Onko tää joku vitsi ? Onneks rakki tapettiin ,mutta kyllä toi ei oo mikään
korvaus vaan vitsi.
4300 euroa on korvaus .
Rakki puri Ihmistä molempiin käsiin korvaus Ihmiselle 430 euroa
18
1077
Vastaukset
- Anonyymi
Koiran pitoon pitäs olla lupa Poliisilaitokselta.
Ei kaikista oon koiran pitoon ja ruokkimiseen.- Anonyymi
Voi Jeesus mikä kusipää olet. Samalla voitan laittaa mielipiteiden esittäminen luvanvaraiseksi.
- Anonyymi
Aamupostin yleisönosastolla harmiteltiin viime viikolla erästä taloa jonka pihalta joskus vielä koira hyökkää maistamaan ohikulkijoita. Samanlaisia taloja on useita. Hyvinkäällä kaupungin nettisivun palautteissa kyseltiin syksyllä eikö Sveitsin ulkoilualueen koirakurittomuudelle voi mitään. Kaupunki totesi että ei voi. Kun Suomessa on nykyään arviolta lähes 800.000 koiraa, jotkin niistä päätyvät väkisin epäpäteville omistajille. Mikä neuvoksi?
- Anonyymi
Parasta tuloa, pistää pikkasen paksummat hanskat ja ärsyttää jokaista vastaantulevaa koiraa.
Sattuu puremaan niin riitauttaa ja hakee korvaukset.
Äkkiä vois 10-15 tonnia olla kasassa.- Anonyymi
Kun koira haistaa jotain sille epämieluista ihmistä, niin se saattaa Purra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun koira haistaa jotain sille epämieluista ihmistä, niin se saattaa Purra.
Ja siitä eteenpäin koiranomistajan elämään tuleekin pari haastetta. Mutta mitäs antaa puremisen tapahtua.
- Anonyymi
Niistä onkin hyvä korvailla omistajille ja koirille syntyneitä,haittoja.
- Anonyymi
Mun koirat ei ole koskaan purreet ketään,ja niitä on ollu monta elämäni aikana.
- Anonyymi
Useimmat koirat eivät ole koskaan purreet ihmistä.
- Anonyymi
Oulussa koiranomistaja tuomittiin haukunnan vuoksi kotirauhan häirinnästä. Eikö saakaan rätkyttää täysin vapaasti?
- Anonyymi
Vieraan koiran lähestyessä varaudun aina karateiskuun jos puree niin tipahtaa.
- Anonyymi
Itse kannan .44sta elämää helpottamaan.
- Anonyymi
Itse olen hionut dim mak ("kuoleman kosketus")-tekniikan sille asteelle, että hyökkäävä rakki menehtyy sekunnissa. Samoin käy omistajalle, jos ui liiveihin.
- Anonyymi
Biliisihallituksen pääjohtajalla Hepsillä ja palliisikoira Lindillä oli intiimi suhde, syyttäjä ei nähnyt moitittavana.
- Anonyymi
Tuomio on linjakas esim. sen kanssa, jos ajaa suojatiellä kuoliaaksi kävelijän. Ei siitä saa sen enempää sakkoja.
- Anonyymi
Penninmäen seudulla on joku sekopää, joka uhkailee pääasiassa naishiihtäjiä. Iso koira toimii aseena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875