Polttarisauna Tampereella?

Sanna

Kaason ominaisuudessa kyselen, olisko kenelläkään tietoa saunatiloista Tampereella, joita voisi vuokrata polttariporukan käyttöön?

5

1434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crais

Onhan Treellä paljon saunoja. Itse olen käynyt mm. Tullin saunalla ja Pormestariklubilla. Molemmat oikein kivoja paikkoja.

• aktiivi käyttäjä

Keltaiset sivut!! Saunoja, kohdasta löydät. Kannattaa kysyä ensimmäisenä saako viedä omia juomia ja ruokia jos niin olet suunnitellut. Saunat vuokrataan henkilöluvun mukaan. Ennen ainakin oli Treellä sellainen kuin tilaussaunakeskus.

• ...vielä...

Koskikeskuksen saunatilat ovat loistavat, vuokraavat 15 henkilön mukaan, mutta tiloihin mahtuu tuplaten. Saa viedä omat juomat ja ruuat. Muistaakseni 250€. Hyvin kysytty paikka 3. kerroksessa. Parvekenäkymät alarantaan. Iso keittiö.

• nipsu

Yliopistonkadun Ramadan yläkerrassa on kerrassaan mahtava saunaosasto ja sitä voi vuokrata. Siel on normaalisaunan lisäksi höyrysauna ja porealtaat, baaritiskit ja muut lasitettu terassi. Olin kerran pikkujouluissa siellä männävuosina.

Tampereen kylpylässä on isoja kahdenkin makkarin saunallisia huoneistoja, maksaavat pajon, mutta on sen väärti. Jos tulee isompikin porukka, niin "sisäänpääsymaksulla" jengi mukaan.

Juveneksella on yliopiston luona hyvät saunatilat kans, ei maksa paljoa.

Ja mitäs vielä.. Itsenäisyydenkadulla on ravintola maukas, niillä on hyvät saunatilat kans ja saa edullisesti ruoatkin. Täst on ehkä paras lähteä jatkaan yöelämää.

tämmösiä tuli mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe