Tietokoneen usb mikrofonille ajattelin hankkia pienen lisänäytön, koska miktofonista ei voi nauhoitusta käynnistää, vaan tietokoneen ouheen tallennus osiosta, josta se näppärästi hoituu.
Olen käyttänyt piirtonäyttöä tähän tarkoitukseen, jolloin piirtonäytöllä on puheentallennus osio ja siitä on näppärä käynnistää mikrofonin tallennus, kuin että kikkailisi näyön kanssa vaitamalla näytöstä pelikonsolin ja tietokoneen näkymän väliltä.
Äänen tallennuksenkin saa helpommin synkkaamaan kun käynnistää samaan aikaan mikrofonin tallennuksen ja pelitallennuksen.
Ulkoinen lisänäyttö siitä syystä, ettei piirtonäyttöä tarvitsisi turhaan mikrofonin toiminta näyttönä pitää, vaan sellainen alle 10" pieni näyttö olisi riittävä mikrofonin kontrolloimiseen.
Lisänäyttö mikrofonin hallintaan
3
57
Vastaukset
- Anonyymi
Tee asetukset mikrofonille ensin ja paina mikrofonin nappia mikrofonista, niin lähtee nauhottamaan: Ei mitään ulkoista näyttöä tarvita. Pitää tietysti ensin mapata oikea toiminta tuohon usb-mikrofonin painonappulaan..
- Anonyymi
Yksi keino äänen tallentamiseen pelivideolle on, jos pelivideoita tallentaa esim. pöytätietokoneella paikassa, jossa häiriöääniä on, että tallentaa pelivideon, editoi sen valmiiksi ja tallentaa kannettavalle kintolevylle.
Jos asunnossa on jokin hiljainen paikka, jossa saa häiriöttömän äänen tallennuksen tehtyä mikrofonilla, mutta siellä ei ole oiken tilaa pöytätietokoneelle, niin äänen tallennus onnistuu kannettavalla tietokoneella puheen tallennus ohjelmalla.
Liittää ulkoisen kiintolevyn kanettavaan tietokoneeseen ja mikrofonin.
Avaa puheentallennuksen tietokoneelta samalle ruudulle, jolta toistaa pelivideota.
Sen jälkeen käynnistää pelivideon toiston ja kytkee puheen tallennuksen päälle.
Sitten vain selostamaan peliä.
Sitten vaan siirtää kannettavalla tietokoneella tehdyn puheen ääniraidan kannettavalle kiintolevylle.
Sen jälkeen menee editointi ohjelmaan, avaa pelivideo tiedoston ja sen jälkeen avaa tallennetun ääniraidan, jonka liittää pelivideoon.
Sen jälkeen tarkastaa ja katsoo, että kaikki synkkaa.
Ei tarvitse ulkoista näyttöä, eikä kallista kannettavaa tietokonetta puheen tallennukseen.- Anonyymi
Videon katsoja ei tietenkään voi tietää onko ääniraita nauhoitettu peliä pelatessa vai myöhemmin pelin jälkeen selostettu ja lisätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110910- 58761
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650