Miksi lesboissa

Anonyymi-ap

Miksi lesboissa on vähänlaisesti hyvännäköisiä, normaalipainossa olevia naisia jotka olisivat vielä perusnättejäkin? Suurin osa ketä tulee vastaan on lyhyttä, androgyynistä, lihavaa, todella erikoista tyyliä harrastavaa tai habitus tyyliä naispuolinen Stig. Miten löydätte mieleistä seuraa vapaista naisista tästä valikoimasta...

34

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eipä oikeestaan mistään, paitsi myöhäisheränneistä. Monet myöhiksistä ovat ihan nättejä, normi habitus ja suht kuosissa. Onko se jotain voimaantumista shokkivärjätty tukka, mauttomat rytkyt päällä ja kaiken päälle ylipaino vaiko viestittää, että pysykää miehet minusta kaukana. Muutamaan nättiin ja suht normi habitukseen olen törmännyt.

    • Anonyymi

      Mä ainakin törmään ihan normaaleihin kauniisiin naisiin. Ehkä 30+ naisilla ei ole muodissa tuo femme Stig tyyli (todella kuvaava muuten :D, repesin ihan ääneen kun luin). Ehkä kiinnitätte huomiota vain näihin räväköihin tyyleihin.

      • Anonyymi

        Kokemukseni mukaan perusnätit on yleensä heteroita ja bissejä/queereja, harvemmin lesboja. Yli 30v alkaa ole paljon ylipainoisia. Seuraa löytyis nuoremmista mutta en halua reilusti nuorempaa seurustelukumppania.


    • Anonyymi

      Naispuolinen Stig 😆😆😆 tämä oli loistava piristys aamuun, kiitos. 😆

      Haha, itse sovin kyllä noihin perusnätti/normipaino ym kategorioihin...mutta siis totta tuo, että on mullakin ollut aiemmin miehiä elämässä, olen ollut aivan pienestä pitäen prinsessajutuista pitävä, kaikki "tyttöjen ajutut" aina olleet mun juttu ym, paitsi myöhemmin huomasin että MIEHET ei kuulunutkaan niihin mun juttuihin, vaikka Disney ja ympäristö yritti kovasti niin opettaa 😀 Mulla oli myös lyhyehkö "bissevaihe" joskus, mut sittemmin ollut jo vuosien ajan vain naisia...Ehkä oon jo päässyt mun myöhäisherännyt-leimasta, vai onkohan se ikuinen? 😄

      Mutta öh, tiedän myös MONIA "myöhäisheränneitä", kellä on melko räväkkä tyyli, ei tyylikään ole tae (nykyään ainakaan) että kovin pitkään oisi naisseuraa etsinyt.
      Joskus just myöhikset näyttää ENITEN täyttävän "queer lookin" kriteerit (mikä sekin lie) mutta siis tarkoitan siis sellaisen, että kohdatessa ei varmasti jää epäilystä, etteikö oisi ainakin hiton sateenkaarimyönteinen henkilö kyseessä.

      Mielenkiintoinen myös tuo lesbojen ^ "miehet pysykää kaukana" -teoria...se on kyllä totta, että livenä äijät kiinnostuu naisia enemmän minustakin TAI ainakin näyttää helpommin kiinnostuksen/lähestyy, ellen ole (harvoin) ihan gay tapahtumaan/ravinteliin eksynyt. Johtuuko siis tästä minun ns perus-normipaino-feminiinisestä olemuksesta??

      Oon kyllä huomannut, että Tinderin (tai jonkun tutun) kautta on tälleen ei-Stig lookilla 😀 olevan naisen helpoin löytää seuraa, ehkä se syy on sitten tämä ei-niin-räväkkä ulkonäkö tms...

      Ehkä naiset ei vain mielellään ota "riskiä" että ihastus oisikin hetero?? Tinderissä lesbo-merkinnällä olemalla on ainakin selkeästi merkittynä tieto, että tämä "heteronnäköinen nainen" ei ole kuitenkaan hetero 😄

      Harmi silleen, että mua ei tykätä/huomata/uskalleta lähestyä, kun itse tykkään maskuliinisemmista naisista...mut vaikeahan se on livenä kohdata, jos mä en herätä kiinnostusta/herätän pelkoa pakeista... hmm, mietin pitäskö hetkellisesti stigiytyä jos vielä joskus alan etsiä seuraa? 😆 Vitsi. Mä onneksi uskallan lähestyä toista, mut ehkä kun tykkäänkin yleensä just ei-femme naisista, eikä ole vielä tullut iskettyä heteroon. 😀

      • Anonyymi

        Mitä teetkin, älä koskaan stigiydy😉


    • Anonyymi

      Mäkin olen normaalipainoinen, normisti pukeutuva, toki mukavasti ja vain välillä on hame/mekko, mutta ihan ok nainen. Mutta mähän oon bi ja vaikka täysin vapaa, etsin vain yhtä hyvää suhdetta, niin monen mielestä siis kelvoton kumppaniksi.
      Eihän siinä luotettavuus, keskustelutaito ja itsestä huolenpito paina, kun on aiemmin ollut parisuhteessa miehen kanssa.
      Joo, kärjistetty kommentti tiedän, ettei kaikki niin ajattele. Ja he, joille se menneisyys on este, kunnioitan heidän päätöstään pysyä kaukana. Mutta ehkä menneisyydestä huolimatta joskus voisi löytää aarteen, kun antaisi mahdollisuuden. (En tarkoita, että juuri minä olisin se aarre sinulle).

    • Anonyymi

      Onko mahdollista että itse tunnistat lesboksi vaan ne stereotyypit ja "tavallisen" naisen oloiset lentää sun tutkan alapuolella?

      • Anonyymi

        Tai ”tavalliset” naiset kiertää hänet kaukaa, koska hän itse on se stereotyyppinen?


    • Anonyymi

      Onko kysyjä itse lespo vai jotain muuta? Ihan samanlaisia he ovat kuin hetrot ymm. Vai olenko sokea?Lisäksi kaikki ei uskalla läheskään tulla kaapista ulos vielläkään 2023.Eivätkä halua erotua muista.Sama se on homojen kanssa. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

      • Anonyymi

        Jännä juttu. Ollaan valmiita muilta vaatimaan kauneutta ja naisellisuutta, mutta sitten itse sitä ei olla. Haukutaan muita Stigeiksi, mutta mikä muukaan sieltä omasta peilistä katsoo kuin Stig.. Sitten ihmetellään miksi ei löydy seuraa. Voiko toiselta odottaa sitä mitä itsekään ei ole?

        Sama myös siinä, että ollaan itse varattuja, mutta vaaditaan toista olemaan sinkku. Heh heh. Voisiko joskus katsoa peiliin?

        Lisäksi ollaan hirveän ilkeitä ja ihmetellään miksi seuraa ei löydy. No, miksiköhän? Ei kai kukaan jaksa vieressä kuunnella jatkuvaa muiden ihmisten haukkumista. Tosi epämiellyttävää ja luotaantyöntävää käytöstä. Haukkujalla on huono itsetunto, on kade ja mustis.

        Toisekseen onko järkevää etsiä ihmissuhdetta pelkän pituuden perusteella… Mitä henkilö hakee, jotain näyttelyesinettä vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu. Ollaan valmiita muilta vaatimaan kauneutta ja naisellisuutta, mutta sitten itse sitä ei olla. Haukutaan muita Stigeiksi, mutta mikä muukaan sieltä omasta peilistä katsoo kuin Stig.. Sitten ihmetellään miksi ei löydy seuraa. Voiko toiselta odottaa sitä mitä itsekään ei ole?

        Sama myös siinä, että ollaan itse varattuja, mutta vaaditaan toista olemaan sinkku. Heh heh. Voisiko joskus katsoa peiliin?

        Lisäksi ollaan hirveän ilkeitä ja ihmetellään miksi seuraa ei löydy. No, miksiköhän? Ei kai kukaan jaksa vieressä kuunnella jatkuvaa muiden ihmisten haukkumista. Tosi epämiellyttävää ja luotaantyöntävää käytöstä. Haukkujalla on huono itsetunto, on kade ja mustis.

        Toisekseen onko järkevää etsiä ihmissuhdetta pelkän pituuden perusteella… Mitä henkilö hakee, jotain näyttelyesinettä vai?

        Totta tuo, että monella on liialliset kriteerit toista kohtaan ja itse ei ole samalla tasolla edes. Enkä tarkoita olla ilkeä nyt. Itsellä on kaveripiirissä ikisinkkuja jotka aina havittelevat jotain mitä ei vaan saada tai sitten kukaan ei kelpaa ja aina on joku vika mikä ärsyttää. Mutta tuo Stig - kuvaus oli mielestäni aivan mahtava, se tuntuu olevan tyylinä nyt myös hetskunaisilla. Ja ite en tiedä mitään niin kamalaa xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu. Ollaan valmiita muilta vaatimaan kauneutta ja naisellisuutta, mutta sitten itse sitä ei olla. Haukutaan muita Stigeiksi, mutta mikä muukaan sieltä omasta peilistä katsoo kuin Stig.. Sitten ihmetellään miksi ei löydy seuraa. Voiko toiselta odottaa sitä mitä itsekään ei ole?

        Sama myös siinä, että ollaan itse varattuja, mutta vaaditaan toista olemaan sinkku. Heh heh. Voisiko joskus katsoa peiliin?

        Lisäksi ollaan hirveän ilkeitä ja ihmetellään miksi seuraa ei löydy. No, miksiköhän? Ei kai kukaan jaksa vieressä kuunnella jatkuvaa muiden ihmisten haukkumista. Tosi epämiellyttävää ja luotaantyöntävää käytöstä. Haukkujalla on huono itsetunto, on kade ja mustis.

        Toisekseen onko järkevää etsiä ihmissuhdetta pelkän pituuden perusteella… Mitä henkilö hakee, jotain näyttelyesinettä vai?

        Hyvin kiteytetty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo, että monella on liialliset kriteerit toista kohtaan ja itse ei ole samalla tasolla edes. Enkä tarkoita olla ilkeä nyt. Itsellä on kaveripiirissä ikisinkkuja jotka aina havittelevat jotain mitä ei vaan saada tai sitten kukaan ei kelpaa ja aina on joku vika mikä ärsyttää. Mutta tuo Stig - kuvaus oli mielestäni aivan mahtava, se tuntuu olevan tyylinä nyt myös hetskunaisilla. Ja ite en tiedä mitään niin kamalaa xD

        Ihan sama kuin väittäisit, että lumi on vihreää. Monet lepakot ovat, kuin Uuno Turhapuron ja Stigin risteytys😂😂😂😂 harvoin hetsku naisista tälläisiä löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu. Ollaan valmiita muilta vaatimaan kauneutta ja naisellisuutta, mutta sitten itse sitä ei olla. Haukutaan muita Stigeiksi, mutta mikä muukaan sieltä omasta peilistä katsoo kuin Stig.. Sitten ihmetellään miksi ei löydy seuraa. Voiko toiselta odottaa sitä mitä itsekään ei ole?

        Sama myös siinä, että ollaan itse varattuja, mutta vaaditaan toista olemaan sinkku. Heh heh. Voisiko joskus katsoa peiliin?

        Lisäksi ollaan hirveän ilkeitä ja ihmetellään miksi seuraa ei löydy. No, miksiköhän? Ei kai kukaan jaksa vieressä kuunnella jatkuvaa muiden ihmisten haukkumista. Tosi epämiellyttävää ja luotaantyöntävää käytöstä. Haukkujalla on huono itsetunto, on kade ja mustis.

        Toisekseen onko järkevää etsiä ihmissuhdetta pelkän pituuden perusteella… Mitä henkilö hakee, jotain näyttelyesinettä vai?

        Mistäs sinä kenenkään ulkonäköä tiedät? Täällä peilistä katsoo naisellinen ja mukiinmenevä nainen. Sanonta se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa pitänee paikkansa. Jos sanoo mielipiteensä, niin ei se ole kateutta tai ilkeyttä tai pitäiskö olla kade, jos näyttää Stigiltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo, että monella on liialliset kriteerit toista kohtaan ja itse ei ole samalla tasolla edes. Enkä tarkoita olla ilkeä nyt. Itsellä on kaveripiirissä ikisinkkuja jotka aina havittelevat jotain mitä ei vaan saada tai sitten kukaan ei kelpaa ja aina on joku vika mikä ärsyttää. Mutta tuo Stig - kuvaus oli mielestäni aivan mahtava, se tuntuu olevan tyylinä nyt myös hetskunaisilla. Ja ite en tiedä mitään niin kamalaa xD

        Kaikki nämä ulkonäköön kohdistuvat kriteeri ovat pinnallisia ihmisiä, siis kukaanhan hae ihmistä ystäväkseen , ainoastaan jotain jolla on tietynlainen ulkonäkö. Joten se mikä ihminen on jää sivuseikaksi. Ei ihme jos ei löydy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nämä ulkonäköön kohdistuvat kriteeri ovat pinnallisia ihmisiä, siis kukaanhan hae ihmistä ystäväkseen , ainoastaan jotain jolla on tietynlainen ulkonäkö. Joten se mikä ihminen on jää sivuseikaksi. Ei ihme jos ei löydy

        On rumien puhetta, jos arvostelee pinnalliseksi. Ystävällä ei merkitystä vaikka olis 100kg,mutta elämänkumppani on ihan eri juttu. Osittain se kipinä syttyy ulkonäöstä ja kiinnostus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu. Ollaan valmiita muilta vaatimaan kauneutta ja naisellisuutta, mutta sitten itse sitä ei olla. Haukutaan muita Stigeiksi, mutta mikä muukaan sieltä omasta peilistä katsoo kuin Stig.. Sitten ihmetellään miksi ei löydy seuraa. Voiko toiselta odottaa sitä mitä itsekään ei ole?

        Sama myös siinä, että ollaan itse varattuja, mutta vaaditaan toista olemaan sinkku. Heh heh. Voisiko joskus katsoa peiliin?

        Lisäksi ollaan hirveän ilkeitä ja ihmetellään miksi seuraa ei löydy. No, miksiköhän? Ei kai kukaan jaksa vieressä kuunnella jatkuvaa muiden ihmisten haukkumista. Tosi epämiellyttävää ja luotaantyöntävää käytöstä. Haukkujalla on huono itsetunto, on kade ja mustis.

        Toisekseen onko järkevää etsiä ihmissuhdetta pelkän pituuden perusteella… Mitä henkilö hakee, jotain näyttelyesinettä vai?

        Ja lyhytkö ei muka voi olla kaunis?
        T. Lyhyt ja kaunis 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lyhytkö ei muka voi olla kaunis?
        T. Lyhyt ja kaunis 😍

        Tämä ja pituuteen ei pysty vaikuttamaan. Ja kyllä silmälasipäinenkin voi olla kaunis.


    • Valistakaa tietämätöntä tai ymmärtämöntä, 😅mimmonen on naispuolinen Stigu?
      Ne harvat lesbot, jotka tunnen on kyllä ihan "tavallisia" naisia malliltaan ja muutoinkin.

      • Anonyymi

        Mulle naispuolinen Stig on sellainen joka käyttää lippalakkia jossa on suora lippa ja sieltä rehottaa hiukset alta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle naispuolinen Stig on sellainen joka käyttää lippalakkia jossa on suora lippa ja sieltä rehottaa hiukset alta.

        😁 No selevä. Mä käytän aika usein kesäisin lippistä jottei aurinko häikäise liikaa kävelylenkeillä. Ja talvella kunnon merinovillanen pipo on 👍🏻 Mussa ompi siis Stigin lisäksi hitunen Haapasaloa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle naispuolinen Stig on sellainen joka käyttää lippalakkia jossa on suora lippa ja sieltä rehottaa hiukset alta.

        Juu, ja vaatetus myös vähän stigimäistä, siihen kuuluu jollain tapaa kasarihenkistä(?) paitaa, vaikea selittää, myös silmälasit (jos käyttää) on sellaiset isolinssiset, oisko se sitten enemmän seitkythenkistä...No hitto sellainen tyyli kuin Stigil nyt on 😄 eikä se siis oo tavallaan huono, mut hauska kun se nyt on ehkä in tyylivalinta, ja ehkä henkii tietynlaista vanhahtavaa tunnelmaa 🤷‍♀️ mut joo se lippis ja hiukan epäsiistihkö (tarkoituksellisesti?) takatukkajeejee pilkistää alta. Kun googlaa kuvia stigistä, tietää ehkä sen tyylin. 😀 Mut tämä ehkä 30v tai vähän alle/päälle ikäisillä kaiketi enemmän. 😊 Oisko kaupunkien juttu enemmän? Vähän kuin joskus oli maskuliinisempi habitus joillekin ei-femmeille in, tämä ehkä nyt se vastaava juttu sen ikäisille? En tiä. Mut on olemassa/havaittavissa oleva kyllä. 😄


    • En edes pysty ulkonäön perusteella sanomaan kuka on lepakko tai ylipäänsä naisiin kallellaan. Mutta he, jotka sen ilmaisevat heissä on monen näköistä. Löytyy kyllä silmääni miellyttäviäkin.

      Joten. 🤷🏼‍♂️

      • Anonyymi

        Kaikissa ihmisryhmistä on monia näköjä joten miljoonia erinäköisen ihmisiä maapallolla, ja kukaan ei ole samanlainen , mistä niitä näköjä oikein riittääkin.


    • Anonyymi

      Pitäisikö lesbojen sitten olla sinun ihannekuviasi , joka ihmisryhmästä on erilaisia ihmisiä , niin että ontuva kysymys sinänsä . Oli lesbo tai hetero niin kropan malli on eri tyylinen kaikilla

    • Anonyymi

      En ole missään törmännyt naispuolisiin Stigeihin. Tiedä sitten johtuuko niistä nenän alla olevista kalapuikoista etten ole noteerannut jos sulautuvat muihin Stigeihin.

    • Anonyymi

      Omituinen aloitus. Olen itse kaunis ja naisellinen lesbo. Minulla ei ole puolison suhteen muita rajoituksia kuin että ihmisen pitää olla sisäisesti kaunis.

      • Anonyymi

        Joopa joo... Itsekkin olen kaunis ja naisellinen lesbo, mutta en voisi fyysisesti olla epäviehättävän ihmisen kanssa, toki luonnekkin ratkaisee.


    • Anonyymi

      Olen nähyt paljon hetskunaisia joilla lyhyet hiukset ja vähän shokkivärii latvassa. Saattavat olla tanakoita. Ettei ihan kaikki erikoiset ole wlw.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole, lesbot tai sateenkaarevat tunnistaa ja erottaa kyllä heteroista siitä, miten tuijottavat tai vilkaisevat pari kertaa omaan suuntaan. Gaydar.


    • Anonyymi

      Minkä mä sille voin että olen ruma ja lesbo?

      ja en tiedä kuka määrittelee kuka on ruma tai kaunis

    • Anonyymi

      Ulkonäkö on yks palikka mut ongelmia tuottaa myös merkittävät asia:
      1) kommunikointitaitojen puute joka tulee ilmi jo viesteissä joillakin
      2) liian erilaiset elämäntyylit, alkon käyttö, lapsiperhearki vs lapseton
      3) liian kaukana asuvat deitit
      4) arvoristiriidat
      5) merkittävä ero älykkyydessä ja koulutustaustassa, yleensä hankaloittaa keskustelua ja bondaamista
      6) vastavuoroisuudenpuute
      7) erot läheisyyden, kosketuksen ja seksin suhteen
      8) huumori ei kohtaa--> tulee olemaan ankeaa yhteiseloa

      • Anonyymi

        Listaan voisi lisätä 9) kankeat tai perinteiset sukupuoliroolit/odotukset ja 10) temperamenttierot, esim toinen kova vetämään kilareita milloin mistäkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe