Miten ihminen syntyy väärään kehoon?

Kenen keho se on ja missä se oma keho sitten on?

29

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kukaan tiedä?!

    • Anonyymi

      Älä jaksa. Se keho ei koskaan kehity. Lue ajatuksiani tuosta yhdestä alemmasta ketjusta, otsikolla selittäkääpä minulle sukupuolen moninaisuus. Kun ei ole naisen identiteettiä niin ei ole. Ja kun miehenä tulee loistavasti toimeen kaikkien kanssa ja harrastaa rakkaansa kanssa mahtavaa seksiä, kun ennen ei tullut toimeen kenenkään kanssa eikä seksi käynyt mielessäkään, niin ei paljoa kiinnosta teidän valittajien itkut.

      • Anonyymi

        No ketään ei kiinnosta sun m
        ” mahtavat seksit” siis siitä puhe mistä puute .
        Yleensä miksi nämä aiheet kiinnostaa koko ajan, kun ei pitäis olla mitenkään epätavallista että ihmisiä on monenlaisia eikä,kellään ole oikeutta mennä sanomaan mikäjollekkin olisi oikein .kun elää ja antaa muidenkin elää niin asiat hoituu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketään ei kiinnosta sun m
        ” mahtavat seksit” siis siitä puhe mistä puute .
        Yleensä miksi nämä aiheet kiinnostaa koko ajan, kun ei pitäis olla mitenkään epätavallista että ihmisiä on monenlaisia eikä,kellään ole oikeutta mennä sanomaan mikäjollekkin olisi oikein .kun elää ja antaa muidenkin elää niin asiat hoituu

        Mitä vittua sitten kyselet? Ketään ei tarvitse kiinnostaa mikään asia elämässäni, totesin vaan, että on se kumma, kun pystyn elämään ja tuntemaan normaaleja asioita miehen kehossa, mutten naisen, jos kyse on vaan haihattelusta eikä todellisesta ilmiöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketään ei kiinnosta sun m
        ” mahtavat seksit” siis siitä puhe mistä puute .
        Yleensä miksi nämä aiheet kiinnostaa koko ajan, kun ei pitäis olla mitenkään epätavallista että ihmisiä on monenlaisia eikä,kellään ole oikeutta mennä sanomaan mikäjollekkin olisi oikein .kun elää ja antaa muidenkin elää niin asiat hoituu

        Rasittavinta tällä palstalla tänä päivänä on tämä periaatteessa hyvää tarkoittava hölmö, joka vahingossa lyttää transsukupuolisten itsensä kirjoituksia.


    • Anonyymi

      Joku jaksaa vääntää tästä aiheesta. Se nyt on vaan sanonta, syntyä väärään kehoon. Elämäni olisi ollut onnellisempaa, asiat olisivat sujuneet jouhevasti, jos olisin syntynyt kroppaan, jossa on penis ja kivekset. Minulle oli ja olisi ollut koulun alettuakin luontevampaa olla osa poikaporukkaa. Minulle olisi ollut luontevaa, eikä suinkaan hämmentävää ja outoa ja käsittämätöntä, käydä murrosikä läpi pojasta mieheksi, kasvu ja kehitys olisi ollut postitiivinen asia ja olisin halunnut kehittää itseäni, jotta pääsisin asemaan, jossa mahdollisimman moni naaras olisi ollut suostuvainen pitämään penistäni hyvänä minulle suunnatonta mielihyvää tuottaen ja aikanaan suostunut kantamaan minulle jälkeläisiä. Aivoni ovat virittyneet siten, että koen asian näin, naiseksi kasvaminen oli itselleni täysin käsittämätön asia, ymmärrän sen tietysti toisten kohdalla, mutta itse en hahmottanut asiaa, en ymmärrä ollenkaan mitä kiihottavaa olisi siinä, että joku hyväilisi naistyypillistä alapäätäni. On aivan sama millainen asema naisella on yhteiskunnassa, asia ei liity siihen pätkääkään.

    • Anonyymi

      Miten erottaa oikeat transseksuaalit larppaajista? Entä onko niitä oikeita transseksuaaleja olemassakaan?

      Ainoat todisteet transseksualisuudesta on päänsäätöpuheet, eli "naistunne" ja kokemus kuulumisesta toiseen sukupuoleen. Mikähän se "autenttinen minuus" oikein on jos se ei ilmene ulkoisina tekoina mitenkään? "Kyllähän mäkin jos, jos, jos.....".

      • Anonyymi

        "Transseksuaali" on siitä mielenkiintoinen sana, että sitä käyttää hyvin harva. Kun se oli käytössä reilusti yli 20 vuotta sitten vain harva tunsi ilmiön, ja kun ilmiöstä alettiin puhua yleisemmin sana oli jo kauan ollut "transsukupuolinen". Eipä tuo minua haittaa, totesin vaan.

        Mistä tietää, se onkin vaikea kysymys. Toistaiseksi ei varmuudella mistään, siksi haastattelussa lähinnä keskitytään etsimään vakavia mielenterveysongelmia, jotka saattaisivat selittää tuntemukset.


      • Anonyymi

        Yleensä nämä asiat näkee jo pienistä lapsista esim esikoulussa , Miten he leikkivät ja kohtelevat toisiaan ,Eikä koskaan mennyt aavistukset väärin kun näkee näitä lapsia aikuisena kaupungilla. Joten jos joku yrittää kieltää näiden ihmisten tunteet niin se ei ole oikein, kukaan ei siis päätä itse miksikä syntyy .
        Kaikki ivaamiset ja leikinteot ovat turhia. Sitten on niinkin että nämä kieltäjät täällä saattavat saada lapsenlapsen joka tuntee olevansa väärässä kehossa, niin että se voi tapahtua kelle hyvänsä . Ei kai toisten identiteetti asiat voi netin vanhuksilta olla pois mitenkään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä nämä asiat näkee jo pienistä lapsista esim esikoulussa , Miten he leikkivät ja kohtelevat toisiaan ,Eikä koskaan mennyt aavistukset väärin kun näkee näitä lapsia aikuisena kaupungilla. Joten jos joku yrittää kieltää näiden ihmisten tunteet niin se ei ole oikein, kukaan ei siis päätä itse miksikä syntyy .
        Kaikki ivaamiset ja leikinteot ovat turhia. Sitten on niinkin että nämä kieltäjät täällä saattavat saada lapsenlapsen joka tuntee olevansa väärässä kehossa, niin että se voi tapahtua kelle hyvänsä . Ei kai toisten identiteetti asiat voi netin vanhuksilta olla pois mitenkään .

        Itse asiassa suurin osa ns.epätyypillisistä pojista, jotka jopa jossain vaiheessa haaveilevat siitä, että olisivat tyttöjä, ovat aikuisena feminiinisiä homomiehiä, mutta siis tyytyväisiä siihen, että ovat miehiä.


    • Anonyymi

      Väärän sukupuoliseksi syntyviä on minimaalisen vähän verrattaen olosuhteiden vuoksi toisenlaiseksi kasvanut.
      Suomi ei ole valmis sateenkaari elämiseen ennen kuin heterosuhteissa saavutetaan väkivallaton elo tai työyhteisöissä tasa-arvoinen suhtautuminen toiseen sukupuoleen .
      Näillä yhteiskunnan toimilla sateenkaariperheissä kasvatetaan passattuja sekä lellittyjä lapsia ellei toinen osapuoli ole maskuliininen. Elämme edelleen nainen kodin henki ja mies rahatuoja perheeseen idylliä.
      Pelko ja toisaalta sota-ajan jälkeisten sukupolvien alla elävien kasvatus on ollut niin karua alkoholismin ja väkivallan värittämänä, että lapsi kasvaa siihen uhrin sukupuoleen ja etsii itselleen tällaisen kumppanin.
      Lapsi tai aikuinen kasvaa nykyaikana niihin ihanteisiin, joita mainostetaan ja some on hyvin vahva tekijä.
      Tällä pallolla ei ole montaa transsia, joka ei olisi aatteeseen kasvanut ulkoisten tekijöiden vuoksi.

      • Anonyymi

        Tuo ei liity tuohon ollenkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei liity tuohon ollenkaan...

        Kerro millaisen vastauksen haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro millaisen vastauksen haluat.

        Vaikka sellaisen, jota ei väritä ajatusmaailma, jossa on mahdottomuus, että joku todella olisi luonnostaan transsukupuolinen. Oma sukupuolikokemukseni ainakin kumpuu syvältä sisimmästäni eikä siihen voi kukaan vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sellaisen, jota ei väritä ajatusmaailma, jossa on mahdottomuus, että joku todella olisi luonnostaan transsukupuolinen. Oma sukupuolikokemukseni ainakin kumpuu syvältä sisimmästäni eikä siihen voi kukaan vaikuttaa.

        Sukupuolen vaihtaminen on seksuaalisuuden ja kehon häiriö. Samalla loukkaus vanhempia ja sukuaan kohtaan. Itsekästä omaan napaan tuijottamista etsien syitä pään ja intiimialueiden vääränlaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolen vaihtaminen on seksuaalisuuden ja kehon häiriö. Samalla loukkaus vanhempia ja sukuaan kohtaan. Itsekästä omaan napaan tuijottamista etsien syitä pään ja intiimialueiden vääränlaisuudesta.

        Varmasti on häiriö. Mutta minun sukulaiseni näkevät minut mieluummin onnellisena ja elämääni ja itseeni tyytyväisenä kuin sinä ihmisrauniona, joka olin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on häiriö. Mutta minun sukulaiseni näkevät minut mieluummin onnellisena ja elämääni ja itseeni tyytyväisenä kuin sinä ihmisrauniona, joka olin ennen.

        Hienoa että elämäsi mallillaan :)

        En tiedä kumpaa sukupuolta olet vai oletko kumpaakin mutta kirjoitan sinulle hieman ajateltavaa.
        Tässä maassa on tuhansia naisia, jotka tekevät miesvaltaisten alojen töitä, yrittäen edistää tasa-arvoa omalla alallaan. Rasistisessa suomessa on rekkalesboja oikeasti heteroita. Lihaksikkaita naisia joiden työ ja olemus ei liity mitenkään seksuaalisuuteen. Vaikka näin halutaan asiat kääntää.
        Kun maahamme valittiin sateenkaarihallitus, näiden tasa-arvotekijöiden työ romuttui.
        Nämä naiset ovat todella kokeneet vaikean kautta sen miten hellan ja nyrkin välissä ei tarvitse olla.
        Sitten keksitään helpon kautta kirurgin ja valtion kautta sukupuolen vaihto suoraan rasististen ihmisten laariin. Kun sinä olet onnellinen omasta seksuaalisuudesta lirautit suoraan näiden naisten nilkoille.


      • Anonyymi

        Taas meni hieman vääärin, lapselle riittää kun hänellä on rakastavat vanhemmat , maskuliinisuudella ei kasvateta ketään , kyllä esim kaksi naista osaa kasvattaa lapsensa ihan oikealla tavalla. Tunnen parin kaksi miestä joilla on tyttö ja poika , nämä lapset ovat kasvatettu hyvin !ovayåt kohteliaita ja tekevät läksynsä huolellisesti . Niin että kun lapsimtuntee olevansa rakastettu niin se tekee lapsesta tasapainoisen aikuisen.
        Niin että tunnen myös hetero parin , perjantaina juhlitaan, itse kutsuvat sitä,rentoutumiskeino lapset eivät viihdy kotona ja yksi viety hoitolaitokseen kun oli tulossa narkomaani. Joten monia eri konstalaatioita on kun perheitä perustaa riippuen miten kypsiä ihmiset ovat kasvattajina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolen vaihtaminen on seksuaalisuuden ja kehon häiriö. Samalla loukkaus vanhempia ja sukuaan kohtaan. Itsekästä omaan napaan tuijottamista etsien syitä pään ja intiimialueiden vääränlaisuudesta.

        Jokaisella on oikeus elää se lyhyt aika mikä meillä on sellaisena kun haluaa. Se ei ole loukkaus ketään kohtaan eikä mitään itsekästä omaan napaan tuijottamista , ainoastaan ihminen itse tietää miten haluaa elää. Siis että heitä vielä yritetään syyllistääkkin, siitä mitä ovat.
        Et sinäkään varmaan haluaisi itseäsi muuttaa muuksi jonkun toisen toiveiden mukaiseksi vaikka kovasti olet asialla muiden muutoksista .
        Kun tietää miten nämä ihmiset ovat kärsineet siitä etteivät koskaan ole tunteneet olevansa oikeassa kropassa, niin siinä on hyvä louskuttaa suupieliä omaa itseään täynnä ja luulla vielä että on oikeassakin . Joten aika nähdä totuutta silmiin ja hyväksyä se asia etteivät kaikki ole onnellisia identiteettinsä kanssa. Kenen vuoksi heidän pitäisi jatkaa elämistä valheessa että muka ovat tyytyväisiä sellaisena kun ovat , kun sinunlaistesi ihminen luulee olevansa jotenkin asiantuntija miten kenenkin on oltava .
        Ja kun puhut häiriöstä niin katso ensin omasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että elämäsi mallillaan :)

        En tiedä kumpaa sukupuolta olet vai oletko kumpaakin mutta kirjoitan sinulle hieman ajateltavaa.
        Tässä maassa on tuhansia naisia, jotka tekevät miesvaltaisten alojen töitä, yrittäen edistää tasa-arvoa omalla alallaan. Rasistisessa suomessa on rekkalesboja oikeasti heteroita. Lihaksikkaita naisia joiden työ ja olemus ei liity mitenkään seksuaalisuuteen. Vaikka näin halutaan asiat kääntää.
        Kun maahamme valittiin sateenkaarihallitus, näiden tasa-arvotekijöiden työ romuttui.
        Nämä naiset ovat todella kokeneet vaikean kautta sen miten hellan ja nyrkin välissä ei tarvitse olla.
        Sitten keksitään helpon kautta kirurgin ja valtion kautta sukupuolen vaihto suoraan rasististen ihmisten laariin. Kun sinä olet onnellinen omasta seksuaalisuudesta lirautit suoraan näiden naisten nilkoille.

        Mistä seksuaalisuudesta? En ole koskaan harrastanut seksiä. Naiset saavat elää omaa elämäänsä, minä elän omaani miehenä. Naisena olisin iloinnut elämästäni tasa-arvoisessa Suomessa, jossa olisin voinut valita halumani ammatin sukupuolestani riippumatta.

        Ehkä siinä mielessä joo, että koska nykyisin ei enää ole niitä kaikkein raivohulluimpia feministejä, jotka kadehtivat miehiä aivan kaikesta syvällä paatoksella, koska olimme tosiasiassa transmiehiä, nykyisin me saamme elää omaa elämäämme miehinä joten barrikadeilla on vähemmän feministejä.


      • Anonyymi

        Sanoppa mihin suomalainen juntti on valmis
        Kun niitä bilagan linssiin muka joka taholta, vainoharhaista porukkaa jolla elämän kova koulu antoi kasvatuksen etteivät ylety ymmärtämään mitää uutta asiaa.
        Niin että näillä ne menee elämänsä loppuun, tieto on heille tuntematon käsite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuolen vaihtaminen on seksuaalisuuden ja kehon häiriö. Samalla loukkaus vanhempia ja sukuaan kohtaan. Itsekästä omaan napaan tuijottamista etsien syitä pään ja intiimialueiden vääränlaisuudesta.

        Itsekästä on kuvitella että joku toinen eläisi elämäänsä kuten sinä haluat ja olet sairas jos todella odotat jonkun tekevän niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekästä on kuvitella että joku toinen eläisi elämäänsä kuten sinä haluat ja olet sairas jos todella odotat jonkun tekevän niin.

        Tuo on mm. sukulaisten ja kavereiden aika yleinen mielipide. Transsukupuolista syytetään itsekkyydestä kun hän haluaa elää elämäänsä onnellisena juuri sellaisena kuin haluaa. Ulkopuoliset haluaa että transsukupuolinen luopuu prosessistaan ettei heidän tarvitse muuttaa ajatuksiaan ja kokemustaan. Olen pistänyt välit poikki henkilöihin jotka ovat tuollaista ehdottanut minulle. He eivät enää ansaitse läheisyyttäni.


    • Anonyymi

      Ei ihan helvetistä kun sen voi valita?

      • Anonyymi

        Nähtäväksi jää, vaihtavatko Ilmari ja Sanna KEHOJA KESKENÄÄN JA PÄITÄ.
        Siihen tarvitaan ulkonaalaisia osaajia. Päät leikataan ja vaihdetaan keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtäväksi jää, vaihtavatko Ilmari ja Sanna KEHOJA KESKENÄÄN JA PÄITÄ.
        Siihen tarvitaan ulkonaalaisia osaajia. Päät leikataan ja vaihdetaan keskenään.

        Miten ala-arvoinen kommentti Vailla minkäänlaista ymmärtämystä asiasta


    • Anonyymi

      Mummoni oli vanhana tosi väärä.

    • Anonyymi

      Villiveikkaus että ihan demookraattisin mielin.

    • Anonyymi

      Lue asiasta jos olet niin kiinnostunut täältä et vastausta saa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe