Eli tälläistä luvanvaraista harmaata taloutta pyöritetään tässä kunnassa.
Kun joku kuolee niin tavarat haetaan ja myydään kuitittomana eteen päin.
8
238
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa se yleinen tapa , omaisten tahto on tällainen.
Perikunta antaa tavaran pois ja hakija saa tehdä sillä mitä haluaa.- Anonyymi
Siihen riittänee yhden omaisen tahto kun on tarpeeksi ahne ja röyhkeä omainen. Sitähän sanotaan, että ahneella on paskanen loppu. Toivottavasti.
- Anonyymi
Liikenneluvan kun hankkii ja on kommari ni saa hakea tavaraa vaikkei talon isäntä vielä ole montussakaan
- Anonyymi
Juu. Näin se on. Ja joskus se "myyjä" ei ole edes lähiomainen. No harakat apajalla kiiltävän perässä jo tokkiisa joissain tapauksissa etukäteen tulevan vainajan ollessa vielä hengissä 🤣🤣
- Anonyymi
Perus kepulaisuutta ei muuta
- Anonyymi
Rahan tuloa ei voi estää
- Anonyymi
Pieniä näyttää summat olevan! Vaan mikäpä siinä, jos pieneen tulonsiirtoon on tottunut ja on siihen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984