Donald Trumpille ei dollariakaan Ivana Trumpin perinnöstä

Anonyymi-ap

Mitäs ihmeellistä tässä on? Lapsethan tässä ovat perijöitä. Donald on ex-mies ja vielä uusissa naimisissa. En minä ainakaan entiselle puolisolle mitään testamenttaisi.

7

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kyseessä, on Donald Trump, mikä tahansa on mahdollista.

• Anonyymi

Kuten loputon ahneus ja sydämetön röyhkeys

• Anonyymi

Trump in Jail 2024 ❤

• Anonyymi

Ihmettelin samaa. Mielestäni uutinen olisi ollut se, jos trumpetti olisi saanut jotain.

• Anonyymi

Tuskin Trump edes halusi mitään. Hänellä kun on jo kaikkea aivan riittämiin.

• Anonyymi

En ole seurannut asiaa, mutta olisikohan tässä takana sellainen ajatuskuvio että koska Trump on (oletettavasti) maksanut exälleen erossa satoja miljoonia, niin hän saisi nyt exän kuoleman jälkeen osan takaisin. Mutta, eihän se tosiaan niin mene. Ihan turhaan lehdet revittelevät tällaisia uutisia, mutta tarkoitus onkin jotenkin kierosti vihjata että Trump olisi olettanut saavansa jotakin ja nyt Suomessa ilkutaan vahingoniloisina. Samaa mustamaalausta kuin kaikki muutkin Trump-uutiset.

• Anonyymi

Kunhan halusivat taas tehdä tikusta asiaa. Kirjoittaisivat mieluummin Bidenin suvun Ukraina-kytköksistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      406
      3629
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      88
      3429
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      332
      1749
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      478
      1484
    5. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      11
      1176
    6. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      54
      1139
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1062
    8. Tauski etsii tasoistaan kumppania, joka on samanlainen kuin hän itse

Hirvittää ajatella, millainen daami Tauskin määritelmään kuuluu. Siis nainen, jolla lapsia usealle eri miehelle, monta kaatunutta avioliittoa takana,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      857
    Aihe