Olen nyt opiskelemassa lukion toisella ja enkä ole vieläkään päättänyt alaa mille tahtoisin omistautua. Päätän kirjoittaa viisi ainetta. Äidinkieli, lyhyt matikka, pitkä englanti, historia sekä ET/yhteiskuntaoppi. Matikan kanssa on ollut ongelmia sillä vaihdoin pitkästä lyhyeen kuudennen kurssin kohdalla, vanhemmat eivät suostuneet ja koittivat väkisin jatkamaan pitkän opiskelua. Tavoitteena kuitenkin olisi miljonääri. Suurin syy miksen saa uraani valittua koska minun on pakko olla alalla joka tekee minusta hullun rikkaan. Olen harkinnut kauppikseen menemistä mutten tiedä mitä se todellisuudessa on, olen kuullut ja lukenut ja monia eri tapauksia tulee vastaan. Yksi syy vielä joka estää kauppista on lyhyt matematiikka, jotkin lähteet sanovat että sillä ei pärjää ja jotkin sanovat että pärjää mainiosti. Mitä ideoita teillä on
Mikä olisi minulle sopiva ura
Anonyymi-ap
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyellä matikalla pärjää kauppiksessa mainiosti, ellei se matikka ihan vitosen tasoa ole. Mutta kauppis ei takaa rikastumista eikä mikään muukaan ala. Sitä paitsi rikastuminen päämääränä on äärimmäisen tylsää elämää.
- Anonyymi
miten olisi kaupan kassan hommat . Suosittelen sinulle. Saat rahanhimosi tyydytettyä. Siinä päivän mittaan rahaa suorastansa virtaa. Tunnet itsesi miljonääriksi.
- Anonyymi
sinuna lähtisin oikikseen. mahtava palkka eikä tarvitse lainkaan matikkaa
- Anonyymi
ala myymään uraa
- Anonyymi
Ryhdy Suppo Taalasmaan peräpuikkokauppiaaksi, sieltä saat kovat tienestit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623