Onko Hyrynsalmen Iskulla tansseja enää ollenkaan? Muutamia vuosia sitten tuli joskus käytyä mutta ei ole pitkään aikaan ollut mitään ilmoituksia tansseista, onko talo vielä pystyssä vai kylmillään?
Tanssijalka
14
931
Vastaukset
- Anonyymi
Nanten kantapaikka oli aikoinaan Paljakan Paviljonki, joka sijaitsi siina ristauksessa, josta lähtee tie Lietekylään. Paviljonki on nyt toki jo purettu.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17711046l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Siellä voi tanssia aina kun huvittaa.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Katsokaa,ettei siellä aineskaan ripaskaa tanssitaan.
- Anonyymi
Kylläpä tuli tanssittua iskulla -70 luvulla
- Anonyymi
Iskulla tanssittiin ja keskellä viikkoa kesällä oli tanssit ämmänsaaren työväentalolla se oli myös vakipaikka oli heinäntekoaika vaan piti myös viikolla päästä sinne tanssimaan Oi niitä aikoja kun näki ihanan pojan ja jännitti että tuleeko hakemaan oli se viikon kohokohta aina jota ootettiin
- Anonyymi
Saako siellä järjestää yleiset tanssit mihin on pääsymaksu kuka vaan vai onko se urheiluseuran yksinoikeus?
- Anonyymi
Saa. Taloa vuokraa kyläyhdistys. Eikun tanssilupia hakemaan ja humppaamaan vaan.
- Anonyymi
Svante siellä seinäruusuna jo odottelee, että tuleeko kukaan hakemaan letkajenkkaan.
- Anonyymi
Voi voi, ei kukaan tule.
- Anonyymi
Kuka se rupeaa dj:ksi pidetään retromusiikki tanssit oikein kunnon nostalgiaa niin että tippa tulee linssiin kun nuoruusvuosina muistelee samalla
- Anonyymi
Eikös se kunnanjohtaja oo musiikkimiehiä
- Anonyymi
Pano keisari Vuoksesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023