Olet tullut isolta kirkolta keuruulle etkö osaa aitiossa kannustaa innostaa ja käskyttää. Sen sijaan olet vaan flekmaattinen.
Jos Keupa hyökkää, otat miehet vaihtoon. Antaisit niiden pelata tilanteen loppuun. Ei mestistä pelata kuin nhlässä. Jos miehet ei jaksa viedä hyökkäystä loppuun 15 sekunnissa niin vie miehet vetään mäkivetoja että jaksavat.
Sano vielä pelaajillesi että tilanteet pelataan loppuun saakka JOKA tilanne eikä vaan sörkitä vähän mailalla.
Valmennus vaihtoon jos peli ei muutu.
keupavalmentaja
Anonyymi-ap
3
539
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sun kannattaa hakeutua kirjoittajan KeVan johtoon. Tunnut niin kaikkitietäväiseltä mummulta.
- Anonyymi
Ja valmentajia katsomassa riittää...
- Anonyymi
Ei muuta kuin Valmentajan UEFA A kurssia suorittamaan...kun on niin helppoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510