JPEG XL formaatti

Anonyymi-ap

Taas uusi, laatu näyttää olevan yhtä hyvä kuin muissa, mutta koko pienempi. Kaikki vanhat ohjelmat ei vaan osaa avata.
https://jpegxl.info/test-page/

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin mitä sitten?

• Anonyymi

Jos tarkoitat että noista parista kohtaa puuttuu kuva, niin niistä tosiaankin puuttuu kuva, ei ole kysymys siitä etteikö selain osaisi näyttää jos siinä olisi kuva jossain formaatissa.

• Anonyymi

Joo, on siinä kuva, ja selain myös näyttää sen. Otin kuvakaappauksen sivusta joka olisi näyttänyt miltä sivu näyttää kun selain tukee tuota kuvaformaattia. Harmittavasti ylläpito poisti viestin jossa tarjosin linkkiä kuvakaappaukseen.

Käyttöjärjestelmä: Manjaro
        Selain: Chromium
        ja käynnistysoptiona Enable JXL image format. Eli kuvaformaatti on tuettu, mutta tuki täytyy ottaa käyttöön, ja koska kuvan käsittelyaika lyhenee, se tuki todellakin kannattaa ottaa käyttöön.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kuvat näkyy Waterfoxilla, viimeisessä päivityksessä tuli tuki tuolle, sieltä tuo testisivukin.
        https://www.waterfox.net/docs/releases/G5.1.2/?utm_source=waterfox-browser&utm_medium=waterfox-desktop&utm_campaign=about-dialog

Ihme kyllä Firefoxissa ei näy, ei tosin ole missään tullut vastaankaan, mutta varmaan yleistyy kuten WebP-formaatti.

Kuvankäsittelyohjelmista ainakin XnViewMP osaa avata.

Ai jaa, minulla xnviewmp ei osaa käsitellä tuota kuvaformaattia, mutta GIMP ja selain osaa, mahdollisesti saattaa olla muitakin jotka osaa, ei vaan ole tullut kokeiltua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa, minulla xnviewmp ei osaa käsitellä tuota kuvaformaattia, mutta GIMP ja selain osaa, mahdollisesti saattaa olla muitakin jotka osaa, ei vaan ole tullut kokeiltua.

XnViewMP pitää olla asennettuna joku scriptinkäsittelijä tjsp. Näköjän oli jo, kun klikkasi ilmoitusta ja ruksi ruutuun niin alkoi näkyä ilman ilmoitusta.

• Anonyymi

Ei minun selaimessani ainakaan tuota kuvaa näkynyt,
      Eikä tässä kyllä asiaan vaikuta se osaako tietokoneen ohjelmisto kuvaa avata, koska kyse on nettisivusta, jossa kuva on ladattu, eikä esim. kuvatiedostosta, jonka tietokone täytyy ladata ja sen jälkeen avata.

• Anonyymi

ffmpeg antaa muuntaa formaatin puolin ja toisin.

ffmpeg -i red-room.jxl red-room.png

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      2997
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2587
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1453
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe