Kasbono Oy eli Justitus International Oy kyllä kehtaa!!!

Anonyymi-ap

Mitä suomalaiset viranomaiset oikein ajattelevat kun tämä perintäpelleily vain jatkuu ja jatkuu?

Sain jokin viikko sitten Justitukselta aika härskin näköisen haasteilmoituksen. Mistä lie summa kaavittu ilmoille. Olkaa varovaisia ja tehkää AVI:lle sekä tarpeeen vaatiesssa myös Ulosottolaitokselle ilmoitus (mukaan kopiot ns. haasteilmoituksesta tai "perintäkirjeestä yms"). ÄLKÄÄ MAKSAKO TUTKIMATTA LASKUJEN AIHEELLISUUTTA. Se on hölmöyttä.

Alla linkki MTV:n juttuun aiheesta. Kannattaa ehdottomasti lukea.

Milloin mahtaa Onnilta loppua onni?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yritys-on-piinannut-jounia-perattomilla-laskuilla-vuosia-nyt-velkaa-peritaan-jo-oikeudessa-asti-jarjestelman-vika-jota-yritys-hyvaksikayttaa/8592538#gs.msikwg

72

9017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kyseessä ole mikään haasteilmoitus. Maksa velat tai laitetaan ihan oikea haaste käräjäoikeuteen. Kalliiksi tulee.

      • Anonyymi

        Justitus International Oy:n lähettämässä höpöhöpö-paperissa lukee selvästi isoilla kirjaimilla HAASTEILMOITUS.

        Nyt näyttää siltä, että minun pitääkin syventyä oikein toden teolla tähän koko asiaan. Tarkoittaaa sitä, että käräjäoikeudessa tavataan.

        Hyvä yritys, Onni (tai joku juoksupojistasi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justitus International Oy:n lähettämässä höpöhöpö-paperissa lukee selvästi isoilla kirjaimilla HAASTEILMOITUS.

        Nyt näyttää siltä, että minun pitääkin syventyä oikein toden teolla tähän koko asiaan. Tarkoittaaa sitä, että käräjäoikeudessa tavataan.

        Hyvä yritys, Onni (tai joku juoksupojistasi)

        Maksatko velat sitten, kun huomaat, että on jäänyt aikoinaan maksamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksatko velat sitten, kun huomaat, että on jäänyt aikoinaan maksamatta?

        Älä minulta kysy, vaan kysy Ulosottolaitokselta. Siellä kyllä tiedetään mitä tarkoittaa aiheeton ja aiheellinen. Niin minäkin teen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Alla oleellinen uutisesta:

        "Kasbono voi kuitenkin kiellosta huolimatta harjoittaa oikeudellista perintätoimintaa, joka ei edellytä rekisteröintiä. Yhtiö voi siis yrittää edelleen periä saatavia tuomioistuimessa ja ulosotossa.

        KKV pyrkii kyllä antamaan kaikille kuluttajille näissä tapauksissa asiantuntija-apua, mutta viraston resurssit eivät riitä oikeudessa avustamiseen."

        Vielä ehditte maksaa velat tai saatte maksaa kalliisti. Pakoon ette enää pääse. On takaisinmaksun aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alla oleellinen uutisesta:

        "Kasbono voi kuitenkin kiellosta huolimatta harjoittaa oikeudellista perintätoimintaa, joka ei edellytä rekisteröintiä. Yhtiö voi siis yrittää edelleen periä saatavia tuomioistuimessa ja ulosotossa.

        KKV pyrkii kyllä antamaan kaikille kuluttajille näissä tapauksissa asiantuntija-apua, mutta viraston resurssit eivät riitä oikeudessa avustamiseen."

        Vielä ehditte maksaa velat tai saatte maksaa kalliisti. Pakoon ette enää pääse. On takaisinmaksun aika.

        Alla oleellinen postauksestasi: ""yhtiö voi siis yrittää periä". Minä tiedän tarkkaan missä ollaan ja mitä teen. Olen valmistautunut, joten antaa palaa vaan "perinnän yrittelyt".

        En minä pakoon ole millään muotoa lähdössä vaan tuomioistuimeen selvittelemään asiaa. Takaan, että siellä tulee olemaan hyvin hauskaa jos niin pitkälle päästään.

        Paukkuja minulla riittää vaikka kuinka pitkään prosessiin. Katsotaan toki kumpi maksaa ja kuinka kalliisti.


      • Anonyymi

        Sinä taidat olla aihealueen asiantuntija?


    • Anonyymi

      Älkää maksako mitään näille rotille. Sähköpostilla kuvat etelän aville ja säästäkää kaikki fake laput niiltä.

      Ja muistakaa lähettää jutinille sähköpostia alkuperäisitä laskuista ja muista tiedoista niillä on 1kk aikaa vastata siihen se auttaa oikeudessa jos sinne asti menee mutta onnilla on pahatapa perua haasteet viime tingassa

      • Anonyymi

        E-S AVI:lle on jo mennyt aineistoa ja skannatut "perintälaskut" liitteinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-S AVI:lle on jo mennyt aineistoa ja skannatut "perintälaskut" liitteinä.

        Hyvä! ja säilytä ne "laskut" mullaki on niitten laput kaikenvaralta tallessa, ja minä ky pyysin tosiaa niitä tietoja niiltä niin koskaan mitään ei kuulunu ja siitä vissii voi seurata niille iso sakko siitä hyvästä jos ne ei anna niitä tietoja 1kk sisään. Jos jostain sysytä menis oikeuteen niin se katsotaan sinun eduski, ja HUOM vaikka ne lähettäski ne "todisteet" niin jollaki oli ollu iha väärät nimet / syntymäajat joten ne on kaikki tekastuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! ja säilytä ne "laskut" mullaki on niitten laput kaikenvaralta tallessa, ja minä ky pyysin tosiaa niitä tietoja niiltä niin koskaan mitään ei kuulunu ja siitä vissii voi seurata niille iso sakko siitä hyvästä jos ne ei anna niitä tietoja 1kk sisään. Jos jostain sysytä menis oikeuteen niin se katsotaan sinun eduski, ja HUOM vaikka ne lähettäski ne "todisteet" niin jollaki oli ollu iha väärät nimet / syntymäajat joten ne on kaikki tekastuja.

        Ja Jos ne soittaa jostain kumman syystä elä sano sun nimeä / osotetta taikka syntymäaikaa koska niillä pitää olla se itellä selvillä, ne voi sen puhelun kautta saaha ne ja laittaa niitten papareihin että saa "oikeat" tiedot näihin kusilappuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! ja säilytä ne "laskut" mullaki on niitten laput kaikenvaralta tallessa, ja minä ky pyysin tosiaa niitä tietoja niiltä niin koskaan mitään ei kuulunu ja siitä vissii voi seurata niille iso sakko siitä hyvästä jos ne ei anna niitä tietoja 1kk sisään. Jos jostain sysytä menis oikeuteen niin se katsotaan sinun eduski, ja HUOM vaikka ne lähettäski ne "todisteet" niin jollaki oli ollu iha väärät nimet / syntymäajat joten ne on kaikki tekastuja.

        Kiitos. Minulla on jo kaikki tarpeellinen tiedossa, muutamaa pikkuasiaa lukuun ottamatta.


      • Anonyymi

        Käräjäoikeudessa haetaan yksipuolisia päätöksiä. Niin maksettuihin vanhentuneisiin, riitaisiin velkoihin. Perintätoimistot kusettaa niin paljon, kun ehtii velalliset eivät tutki velkoja mitä heiltä peritään. Kannattaa tutkia ja vaatia takaisin perintää. Liikaa korkoja ja muita maksuja, epäselviä lainaehtoja. Velallisten ois aika herätä, puolustaa itseään.


    • Anonyymi

      Ohessa tietoa niille muille jotka ovat saaneet postia Justitus International Oy:ltä.

      Etelä-Suomen aluehallintovirasto rekisteröi valtakunnallisesti perintätoiminnan harjoittajat ja valvoo, että rekisteröidyt perintätoimen harjoittajat noudattavat toiminnassaan lakia ja hyvää perintätapaa. Aluehallintoviraston toimivallasta säädetään laissa perintätoiminnan harjoittajien rekisteröinnistä (411/2018, perintärekisterilaki).

      Kasbono Oy (y-tunnus 2773644-8) on vaihtanut kaupparekisteriin toiminimekseen Justitus International Oy 14.6.2022.

      Justitus International Oy:tä ei ole merkitty aluehallintoviraston perintätoiminnan harjoittajien rekisteriin, joten se ei saa harjoittaa perintärekisterilaissa ja perintälaissa määriteltyä saatavan vapaaehtoista perintää. Vapaaehtoisella perinnällä tarkoitetaan kaikkia toimenpiteitä, joiden tarkoituksena on saada velallinen vapaaehtoisesti suorittamaan velkojan erääntynyt saatava. Aluehallintovirasto on käynnistänyt hallinnolliset toimenpiteet kyseistä yhtiötä kohtaan menettelyyn vapaaehtoisessa perinnässä liittyen. Etelä-Suomen aluehallintovirasto on aiemmin vuonna 2020 kieltänyt yhtiötä harjoittamasta perintätoimintaa ja asettanut kiellon tehosteeksi uhkasakon. Etelä-Suomen aluehallintovirasto on määrännyt kiellon tehosteena olevan uhkasakon maksuun ja asettanut uuden korkeamman vastaavan sakon. Asia on vailla lainvoimaa ja tällä hetkellä hallinto-oikeuden käsiteltävänä yhtiön valitettua sinne. Asiassa on ryhdytty toimenpiteisiin aluehallintoviraston toimivallan rajoissa.

      Yhtiö voi rekisteröitymättä periä saatavia esimerkiksi tuomioistuimessa ja ulosotossa, koska oikeudellisessa perinnässä ei ole kyse rekisteröitymistä edellyttävästä vapaaehtoisesta perinnästä. Aluehallintovirastolla ei ole lain mukaan toimivaltaa puuttua oikeudelliseen perintään.

      Toimintaohjeita perintäkirjeen saaneelle löytyy aluehallintoviraston aiemmasta tiedotteesta https://avi.fi/tiedote/-/tiedote/69935895

    • Anonyymi

      Jotenkin kai on sitten perintäyhtiöidenkin pärjättä eli keksimällä valelaskuja..
      - Rahan puute ja ahneus tekee rikollisia..

    • Anonyymi

      Itekki pistin tänää silppuriin kevätsiivousta tehdessä ympäristöä rasittavia UO:n muistutuksia kun perintätoimistot aktivoineet taas 12 vuotta vanhoja maksamattomia asioita. Nivaskoja pyöritellessä kiinnittyi huomio "teitä koskeva velkamusasia tullut vireille blaa blaa" joo joo repesin ja totesin itsekseni näille velkojille "teidän mutsi on tullut vireille" buhahaaa ja vein silputut paperit roskiin.

    • Anonyymi

      siitä alkaa olemaan reiluvuosi ku ne lähetti mulle niitä lappuja, piän niitä vieläki tallessa jos ne kehtaa laittaa jotaki uusia laskuja tulemaanvielä niin saapahan neki laittaa avilel menemään. ku pyysin niiltä kaikkia tietoja mitä laki antaa luvan pyytää niin ei koskaan tullu vastausta eikä varmasti tulekkaa koska vien asian eteenpäin varmasti seuraavasta kerrasta

      • Anonyymi

        Joo, niin tuli mullekin ja pyysin lisä tietoja velasta mitä en ikinä saanut. Muutaman kuukauden kuluttua tulikin käräjiltä haaste.
        Ei näillä tyypeillä ole mitään tekemistä lain kanssa.


    • Anonyymi

      Kasbonolla taas vaihtunut lakimies. Hedman Partners ja Magnusson Law odottelevat saataviaan. Kasbono/Justitus jättää maksamatta. Käräjäoikeudessa kantajana vastineisiin vastaaminen venyy kuukausia kun lakimiehet vaan vaihtuu ja laskut maksamatta. Lisäksi jättävät tulematta paikalle suullisiin käsittelyihin.

      Tietämättömät ihmisen maksavat aiheettomia laskuja kun käräjäoikeutta ei kiinnosta perusteettomat laskut vaan nuijitaan läpi perusteettomilla tuomioilla automaatilla tai asiaa selvittämättä, jos tietämätön vastaaja ei vastaa haasteeseen (moni ei osaa tai ymmärrä). Ja kaikki tämä on tässä maassa laillista! Milloin päättäjät herää tähän?

    • Anonyymi

      Ai että, ei ole mitään parempaa kuin se että karma muistaa tätä mätähammas-rottaa 😂

      https://www.iltalehti.fi/talous/a/d97e577f-e4a2-4394-a292-5fe3845a965d

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eilen tuli haastemieheltä kans viestiä. Onneksi on edelliset materiaalit Kasbonon ajoilta tallessa. Avin ja kkv:n materiaalit. Tein kaikki uudestaan tänään ja laitoin käräjäoikeuteen menemään nämä materiaalit.


      Tosiaan aina kesäaikaan tulee näitä kokeiluita, josko asianomainen olisi lomalla ja ei kerkeäisi antaa vastinetta oikeusasteelle.
      Kertakaikkiaan ala-arvoista toimintaa.

      Suomessa nämä toimijat saa huseerata miten sattuu. Kaksi hämärää kaveria firman takana. Toivottavasti tämä ei ole kellekkään velkaiselle mikään kuolinisku. Melko raskasta joka vuosi käydä tätä samaa sirkusta läpi. Itsellä ei siis mitään velkoja kyseiseen firmaan ja jos olisi, ne olisi ulosmitattu jo ajat sitten. Pysykää lujana ja älkää antako noille huijareille senttiäkään!

      Kyselkää myös vastatessanne käräjäoikeuteen joukkokanteesta, mikäli sinne on tullut pyyntöä Justitus/kasbono/flexcash/fc perintä ja nimeltä mainitsemattoman asianajajan nimellä tulleistä perintäkirjeistä.

      • Anonyymi

        mulle tuli kans, onneks on kaikki vanhat jutut tallessa kaikki avi keskustelut ja vanhat laskut, soitin oikeustoimistolle pistän kaikki mitkä aikasemminki tulemaan sähköpostin kautta


    • Anonyymi

      Jaahas,alkaakohan rumba taas. Mä kiistin syksyllä Justituksen velan,käräjäoikeus oli pyytänyt niiltä jotain lausumaa velkaan liittyen jota ne eivät toimittaneet määräaikaan mennessä. Nyt juttu on kuivumassa.

      • Anonyymi

        Lakimies taas vaihtunut, joten saivat lisäaikaa vastauksiin. Edellisenkin lakifirman laskut maksamatta.


      • Anonyymi

        Mitä laitoit viestiin jossa kiistit? Mulle tuli yli kymmenen vuoden takainen perintä ja oon muutama vuosi sitten maksanu kaikki velat niin kummalliselta vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä laitoit viestiin jossa kiistit? Mulle tuli yli kymmenen vuoden takainen perintä ja oon muutama vuosi sitten maksanu kaikki velat niin kummalliselta vaikuttaa.

        Saitko käräjiltä haasteen/tiedoksiannon vai Onni Sarmasteelta perintäkirjeen? Googlella löytyy kyllä ohjeita, just väsäsin taas käräjille riitauttamis lappusen.
        Tuntuu ettei näistä pääse ikinä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko käräjiltä haasteen/tiedoksiannon vai Onni Sarmasteelta perintäkirjeen? Googlella löytyy kyllä ohjeita, just väsäsin taas käräjille riitauttamis lappusen.
        Tuntuu ettei näistä pääse ikinä eroon.

        ei näistä pääsekköö ikinä eroon ennen ku koko poppoo joka näitä ajaa joutuu linnaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä laitoit viestiin jossa kiistit? Mulle tuli yli kymmenen vuoden takainen perintä ja oon muutama vuosi sitten maksanu kaikki velat niin kummalliselta vaikuttaa.

        Tuliko haastelappu jos kyllä niin allekirjota vaa ja laita sähköpostilal vaikka menemään kuvien kera kuhan olet täyttänyt, taikka puotat postilaatikkoon josta se lähtee sitte takasipäin, ite laitoin sähköpostilla koska ne saa sen heti takasin.

        Mutta jos sait laskun niin laskuista kuvat ja etelan aville sähköpostia kuvista ja kerrot että näitä on alkanu satelemaan joista sulal ei ole mitää hajua

        ja voit pyytää entistä kasbonoa nykyistä justitius oy:tä laittamaan sulle kaikki tiedot niistä laskuista mistä ne on kotosin

        Voit pyytää avilta apua tuosta aiheesta.


    • Anonyymi

      Hyvät perintäfirmat on harvassa. Onko niitä edes?

    • Anonyymi

      Voikohan tuohon käräjäoikeuden haasteeseen vastata laittamalla sähköpostiin liitteeksi kuvan siitä, että on saanut kyseisen haasteen allekirjoitettuna ja sit kirjoittaa vaan siihen sähköpostin tekstikenttään sen, että vastustan haastetta ja perustelut?

      • Anonyymi

        Voi ja kannattaa laittaa spostilla ennemmin kuin postilla. Vastauksessa kannattaa nimenomaisesti tuoda ilmi että vastustaa haastetta/kiistää vaatimukset ja lisäksi perustelut kiistämiselle.


    • Anonyymi

      Mulle tuli haaste juuri eilen! Jokin pikavippi vuodelta 2011!!! ???? Kaveri vinkkasi että sai apua Takaisinperintä nimisestä sivustosta. Kenelläkään kokemusta?

      • Anonyymi

        1. Täytä laput.
        2. Ota kuvat niistä.
        3. Siirrä kuvat koneelle.
        4. Tarkista sähköposti osote mikä siinä lapussa lukee, minulla luki [email protected]
        5. Kun olet liittänyt kuvat koneelta sähköpostiin liitteeksi voit samalla siihen kirjoittaa että kiistät nämä laput mitkä ovat niiltä tulleet.

        Laitan esimerkin kuvalla:

        https://i.imgur.com/PXgdDfo.png


        Tuolta voi lisätä niitä kuvia mitä olet siirtäny koneelle niin siihen sähköpostiin jos lähetät vastauksen sähköpostin kautta

        https://i.imgur.com/b96bJIt.png

        ---------- TAIKKA ---------------

        Täytä laput ja pistä samantien postiin mistä posti lähtee etiäpäin.

        Mutta kannattaa olla yhteyksissä siihe haastehenkilöön (pitäisi olla numero niissä lapuissa) ja kysyä siltä vielä neuvoa jos jokin asia vaivaa.


    • Anonyymi

      takaisinperinta.fi auttoi minua

    • Anonyymi

      Hei. Tänään tuli postissa just tuo kyseinen hasteoikeus lappu. Alkuperäinen summa oli 100 euroa ja päivämäärä vuodelta 2009. Missään ei ollut kokonais summaa että mitä on kertynyt 2009 vuodesta lähtien. Eli kysyn nyt viisaimmilta että lähetänkö kirjeen takaisin täytettynä, vai annanko asian olla? Ei kyllä varmaan mistään löydy enään tietoa kyseisestä pikavipistä joka liittyy tähän haasteeseen!

      • Anonyymi

        Niin siis saitko haastelapun käräjiltä vai kasbono/justitukselta? Kyllä siinä pitää olla eriteltynä korot ja kulut.


    • Anonyymi

      Tänään soitti käräjiltä että kaks viikkoa aikaa vastata Justituksen haasteeseen tai menee käräjille. Taidan kokeilla tota takaisin perintä.fi palvelua. Täällä oli siitä kokemuksia?

    • Anonyymi

      Kantsii tiedustella asiasta, aikooko takaisinperintä.fi keskittyä korkoihin vai riitauttaa koko velan korkoineen ja kuluineen eli Kasbonon haaste hylättäisiin. Jos oikeus tuomitsee Kasbonon haasteen ja sinä voitat, niin silloin sinä voit esittää kaikki kulut ja oikeusmaksut heidän piikkiin. Kasbono on toki perunut myös ennen istuntoja haasteen, mutta ei ole aina varmaa, miten käy. Kasbonolla on yleensä jonkun lakifirma edustamassa käo:n istunnossa ja vaativat älyttömiä oikeuskuluja, jos voittavat.
      Kasbonolla on huono maine noissa käräjäoikeuksissa, kun käyttävät törkeästi muutaman euron takia oikeuslaitosta saamisiin, jota ovat jopa yli 10v vanhoja. Ja kannataa tarkastaa, milloin heidän perintäkirjeensä ovat sulle tulleet ja ovatkos tuleet oikeaan osoitteeseen,sillä jos yli 3 on kirjeiden väliä, niin silloin velka vanhenee. Korkein oikeus on linjannut, että yksi perinteisesti lähettety kirje ei tarkoita sitä, että olisit sen henk.koht. saanut. Esim. Jos olet saanut kirjeen v. 2015 ja ovat mukamas lähettäneet uuden kirjeen v. 2017 ja sinä oman ilmoituksen mukaan vasta v.2019 , niin silloin on velka vanhentunut. Kasbonolla on velvollisuus todistaa vahvasti, että olisit muka kirjeet saanut.....

      • Anonyymi

        Kannattaa toki miettiä sitäkin, miten paljon tähän käyttää omaa rahaa. Kasbono ei tule maksamaan senttiäkään kuluja häviämistään oikeudenkäynneistä.


    • Anonyymi

      yli 3 vuotta...

    • Anonyymi

      Ne jotka kiisti sen kasbono haasteen viimevuonna onko teille tullu jo sähköpostia että haaste on peruutettu.

      • Anonyymi

        Mulla on jo toinen haaste peruutettu ja jätetty silleensä. Tosin alkukesästä tuli toinen haaste käräjiltä jonka riitautin taas, siitä ei ole vielä kuulunut mitään. (Ege ja onnilaina)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo toinen haaste peruutettu ja jätetty silleensä. Tosin alkukesästä tuli toinen haaste käräjiltä jonka riitautin taas, siitä ei ole vielä kuulunut mitään. (Ege ja onnilaina)

        joo mulla sama tilanne atm.


    • Anonyymi

      Kotkan Lakitoimisto hoitaa nykyään näitä kusetuksia. Hieno mies tämä asianajaja.

      • Anonyymi

        Tosiaan siis Kasbono Justituksen puolella hän.


      • Anonyymi

        Ei ole asianajaja vaan oikeustieteen maisteri ja hallintotieteiden maisteri.

        ”Suomessa asianajaja on tietyt vaatimukset täyttävä lainoppinut, joka on julkisoikeudellisen Suomen Asianajajaliiton jäsen. Asianajajalta vaaditaan ylemmän oikeustieteellisen tutkinnon lisäksi vähintään neljän vuoden kokemusta lakimiestehtävistä ja asianajajatutkinnon hyväksyttävää suorittamista. Lain mukaan vain liiton jäsenillä on oikeus käyttää asianajajan ammattinimitystä tai vastaavaa ruotsinkielistä nimikettä. Asianajajan toimintaa valvovat Asianajajaliiton yhteydessä toimiva valvontalautakunta ja oikeuskansleri.” – Wikipedia


    • Anonyymi

      Kannattaisi lakitoimiston Kotkasta olla varuillaan sillä Justituksen toiminta on aikamoisen erikoista, kun perii ihmisiltä rahoja ko. lakifirman avustuksella:
      Taas löytyi seuraavaa mielenkiintoista tietoa:
      Justitus International Oy,Kärsämäki, Velkomustuomiot 63707 €
      04.08.2023 ja VELKOJANA: Asianajotoimisto Magnusson Oy!!!

      • Anonyymi

        Eiköhän tämä kotkalainen hessu ole tietoinen edustamansa liikemiehen toimintatavoista.


    • Anonyymi

      Niinpä niin. Justitus Internationalin toiminta on aikamoista sillisalaattia:
      1.Laitetaan velkasuhteeseen perustuvia saatavia ympäri Suomea käräjäoikeudet täyteen ja vaaditaan tuomiota, hillittömät saatavat ja oikeudenkäyntikulut.
      2. Jos Justitus häviää haasteen ja "osuu omaan nilkkaan" , niin jättää maksamatta kantajan oikeudenkäyntikulut ja korvaukset.
      3. Ja vielä Justituksen käyttämät lakifirmatkin jäävät nuolemaan näppejään ja joutuvat hakemaan velkomustuomioita omille kuluilleen oikeusistunnoista, joissa avustaneet Justitusta.
      Laadukasta toimintaa Justitukselta, ja vielä sallitaan tällainen törkeä toiminta, millä halvennetaan oikeuslaitosta!

    • Anonyymi

      Uudet sivut:
      https://www.justitus.fi/

      'OTA YHTEYTTÄ
      Tehdäksesi maksusuunnitelman haasteen saamisen jälkeen ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected]'

      Minulle suunnattuun kahteen haasteeseen on vastattu vanhentumisena.

      Onko muilla uusia kokemuksia haasteista?
      Minä nyt odittelen.

      • Anonyymi

        Jaha eikö nää sivut muute ollu alhaalla vast ikään, eikä mitään muuta inffoa tästä kusipuljusta ku sähköposti osote :D elkää vaa hyvät ihmiset antako markkaakaa tälle spedelle, vastahan ihmiset sai viestit että nää kasbono peru haasteensa ku ei ollu näyttöä mistään helvetin asiasta :D


      • Anonyymi

        Sain haasteen

        Pyystin justitukselta alkuperäset laskut (en saanu)

        Olin AVI.iin yhteyksissä ja sieltä sanottiinki että valituksia tullu tästä samasta puljusta monta.

        Otin lähettämästäni justitus viestistä kuvan että olen pyytänyt todisteita alkuperäsiestä laskusta

        Vastasin haasteeseen sähköpostilla kuvien kera että olen pyytänyt niistä aluperäisiä laskuja joita en koskaa saanu

        6kk+ tuli sähköposti että justitus perunut haasteen haluatko pyytää korvauksia vai jätetäänkö asia tähän.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kasbono ja nyt Justitus international käyttää hyväkseen vanhoja asiakkaitaan.
      Velat voi olla jo maksettukin mutta kirjettä tulee silti.
      Kannattaa olla tarkkana, eikä ainakaan heti maksaa suin päin.

    • Edelleenkin näyttää kirjeitä tulevan. Haastemies oli minuun yhteydessä viime viikolla ja asia koskee edunvalvottavan 11 vuotta vanhaa velkaa.

    • Anonyymi

      Muistakaa vastata niihin haasteisiin ja sitte muistakaa laittaa tuomiolle ku päätös tulee.

    • Anonyymi

      Itselleni tuli käräjäoikeuden päätös missä hylättiin kantajan vaatimukset. Kirjalliset todisteet oli puutteelliset. Kannattaa vastustaa kannetta.

      • Anonyymi

        Niillä ei ole näyttää mitään oikeita todisteita ku semmosia ei ole olemassakaan, muistakaa laittaa tuomiolle niin eivät voi lähetellä enään näitä haaste lappuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä ei ole näyttää mitään oikeita todisteita ku semmosia ei ole olemassakaan, muistakaa laittaa tuomiolle niin eivät voi lähetellä enään näitä haaste lappuja

        On huomioitavaa että joskus tulee esim..imtrum kerralla joku 30kpl sellaisia jota ovat yrittäneet periä asiakkaiden lukuun pitkään ja aika loppuu..sitä vaan ei kirjeessä lue päivämäärästä näkee koska lasku on tehty..siitä on helppo laskea itse vanhenemisaika


    • Anonyymi

      Minkäänlaisia päivityksiä kenelläkään? 1 oli jo voittanu kasbonon onko muita lotto voittajia?

      • Anonyymi

        Toinen lottovoittaja täällä. Kasbonon eli Justituksen ovat voittaneet varmaan kaikki, jotka ovat kiistäneet haasteen.


      • Anonyymi

        En tie voitosta, mutta haluaisin pelata. Ihan niin kuin aiemminkin.


    • Anonyymi

      Päivitelläänpäs tätäkin vuorostaan, onkos muille tullu mitään uutta tietoa näistä roistoista

      • Anonyymi

        Mitä uutta tietoa? Bisnes jatkuu ja pyörii hyvin, koska moni ei jaksa tai osaa vastata haasteeseen, jolloin Justitus ottaa rahat ulosoton kautta.


    • Anonyymi

      Eli tässä ketjussa kelmit ovat jättäneet laskunsa maksamatta ja odottaneet työttömyyskortistossa veronmaksajien piikkiin niiden vanhentumista, ja sitten toinen kelmi yrittää periä näitä vanhentuneita laskuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      onnea onnille :)

    • Anonyymi

      Sarmastetta syytetään törkeästä kavalluksesta. Rikoksen tekoaika on huhtikuusta 2011 helmikuuhun 2018. Tapahtumapaikkana on Helsinki. Syytettä ajaa Suomen Rekisterikeskus Oy.

      kaikille jotka on saanu edelleen näitä hämäriä laskuja kiistäkää kaikki velat näitä kohtaan

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe