KYMCO AGILITY

HAZE

voiko kymco agilitya virittää silleen, että se kiihtyisi vähän ärhäkämmin.. nimittäin lähtee aika laiskasti :D

72

51047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japi

      Agilityä ei taida vielä olla kellään..

    • kymcoguy

      Minulla siis on aglity ja sillä on ajettu nyt 560km....Agility kyllä kiihtyy aivan huipusti!!! MIKÄÄN vakio kaks tahti ei täällä ole viel pärjännyt mitä vastaan olen kiihdytellyt...Jos se muka laiska on, minulle on kyllä sattunut sitten oikea valioyksilö...monet ovat jääneet esim. Yamaha Aerox, Peugeot speedfigth 1 ja 2, malaguti phantom ja tietysti ne kirotut Fuden reuhkat... Kymco Agility todellakin kiihtyy ja kokemuksella puhun...itsekin aluksi luulin että ei mutta KYLLÄ!!! ainakin minun kohalla on näin ja jos jollakin ei kiihdy niin kannattaa laittaa variaattoriin kevyemmät rullat niin takuulla kiihtyy!!

      • Kymgomies

        Mul löytyy kans kymcon agility nelitahtijutska. Mitenhän ton sais kulkee kovempaa??


      • kymcoguy
        Kymgomies kirjoitti:

        Mul löytyy kans kymcon agility nelitahtijutska. Mitenhän ton sais kulkee kovempaa??

        Kymcon saa kulkemaan sillai, että avaat variaattorin ja otat siellä olevan holkin, jossa on prikka niin pois ja sorvaat sen prikan pois tai ostat rajoittamattoman holkin....ja koska se on nelitahti vauhtia saa myös lisää kaasuttimen piikkiä nostamalla mutta sillon se kuluttaa enemmän bensaa....suosittelen rajoittamattoman holkin laittamista....ja jos haluaa vielä kiihtyvämmän kannattaa laittaa kevyemmät rullat variaattoriin...


      • zääm
        kymcoguy kirjoitti:

        Kymcon saa kulkemaan sillai, että avaat variaattorin ja otat siellä olevan holkin, jossa on prikka niin pois ja sorvaat sen prikan pois tai ostat rajoittamattoman holkin....ja koska se on nelitahti vauhtia saa myös lisää kaasuttimen piikkiä nostamalla mutta sillon se kuluttaa enemmän bensaa....suosittelen rajoittamattoman holkin laittamista....ja jos haluaa vielä kiihtyvämmän kannattaa laittaa kevyemmät rullat variaattoriin...

        Mullakin löytyy tommonen Agility! Menee semmoset 67km/h Ainoastaan olen laittanut rajoittamattoman holkin! Sais kyllä lähtee paremmin ja lisää huippuja! Jos jollain tietoo niin kertokaa! Tietenkin Yksi vaihto ehto on et laittaa kevyemmät rullat mut sit tuleepi eteen se pirun kierrosten rajoitin. Ja mitä oon kyselly mopo sportista ja maahan tuojalta niin eipä kellään ole tietoo rajoittimesta eikä siihen myydä mitään!


      • vision
        zääm kirjoitti:

        Mullakin löytyy tommonen Agility! Menee semmoset 67km/h Ainoastaan olen laittanut rajoittamattoman holkin! Sais kyllä lähtee paremmin ja lisää huippuja! Jos jollain tietoo niin kertokaa! Tietenkin Yksi vaihto ehto on et laittaa kevyemmät rullat mut sit tuleepi eteen se pirun kierrosten rajoitin. Ja mitä oon kyselly mopo sportista ja maahan tuojalta niin eipä kellään ole tietoo rajoittimesta eikä siihen myydä mitään!

        joo,mulla agility ja ajettu vähän alle 600 eli eka huolto vielä tekemättä ja vakio holkilla ja silti lähtee ihan ok,ja tilnne tulee paranemaan kun holkkitilanne huollossa korjataan...


      • zääm
        vision kirjoitti:

        joo,mulla agility ja ajettu vähän alle 600 eli eka huolto vielä tekemättä ja vakio holkilla ja silti lähtee ihan ok,ja tilnne tulee paranemaan kun holkkitilanne huollossa korjataan...

        Eikös se eka huolro ole 300km???? Takuu säilyy vaikka vaihtaa holkin!!! Mulla holkki vaihdettu! Nyt pitäs saada vaan agilityn kytkentä kaavio niin voisi selvittää sen kierrosten rajoitin jutskan!


      • vision
        zääm kirjoitti:

        Eikös se eka huolro ole 300km???? Takuu säilyy vaikka vaihtaa holkin!!! Mulla holkki vaihdettu! Nyt pitäs saada vaan agilityn kytkentä kaavio niin voisi selvittää sen kierrosten rajoitin jutskan!

        Täällä K:nummella maahantuoja ilmeisesti hyväksynyt valtuutetulle myyjälle/huoltajalle ensihuolto kilometreiksi ton 500 eikä sekään kuulemma ollu noin niinku metrilleen!


      • Vanhus
        kymcoguy kirjoitti:

        Kymcon saa kulkemaan sillai, että avaat variaattorin ja otat siellä olevan holkin, jossa on prikka niin pois ja sorvaat sen prikan pois tai ostat rajoittamattoman holkin....ja koska se on nelitahti vauhtia saa myös lisää kaasuttimen piikkiä nostamalla mutta sillon se kuluttaa enemmän bensaa....suosittelen rajoittamattoman holkin laittamista....ja jos haluaa vielä kiihtyvämmän kannattaa laittaa kevyemmät rullat variaattoriin...

        Vaihdoin 5,5 grammaset rullat ja sileän holkin. Otti heti kierroksia täydet, kiihtyi hyvin... huippunopeus laski 45km/h (ennen 52km/h)koska kierrostenrajoitin estää varin aukeamisen kevyillä rullilla. Vanhat rullat takaisin ja uusi holkki, nyt kulkee n. 65km/h. Se pirkuleen cdi-rajoitin... Kunpa joku tietäisi neuvoa!


      • kymco
        Vanhus kirjoitti:

        Vaihdoin 5,5 grammaset rullat ja sileän holkin. Otti heti kierroksia täydet, kiihtyi hyvin... huippunopeus laski 45km/h (ennen 52km/h)koska kierrostenrajoitin estää varin aukeamisen kevyillä rullilla. Vanhat rullat takaisin ja uusi holkki, nyt kulkee n. 65km/h. Se pirkuleen cdi-rajoitin... Kunpa joku tietäisi neuvoa!

        itselläni on agility ja sillä olen ajanut n.1900km eikä ole ollut mitään vikaa!!!pääsuuttimen vaihdoin 88# ja variaattorin holkin vaihdoin rajoittamattomaan.kulkee 65-75 tiestä riippuen.varin rullien painoa en tiiä eli tiedätkö minkä painoiset rullat agilityssä on vakiona?tarttis nääs saada vähä lisää kiihtyvyyttä...


      • Sakottavat
        Vanhus kirjoitti:

        Vaihdoin 5,5 grammaset rullat ja sileän holkin. Otti heti kierroksia täydet, kiihtyi hyvin... huippunopeus laski 45km/h (ennen 52km/h)koska kierrostenrajoitin estää varin aukeamisen kevyillä rullilla. Vanhat rullat takaisin ja uusi holkki, nyt kulkee n. 65km/h. Se pirkuleen cdi-rajoitin... Kunpa joku tietäisi neuvoa!

        Onko kenellekkään tullut sakkoa ja miten paljon,
        suostuuko huolto poistamaan vanhan holkin, uuteen?
        Pitääkö itse virittää......
        Mitä sanoo vakuutus kun viritetty kone onnettomuus asioista??????
        Viisas Väistää!!!!!


      • hahhaaaa
        Sakottavat kirjoitti:

        Onko kenellekkään tullut sakkoa ja miten paljon,
        suostuuko huolto poistamaan vanhan holkin, uuteen?
        Pitääkö itse virittää......
        Mitä sanoo vakuutus kun viritetty kone onnettomuus asioista??????
        Viisas Väistää!!!!!

        Minkä kokoisia ne rullat pitää olla


      • miika.p
        kymco kirjoitti:

        itselläni on agility ja sillä olen ajanut n.1900km eikä ole ollut mitään vikaa!!!pääsuuttimen vaihdoin 88# ja variaattorin holkin vaihdoin rajoittamattomaan.kulkee 65-75 tiestä riippuen.varin rullien painoa en tiiä eli tiedätkö minkä painoiset rullat agilityssä on vakiona?tarttis nääs saada vähä lisää kiihtyvyyttä...

        kymcossa on vakiona 8.5g rullat ite vaihdoin muijan skobeen 5g eikä huippunopeus tippunut yhtää..


      • jeesustelia

        kun luin tuon viestin niin kuolin nauruun kun minä olen vienyt tuon agilityn viivassa aina omalla x-raylläni KYLLÄ SE ON KEEWAY JOKA VEI VALIOYKSILÖS
        XXXXD


      • big beef
        zääm kirjoitti:

        Mullakin löytyy tommonen Agility! Menee semmoset 67km/h Ainoastaan olen laittanut rajoittamattoman holkin! Sais kyllä lähtee paremmin ja lisää huippuja! Jos jollain tietoo niin kertokaa! Tietenkin Yksi vaihto ehto on et laittaa kevyemmät rullat mut sit tuleepi eteen se pirun kierrosten rajoitin. Ja mitä oon kyselly mopo sportista ja maahan tuojalta niin eipä kellään ole tietoo rajoittimesta eikä siihen myydä mitään!

        Kaveril kulkee mittarin mukaan vähän päälle 70. En tiedä miten on virittäny sitä.


      • ruugeri
        miika.p kirjoitti:

        kymcossa on vakiona 8.5g rullat ite vaihdoin muijan skobeen 5g eikä huippunopeus tippunut yhtää..

        Kiihtyykö paremmin?


      • ruugeri
        Vanhus kirjoitti:

        Vaihdoin 5,5 grammaset rullat ja sileän holkin. Otti heti kierroksia täydet, kiihtyi hyvin... huippunopeus laski 45km/h (ennen 52km/h)koska kierrostenrajoitin estää varin aukeamisen kevyillä rullilla. Vanhat rullat takaisin ja uusi holkki, nyt kulkee n. 65km/h. Se pirkuleen cdi-rajoitin... Kunpa joku tietäisi neuvoa!

        Osta rajoittamaton cdi-boxi.


      • OsKu?

      • sansa

        oot oikeassa minulakin on akility ja sillä on ajetu vähän rapia puol milijoonaa ja toimiikuin uus


      • samsa
        zääm kirjoitti:

        Mullakin löytyy tommonen Agility! Menee semmoset 67km/h Ainoastaan olen laittanut rajoittamattoman holkin! Sais kyllä lähtee paremmin ja lisää huippuja! Jos jollain tietoo niin kertokaa! Tietenkin Yksi vaihto ehto on et laittaa kevyemmät rullat mut sit tuleepi eteen se pirun kierrosten rajoitin. Ja mitä oon kyselly mopo sportista ja maahan tuojalta niin eipä kellään ole tietoo rajoittimesta eikä siihen myydä mitään!

        irota sytty poksista musta johti niin saat sen kiertämään enemän


      • samsa
        zääm kirjoitti:

        Eikös se eka huolro ole 300km???? Takuu säilyy vaikka vaihtaa holkin!!! Mulla holkki vaihdettu! Nyt pitäs saada vaan agilityn kytkentä kaavio niin voisi selvittää sen kierrosten rajoitin jutskan!

        iroita sytty poksissta musta johto niin rajoitin on ohitettu


    • kymkeli

      kannattaa ostaa agilityyn multivar variaattori, niin kulkee sellaiset 85 mittarin mukaan alamäkeen tasaisella 75 vähän yli. maksaa moposportissa 70 euroa ja kannattaa ostaa myös isompi suutin.
      kokemusta on

      • OzKuZ

        Kymco on ihan vitun paska mulla oli kymcossa virejä multivariaattori kevyet rulla rajoittamaton holkki ja rajoittamaton cdi ja sitten se mopo kesti 100km ja otti sopimuksen irti... kaikki huollot oli tehty silloin kun ne kuulu...kymcosta meni venttiilit kieroon ja alakerrasta kaikki laakerit..eli jos meinaat ostaa rajoittamattoman cdi ja multivarin niin kannattaa ostaa vahvistetut venttiilit ja laakerit....mun kymcon remonttiin olisi tullut hintaa 1500 euroo jos se olisi korjattu nyt se on kaatopaikkalla ja viri osat myyty onneks.


      • June_

        ku mopo sportissa on 2 eri m-varii
        nii ku se yks on VARIAATTORI, MULTIVAR HON; KYM [MALOSSI]
        nii siin ei lue mallit menekö se agilityyn ??
        kun siin toises VARIAATTORI, MULTIVAR KYM [MALOSSI] mallit on Kymco Cobra Cross / Racer, People, Spacer, Super-9

        Yhtää tietoo :


      • ---
        June_ kirjoitti:

        ku mopo sportissa on 2 eri m-varii
        nii ku se yks on VARIAATTORI, MULTIVAR HON; KYM [MALOSSI]
        nii siin ei lue mallit menekö se agilityyn ??
        kun siin toises VARIAATTORI, MULTIVAR KYM [MALOSSI] mallit on Kymco Cobra Cross / Racer, People, Spacer, Super-9

        Yhtää tietoo :

        Mulla agilitystä aluks hajos akku ja sit vaihtovat huollossa uuden ja samalla rajoittamattoman holkin ja kevyemmät rullat. Sitten mopo rupes sammuu itsestään kovassakin vauhdissa niin vein huoltoon ja eivät tehneet mitään siihen ja sit sama tapahtui uudelleen -> huoltoon ja vaihtovat cdi-boksin -> sama uudestaan ja nyt agility on taas huollossa :/ mitenköhän siihen sais enemmän kiihtyvyyttä?


      • June_Boy
        --- kirjoitti:

        Mulla agilitystä aluks hajos akku ja sit vaihtovat huollossa uuden ja samalla rajoittamattoman holkin ja kevyemmät rullat. Sitten mopo rupes sammuu itsestään kovassakin vauhdissa niin vein huoltoon ja eivät tehneet mitään siihen ja sit sama tapahtui uudelleen -> huoltoon ja vaihtovat cdi-boksin -> sama uudestaan ja nyt agility on taas huollossa :/ mitenköhän siihen sais enemmän kiihtyvyyttä?

        joo munki samuu kun menee vähän lujempaa. mitäs se menee nyt ja minkä kokoiset rullat sul on?


      • -_-
        June_Boy kirjoitti:

        joo munki samuu kun menee vähän lujempaa. mitäs se menee nyt ja minkä kokoiset rullat sul on?

        En tiedä niistä rullista mut kevyemmät kun vakiossa. Mulla menee tasasella sen 60-65 km/h mittariin riippuen vähän säästä sun muusta mut parhaimmillaan oon ajanu alamäkeen jotai 78 mittariin


      • miika.p
        June_ kirjoitti:

        ku mopo sportissa on 2 eri m-varii
        nii ku se yks on VARIAATTORI, MULTIVAR HON; KYM [MALOSSI]
        nii siin ei lue mallit menekö se agilityyn ??
        kun siin toises VARIAATTORI, MULTIVAR KYM [MALOSSI] mallit on Kymco Cobra Cross / Racer, People, Spacer, Super-9

        Yhtää tietoo :

        se mikä menee super-9 nii menee agilityyn tänää otin kaverilta osia super 9 nii hyvin toimii agilityssa


      • June_Boy
        miika.p kirjoitti:

        se mikä menee super-9 nii menee agilityyn tänää otin kaverilta osia super 9 nii hyvin toimii agilityssa

        selvä se ihan kiva tietää. mut en kyll enää tarte ku menee ihan tarpeeks ja ajo kortti on kohta paikalla


      • joku
        --- kirjoitti:

        Mulla agilitystä aluks hajos akku ja sit vaihtovat huollossa uuden ja samalla rajoittamattoman holkin ja kevyemmät rullat. Sitten mopo rupes sammuu itsestään kovassakin vauhdissa niin vein huoltoon ja eivät tehneet mitään siihen ja sit sama tapahtui uudelleen -> huoltoon ja vaihtovat cdi-boksin -> sama uudestaan ja nyt agility on taas huollossa :/ mitenköhän siihen sais enemmän kiihtyvyyttä?

        jos sammuilee kaasu pohjassa ni kannattaa vaihtaa bensa letut läpinäkyviin kymcon omat letkut suli melkein ku vähä läikähti bensaa niiden päälle. ja sitten kun on ne läpinäkyvät letkut ja suodatin ni kaikki ilma pois suodattimessa voi olla vähän mutta muualla ei. tällä rupes toimii. mopo oli kyllä syper 8, mutta agilityssä ja superisssa on kai samat moottorit.


    • jermy

      moi
      Mullakin on kymco Agility ja seen kiihtyvyys on vakiona ihan omaa luokkaansa. Tässä olis pari helppoa viritys ohjetta Agilityn variaattorin. Prikan haluaa pois täytyy ostaa siihen uusi pidike, koska Agilityn pelkkää prikaa ei saa itse pois siitä rautavarresta, joten pitää ostaa sellainen pelkkä rautavarsi. Sen hinta on 25e. Prikan poistaminen tuo ihan kivasti kiihtyvyyttä ja jonkin verran nopeutta. Sen jälkeen kanattaa vaihtaa variattorin rullat Agilityn vakio rullat ovat painoltaan muistaakseni 8 kramaset ja niiden koko on 16x13 ja sehän on ihan oma asia minkä kokoiset sitten aikoo vakioiden tilalle hankkia, mutta selvennän vielä mitä kevyemmät rullat sitä enemän tulee vääntöä ja mitä painavemmat sitä enemmän tulee nopeutta. Tehoputkikin on halpa ja hyvä valinta Kymcoon. Se on helppo laittaa kinni ja se nostaa huiput pilviin, tietysti voi laittaa isompaa pyttyä ja kaasaria kinni, mutta niitä en alkaisi ihan heti heittämään scootteriin kiinni. Sitä en tiedä onko agilityssä sähköistä rajoitinta.

      t:jermy

      ps:puhun tekstissä kokoajan Kymco Agilitystä.

      • neppo:)))

        Paljonko teiän agilityillä on ajettu?
        Kannattaako ostaa sellast millä on ajetta päälle 9000km? Huollot toki tehty ja muuten huollettu.


      • jermy
        neppo:))) kirjoitti:

        Paljonko teiän agilityillä on ajettu?
        Kannattaako ostaa sellast millä on ajetta päälle 9000km? Huollot toki tehty ja muuten huollettu.

        mikä ettei omalla kymcollani olen ajanut 1600km
        ja hyvin on pelittänyt kannatan jos sen kymco agilityn on oikeassa hinta suhtessa mittari lukemaan verratuna


      • kymco
        jermy kirjoitti:

        mikä ettei omalla kymcollani olen ajanut 1600km
        ja hyvin on pelittänyt kannatan jos sen kymco agilityn on oikeassa hinta suhtessa mittari lukemaan verratuna

        paljonko maksaa jos vaihtaa holkin huollossa??


      • Larba93
        neppo:))) kirjoitti:

        Paljonko teiän agilityillä on ajettu?
        Kannattaako ostaa sellast millä on ajetta päälle 9000km? Huollot toki tehty ja muuten huollettu.

        Itse ostin 11 700 km ajetun, täysin huolletun kymco agilityn, kulki vakiona (mittarin mukaan) 48, katkasin CDIstä sen mustan piuhan (vissiin joku rajotin) vedin piuhat tankoon asti ja kiinnitin kytkimen.. Nyt kun käynnistää niin että rajoitin pois päältä, kulkee noin 55 tasasella koska 9000 rpm ''hätärajotin'' ottaa vastaan.. Heti kun keksin missä se variaattori on niin hoitelén sen prikan..


    • Agilityä ostamassa

      Kannattaisko osta tollane kymco agi kun on sillä ajettu 4900km?sanokaa te jotka ootte ostanu käytetyn tai miksei myös uuden. Onko siinä ollu paljo vikoja?
      ¨
      T. teme

      • Turppu

        Itse ostin käytetyn, oli 5880 ajettu kun ostin, ei ainuttakaan vikaa, että suosittelen ostamaan jos haluat.


      • Kymcoagi

        Ostin käytettynä 07 vuoden hyvin on toiminu paits ainoo mikä on ollu nii sähköstartil vaikee käyntii kylmäl.. ja kerra palanu sulakkeet ei muut sit. :) Oma vika ainaki toi sulake juttu :D


    • Mopoilija 2
      • aådginsf

        voi vitsi mikä idiootti ooksä ihan ääliö !! tää mopopoika tulee tänne uhoomaa et nelitahtisen skootterin saa kulkemaa periaatteessa välityksiä muuttamalla ja kurittomalla cdi:llä 95 mittarii ! tai sitte sulla mittari kusee ainaki 30. idiootti ku se 125 agility kulkee just ton verran lii luuleksä oikeesti et porukka uskoo et sun mopos kulkee tota 95? se ei kule ees 89cc:nä 95 ! pistät tohon vielä lisäks turbon nii tuu sitte pätemää uudestaa


      • nelitahtihyräily
        aådginsf kirjoitti:

        voi vitsi mikä idiootti ooksä ihan ääliö !! tää mopopoika tulee tänne uhoomaa et nelitahtisen skootterin saa kulkemaa periaatteessa välityksiä muuttamalla ja kurittomalla cdi:llä 95 mittarii ! tai sitte sulla mittari kusee ainaki 30. idiootti ku se 125 agility kulkee just ton verran lii luuleksä oikeesti et porukka uskoo et sun mopos kulkee tota 95? se ei kule ees 89cc:nä 95 ! pistät tohon vielä lisäks turbon nii tuu sitte pätemää uudestaa

        hei kypäräpäät. tein viimekesänä viron matkalla havainnon,kun agility on tehty kevytmoottoripyörän runkoon se kantaa mainiosti kaksi hemmoa,jousituskin pehmenee.myö takalaukku 35l
        johon matkustaja voi nojata on mainio.virityskysymyksen olen ratkaissut siten,että ostan 125 jos haluan mennä nopeammin.hitaan ratsastuksen idea on ottaa rennosti ja katsella ympärilleen.ihailen punaista ratsuani,kävin äsken rupattelemassa sen kanssa talllissa.siellä hän oli puuvillapeiton alla uudet vahat pinnassa ja 3000km huolto tehtynä.laitoin akun ylläpitolataukseen,ja taputtelin sitä hellästi satulaan,tilasin erätukusta litium akkukäyttöisen lämpöliivin.mielenkiintoista kevätmopnnoilua luvassa.terveisin antero.


      • kymco agility <3
        nelitahtihyräily kirjoitti:

        hei kypäräpäät. tein viimekesänä viron matkalla havainnon,kun agility on tehty kevytmoottoripyörän runkoon se kantaa mainiosti kaksi hemmoa,jousituskin pehmenee.myö takalaukku 35l
        johon matkustaja voi nojata on mainio.virityskysymyksen olen ratkaissut siten,että ostan 125 jos haluan mennä nopeammin.hitaan ratsastuksen idea on ottaa rennosti ja katsella ympärilleen.ihailen punaista ratsuani,kävin äsken rupattelemassa sen kanssa talllissa.siellä hän oli puuvillapeiton alla uudet vahat pinnassa ja 3000km huolto tehtynä.laitoin akun ylläpitolataukseen,ja taputtelin sitä hellästi satulaan,tilasin erätukusta litium akkukäyttöisen lämpöliivin.mielenkiintoista kevätmopnnoilua luvassa.terveisin antero.

        Hei! Ostin oman kymco agilityn kesän alussa käytettynä 500e, 6700km oli ajettu ja nyt on mittarissa melkein 9000km ja HYVIN on toiminnut kyyhtyvyydessä mun kymco agility on voitttannut kaikki mopot tähän menessä ja vääntöä löytyy! Kuitenkin huippunopeutta halusin koska sitä oli vakiona n.46km/h. Kävin hakemassa moposta cdi-boxin ja sahasin seuraavan lailla sitä. http://www.youtube.com/watch?v=eaVK2arj9PM

        Ja nyt on rajoitin cdi:stä saatu pois. Nopeutta on nyt n. 60-65km/h JA HYVIN KULKEE! ;) Suosittelen.


      • Jani KKKs
        kymco agility <3 kirjoitti:

        Hei! Ostin oman kymco agilityn kesän alussa käytettynä 500e, 6700km oli ajettu ja nyt on mittarissa melkein 9000km ja HYVIN on toiminnut kyyhtyvyydessä mun kymco agility on voitttannut kaikki mopot tähän menessä ja vääntöä löytyy! Kuitenkin huippunopeutta halusin koska sitä oli vakiona n.46km/h. Kävin hakemassa moposta cdi-boxin ja sahasin seuraavan lailla sitä. http://www.youtube.com/watch?v=eaVK2arj9PM

        Ja nyt on rajoitin cdi:stä saatu pois. Nopeutta on nyt n. 60-65km/h JA HYVIN KULKEE! ;) Suosittelen.

        Tilasin tänään kymcon maahantuojalta rajottamattoman holkin, maksoi 41e! toivottavasti sitä vauhtia tulee lisää koska olen ottannut jo rajotuksen pois cdi-boxista ja kulkee 60km/h


      • kymconviritys
        Jani KKKs kirjoitti:

        Tilasin tänään kymcon maahantuojalta rajottamattoman holkin, maksoi 41e! toivottavasti sitä vauhtia tulee lisää koska olen ottannut jo rajotuksen pois cdi-boxista ja kulkee 60km/h

        hah! oisit saanu hollannista 10 eurol postikulut!

        Ja kaikille ketkä haluu kymcon kulkemaa nii ottakaa se cdi boksi kättee ja sahatkaa sitä kiiltävää ja tasasta puolta, missä on liittimet. eli liittimien vastakkaista puolta sahatkaa, keskeltä. sitä sahaatte semmose 2 senttii ja kiinni nii ottaa 2500 kierrosta enemmän ja kulkee noin 55km/h.
        http://www.youtube.com/watch?v=eaVK2arj9PM


      • kymconviritys
        kymconviritys kirjoitti:

        hah! oisit saanu hollannista 10 eurol postikulut!

        Ja kaikille ketkä haluu kymcon kulkemaa nii ottakaa se cdi boksi kättee ja sahatkaa sitä kiiltävää ja tasasta puolta, missä on liittimet. eli liittimien vastakkaista puolta sahatkaa, keskeltä. sitä sahaatte semmose 2 senttii ja kiinni nii ottaa 2500 kierrosta enemmän ja kulkee noin 55km/h.
        http://www.youtube.com/watch?v=eaVK2arj9PM

        Jos välttämättä ette halua omaa boksianne sahata, nii tilatkaa rajoittamaton cdi boksi tästä:

        http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-512/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel(Set).html

        mukana tulee isompi suutin ja variaattorin kuristamaton holkki! muistakaa tilata kevyemmät rullat että kiihtyy ;)


      • kymconviritys
        kymconviritys kirjoitti:

        Jos välttämättä ette halua omaa boksianne sahata, nii tilatkaa rajoittamaton cdi boksi tästä:

        http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010137KY15/0-512/Cdi-Kymco-Agility-4-Takt-Snel(Set).html

        mukana tulee isompi suutin ja variaattorin kuristamaton holkki! muistakaa tilata kevyemmät rullat että kiihtyy ;)

        jos haluatte kymcoonne jo enemmän vauhtia kuin 60-70 kilometriä tunnissa, ostakaa multivariaattori, siihen rajoittamaton holkki, 4.7 grammaset rullat, malossin 82% jäykemmät variaattorin painejouset, uusi cdi boksi, isompaa sylinteriä, leovincen putki, uusi ilmanputsari, koska vakio putsari täynnä kuristuksia, ja noin 20 numeroa isompi suutin, eli noin 100-115 kokoinen suutin voisi olla sopiva noille virityksille.


      • Jani656565
        kymconviritys kirjoitti:

        jos haluatte kymcoonne jo enemmän vauhtia kuin 60-70 kilometriä tunnissa, ostakaa multivariaattori, siihen rajoittamaton holkki, 4.7 grammaset rullat, malossin 82% jäykemmät variaattorin painejouset, uusi cdi boksi, isompaa sylinteriä, leovincen putki, uusi ilmanputsari, koska vakio putsari täynnä kuristuksia, ja noin 20 numeroa isompi suutin, eli noin 100-115 kokoinen suutin voisi olla sopiva noille virityksille.

        dodiin nyt oon laittannut rajoittamattoman holkin ja cdi-boxin tehny rajoittamattomaksi ja kulkee valehtelematta tasasella n.65-75 mittarin mukaan. holkin vaihdon jälkeen kiihtyvyys kuitenkin laski ja olen ajatellut nyt hankkia kevyemmät rullat varmaan sellaset 5grammaset. Saa nähä miten sen jälkeen kulkee:D


      • Fat
        Jani656565 kirjoitti:

        dodiin nyt oon laittannut rajoittamattoman holkin ja cdi-boxin tehny rajoittamattomaksi ja kulkee valehtelematta tasasella n.65-75 mittarin mukaan. holkin vaihdon jälkeen kiihtyvyys kuitenkin laski ja olen ajatellut nyt hankkia kevyemmät rullat varmaan sellaset 5grammaset. Saa nähä miten sen jälkeen kulkee:D

        Itse "tuunasin" Kymconi näin: Ensin vaihdoin suoran holkin, tuli 10 km/h lisää nopeutta mutta samalla siitä tuli tosi laiska kiihtymään. Sitten sahasin edelläkin mainitun ohjeen mukaan cdi boksin reunan eli kierroksen rajoitin poistui, tuli n. 5km/h lisää huippunopeutta mutta edelleen laiska kiihtymään. Sitten asensin Malossin multivariaattorin (59 Euroa) siinä on paketissa mukana suora holkki, variaattori 6 g rullilla ja takapään valkoinen vastinjousi joka käsissä puristeltaessa tuntuu löysemmältä kuin Kymcon alkuperäinen. Nyt tuli kaivattu kiihtyvyys ja moottori tuntuu olevan kaikilla nopeuksilla paremmalla kierrosalueella. Huippunopeuteen ei tullut lisäystä vaikka variaattorista johtuva vääntö parani. Tämän kokemuksen perusteella suosittelen pelkän suoran holkin sijaan heti Malossin sarjaa (tai vastaavaa kokonaisuutta).
        Sitten voimaa lisää; seuraavaksi laitoin 80cc Polinin syliterin (175 Euroa) mukana paketissa pako- ja ketjunkiristimen tiivisteet ja tietysti mäntä renkaineen. Heti käyntiin laitettaessa huomasi miten kone ottaa kierroksia välittömästi kaasua hiukankin väännettäessä ilman viiveitä, 50cc vakiomoottori on selvästi hitaampi reagoimaan kaasuun. Sisäänajo joten huippuja en vielä tiedä. Tässä vaiheessa oli vielä vakio kaasari; heti alkuun ajossa huomasin että 80cc sylinterin asennuksen jälkeen kaasari boo-aa eli ilmaa (ja bensaa) ei tule tarpeeksi. Laitoin netissä yleisesti suositellun 95 (4 Euroa) suuttimen ja poistin kaasarin ja vakioilmanputsarin välisessä putkessa olevan kuristuslaipan sekä ilmanputsarin ja ilmanottoletkun välisen kuristetun liitinosan porasin suuremmaksi. Huomasin samalla että tehtaalla ilmanottoletku oli nippusiteellä vedetty aika lyttyyn runkoa vasten ja itse letkun ilmanottoaukko oli myös suoraan runkoa vasten. Laitoin ne paremmin/väljemmin kiinni. Nyt kaasarikin alkoi pelittää niin kuin pitää. Minusta nyt osat ovat suht balanssissa ja vääntöä ja voimaa on niin että kaks päällä jyrkkääkin mäkeä kiipeää todella vaivattomasti, mukava ajettava. Osat Hollannista tilattuna. Ohjeet sain kaikkiin asennuksiin ja nikseihin netistä googlettamalla pääosin englanniksi. Aikaisempaa kokemusta nelitahtikoneen "tuunauksesta" ei ollut... Työajat: Pelkkä holkin vaihto noin 40 min. Cdi:n sahaus 20 min. Malossin sarjan asennus 2 tuntia. Sylinterin vaihto 11 tuntia. Kaasarin suuttimen vaihto ja ilmakuristusten poisto 3 tuntia. Suuri osa ajasta ihmettelyä yms kokemattomuutta :-) Kuitenkin suurin aika meni netissä ohjeiden, niksien, kokemusten (niiden jotka todella ovat itse jotain tehneet) lukemiseen ja osien etsiskelyyn.
        Tällä ei tietenkään saa ajella yleisillä teillä ainakaan suomessa vaan on rekisteröitävä moottoripyöräksi ;-)


      • ?
        Fat kirjoitti:

        Itse "tuunasin" Kymconi näin: Ensin vaihdoin suoran holkin, tuli 10 km/h lisää nopeutta mutta samalla siitä tuli tosi laiska kiihtymään. Sitten sahasin edelläkin mainitun ohjeen mukaan cdi boksin reunan eli kierroksen rajoitin poistui, tuli n. 5km/h lisää huippunopeutta mutta edelleen laiska kiihtymään. Sitten asensin Malossin multivariaattorin (59 Euroa) siinä on paketissa mukana suora holkki, variaattori 6 g rullilla ja takapään valkoinen vastinjousi joka käsissä puristeltaessa tuntuu löysemmältä kuin Kymcon alkuperäinen. Nyt tuli kaivattu kiihtyvyys ja moottori tuntuu olevan kaikilla nopeuksilla paremmalla kierrosalueella. Huippunopeuteen ei tullut lisäystä vaikka variaattorista johtuva vääntö parani. Tämän kokemuksen perusteella suosittelen pelkän suoran holkin sijaan heti Malossin sarjaa (tai vastaavaa kokonaisuutta).
        Sitten voimaa lisää; seuraavaksi laitoin 80cc Polinin syliterin (175 Euroa) mukana paketissa pako- ja ketjunkiristimen tiivisteet ja tietysti mäntä renkaineen. Heti käyntiin laitettaessa huomasi miten kone ottaa kierroksia välittömästi kaasua hiukankin väännettäessä ilman viiveitä, 50cc vakiomoottori on selvästi hitaampi reagoimaan kaasuun. Sisäänajo joten huippuja en vielä tiedä. Tässä vaiheessa oli vielä vakio kaasari; heti alkuun ajossa huomasin että 80cc sylinterin asennuksen jälkeen kaasari boo-aa eli ilmaa (ja bensaa) ei tule tarpeeksi. Laitoin netissä yleisesti suositellun 95 (4 Euroa) suuttimen ja poistin kaasarin ja vakioilmanputsarin välisessä putkessa olevan kuristuslaipan sekä ilmanputsarin ja ilmanottoletkun välisen kuristetun liitinosan porasin suuremmaksi. Huomasin samalla että tehtaalla ilmanottoletku oli nippusiteellä vedetty aika lyttyyn runkoa vasten ja itse letkun ilmanottoaukko oli myös suoraan runkoa vasten. Laitoin ne paremmin/väljemmin kiinni. Nyt kaasarikin alkoi pelittää niin kuin pitää. Minusta nyt osat ovat suht balanssissa ja vääntöä ja voimaa on niin että kaks päällä jyrkkääkin mäkeä kiipeää todella vaivattomasti, mukava ajettava. Osat Hollannista tilattuna. Ohjeet sain kaikkiin asennuksiin ja nikseihin netistä googlettamalla pääosin englanniksi. Aikaisempaa kokemusta nelitahtikoneen "tuunauksesta" ei ollut... Työajat: Pelkkä holkin vaihto noin 40 min. Cdi:n sahaus 20 min. Malossin sarjan asennus 2 tuntia. Sylinterin vaihto 11 tuntia. Kaasarin suuttimen vaihto ja ilmakuristusten poisto 3 tuntia. Suuri osa ajasta ihmettelyä yms kokemattomuutta :-) Kuitenkin suurin aika meni netissä ohjeiden, niksien, kokemusten (niiden jotka todella ovat itse jotain tehneet) lukemiseen ja osien etsiskelyyn.
        Tällä ei tietenkään saa ajella yleisillä teillä ainakaan suomessa vaan on rekisteröitävä moottoripyöräksi ;-)

        menee nyt vähä aiheesta ohi mut kuiteski :) oon ostamas skootterii Kymco Agility 50 4T se on käytetty ja sillä ajettu 500km.. myyjät pyytää tarjousta mut mulla ei oo mitään hajuu mitä siitä vois pyytää? muuten ihan moitteettomassa kunnossa ja kypäränki saisin siinä kaupassa =)


      • hmm:)
        Fat kirjoitti:

        Itse "tuunasin" Kymconi näin: Ensin vaihdoin suoran holkin, tuli 10 km/h lisää nopeutta mutta samalla siitä tuli tosi laiska kiihtymään. Sitten sahasin edelläkin mainitun ohjeen mukaan cdi boksin reunan eli kierroksen rajoitin poistui, tuli n. 5km/h lisää huippunopeutta mutta edelleen laiska kiihtymään. Sitten asensin Malossin multivariaattorin (59 Euroa) siinä on paketissa mukana suora holkki, variaattori 6 g rullilla ja takapään valkoinen vastinjousi joka käsissä puristeltaessa tuntuu löysemmältä kuin Kymcon alkuperäinen. Nyt tuli kaivattu kiihtyvyys ja moottori tuntuu olevan kaikilla nopeuksilla paremmalla kierrosalueella. Huippunopeuteen ei tullut lisäystä vaikka variaattorista johtuva vääntö parani. Tämän kokemuksen perusteella suosittelen pelkän suoran holkin sijaan heti Malossin sarjaa (tai vastaavaa kokonaisuutta).
        Sitten voimaa lisää; seuraavaksi laitoin 80cc Polinin syliterin (175 Euroa) mukana paketissa pako- ja ketjunkiristimen tiivisteet ja tietysti mäntä renkaineen. Heti käyntiin laitettaessa huomasi miten kone ottaa kierroksia välittömästi kaasua hiukankin väännettäessä ilman viiveitä, 50cc vakiomoottori on selvästi hitaampi reagoimaan kaasuun. Sisäänajo joten huippuja en vielä tiedä. Tässä vaiheessa oli vielä vakio kaasari; heti alkuun ajossa huomasin että 80cc sylinterin asennuksen jälkeen kaasari boo-aa eli ilmaa (ja bensaa) ei tule tarpeeksi. Laitoin netissä yleisesti suositellun 95 (4 Euroa) suuttimen ja poistin kaasarin ja vakioilmanputsarin välisessä putkessa olevan kuristuslaipan sekä ilmanputsarin ja ilmanottoletkun välisen kuristetun liitinosan porasin suuremmaksi. Huomasin samalla että tehtaalla ilmanottoletku oli nippusiteellä vedetty aika lyttyyn runkoa vasten ja itse letkun ilmanottoaukko oli myös suoraan runkoa vasten. Laitoin ne paremmin/väljemmin kiinni. Nyt kaasarikin alkoi pelittää niin kuin pitää. Minusta nyt osat ovat suht balanssissa ja vääntöä ja voimaa on niin että kaks päällä jyrkkääkin mäkeä kiipeää todella vaivattomasti, mukava ajettava. Osat Hollannista tilattuna. Ohjeet sain kaikkiin asennuksiin ja nikseihin netistä googlettamalla pääosin englanniksi. Aikaisempaa kokemusta nelitahtikoneen "tuunauksesta" ei ollut... Työajat: Pelkkä holkin vaihto noin 40 min. Cdi:n sahaus 20 min. Malossin sarjan asennus 2 tuntia. Sylinterin vaihto 11 tuntia. Kaasarin suuttimen vaihto ja ilmakuristusten poisto 3 tuntia. Suuri osa ajasta ihmettelyä yms kokemattomuutta :-) Kuitenkin suurin aika meni netissä ohjeiden, niksien, kokemusten (niiden jotka todella ovat itse jotain tehneet) lukemiseen ja osien etsiskelyyn.
        Tällä ei tietenkään saa ajella yleisillä teillä ainakaan suomessa vaan on rekisteröitävä moottoripyöräksi ;-)

        voisitko linkittää sivuston mistä ostit malossin sarjan?:)


    • jipsumo

      Tietääkö kukaan että paljon maksaa kymco mxu 50 mönkijään uus akku

    • Kymcot kaatopaikalle

      Voi hyvää päivää että jotku osaa.

      Ensinnäkään 4-tahti mopoon ei juurikaan saa kulkua laittamalla tehoputkea. Suora putki on paras 4-tahtiin, mutta ei vaikuta niinkuin 2-tahdissa tehoputki.

