Surullinen mieli edelleen koska

Anonyymi-ap

hän ei mitenkään reagoinut lähettämääni viestiin.
Tietenkään hän ei ole mitenkään velvollinen reagoimaan siihen mitenkään. Mutta mietin vain miksi juuri minä olen hänelle niin yhdentekevä. En olisi kaivannut kuin vaikka jonkun reagoinnin tai peukun kuvan tai jotain. Pelkkä tyhjyys. 😭
Kun puhutaan että se on niin pienestä kiinni antaa hyvä mieli vaikka ihan vain kaupassa tuntemattomille tms. Tää pitää niin paikkansa.💔

22

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä päivästä lähtien olen vain miettinyt mikä just mussa on niin kamalaa ja viallista ettei ehdi ja halua vastata mitenkään.

      😔

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­­­y­m­­f­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177114071

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Banania voi kuoria hyppimällä päällä.

    • Anonyymi

      Jätä omaan arvoonsa tommonen. Tässä sulle iloisia kuvia 🍫🍰🥰🤩🐰🌝🎈💖

    • Anonyymi

      Tökeröä jättää vastaamatta kokonaan. Jätä omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Olisin toivonut vaikka estämistä jos olen hänelle niin näkymätön.


    • Anonyymi

      Näinhän se hyvä olo ympärillä lisääntyy.

    • Anonyymi

      Olin ainut ja varmasti niin kamala ihminen etten ollut edes parin sekunnin vievän ajan vastaamisen arvoinen.

      💔
      Ihana silti tietää et viime vuosi ainakin hänellä on mennyt hyvin.

    • Anonyymi

      Jos toinen ei reagoi mitenkään, se osoittaa ettei ole kiinnostunut. Unohda koko tyyppi.

    • Anonyymi

      Hän ei ole kiinnostunut eikä halua herättää sinussa turhia toiveita vastaamalla.

      • Anonyymi

        Viestini oli neutraali eikä liittynyt kiinnostuksen osoittamiseen.


    • Anonyymi

      Se nyt on päivänselvää ettei hän ole kiinnostunut. Kyse onkin siitä että satuttaa olla ihminen jolle ei edes voi vastata viestiin.

    • Anonyymi

      Kuulostat aika raskaalle tyypille. Jos joku ei vastaa, niin se tarkoittaa ettei se ole kiinnostunut susta. Jatka elämääsi ja anna hänen jatkaa omaansa

      • Anonyymi

        Tiedän että hän ei ole kiinnostunut . Olen jatkanut elämääni mutta silti purskahtelen itkuun ja on niin paha olla välillä.
        Enpä sille mitään voi että sattuu kun hän ei edes vastannut. Tässä ei ole mitään väliä sillä ettei hän ole kiinnostunut. Vaan se ettei hän vastannut mitään.


    • Anonyymi

      Missä päin tämä tapahtuu?

      • Anonyymi

        satakunnassa


    • Anonyymi

      Tiedän, että tämä "kuulostaa" oudolta kenen vain mielestä, mutta uskokaa, että näinkin voi olla, että viestit eivät tule perille, eli estetään näkemästä niitä. En tiedä kuinka paljon niitä on ns.vedetty välistä pois, jotten niitä näkisi. On olemassa niin vastenmielisiä otuksia, että tehdään mitä vain , jotta toinen pysyisi aina yksin, ettei toinen ikäpäivänä kohtaisi ketään. Pidetään huoli , että kaikkea negatiivista, huonoa,pahaa ja ilkeitä puhutaan. Ihan siksi, koska halutaan hallita toisen elämä täysin, ja joka asiassa. Ja niin helppoa kun se vielä on, kun kohdistuu ihmiseen, jolla ei ole enää ketään kehen luottaa, kelle puhua , keneltä pyytää apua ja väsynyt. Moni sanoisi , miksi et tee ilmoitusta, miksi et tee niin tai näin, no koska elämäntilanne on hyvin vaikea.
      Tahdon vain sanoa, jos joku minulle viestiä laittaisi, sitä tuskin saisin, mutta jos se minulle tulisi, vastaisin aina edes jotain ja varmasti.

      • Anonyymi

        Millä tavalla niitä viestejä vedetään pois? Jotenkin sun somesta hakkeroimallako?


      • Anonyymi

        Höoö höpö juttu.


      • Anonyymi

        Aika kaukaa haettua tekstiä.. Tuskinpa kukaan hyötyy yhtään mitään poistaessaan viestijä.


    • Anonyymi

      Hän on parisuhteessa toisen kanssa ja ei halua viestitellä kanssasi?

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017711407un

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe