Rakki puri Ihmistä molempiin käsiin korvaus Ihmiselle 430 euroa

Anonyymi-ap

Onko tää joku vitsi ? Onneks rakki tapettiin ,mutta kyllä toi ei oo mikään
korvaus vaan vitsi.
4300 euroa on korvaus .

17

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koiran pitoon pitäs olla lupa Poliisilaitokselta.
      Ei kaikista oon koiran pitoon ja ruokkimiseen.

      • Anonyymi

        Voi Jeesus mikä kusipää olet. Samalla voitan laittaa mielipiteiden esittäminen luvanvaraiseksi.


    • Anonyymi

      Aamupostin yleisönosastolla harmiteltiin viime viikolla erästä taloa jonka pihalta joskus vielä koira hyökkää maistamaan ohikulkijoita. Samanlaisia taloja on useita. Hyvinkäällä kaupungin nettisivun palautteissa kyseltiin syksyllä eikö Sveitsin ulkoilualueen koirakurittomuudelle voi mitään. Kaupunki totesi että ei voi. Kun Suomessa on nykyään arviolta lähes 800.000 koiraa, jotkin niistä päätyvät väkisin epäpäteville omistajille. Mikä neuvoksi?

    • Anonyymi

      Parasta tuloa, pistää pikkasen paksummat hanskat ja ärsyttää jokaista vastaantulevaa koiraa.
      Sattuu puremaan niin riitauttaa ja hakee korvaukset.
      Äkkiä vois 10-15 tonnia olla kasassa.

      • Anonyymi

        Kun koira haistaa jotain sille epämieluista ihmistä, niin se saattaa Purra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun koira haistaa jotain sille epämieluista ihmistä, niin se saattaa Purra.

        Ja siitä eteenpäin koiranomistajan elämään tuleekin pari haastetta. Mutta mitäs antaa puremisen tapahtua.


      • Anonyymi

        Niistä onkin hyvä korvailla omistajille ja koirille syntyneitä,haittoja.


    • Anonyymi

      Mun koirat ei ole koskaan purreet ketään,ja niitä on ollu monta elämäni aikana.

      • Anonyymi

        Useimmat koirat eivät ole koskaan purreet ihmistä.


      • Anonyymi

        Oulussa koiranomistaja tuomittiin haukunnan vuoksi kotirauhan häirinnästä. Eikö saakaan rätkyttää täysin vapaasti?


    • Anonyymi

      Vieraan koiran lähestyessä varaudun aina karateiskuun jos puree niin tipahtaa.

      • Anonyymi

        Itse kannan .44sta elämää helpottamaan.


      • Anonyymi

        Itse olen hionut dim mak ("kuoleman kosketus")-tekniikan sille asteelle, että hyökkäävä rakki menehtyy sekunnissa. Samoin käy omistajalle, jos ui liiveihin.


    • Anonyymi

      Biliisihallituksen pääjohtajalla Hepsillä ja palliisikoira Lindillä oli intiimi suhde, syyttäjä ei nähnyt moitittavana.

    • Anonyymi

      Tuomio on linjakas esim. sen kanssa, jos ajaa suojatiellä kuoliaaksi kävelijän. Ei siitä saa sen enempää sakkoja.

    • Anonyymi

      Penninmäen seudulla on joku sekopää, joka uhkailee pääasiassa naishiihtäjiä. Iso koira toimii aseena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe