Onni tai sen vastakohta
kun vanhempi, isokin vanhempi
on merkittävä henkilö maailman kaikkeudessa.
Lapsi ei pääsee alkuun koska alku on täynnä roinaa,
jota ylimääräisenä suvun totisesta arvosta.
Kuoleeko lapsi vaikeaan tilanteeseen,
joka ei sovi pienelle lapselle,
mutta pikemmin vanhalle miehelle.
Armoton, armoton maailmaa.
Kuinka köyhä syrjitty voi antaa anteeksi?
Köyhä on rikkaan syrjimä.
Rikas on rikas koska köyhä on köyhä.
Sitten köyhäksi saapuu entinen rikas ja sen jäämistö.
Mitkä välit syntyvät tästä!
Tai muuten kuinka elämä kokonaisuudessaan
kulkee voimakkaassa painavassa yhtälössä?
Globalisaatio vanhenee ja tarinoita syntyy
sen verran kuinka paljon varoja kertyy monelle.
Sitten se Hollywood kertoo kaiken.
Ei ole tikettiä ostaa, mutta kuulen ilmasta käsin.
Isä on pomo ja lapsi kuolee
Anonyymi-ap
1
180
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m734405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402628
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231996
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715