Sain kielteisen vaftsukden, että ei ole hoitosuhdetta kun kävin oulaskankaan sairaalassa otattamassa nesteet pois kyynärpäästä. Käsi turposi ja halusin uuden crp arvon, jotta lääkäri voisi määrätä antibioottikuurin. Sain töykeätä palvelua. Siis sievin terveyskeskus on uys ja se on tyhjänä oleva talo lähestulkoon. En oo nähnyt kuin harvoin lääkärin. No on siellä pätemisen tarpeessa oleva vastaanottovirkailija ja hoitaja josta on valitettu. Onneksi pääsin naapurikunnan lääkärille. Laitoin palautetta tästä.
Crp ja Sievin terveyskeskus
Anonyymi-ap
3
943
Vastaukset
- Anonyymi
Oulaskankaan lääkäri, apteekin väki ja mehiläisen eräs lääkäri, että minun olisi kuulunut päästä verikokeeseen.
- Anonyymi
Olen saanut kirjavaa palvelua. Tämä sievin touhu on aivan käsittämätöntä. Ei mene jakeluun. Soitin vielä sairaalaan ja kerroin tästä, niin sieltä sanottiin, että jehouta lukemaan lääkärin kirjoittaman asian kyynärpäästä. Ei oke hoitosuhdetta tokaisi tämä henkilö. Jos vastaavaa tulee, vien asian varmasti aviin ja tai eoa:lle. Pöyröötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845147Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2611464- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078