Meijerin kiinteistöä huutokaupataan

Anonyymi-ap

Nyt rahamiehet joutuin tarjoamaan ettei ilman mene.

18

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toiset tarjoaa. ja ostaa. Toiset kyttää mitä kaupan ja kuka ostaa.

      • Anonyymi

        Joko Sinä tarjosit.😁😁😁


    • Anonyymi

      Ihana etelä-eurooppalainen taverna jossa elävää musiikkia ja tapaksia kuhmolaisella twistillä. Kerran kuukaudessa vaikka tanssi-esityksiä tietovisailuja. Tällainen sopisi minulle!

    • Anonyymi

      Ei kuhmolaiset osa Kiinteistö bisnestä, eivät osaa laittaa tuottamaan, liian ahneita paljon kiinteistöjä tyhjillään.

    • Anonyymi

      Siinä ois jonkulainen parkkipaikka röksän edessä. Fortumin ostaja ilmeisesti haluaakin rakennuksen olevan tyhjillään, voi surkeutta. Paremmin tienaisi jos muokaroisi asunnoiksi.

      • Anonyymi

        ... Siis Forum.. "zeppälä


    • Anonyymi

      Kannattaa tämä Siwa purkaa pois, ja rakentaa jotain uutta tilalle vaikka kerrostalo.

      • Anonyymi

        Ei perhana nyt sentään. Eiköhän jo pitäis hakea suojelua sen olemassa olon turvaamiseksi.


    • Anonyymi

      Wellu ostaa

    • Anonyymi

      Kaksi mustaa mersua oli tänään parkissa talon edessä. Liekkö ostajat.

      • Anonyymi

        Toisen näistä mersuista on eräs kyttääjä "liisannut". Vahtaa erikoisesti metsästäjiä ja luonnossa liikkjia. Erittäin sairas tyyppi.


    • Anonyymi

      Kylän nuoriso menny parkkiin ikkunoista tuulettamaan autoaan, ku vunderpaumin haju ottanut nekkuun.

    • Anonyymi

      41 600 € korkein huuto. Syntyykö kaupat sillä hinnalla ja kuka lie ostajakandidaatti?

      • Anonyymi

        Tuonhan nyt tietää kaikki.


    • Anonyymi

      Purkavat ja Lidl tulee tilalle.

    • Anonyymi

      Tulee kuule moottori-ja pyöräliike.

    • Anonyymi

      Hyvä että tulee jotakin, vaikka pyöräliike.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe