Tytöille nimet

Anonyymi-ap

No hei kaikille!
Viikko sitten syntyi tyttökaksoset ja nyt miettisin nimiä...

Ensimmäisiä nimiä olisi kiva esim. Adalyn Adelia Manda Louna Lila

Toiset nimet olisi hyvä näistä:
Helmi Maria Aura Anelma Matilda ja saa ehdottaa muitakin, olisi kuitenkin kiva että näitä käytetään

Kiitos jo etukäteen!

7

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitä ihme nimiä eikö johanna riitä

• Anonyymi

Jos olisi lapset Lila Maria sekä Adelia Matilda kuulostaisi esim hyvältä noista sun vaihtoehdoista koottuna☺️
      Mun nimi ehdotuksia on kans: aliliina,aure,Alisa,Bambi,eloisa,hiltu,Emmi,Emma,Ellen,Elina,Enni,Erica,Belle,Bella,Isa,Isabella,Pihla,Celia,Carita,Charlotta,Betty,Beata,Fiona,Fiia,Riina,Revi,Elena, Helmi,Hilma,Hilla,Inka,Iina,Isla,Heini,Lotta,Linnea,Laura,Liisa,Lisa,Lahja,Martta,Minerva,Maisa,Miia,Milja,Linda,Minttu,Roosa,Rosanna,Ruusa,Ruusu,Sanni,säde,Silvia,Salla,Sanna,Sanni,Stella,Sofie,Taika,teressa,Terhi,Tyyne,usva,Unna,Vanessa,Venla,vilja,Valma,Valentina,Viola,

• Anonyymi

❤️ Onnittelut tytöistä💖

• Anonyymi

Ap...
        Ihania uusia nimiä kiitos!
        Tämä nimien keksiminen onkin hankalampaa kuin luulin!
        Kiitos avusta ja vielä voi ehdotella 2kk!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap...
        Ihania uusia nimiä kiitos!
        Tämä nimien keksiminen onkin hankalampaa kuin luulin!
        Kiitos avusta ja vielä voi ehdotella 2kk!

Moni tykkää Pinja nimestä olen huomannut , itse en oikein saa sitä muutettua puusta ihmisen nimeksi

• Anonyymi

jos enää otat ehdotuksia niin pidän henkilö kohtaisesti paljon nimestä Vanessa! Se on jollain lailla ihanan kuuloinen ja uniikimpi kuin joku aivan tavallinen suomalainen nimi! Hyvä nimi myös kansainvälisesti!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe