Kaason ominaisuudessa kyselen, olisko kenelläkään tietoa saunatiloista Tampereella, joita voisi vuokrata polttariporukan käyttöön?
Polttarisauna Tampereella?
5
1431
Vastaukset
- Crais
Onhan Treellä paljon saunoja. Itse olen käynyt mm. Tullin saunalla ja Pormestariklubilla. Molemmat oikein kivoja paikkoja.
- aktiivi käyttäjä
Keltaiset sivut!! Saunoja, kohdasta löydät. Kannattaa kysyä ensimmäisenä saako viedä omia juomia ja ruokia jos niin olet suunnitellut. Saunat vuokrataan henkilöluvun mukaan. Ennen ainakin oli Treellä sellainen kuin tilaussaunakeskus.
- ...vielä...
Koskikeskuksen saunatilat ovat loistavat, vuokraavat 15 henkilön mukaan, mutta tiloihin mahtuu tuplaten. Saa viedä omat juomat ja ruuat. Muistaakseni 250€. Hyvin kysytty paikka 3. kerroksessa. Parvekenäkymät alarantaan. Iso keittiö.
- nipsu
Yliopistonkadun Ramadan yläkerrassa on kerrassaan mahtava saunaosasto ja sitä voi vuokrata. Siel on normaalisaunan lisäksi höyrysauna ja porealtaat, baaritiskit ja muut lasitettu terassi. Olin kerran pikkujouluissa siellä männävuosina.
Tampereen kylpylässä on isoja kahdenkin makkarin saunallisia huoneistoja, maksaavat pajon, mutta on sen väärti. Jos tulee isompikin porukka, niin "sisäänpääsymaksulla" jengi mukaan.
Juveneksella on yliopiston luona hyvät saunatilat kans, ei maksa paljoa.
Ja mitäs vielä.. Itsenäisyydenkadulla on ravintola maukas, niillä on hyvät saunatilat kans ja saa edullisesti ruoatkin. Täst on ehkä paras lähteä jatkaan yöelämää.
tämmösiä tuli mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733