      Toiseksi Leovincen pakoputkia ei ole järkeä laittaa isomman sylinterin kaveriksi. Leovincet ovat vakiopytylle, isommilla sylintereillä hyvin tukkoisia/nuhaisia.

      Kolmanneksi tuossa joku sanoi että 80cc sun muut osat kun laittaa kiinni, pitää skootteri rekisteröidä moottoripyöräksi, mutta aika paljon saa virittää että pääsee yli 11kw joka on kevytmoottoripyörien suurin sallittu teho, ja joksi 80cc vireillä oleva skootteri pitäis rekisteröidä, kevytmoottoripyöräksi.

      Ja jos joku väitti että mopo ei kulje 95km/h 89cc pytyllä, niin hän ei selvästikkään ole koittanut kunnolla viritettyä skootteria. Ei se skootteri tietenkään kulje kunnolla, jos siihen vaan heitetään joku osa kiinni, eikä säädetä, pyttyä sisäänajeta tai jotain muuta jätetään tekemättä.

      Kunnolla säädetty skootteri kulkee 105km/h 70cc pytyllä.

      Linkki josta voi katsoa, http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo16/

      Ja jos joku haluaa hävitä vakio kymcollansa toiselle vakio mopolle, Haastakaa joku jolla on Suzuki Street Magic. Se kiihtyy vakiona järjettömän hyvin, mutta ei tietenkään kulje kuin 45km/h.

      Ja jos oikeasti haluatte kunnon skootterin, ostakaa joku 2-t, laatumerkki.
      Esim. Gilera Stalker, kulkee kisavariaattorilla mittariin 90km/h ja viimeks tänää ajoin auton perässä 80km/h.

      Gilerassa on myös niin laatu moottori, että siinä ei oo ikinä vikaa. (ajettu yli 15 000km ilma mitää vikoja.)

      PS. kymcoista on kokemusta, kaverilla on kymco mxu 50 mopomönkijä jolla olen ajanut paljon. Se on perseestä, ja niin ovat muutkin kymcot.

      Sehän vain on niin, että kymco ei ole laatumerkki ja ne ovat paskoja.

    • -jND

      Meidän kymco on ihan hyvin toiminut. Olisi vaan kiva tietää, kun ostettiin rajoittamaton cdi, koska vakio boxissa oli reikiä joista sitten oli päässyt vettä sisälle, ja näin ollen ei lähtenyt käyntiin. Sillä sitten pääsee skootterin omaan mittariin 67km/h, mitään muuta viriä ei olla tehty. Kiihtyy TODELLA laiskasti, tuon nopeuden saavuttamiseen menee noin 300-400m. Joten minkä mainoiset rullat olisi järkevää vaihtaa, ja paljon vakiorullien paino on?

    • 000000000
      • 00000000000

        Ja edelleseen kertokaas mistä saa uuden suoran holkin ja kevyemmät rullat samaan pakettiin


    • Zeil22

      kymco kiihtyy tietyissä olosuhteissa 9,82 m/s toiseen.

    • suuttimista

      moro! Mikäs kokoa on kymco agility fatin vakio suutin, kellään mitään tietoa?

    • NÄ1N

      hyvä on jos vaihtaa viri holkin ja 5.1g rullat,ohittaa cdi, suutin 90

    • skobomen

      ajettu 32 tuhatta ja yks aamu kone sano suhteensa irti

    • urpooo

      Miten kymco agilityn saisi kulkemaan noin 55 ja kiihtymään suhtkoht hyvin?

    • Kymcomies123

      Kertokaas miten puhdistan kaasarin , kun minulla on Kymco Agility 50ja ei oikein lähde käymään , bensaa on ja tossa kaverin kanssa tuumailtiin että kaasari pitäis puhdistaa niin kertokaas?

    • fgx

      Mistä sais kaasarin ireti?

    • ?

      pitäsko ostaa kymco agility fat sil on ajettu 12 tuhatta ?

      • efsdfsf

        Ostin uuden FAT agilityn 2008 ja alusta asti ei oikein kestänyt kaasua, kone sammuu kun käännät sitä. kaasarissa on jopa kiihdytyspumppu. ei vaikka isompi suutin laitettu ei toimi kunnolla.. mopo odottaa tallissa vieläkin, tytär pian 15 saa alkaa ajelee jos kehtaa. mitäköhän tuolle kaasarille pitäis tehdä, se on aivan surkea.
        No se oli ensimmäinen ja viimeinen kiinanvehje, kannattaa kiertää kaukaa.
        osta yamaha tms et kadu.


    • äijä hei

      nättii rullail menee

      • sun mutsis kymco :DD

        jep (:


    • lollolollolollo

      mmmmmmm

    • kissa13

      kertokaas mistä sasi tilattu sen suoran holkin kymco agilityyn

    • kymcoäkäne

      mulla on kans kymco agility 50 4t ja mulla on otettu variaattorista prikka poes ja siinä on 6grammaset rullat ja kulkee jotaki 60-75 väliltä pitäis harkita tota malossin multivariaattorin ostoa!

      • kissa13

        missä tämä prikka sijaitsee itellä on kans sama värkki v:2010 ja kulkee täysin vakiona vajaa 50 ja haluaisin lisää vauhtia.


    • Gymco

      Voi.ja monin konstein

    • Kymkookkeli

      Mä aion tänää tai huomen kääntää holkin ja ohittaa cdi rajottime oisko jollai jotsi vinkkei tähä asiaan ja paljonko tulis kulkee ja tuleeko vaikuttaa siihe kiihtyvyytee??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehille kysymys

      Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      138
      4228
    2. Miksi kaivattusi on

      erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2049
    3. Olen tosi outo....

      Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2031
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

      https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      62
      1687
    5. Haluaisin jo

      Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1472
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

      Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      134
      1437
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

      Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      102
      1352
    8. Nainen olet valoni pimeässä

      valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1256
    9. Oletko sä luovuttanut

      Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1171
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

      Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1080
    Aihe