Miten tietokone menee rikki?

Anonyymi-ap

Tietokone voi mennä rikki monesta eri syystä. Yleisimpiä syitä ovat linux-virukset, laitteiston vikoja ja käyttöjärjestelmän muutokset. Virukset voivat aiheuttaa tietokoneen toimimattomuutta, jolloin tietokoneen suorituskyky voi heikentyä tai ohjelmat voivat lakata toimimasta. Laitteiston viat voivat johtua esimerkiksi pölystä tai lämpötilavaihteluista joita linnux aiheuttaa, mikä voi aiheuttaa tietokoneen toimimattomuutta. Käyttöjärjestelmän muutokset voivat johtua esimerkiksi asetusten muuttamisesta tai ohjelmien päivittämisestä, ja ne voivat aiheuttaa tietokoneen lopullisen rikoutumisen, jos käyttää linulksia.

15

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulipas taas hattu kaupalla paskaa.

• Anonyymi

Tuntuu ikävältä pitää sitä päässä?

• Anonyymi

Linuksissa on nykyään melkoinen määrä haittaohjelmia ja viruksia. Pahaltahan se tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linuksissa on nykyään melkoinen määrä haittaohjelmia ja viruksia. Pahaltahan se tuntuu.

Juu, pitää paikkansa ja ikävä kyllä - monet niistäkin löytyvät vasta vuosien päästä, kun ei ole kunnollista tarkkailua siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, pitää paikkansa ja ikävä kyllä - monet niistäkin löytyvät vasta vuosien päästä, kun ei ole kunnollista tarkkailua siellä.

Tutkimusten mukan jopa 70% kaikista SER-asemalle viedyistä tietokoneista toimisi vieläkin, jollei niihin olisi yritetty asentaa linuksia!

• Anonyymi

Windows 11 romuttaa miljardi Windows 10 laitetta muutamassa vuodessa.

• Anonyymi

Yleisi ongema on että windows halkaisee bioksen !

• Anonyymi

Linux EI riko koneita eikä mitään linuxviruksia ole olemassa, joten LOPETTAKAA WINHIHUT TUO JATKUVA VALEHTELU!

• Trollit eivät koskaan lopeta, jos niille vastataan. Olet itse osa trolliongelmaa.

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Trollit eivät koskaan lopeta, jos niille vastataan. Olet itse osa trolliongelmaa.

Juurihan sinä trollille vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan sinä trollille vastasit.

Minä jolle kollimaattori vastasi, EN ole trolli! Sinä se trolli itse olet!

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Trollit eivät koskaan lopeta, jos niille vastataan. Olet itse osa trolliongelmaa.

Oot sie kauhahomo!

• Anonyymi

Windows tuupaa hitsaan prossun, windows halkaisee bioksen ja windows korruptoi tmp piirin, windows voi myös tuhota näyttöohjaimeen ja äänikortin!

• Anonyymi

Windows ruhjoo koneen hetkessä!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe