Mitä puoluetta ootte ajatellut äänestää huhtikuun eduskuntavaaleissa? Mä äänestän nyt ensi kertaa persuja, koska tää mun ehdokas on niin sujuvasanainen, sillä on jo kokemusta kunnallispolitiikasta ja aluevaltuustosta ja sen ajattelu on selkeää ja johdonmukaista. Lisäksi tää ehdokas on vielä hyvännäköinen ja miellyttävä käytöksinen nuorukainen.
Eduskuntavaalit
24
122
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä puoluetta joka sanoo hei hei EU:lle ja sulkee rajan Ruotsin kanssa.
Muutenkin lopettaa tämän hullun asyl poliitiikan, Europan tehtävä ole ruokkia koko Afriikkaa ja Lähi-itää.
Viime vuona tunkeutui Eurooppaan yli 300tuhatta hakemaan sosiaalitukea.
Meillä on ihan omasta takaa työttömiä, pummeja jne..
Ruotsiss kohta enempi ulkomaalaisia kun pottunokka ruotsalaisia ja arabia toiseksi puhutuin kieli on ollut useita vuosia,
Ampumalla tapetaan jo enemmän kuin 1 vkossa, oliko saldo 2022 60 tai 61
se on myös Suomen tulevaisuus?- Anonyymi
Mitäs puolueita teillä venäjällä on, onko muita kuin putlerin puolue, kannatus 100%.
- Anonyymi
Äänestän semmost joka lupaa et heteroudest tulee laitonta ja kaikkien pitää olla gay!
- Anonyymi
Minä äänestän Vihreitä, koska ilmastopolitiikka vaatii ensi hallituskaudella ankaraa tiukentamista. Toivottavasti meikäläisiin kuuluva Oras Tynkkynen pääsee eduskuntaa.
- Anonyymi
Virheet tippuu puoluerekisteristä koska kannatus romahtanut.
- Anonyymi
Minä taas äänestän SDP: tä ja Sanna Marinia, koska hyvinvointivaltio tarvitsee puolustajansa. Mitä sitten jos otetaan vähän velkaa lisää, mahdollisuuksien tasa- arvon takaaminen kaikille, antirasistisuus ja intersektuaalisuuden edistäminen yhteiskunnassa ovat hyvinkin niiden velka miljardien arvoista.
- Anonyymi
Äänestät ihmistä, joka ajoinSuomen suohon
- Anonyymi
Eiköhän tuo puolue vaihdu, kun alat itse maksamaan veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo puolue vaihdu, kun alat itse maksamaan veroja.
Maksan koko ajan, mutta Sanna vaihtoon. Saanut lisävelkaa aikaan, ei mitään muuta.
- Anonyymi
Kyllä Italia ja Afrikka pärjää ilman demareita, Suomi tarvitsee PS että hyvinvointivaltio säilyy, sannukka jakaa rahat vaan rikkaille ja ulkomaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Italia ja Afrikka pärjää ilman demareita, Suomi tarvitsee PS että hyvinvointivaltio säilyy, sannukka jakaa rahat vaan rikkaille ja ulkomaille.
Mitä enemmän sinne rahaa viedään, sitä enemmän ne lisääntyy. Rahat pitää laittaa suomalaisten lapsiperheitten hyväksi.
- Anonyymi
Minä äänestä Keskustapuoluetta kun meidän suvussa on ollut aina tapana äänestää sitä. Paikallisen lestadiolaiseurakunnan vanhimmat kertovat sitten sen ehdokkaan numeron, niin ei tarvi sitä itse miettiä.
- Anonyymi
Tietysti persuja. Aatemaailmaltani on olen konservatiivi ja kristitty.
- Anonyymi
Persut ei meikäläisten päitä silittele ja Vihreät haluaa Suomeen lisää susia koiria ja kaikkia muitakin kotieläimiä raatelemaan, joten molemmille ehdoton ei. Eli oma ääneni menee tälläkin kertaa KESKUSTALLE🍀👍
- Anonyymi
Perussuvakit ja kepulit aiheuttaneet hirveästi tuhoa, onneksi molempien kannatus romahtamassa, PS meni jo suvakkifemakko demujen ohi, seuraavaksi ohittaa kokkareet, niidenkin kannatus tippumassa.
- Anonyymi
Läpeensä demokraattista.
- Anonyymi
Tarvitaanko kohta mitään äänestyksiä? Vai vieläkö mennään kuin pässi teuraalle?
Demokratian varjoon piilotettu diktatuuri on ollut jo monta vuotta niin idässä kuin lännessä ja muut ilmansuunnat mukaan lukien. - Anonyymi
koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
- Anonyymi
Seksuaali vähemmistö on hengenvaarassa monessa nato maassa ja Afrikassa!
- Anonyymi
Eikö se Afrika ja Lähi-itä ole ollut tossa läntisessä naapurissa ja nykyisin ruotsin kunniakansalaisia jolla on ruotsalaisena oikeus muuttaa Suomeen asumaan, ole onnellinen että Suomella ja pohjoismailla on tämä yhteys ja nyt EU:n myötä kaikki Italiaan rynnistävät Afrikan asyl/sosiaalipummit ovat tervetulleita sinun lompakolle.
Ei se värillinen minua yhtään kiinosta ja pysyköön kotonaan, koska Putin tai Joe järjestää tänne rytinän ja silloin tarvitaan niitä moniosaajia sandaalin läpsyttäjää polkemaan polkuja.. Suomella on ihanat sotitilan lait ;) Kannattaa maahanpyrkijöiden ottaa selvää minne haluavat. - Anonyymi
Seksuaalivähemmistöt ovat hengenvaarassa monessa länsimaassa koska suvakit ottaneet valtavasti musuja maahan.
- Anonyymi
Äänestän homo peccaa. Pecca lupaa et kaikist miehist tulee gay.
- Anonyymi
Sinimustia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768