Ikuinen Toyota fani sanoo

Anonyymi-ap

52

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa käy hyvin ilmi miten tojo hybrdit ovat todella monimutkaisia ilman mitään hyötyä. Valtavasti ylimääräisiä härpäkkeitä ja kuitenkin kulutus matka-ajossa sama kuin aivan tavallisella bensa-autolla.
      Tuokin oli hyvin tiedossa että kun jotain vikaa voimansiirtoon tulee niin sinne vaihdetaan aina koko kallis paketti. Ei niitä pysty korjaamaan.

    • Anonyymi

      Toyotat herättävät yhä suurenevaa kateutta.

      • Anonyymi

        Se on sääliä mitä Toyota herättää.


      • Anonyymi

        Tuolla kaverilla on kyllä itsellään ollut monta Tojoa joten ei ole kyse tojo-kateudesta vaan tojo-kokemuksesta.
        Aika hevletin kalliita nuo hybridiosat joita ei voi edes korjata.


      • Anonyymi

        Mielestäni Toyotan parhaita ominaisuuksia on ,ettei se herätä kateutta.Saa olla rauhassa parkissa ,ei potkita peilejä eikä naarmuteta kylkiä.Käyttöauto, ei näyttöauto.


    • Anonyymi

      Taannoin tuli tv:stä ohjemaa autoista ja oli kuvaa purkaamosta ja siellä oli kymmeniä Priusseja odottamassa osaavaa sähköauton purkajaa ja ohjelman mukaan suurimmassa osaa niin kallis vika ettei kannata korjata, eli bensakone halki.

      • Anonyymi

        Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
        Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
        Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.

        VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
        Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
        Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.

        VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.

        Vw vain romutetaan, ei kantsii korjata.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
        Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
        Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.

        VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.

        Toyotassa joutuu aina vaihtamaan koko moottorin ja se maksaa toistakymmentä tuhatta euroa, en sanoisi sitä halvaksi ja sitten sinne jää ne hybridin viat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akut tosi kaliita korjata ja koko hybridijärjestelmä. Moottori ei ole ainoa kallis osa korjata.
        Toyotan ongelma on moottoreiden kallis korjaus koska jos moottori kuluttaa öljyä yleensä menee koko moottori uusiksi. Jos VW kuluttaa öljyä lohkon voi porata ja laittaa uudet männät.
        Toyotaan menee koko alakerta uusiksi.

        VW korjaus on paljon halvempi kuin Toyotan.

        Eipä VW :llä ole öljynkulutus ongelmaa, viimeinen sellainen moottori tehtiin2011 ja sitä ennen se ongelma oli pääosin vain niissä yksilöissä joissa omistaja alkoi säästämään ja käyttämään halpoja sopimattomia öljyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä VW :llä ole öljynkulutus ongelmaa, viimeinen sellainen moottori tehtiin2011 ja sitä ennen se ongelma oli pääosin vain niissä yksilöissä joissa omistaja alkoi säästämään ja käyttämään halpoja sopimattomia öljyjä.

        Öljysyöppöjä on kaikki VW:t valmistusvuodesta riippumatta, ne eivät kestä väkisin venytettyä öljynvaihtoväliä.


    • Anonyymi

      Miten se nyt tuli julki

    • Anonyymi

      Hybridit ei kestä ja ovat hurjan kalliita korjata.
      Ihmettelen et miks ihmiset niitä ostaa kun ei niistä oikeasti ole mitään hyötyä ja haitat voittaa helposti hyödyt.

    • Anonyymi

      EIkä siinä mitään, tekniikkaa voi korjata vaikka se kalliiksi tulle, mutta se ruostuminen mikä meillä suolatuilla teillä on Toyotan suurin ja kallein ongelma jota ei juurikaan kannata edes korjata.

      • Anonyymi

        Älä valehtele! Toyotat eivät ruostu juuri lainkaan. Ne on vielä kaksikymppisinä ruosteettomia. Ranskalaiset autot ja VW konsernin autot on kovia ruostumaan. Ne saattaa kestää niukin naukin ekaan katsastukseen asti ilman paikkaamista. Toyota on lähes ikuinen tekniikaltaan ja koriltaan.


    • Anonyymi

      Toyotan hybridejä ei tarvii koskaan korjata eikä akkuja vaihtaa ellet ole kolaroinut autoa. Ja jos olet kolaroinut niin silloin on hyvä olla kunnon vakuutus.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi-Toyotan akku maksaa vajaan 2 tonnia. VW:n eGolfin 28000, luit oikein: siis
        k a k s i k y m m e n t ä k a h d e k s a n t u h a t t a !!!

        Lisäksi Toyotan akkutakuu on todella pitkä, kun taas VW:n on markkinoiden huonoin.

        Yksikään täysjärkinen ei osta Volkkaria edes vähänkään käytettynä.

        https://www.taloustaito.fi/vapaalla/sahkoautojen-akuissa-hammentavat-hintaerot/#c242e7a1

        Miten on mahdollista, että kaikki negatiiviset ominaisuudet ovat kasautuneet VAG AG:n tuotteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista, että kaikki negatiiviset ominaisuudet ovat kasautuneet VAG AG:n tuotteisiin?

        Kun katsoo avauksen videota niin on selvää että Toyotalla on isoja ongelmia tekniikassaan.

        Se että heiluttaa VW-korttia ei poista Toytan kallita korjauksia mihinkään.
        Katsokaa tuo Toyota-fanin tekemä video. Sen sanoma on selkeästi että Toyotan perustekniikka on hyvää mutta hybridi-sonta laukeaa käytäjälle käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo avauksen videota niin on selvää että Toyotalla on isoja ongelmia tekniikassaan.

        Se että heiluttaa VW-korttia ei poista Toytan kallita korjauksia mihinkään.
        Katsokaa tuo Toyota-fanin tekemä video. Sen sanoma on selkeästi että Toyotan perustekniikka on hyvää mutta hybridi-sonta laukeaa käytäjälle käteen.

        Jenkeissä kun pääosa tojoista on perustekniikalle rakennettuja. Ilman kalliita hybridi-härpäkkeitä.
        Sieltä perustekniikasta ilman hybridivitsiä se luotettavuus ja halvat käyttökustannukset tulevat. Hybridi on vain menoerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsoo avauksen videota niin on selvää että Toyotalla on isoja ongelmia tekniikassaan.

        Se että heiluttaa VW-korttia ei poista Toytan kallita korjauksia mihinkään.
        Katsokaa tuo Toyota-fanin tekemä video. Sen sanoma on selkeästi että Toyotan perustekniikka on hyvää mutta hybridi-sonta laukeaa käytäjälle käteen.

        Toyotan hybridit ovat todistaneet kestävyytensä ja laadukkuutensa jo monen vuosikymmenten ajan. Ne ovat kaikkein luotettavimpia autoja:

        https://listers.co.uk/news/2019/09/toyota-hybrids-prove-faultless-what-car-reliability


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkeissä kun pääosa tojoista on perustekniikalle rakennettuja. Ilman kalliita hybridi-härpäkkeitä.
        Sieltä perustekniikasta ilman hybridivitsiä se luotettavuus ja halvat käyttökustannukset tulevat. Hybridi on vain menoerä.

        Ehkä VW:n hybridit ovat huonoja, mutta niiden tekniikka onkin kivikautista verrattuna Toyotan edistyksellisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on selitetty, miksi Toyotan hybriditekniikka on niin kestävää:

        https://www.torquenews.com/1083/its-whats-missing-matters-why-toyota-hybrids-are-so-much-more-reliable-other-brands-vehicles

        Tässä muutamia syitä miksi Toyota hybrid kestää:
        Toyota Hybrid vaihteisto – ei vaihteita, ei CVT hihnaa
        Toyota Hybrid – ei starttimoottoria
        Toyota Hybrid - ei laturia
        Toyota Hybrid - ei jakohihnaa
        Toyota Hybrid - ei apulaitehihnaa
        Toyota Hybrid– ei turboa
        Toyota Hybrid - ei ohjaustehostimen pumppua

        Nämä kaikki tiedetään yleisiksi vikakohteiksi mm. VAG -autoissa.


    • Anonyymi

      Ja kuitenki tämä ikuinen tojofani sanoo että älkää koskaa ostako hybridi-tojoa. Ostakaa perustojo.

      Jätän tämän teidän jäsentenväliseksi.

      • Anonyymi

        Suomessa ei saa enää muita kuin hybridejä. Avensis oli viimeinen oikea Toyota.


      • Anonyymi

        Kannattaa uskoa kaikki, mitä juutuubista löytyy katseltavaksi, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa uskoa kaikki, mitä juutuubista löytyy katseltavaksi, vai mitä?

        siinä ei ole paljon jutuubista apua kun hybridiä pitää korjata. Osat maksaa niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinä ei ole paljon jutuubista apua kun hybridiä pitää korjata. Osat maksaa niin paljon.

        Osat ja työ on ilmaista, jos sattuisi niin huono tuuri, että luotettavimmaksi tiedetty auto sattuisi hajoamaan. Siitä pitää Relax-turva huolen kymmeneen ikävuoteen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osat ja työ on ilmaista, jos sattuisi niin huono tuuri, että luotettavimmaksi tiedetty auto sattuisi hajoamaan. Siitä pitää Relax-turva huolen kymmeneen ikävuoteen asti.

        Rikkaat ajavat uusilla pirsseillä. Tavissuomalaisen auto on on yli 10 vuotta vanha ja käytettynä ostettu.
        Toyotat ovat hyviä autoja vanhankin niin kauan kun niissä ei ole mitään sähköjuttuja. Niitä ei pysty korjaamaan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaat ajavat uusilla pirsseillä. Tavissuomalaisen auto on on yli 10 vuotta vanha ja käytettynä ostettu.
        Toyotat ovat hyviä autoja vanhankin niin kauan kun niissä ei ole mitään sähköjuttuja. Niitä ei pysty korjaamaan itse.

        Hybridi on rikkaan pirssi. Itse ei voi korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi on rikkaan pirssi. Itse ei voi korjata.

        Viisi vuotta jo ajettu Toyotan hybridillä ilman pienintäkään vikaa vaikka käytettynä ostin. Viisi vuotta on sitä relaxtakuutakin vielä jäljellä. Volsusta luovuin jo vuosia sitten kun ei sitä jatkuvaa öljyn kanssa läträämistä enää kestänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisi vuotta jo ajettu Toyotan hybridillä ilman pienintäkään vikaa vaikka käytettynä ostin. Viisi vuotta on sitä relaxtakuutakin vielä jäljellä. Volsusta luovuin jo vuosia sitten kun ei sitä jatkuvaa öljyn kanssa läträämistä enää kestänyt.

        Tuurilla ne laivatkin seilaa. Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. Se vaan että kun Avensikseen tulee vika niin sen pystyy itse korjaamaan. Kun hybridin-Corollaan tulee vika niin se onkin kallis pieti.
        Marmoritiskillä satanen on pieni raha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuurilla ne laivatkin seilaa. Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. Se vaan että kun Avensikseen tulee vika niin sen pystyy itse korjaamaan. Kun hybridin-Corollaan tulee vika niin se onkin kallis pieti.
        Marmoritiskillä satanen on pieni raha.

        "Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. "

        Paitsi ettei ole sama. Euroopassa on tehty ryhmäpoikkeusasetus nimenomaan suojelemaan kuluttajaa siltä ettei valmistaja pysty rahastamaan tyhmiä sitomalla takuuta pelkästään valmistajan huolto-organisaatioon.
        Tojo-papat ovat niin uskon sokaisemia etteivät ymmärrä että toyotan merkkihuolto 15.000km välein on vain apinan koijaamista. tyhmältä puhalletaan rahat.

        Länsiautolla ajava huollattaa autonsa 30.000km välein missä parhaakseen katsoo, Ja takuu (ml. sähköautojen 8 vuoden akkutakuu) pysyy voimassa.
        Vain tojotisti on marmoritiskin orja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuurilla ne laivatkin seilaa. Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. Se vaan että kun Avensikseen tulee vika niin sen pystyy itse korjaamaan. Kun hybridin-Corollaan tulee vika niin se onkin kallis pieti.
        Marmoritiskillä satanen on pieni raha.

        Kaikkea se mielikuvitus teettää kun hädissään etsii jotain ulkolaisia tarkoitushakuisia videoita kun toyotan dominointi panikoituttaa. Mikäköhän siinäkin on että se on juuri Toyota joka tunnetaan maailmalla aivan käsittämättömän luotettavana ja varmana kulkijana ja saksalaiset priimiumit suurimpina hinausautoyrittäjien työllistäjinä? Voisiko se olla syy siihen että Toyota on jo niin ylhäisessä yksinäisyydessään maailman ykkösenä suureen suosioonsa sulkeutuneena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea se mielikuvitus teettää kun hädissään etsii jotain ulkolaisia tarkoitushakuisia videoita kun toyotan dominointi panikoituttaa. Mikäköhän siinäkin on että se on juuri Toyota joka tunnetaan maailmalla aivan käsittämättömän luotettavana ja varmana kulkijana ja saksalaiset priimiumit suurimpina hinausautoyrittäjien työllistäjinä? Voisiko se olla syy siihen että Toyota on jo niin ylhäisessä yksinäisyydessään maailman ykkösenä suureen suosioonsa sulkeutuneena?

        Melkoinen hätäpaska tuli taas tojotistilta. Tuo videon kaveri tietää mistä puhuu. On omistanut monta Toyotaa ja tietää hybridien varaosien hinnan. Ja myös sen että kun hybridi-tojon voimalinjasta jotain hajoaa niin se on korjaamaton paikka. Koko paketti menee uusiksi ja se maksaa maltaita.

        USAssa on sentään mahdollista ostaa vielä perustojo mutta täällä Suomessa on pakko ostaa hybridi jota ei pysty itse korjaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen hätäpaska tuli taas tojotistilta. Tuo videon kaveri tietää mistä puhuu. On omistanut monta Toyotaa ja tietää hybridien varaosien hinnan. Ja myös sen että kun hybridi-tojon voimalinjasta jotain hajoaa niin se on korjaamaton paikka. Koko paketti menee uusiksi ja se maksaa maltaita.

        USAssa on sentään mahdollista ostaa vielä perustojo mutta täällä Suomessa on pakko ostaa hybridi jota ei pysty itse korjaamaan.

        Vain köyhät korjailee jotain itse. Toyotasta relax pitää huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain köyhät korjailee jotain itse. Toyotasta relax pitää huolta.

        Suomalaisista iso osa ajaa yli 10 vanhalla autolla. Turha väheksyä meitä.

        Toyota teki ennen autoja joita uskalsi ostaa vanhanakin. Ei enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista iso osa ajaa yli 10 vanhalla autolla. Turha väheksyä meitä.

        Toyota teki ennen autoja joita uskalsi ostaa vanhanakin. Ei enää.

        Teidänlaisten vapaamatkustajien takia Suomi taantuu koko ajan, Kelan taikaseinästä vain revitään rahaa ja kokotna vötkyillään. Menisitte töihin niin saisitte kunnon auton, uudehkonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin kauan kun mitään ei satu niin aivan sama. "

        Paitsi ettei ole sama. Euroopassa on tehty ryhmäpoikkeusasetus nimenomaan suojelemaan kuluttajaa siltä ettei valmistaja pysty rahastamaan tyhmiä sitomalla takuuta pelkästään valmistajan huolto-organisaatioon.
        Tojo-papat ovat niin uskon sokaisemia etteivät ymmärrä että toyotan merkkihuolto 15.000km välein on vain apinan koijaamista. tyhmältä puhalletaan rahat.

        Länsiautolla ajava huollattaa autonsa 30.000km välein missä parhaakseen katsoo, Ja takuu (ml. sähköautojen 8 vuoden akkutakuu) pysyy voimassa.
        Vain tojotisti on marmoritiskin orja.

        "Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”, Turkula toteaa."

        https://www.taloustaito.fi/vapaalla/kestotesti-paljastaa-uuden-auton-heikkoudet/#c242e7a1

        Ei VW kestä venytettyä huoltoväliä, vaan turbo hajoaa ja öljynsyönti alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Volkswagen Golfin kestotestissä näkyi selvästi, mitä haittaa ylipitkästä 30 000 kilometrin huoltovälistä on turbolle”, Turkula toteaa."

        https://www.taloustaito.fi/vapaalla/kestotesti-paljastaa-uuden-auton-heikkoudet/#c242e7a1

        Ei VW kestä venytettyä huoltoväliä, vaan turbo hajoaa ja öljynsyönti alkaa.

        Eipä tee VWn viat hybriditoyotan remontteja yhtään sen halvemmiksi. Karua tekstiä tuossa videossa hybridin temontin honnoista. Lun edes ammattilaiset ei osaa korjata voomansiirtoa niin kunnostettuja laatikoits ei ole tarjolla. Uusi maksaa tuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tee VWn viat hybriditoyotan remontteja yhtään sen halvemmiksi. Karua tekstiä tuossa videossa hybridin temontin honnoista. Lun edes ammattilaiset ei osaa korjata voomansiirtoa niin kunnostettuja laatikoits ei ole tarjolla. Uusi maksaa tuhansia.

        Hybridi-Toyotan vaihteistot ovat kaikkein luotettavimpia. DSG hajoaa muutaman kymppitonnin ajon jälkeen.

        Priuksen käytettyjä laatikoita on tarjolla edullisesti, koska kysyntä on kestävyyden takia olematonta.

        https://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=1043743&osa=vaihdelaatikko+automaatti&auto=toyota+prius++1.8i+hybrid

        Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€.

        DSG- vaihteistot maksavat noin 3000€, ja niitä menee koko ajan hajalle.

        https://www.vaihteistomarket.fi/dsg-vaihteistot/vw/?p=1


      • Anonyymi

        Voi olla kuule trolli tuo sinun Toyota fani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi-Toyotan vaihteistot ovat kaikkein luotettavimpia. DSG hajoaa muutaman kymppitonnin ajon jälkeen.

        Priuksen käytettyjä laatikoita on tarjolla edullisesti, koska kysyntä on kestävyyden takia olematonta.

        https://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=1043743&osa=vaihdelaatikko automaatti&auto=toyota prius 1.8i hybrid

        Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€.

        DSG- vaihteistot maksavat noin 3000€, ja niitä menee koko ajan hajalle.

        https://www.vaihteistomarket.fi/dsg-vaihteistot/vw/?p=1

        Eräs purkaamoyrittäjä sanoin ,ettei Toyotan vaihteistoja kannata pitää hyllyssä , kun ei niitä juurikaan kysellä.Puhui varmaan paskaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs purkaamoyrittäjä sanoin ,ettei Toyotan vaihteistoja kannata pitää hyllyssä , kun ei niitä juurikaan kysellä.Puhui varmaan paskaa ?

        Puhui soopaa maanuaaleista meni laakereita yhtä nopeasti ku joku syö näkkileipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hybridi-Toyotan vaihteistot ovat kaikkein luotettavimpia. DSG hajoaa muutaman kymppitonnin ajon jälkeen.

        Priuksen käytettyjä laatikoita on tarjolla edullisesti, koska kysyntä on kestävyyden takia olematonta.

        https://www.autopurkaamot.com/naytaosa.php?id=1043743&osa=vaihdelaatikko automaatti&auto=toyota prius 1.8i hybrid

        Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€.

        DSG- vaihteistot maksavat noin 3000€, ja niitä menee koko ajan hajalle.

        https://www.vaihteistomarket.fi/dsg-vaihteistot/vw/?p=1

        "Tuossakin on hintaa tiputettu, kun ei ole kysyntää. Nyt 950€."

        Tuo on jostain läpiruostuneesta Priuksesta purettu loota joka on siinä kunnossa kun se on.
        Ei kunnostettu.
        Sitähän tämä tojospesialisti sanoi että noita on käytnnössä mahdoton kunnostaa.


    • Anonyymi

      Minä syön luotettavaa Atrian lauantaimakkaraa, onhan se mautonta, mutta ajaa kyllä vatsantäytteenä asiansa, siksi valintani on myös Toyota.

      • Anonyymi

        Meillä skoodaperheessä syödään se muovi makkaran ympäriltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä skoodaperheessä syödään se muovi makkaran ympäriltä.

        Eurooppalainen Skoda se vain hiertää kengässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurooppalainen Skoda se vain hiertää kengässä.

        Skodista puhutaan lähinnä itäautopalstalla muitten Volgien, Ladojen ja Wartburgien ohella.

        Tervemenoa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

      Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

      Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

      mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

      ...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

      Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

      Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

      Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

      Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe