Kokoomusjulkaisu pyysi miettimään mitä valoja sytytän. Kannattaisiko julkaisun toimituksessa kokeilla vaihteeksi järjen valoa eikä vain kysellä omistajilta mitä kirjoittaa.
Vaalit tulossa ?
12
173
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko jo aika vaihtaa ne järjenvalojenkin hehkulamput ns, led valoihin ? Niin riittäisi virtaa oikeiden asioiden hoitoon eikä riitelyyn !
- Anonyymi
Tuskin selvästä asiasta mitään riitaa syntyy. Aivoilla ajatellaan ja valoja sytytellään tarpeen mukaan. Ledit on jo varmaan vaihdettu aikoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin selvästä asiasta mitään riitaa syntyy. Aivoilla ajatellaan ja valoja sytytellään tarpeen mukaan. Ledit on jo varmaan vaihdettu aikoja sitten.
Epäilen ettei kaikkille ole viellä vaihdettu , vai onko muuten heikko valoteho ja suuri energian kulutus !
- Anonyymi
Hyvinkin osuva nimitys tuo kokoomusjulkaisu tuosta toivottavasti kohta ex-valtaapitävien pää-äänenkannattajasta.
- Anonyymi
Suoriltaan meni paperinkeräykseen, en korviani mokomalle lotkauttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoriltaan meni paperinkeräykseen, en korviani mokomalle lotkauttanut.
Mikähän on kampanjan hiilijalanjälki?
- Anonyymi
Hyvin menee tosiaan kun ihan het alkaa jo se suun soitto ja kiusaminen, puolin ja toisin.
- Anonyymi
Kukin voisi keskittyä omaan tekemiseen eikä toisten jatkuvaan lokaamiseen.
Kuka muu pyrkii yhtä aktiivisesti lokaamaan muita? - Anonyymi
Jaa ap olikin vassari. Sellasia ei Sysmässä kaivata, senhän näkee jo valtuustosta kun ei paikkoja ei ole.
- Anonyymi
Minä äänestän rokkaria tai campingia
- Anonyymi
Ei ole yöllä äänestyspaikat auki. Tosin nukkuvien puoluekin on parempi vaihtoehto kuin em. jos ymmärsin putkiaivosarkasmin oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yöllä äänestyspaikat auki. Tosin nukkuvien puoluekin on parempi vaihtoehto kuin em. jos ymmärsin putkiaivosarkasmin oikein.
Tuskin ymmärsit, moni varmasti oikeasti äänestää rokkaria tai campingia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735