hurrikaanit kuubassa

meige

ollaan lähössä hääredulle kuubaan syys-lokakuun vaihteessa. aattelin tiedustella onko kyseinen ajankohta takuuvarmaa puhallusmeininkiä vai onko mahdollista että morsiammen huntu pysyy päässä ilman erikoistoimenpiteitä?

6

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chiquita
      • meige

        kävin vähän kattelemassa noita sun tipsaamia linkkejä ja taitaa se vähän olla tuureista kiinni!
        voihan sitä aina pelata varman päälle ja vaihtaa hunnun sadehattuun... on kyl aika mielenkiintosta päästä katselemaan tota kuuban meininkiä, kun lukee näitä porukan kommentteja paikallisista. ite ollaan reissattu pääasiassa kaakkois-aasiassa ja pikkasen etelä-amerikassa (tietysti pakolliset kreikat ja turkit myös) ja kaikkialla on tultu ihmisten kans hyvin toimeen vaikka kulttuuri- ja toimeentulotasoerot onkin aika huimia (itse asiassa aina kun ollaan hki-vantaa kentälle palattu ja kotimaista synkkää taksikuskia katsottu ja kuunneltu, nii mieleen on tullu "pitäskö heittää u-käännös. On noiden kuubalaisten pakko olla läpeensä pahoja ihmisiä, kun herättävät näin paljon keskustelua :))


      • Pike
        meige kirjoitti:

        kävin vähän kattelemassa noita sun tipsaamia linkkejä ja taitaa se vähän olla tuureista kiinni!
        voihan sitä aina pelata varman päälle ja vaihtaa hunnun sadehattuun... on kyl aika mielenkiintosta päästä katselemaan tota kuuban meininkiä, kun lukee näitä porukan kommentteja paikallisista. ite ollaan reissattu pääasiassa kaakkois-aasiassa ja pikkasen etelä-amerikassa (tietysti pakolliset kreikat ja turkit myös) ja kaikkialla on tultu ihmisten kans hyvin toimeen vaikka kulttuuri- ja toimeentulotasoerot onkin aika huimia (itse asiassa aina kun ollaan hki-vantaa kentälle palattu ja kotimaista synkkää taksikuskia katsottu ja kuunneltu, nii mieleen on tullu "pitäskö heittää u-käännös. On noiden kuubalaisten pakko olla läpeensä pahoja ihmisiä, kun herättävät näin paljon keskustelua :))

        on meno Kuubassa. Taidat olla niin nuori, että et tiedä, millaista silloin oli. Oli aika touhua, mutta Kuubassa tippejä jakamalla elämä on mukavaa ja kun ottaa rahaa mukaan niin reilusti, ettei tarvitse jokaista huijattua pesoa täällä palstoilla itkeä, niin pärjää hyvin :)


      • meige
        Pike kirjoitti:

        on meno Kuubassa. Taidat olla niin nuori, että et tiedä, millaista silloin oli. Oli aika touhua, mutta Kuubassa tippejä jakamalla elämä on mukavaa ja kun ottaa rahaa mukaan niin reilusti, ettei tarvitse jokaista huijattua pesoa täällä palstoilla itkeä, niin pärjää hyvin :)

        mutta ikää kuitenki jo reilusti päälle 30. itse asiassa olen käynyt ekat kerrat isoveljen valvonnassa jo pikkupoikana jaltalla ja moskovan -80 kisoja tsiigaamassa, joten on toi sukkahousukauppa mulle aika tuttua. mutta jos koet ettei ajatukseni olleet kypsiä, niin tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa sellaista reaktiota sinussa. uskon kuitenkin tulevani toimeen kuubalaisten kanssa sukkahousuissani :))


      • Pike
        meige kirjoitti:

        mutta ikää kuitenki jo reilusti päälle 30. itse asiassa olen käynyt ekat kerrat isoveljen valvonnassa jo pikkupoikana jaltalla ja moskovan -80 kisoja tsiigaamassa, joten on toi sukkahousukauppa mulle aika tuttua. mutta jos koet ettei ajatukseni olleet kypsiä, niin tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa sellaista reaktiota sinussa. uskon kuitenkin tulevani toimeen kuubalaisten kanssa sukkahousuissani :))

        Eivät aatoksesi olleet lapsellisia, minä vain yhdistin häämatkan heti vähän päälle kaksikymppiseen, kuten itse olin naimisiin mennessäni :) Se oli minun moka. Etkä vanha ole vieläkään! Uskon sinun ihan varmasti pärjäävän, varsinkin kun sukkahousuista tuntuu olevan kokemusta.. Mukavaa matkaa!


      • meige
        meige kirjoitti:

        mutta ikää kuitenki jo reilusti päälle 30. itse asiassa olen käynyt ekat kerrat isoveljen valvonnassa jo pikkupoikana jaltalla ja moskovan -80 kisoja tsiigaamassa, joten on toi sukkahousukauppa mulle aika tuttua. mutta jos koet ettei ajatukseni olleet kypsiä, niin tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa sellaista reaktiota sinussa. uskon kuitenkin tulevani toimeen kuubalaisten kanssa sukkahousuissani :))

        morsian ei ole vielä näin ikäloppu ja saa varmaan houkuteltua sedänkin salsaan... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      245
      2289
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      164
      1487
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      213
      951
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe