Että kaipaa jotakin, mutta se joku kaipaa täällä jotakuta toista.
Täällä taitaa olla monella niin
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten se vaan tuntuu siltä...
- Anonyymi
Kyllä tiedän, että hän käy täällä, mutta ei kaipaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän, että hän käy täällä, mutta ei kaipaa minua.
Ja kuinkahan fakta?
- Anonyymi
Aivan yksi ja sama kaipailemiin
- Anonyymi
Ikävä kyllä näin vaan kävi🥺toivottavasti saavat toisensa että näkisin heidät yhdessä niin ei jää mitään epäselvää
- Anonyymi
Varmasti niin käy monelle. Toki sitten myös osalla voi olla uuden ihastuksen lisäksi vanhempia ihastuksia tai rakkauksia, jotka vaan palaavat mieleen aina välistä. Joissain tapauksissa voi myös olla vaikea tunnistaa itseään, koska kaipaajan mielikuva voi olla erilainen. Täällä tunnistamisen todennäköisyydestä ei varmaan tarvitse kauheasti sanoa, koska moni varmasti ymmärtää erehtymisen olevan erittäin todennäköistä.
Itse ainakin kirjoittelen vanhoista ihastuksista, jotka nostavat päätään aina välistä yksinäisinä hetkinä. Tarve läheisyyteen vaan on liian suuri, muttei tarpeeksi innostusta yrittää iskeä ketään, kun itsetuntokaan ei ole paras mahdollinen. Kun on vaikea uskoa kenenkään kiinnostuvan, niin sitten vaan jumittaa vanhoihin tunteisiin ja elämän suureen ihastukseen. Vaikea tuosta mennä sanomaan... Minä kaipaan N naista.
- Anonyymi
Varmasti näin on. Jotakin puoleensavetävää tyyppiä kaipaa monikin, mutta tämä kaipailun kohde ei välttämättä tiedä niistä mitään ja kaipaa toista, joka on jotakin enemmän, kuin nämä muut kaipaajat.
Aikuiset ihmiset, lopettakaan turha ulina anonyymipalstoilla ja tehkää jotakin oikeassa elämässä, saatte ainakin selvyyden, onko kemiaa. - Anonyymi
Mulle kävi niin että mun kaivattu kaipasi just saman nimistä ja ikäistä sekä näköistä ihmistä kun minä. Mutta se oli sitten varmaan joku muu kuitenkin. Aatella. Mulle on ihan sama ketä se kaipaa kunhan se vaan olen minä. 😜
- Anonyymi
Niin siis kaipaa jotain toista mutta ei sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis kaipaa jotain toista mutta ei sinua?
Mistäs minä sen tietäisin. Mitä se mulle kuuluu .
- Anonyymi
Minä se sitten taisin olla🙄et vaan tunnustanut😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se sitten taisin olla🙄et vaan tunnustanut😒
Et ole kyllä edes kysynyt suoraan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kyllä edes kysynyt suoraan .
Ai missä, täälläkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai missä, täälläkö?
Siis et vastannut kaipailuihin, sitä tarkoitin🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis et vastannut kaipailuihin, sitä tarkoitin🙂
Aluksi en uskonut että ne on mulle. Sitten aatelin että pilailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi en uskonut että ne on mulle. Sitten aatelin että pilailet.
Tuskinpa kuitenkaan osu kohdalleen, kukas se sun kaivattu on? Riittää pelkkä etukirjain 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa kuitenkaan osu kohdalleen, kukas se sun kaivattu on? Riittää pelkkä etukirjain 🤭
Y niinkun Yrpå 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Y niinkun Yrpå 🫠
Hehheh, just😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh, just😏
Jännä juttu ootko kentiesvmustis? Vai mikä hiertää jos jotkut tunnistaneet toisensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu ootko kentiesvmustis? Vai mikä hiertää jos jotkut tunnistaneet toisensa?
En, sehän on vaan hyvä jos noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosiaankaan kun minä ne sinne laitoin...En ole siis itselleni mustis, pitäiskö olla🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, sehän on vaan hyvä jos noin.
Mitähän hyvää siinä tilanteessa on?
- Anonyymi
Taidat olla oikeassa
- Anonyymi
Minulle tuli joskus tunne, että eräs kaipasi minua ja minä taasen yhtä toista. Ehkä kuitenkin vaan sattumaa ja en tietenkään varmuutta asiaan saanut.
- Anonyymi
Mä en tiedä kaipaako mun kaivattu mua vai ei. Joskus tänne tulee tunnisteellisia viestejä mitkä sopii minuun, mutta en voi olla varma keneltä ne on.
- Anonyymi
Story of my life. 👩🏾🦳
- Anonyymi
Hassu aloitus. Tajuatko sinä miten paljon Suomessa on ihmisiä ja miten vähän täällä palstalla käy ihmisiä. Ilmeisesti et. Se että tänne osuisi oikeasti kaksi toisensa tietävää on pieni ihme.
- Anonyymi
Jos aloituksia luetaan tuhansittain niin ei näe sitä "vähänä" kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloituksia luetaan tuhansittain niin ei näe sitä "vähänä" kuitenkaan.
Samat ihmiset lukee niitä kommentteja aika kuin päiväys muuttuu. Ne tulee kouralliselta lukijoita. Et kai oikeasti kuvittele että puoli Suomea näitä lukisi. Huvittava ajatuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ihmiset lukee niitä kommentteja aika kuin päiväys muuttuu. Ne tulee kouralliselta lukijoita. Et kai oikeasti kuvittele että puoli Suomea näitä lukisi. Huvittava ajatuskin.
*aina kun päiväys muuttuu
Pakko korjata kun jengi on aika tyhmää täällä.
- Anonyymi
En usko. Täällä käy muutama nuori ja loput on jo keski-ikäisiä.
- Anonyymi
Ei täällä kukaa ketää oikeesti kaipaa. Täällä on vain trolleja leikkimässä.
- Anonyymi
Taitaa olla niin että samat täällä "kaipaa". Kohde vaan vaihtuu sitä mukaan kun tapaa ihmisiä.
- Anonyymi
Mä en usko aloittajan teoriaan.
Mun näkemys on että täällä kaipaa randomit jotka tunnistelee randomeita ihastuksikseen ja saa sit mustiskohtauksia kun kattelee et se hänen muka tunnistama randomi kaipaakin jotain muuta randomii
Täällä siis ”suhteet” on sekoiluu ja eksymis tuntemattomiin sänkyihin.
Joka sinällään äärimmäisen loukkaavaa. Mä en ikinä sulattas sitä et mun ihastua lääppis täällä vaikka vaan vahingossa jotain vaikka aitoriittaa. Ja miettis yhdessä miten ne keskenään silittelee ja pussailee ja ”takastelee” niinkuin aitoriitta täällä asiaa ilmaisee.
Mä olisin vaan et ”haistakaa paska. Tänne viinaa, mä lähen nyt vttu bailaan jaksa tollasta petosta katella. ”
T: Karoliina - Anonyymi
Kaikkihan täältä mielestään on omansa löytänyt
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Enpä sanoisi ihan noinkaan... En ole edelleenkään varma mistään. Ja se hieman häiritsee.
Aika varmoina täällä vastataan toisten kirjoituksiin.
Anonyymi kirjoitti:
Aika varmoina täällä vastataan toisten kirjoituksiin.
Juu, mutta ei voi olla 100% varmuutta, jos ei irl kuule taikka näe toista.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Juu, mutta ei voi olla 100% varmuutta, jos ei irl kuule taikka näe toista.
No sano se omijiille! Niillä ei järki pelaa.
Anonyymi kirjoitti:
No sano se omijiille! Niillä ei järki pelaa.
Aika turhaa sitten edes sanoa...
- Anonyymi
Minä enkuulu tuohon ryhmään, koska en kaipaa ketään.
- Anonyymi
Mietipä nyt aloittaja järjellä. Jos täällä kävisi enemmän kuin parikymmentä ihmistä kirjoittelemassa niin eilisiä viestejä olisi sivukaupalla. Muutama ihminen toteuttaa täällä itseään ja niistä puolet on troIIeja. Mitään kolmiodraamaa et saa tänne kuin harhaisten päässä.
- Anonyymi
Turha huudella kun ei ole kiinnostunut.
Mitä virkaa tällä ikävä palstalla on.
Mikä on todennäköidyys että Hän lukee viestisi? No se on nolla.
Vittu mitä paskaa.- Anonyymi
Noissa mielissä osio muistuttaa juurikin köyhäyspalstaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206