Elikkä maailman paras blondi-vitsi!!!
Miks blondi istuu alasti sanomalehen päällä???!!
Se lukee huulilta!!!
HAHAHHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Paras kaikista!!
8
5365
Vastaukset
- heleppi
en ymmärrä. Kuinka muka voi lukea huulilta jos istuu sanomalehden päällä? voisitko tarkentaa. Tietääkseni huulilta luku tarkoittaa sitä että ei kuule ääntä, mutta näkee toisen puhuvan, ja osaa tulkita suun ja huulien liikkeen sanoiksi. Minusta vitsisi on typerä, hieman kylläkin naurettava. Voisit jatkossa panostaa enemmän vitsiesi laatuun. En voi sietää ihmisiä jotka yrittävät olla hauskoja, mutta eivät tosiasiassa ole.
- Meikä tyttö vaan
Noi voi saatana...joku ehkä hieman pilkun viilaaja..Hanki huumorintaju..
Tosin kyllä jos ollaan tarkkoja niin se pitäs olla et luukee huulilla..mutta vitsien ei ookkaan aina tarkotus olla niin järkeen käypiä!! - 13W
tai huumorintajua niin ymmärrät paremmin. Vinkki: Vitseissä yleensä asiat saavat eri tarkoituksen. Ihan hauska vitsi oli!!! =)
- liimanenä
13W kirjoitti:
tai huumorintajua niin ymmärrät paremmin. Vinkki: Vitseissä yleensä asiat saavat eri tarkoituksen. Ihan hauska vitsi oli!!! =)
jos toi siis oli hauska blondivitsi, niin minä olen maailman paars vitsinkertoja. eli: miks blondilla on suuret silmät? koska niillä on tilaa kasvaa, ku sillä ei oo aivoja ollenkaan! haahaahaa!
- finns
lool...really good joke...more of that...
- keppi
Miten samalle jakkaralle saa neljä blondia yhtäaikaa? Kääntämällä jakkaran ylösalaisin.
- blääh
vanhoi vitsei kaikki ja ihan päin perset!!
Blondin pääs sisällä on liikettä. Silloin kun hän ottaa tai on ottanut suihinsa. HEH HEH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859