Suomen väestöstä on 41% korkeakoulutettuja ja haikaillaan nousua viiteenkymmeneen prosenttiin.
Täysin väärä kehitys. Korkeakoulutetut kuluttavat elämänsä aikana maapallon luonnonvaroja luonnottoman suurella tavalla ylitse äyräiden. Mitä suurempi palkka, niin sen suurempi maapallon tuhoaja.
Korkeakoulutettujen asuinalueet rakennettu ja rakennettaan jatkossakin kaupunkien laidoille niille paikoille missä paras luonto oli aiemmin.
Sama tehdään toistamiseen rakentamalla myös mökki ja sinne johtava tie. Suomen maaperä parhailta paikoilta häviää pala palalta ihmisten leikkikentiksi. Korkeakoulutetut ovat myös ahkeria retkeilijöitä. Heitä varten rakennetaan upeisiin luontopaikkoihin laajoja parkkipaikkoja, laavuja ym. Aiemmin rauhallisessa luonnontilaisessa ympäristössä nykyisen kulkee jonossa ihmisiä satojatuhansia per vuosi. Näitä kutsutaan usein kansallispuistoiksi. Jo sana -puisto- kertoo sen, ettei kyseessä ole luonto, vaan ihmisen rakentama leikkikenttä.
Lennetään ympäri maailmaan ilmakehää saastuttaen. Yksityisautoillaan. Shoppaillaan kaikenlaista krääsää, kun tavoitellaan onnellisuutta materian kautta.
Opiskelkaa, tukekaa sairasta yhteiskuntaa ja eläkää onnellinen elämä, ummistaen silmät todellisuudelta ja historiankulun kokonaisuuksien väärältä kehitykseltä.
Korkeakoulutetut ovat maapallon syöpä
Anonyymi-ap
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
.
Kivikaudesta tullet Ei ole ainakaan Suomea kehittäneet eikä auttaneet !
.
Koulutustaso kertoo, että ne ei opi edes maan tavoille !- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17709455r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jopa oli harvinaiset tietämättömän ihmisen kirjoitus, tuskin siis korkeasti koulutetun mielipide!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069