Paras kaikista!!

Meikä tyttö vaan

Elikkä maailman paras blondi-vitsi!!!
Miks blondi istuu alasti sanomalehen päällä???!!
Se lukee huulilta!!!
HAHAHHAHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

8

5431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heleppi

      en ymmärrä. Kuinka muka voi lukea huulilta jos istuu sanomalehden päällä? voisitko tarkentaa. Tietääkseni huulilta luku tarkoittaa sitä että ei kuule ääntä, mutta näkee toisen puhuvan, ja osaa tulkita suun ja huulien liikkeen sanoiksi. Minusta vitsisi on typerä, hieman kylläkin naurettava. Voisit jatkossa panostaa enemmän vitsiesi laatuun. En voi sietää ihmisiä jotka yrittävät olla hauskoja, mutta eivät tosiasiassa ole.

      • Meikä tyttö vaan

        Noi voi saatana...joku ehkä hieman pilkun viilaaja..Hanki huumorintaju..
        Tosin kyllä jos ollaan tarkkoja niin se pitäs olla et luukee huulilla..mutta vitsien ei ookkaan aina tarkotus olla niin järkeen käypiä!!


      • 13W

        tai huumorintajua niin ymmärrät paremmin. Vinkki: Vitseissä yleensä asiat saavat eri tarkoituksen. Ihan hauska vitsi oli!!! =)


      • liimanenä
        13W kirjoitti:

        tai huumorintajua niin ymmärrät paremmin. Vinkki: Vitseissä yleensä asiat saavat eri tarkoituksen. Ihan hauska vitsi oli!!! =)

        jos toi siis oli hauska blondivitsi, niin minä olen maailman paars vitsinkertoja. eli: miks blondilla on suuret silmät? koska niillä on tilaa kasvaa, ku sillä ei oo aivoja ollenkaan! haahaahaa!


    • finns

      lool...really good joke...more of that...

    • keppi

      Miten samalle jakkaralle saa neljä blondia yhtäaikaa? Kääntämällä jakkaran ylösalaisin.

      • blääh

        vanhoi vitsei kaikki ja ihan päin perset!!


    • Blondin pääs sisällä on liikettä. Silloin kun hän ottaa tai on ottanut suihinsa. HEH HEH!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe