paikka. Koko paketti menee uusiksi ja se maksaa maltaita.
USAssa on sentään mahdollista ostaa vielä perustojo mutta täällä Suomessa on pakko ostaa hybridi jota ei pysty itse korjaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkoinen hätäpaska tuli taas tojotistilta. Tuo videon kaveri tietää mistä puhuu. On omistanut monta Toyotaa ja tietää hybridien varaosien hinnan. Ja myös sen että kun hybridi-tojon voimalinjasta jotain hajoaa niin se on korjaamaton paikka. Koko paketti menee uusiksi ja se maksaa maltaita.
USAssa on sentään mahdollista ostaa vielä perustojo mutta täällä Suomessa on pakko ostaa hybridi jota ei pysty itse korjaamaan.Vain köyhät korjailee jotain itse. Toyotasta relax pitää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain köyhät korjailee jotain itse. Toyotasta relax pitää huolta.
Suomalaisista iso osa ajaa yli 10 vanhalla autolla. Turha väheksyä meitä.
Toyota teki ennen autoja joita uskalsi ostaa vanhanakin. Ei enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisista iso osa ajaa yli 10 vanhalla autolla. Turha väheksyä meitä.
Toyota teki ennen autoja joita uskalsi ostaa vanhanakin. Ei enää.Teidänlaisten vapaamatkustajien takia Suomi taantuu koko ajan, Kelan taikaseinästä vain revitään rahaa ja kokotna vötkyillään. Menisitte töihin niin saisitte kunnon auton, uudehkonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. "
Paitsi ettei ole sama. Euroopassa on tehty ryhmäpoikkeusasetus nimenomaan suojelemaan kuluttajaa siltä ettei valmistaja pysty rahastamaan tyhmiä sitomalla takuuta pelkästään valmistajan huolto-organisaatioon.
Tojo-papat ovat niin uskon sokaisemia etteivät ymmärrä että toyotan merkkihuolto 15.000km välein on vain apinan koijaamista. tyhmältä puhalletaan rahat.
Länsiautolla ajava huollattaa autonsa 30.000km välein missä parhaakseen katsoo, Ja takuu (ml. sähköautojen 8 vuoden akkutakuu) pysyy voimassa.
Vain tojotisti on marmoritiskin orja."Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”, Turkula toteaa."
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/kestotesti-paljastaa-uuden-auton-heikkoudet/#c242e7a1
Ei VW kestä venytettyä huoltoväliä, vaan turbo hajoaa ja öljynsyönti alkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”, Turkula toteaa."
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/kestotesti-paljastaa-uuden-auton-heikkoudet/#c242e7a1
Ei VW kestä venytettyä huoltoväliä, vaan turbo hajoaa ja öljynsyönti alkaa.Eipä tee VWn viat hybriditoyotan remontteja yhtään sen halvemmiksi. Karua tekstiä tuossa videossa hybridin temontin honnoista. Lun edes ammattilaiset ei osaa korjata voomansiirtoa niin kunnostettuja laatikoits ei ole tarjolla. Uusi maksaa tuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tee VWn viat hybriditoyotan remontteja yhtään sen halvemmiksi. Karua tekstiä tuossa videossa hybridin temontin honnoista. Lun edes ammattilaiset ei osaa korjata voomansiirtoa niin kunnostettuja laatikoits ei ole tarjolla. Uusi maksaa tuhansia.
Hybridi-Toyotan vaihteistot ovat kaikkein luotettavimpia. DSG hajoaa muutaman kymppitonnin ajon jälkeen.
Priuksen käytettyjä laatikoita on tarjolla edullisesti, koska kysyntä on kestävyyden takia olematonta.
https://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=1043743&osa=vaihdelaatikko+automaatti&auto=toyota+prius++1.8i+hybrid
Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€.
DSG- vaihteistot maksavat noin 3000€, ja niitä menee koko ajan hajalle.
https://www.vaihteistomarket.fi/dsg-vaihteistot/vw/?p=1 - Anonyymi
Voi olla kuule trolli tuo sinun Toyota fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridi-Toyotan vaihteistot ovat kaikkein luotettavimpia. DSG hajoaa muutaman kymppitonnin ajon jälkeen.
Priuksen käytettyjä laatikoita on tarjolla edullisesti, koska kysyntä on kestävyyden takia olematonta.
https://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=1043743&osa=vaihdelaatikko automaatti&auto=toyota prius 1.8i hybrid
Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€.
DSG- vaihteistot maksavat noin 3000€, ja niitä menee koko ajan hajalle.
https://www.vaihteistomarket.fi/dsg-vaihteistot/vw/?p=1Eräs purkaamoyrittäjä sanoin ,ettei Toyotan vaihteistoja kannata pitää hyllyssä , kun ei niitä juurikaan kysellä.Puhui varmaan paskaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs purkaamoyrittäjä sanoin ,ettei Toyotan vaihteistoja kannata pitää hyllyssä , kun ei niitä juurikaan kysellä.Puhui varmaan paskaa ?
Puhui soopaa maanuaaleista meni laakereita yhtä nopeasti ku joku syö näkkileipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybridi-Toyotan vaihteistot ovat kaikkein luotettavimpia. DSG hajoaa muutaman kymppitonnin ajon jälkeen.
Priuksen käytettyjä laatikoita on tarjolla edullisesti, koska kysyntä on kestävyyden takia olematonta.
https://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=1043743&osa=vaihdelaatikko automaatti&auto=toyota prius 1.8i hybrid
Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€.
DSG- vaihteistot maksavat noin 3000€, ja niitä menee koko ajan hajalle.
https://www.vaihteistomarket.fi/dsg-vaihteistot/vw/?p=1"Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€."
Tuo on jostain läpiruostuneesta Priuksesta purettu loota joka on siinä kunnossa kun se on.
Ei kunnostettu.
Sitähän tämä tojospesialisti sanoi että noita on käytnnössä mahdoton kunnostaa.
- Anonyymi
Minä syön luotettavaa Atrian lauantaimakkaraa, onhan se mautonta, mutta ajaa kyllä vatsantäytteenä asiansa, siksi valintani on myös Toyota.
- Anonyymi
Meillä skoodaperheessä syödään se muovi makkaran ympäriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä skoodaperheessä syödään se muovi makkaran ympäriltä.
Eurooppalainen Skoda se vain hiertää kengässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurooppalainen Skoda se vain hiertää kengässä.
Skodista puhutaan lähinnä itäautopalstalla muitten Volgien, Ladojen ja Wartburgien ohella.
Tervemenoa.
- Anonyymi
Tojota ei mene enää kaupaksi käytettynä. VW golf myydyin käytetty v 2022.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naita-autoja-tavallinen-kansa-ostaa-tassa-viime-vuoden-myydyimmat-kaytetyt-autot/8608880
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057