Mikä on helpoin/järkevin tapa pysyä Thaimaassa pitempi aika, esim useampi vuosi jos raha ei ole ongelma? onko mahdollista vain olla laittomasti pitempään kuin mitä viisumi sallii ja sitten maksaa sakko kun lentää lopulta kotia? tai mennä rajan yli Vietnamiin ja lentää sieltä. Vai onko kaikki tämmönen hämärä turhaa ja on jokin helpompi laillinen tapa?
Thaimaassa pitempään pysyminen
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta naida joku ja sitten naimisiin :-) Farang'it ovat kovaa valuuttaa, etenkin nyt!
Thaikku hoitaa kaiken. Ei huolta rahoistasi - kaikki huolesi poistuu.... - Anonyymi
Joulukuussa(2022) minut käännyttettiin Poi Pet raja asemalla. Tein yhden yön viisumimatkan Kampodzaan (Pattayalta)
Thaimaahaan palatessa minua ei ensi yrittämällä päästetty rajan yli, jouiduin kuulusteluun ja minulta vaadittiin lentolippua pois Thaimaasta 45vrk sisällä.
Virkailija myö painosti kovasti matkustamaan lentoteitse.
Jouduin ostamaan lipun pois Thaimaasta jolloin maahan pääsy onnistui toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7207345- 831507
Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi2341091"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet6721066Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy161029Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko214966Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.102900Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke136835Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov56775Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?51759