Onko menkat alkamassa?

Anonyymi-ap

Moi! Oon 13-vuotias tyttö ja mä nyt mietin et alkaako mulla kohta menkat. Olen aloittanut murrosiän ja mulla on rintojen kasvua, karvoitusta vain alapäässä mutta todella vähän kainaloissa, hiki haisee ja valkovuotoa on. Valkovuoto on jotenkin venyvää ja se muuttuu palloksi jos pyörittelee sitä ja vähän hyytelömäistä. Tällainen valkovuoto alkoi maanantaina. Välillä jos hypin rintoihin vähäsen nipistää ja rinnat kutisevat paljon illalla. Rinnat eivät ole kovin suuret mutta kasvaa hitaasti. Karvoitus alapäässä alkanut kasvamaan ehkä viime vuoden alussa. En seurannut niin paljoa murrosiän kehitystä silloin. Valkovuotoa on ollut ehkä vuoden tai enemmänkin. Painonnousua tullut nopeasti kahdessa kuukaudessa n. 4 kiloa ja minulla ei ole ennen tullut näin nopeasti painoa. Nopeita vastauksia kiitos!! :)

8

631

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viestini poistettiin.Aloittaja ja pyöritellä palloja valkovuodosta mutta muut eivät saa sanoa ettei valkovuotoa tartte käsin poistaa.

• Anonyymi

En ymmärtänyt viestiäsi. En ota valkovuotoa pois käsin sieltä (tiedät varmaan mistä) vaan huomaan alushousuissa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt viestiäsi. En ota valkovuotoa pois käsin sieltä (tiedät varmaan mistä) vaan huomaan alushousuissa sen.

mutta sähän sanoit että pyörittelet siitä palloja.Miksi teet sellaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sähän otat valkovuodon alushousuista käsin.Miksi? Se lähtee pois pesukoneessa.Ei sitä pikkuhousuista tartte poimia käsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta sähän sanoit että pyörittelet siitä palloja.Miksi teet sellaista?

Minä katsoin sitä valkovuotoa, koska se oli oudon näköinen ja ihmettelin sitä. Otin sen käteen alushousuistani ja samalla tunnustelin sitä pyörittämällä sitä, koska olin utelias ja minulla ei ole koskaan tullut tuollaista valkovuotoa. Eli en pyöritellyt sitä palloksi tahallaan tai, koska halusin, vaan tunnustelin sitä pyörittämällä sitä. Enkä viestissä tarkoittanut, että en kuitenkaan ottanut sitä käteen. Kuitenkin olen 13 ja utelias…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä katsoin sitä valkovuotoa, koska se oli oudon näköinen ja ihmettelin sitä. Otin sen käteen alushousuistani ja samalla tunnustelin sitä pyörittämällä sitä, koska olin utelias ja minulla ei ole koskaan tullut tuollaista valkovuotoa. Eli en pyöritellyt sitä palloksi tahallaan tai, koska halusin, vaan tunnustelin sitä pyörittämällä sitä. Enkä viestissä tarkoittanut, että en kuitenkaan ottanut sitä käteen. Kuitenkin olen 13 ja utelias…

Jopa olet utelias.Eikö sormet ole yleensä kädessä?Mulla ainakin on.

• Anonyymi

Millaiset on hiihtokelit Heinolassa? Pärjääkö purkkivoiteella vai laitatteko liisteriä ?

• Anonyymi00010

Hyvä kysymys

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1792
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      866
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      636
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      595
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      528
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe