No hei kaikille!
Viikko sitten syntyi tyttökaksoset ja nyt miettisin nimiä...
Ensimmäisiä nimiä olisi kiva esim. Adalyn Adelia Manda Louna Lila
Toiset nimet olisi hyvä näistä:
Helmi Maria Aura Anelma Matilda ja saa ehdottaa muitakin, olisi kuitenkin kiva että näitä käytetään
Kiitos jo etukäteen!
Tytöille nimet
7
237
Vastaukset
- Anonyymi
mitä ihme nimiä eikö johanna riitä
- Anonyymi
Jos olisi lapset Lila Maria sekä Adelia Matilda kuulostaisi esim hyvältä noista sun vaihtoehdoista koottuna☺️
Mun nimi ehdotuksia on kans: aliliina,aure,Alisa,Bambi,eloisa,hiltu,Emmi,Emma,Ellen,Elina,Enni,Erica,Belle,Bella,Isa,Isabella,Pihla,Celia,Carita,Charlotta,Betty,Beata,Fiona,Fiia,Riina,Revi,Elena, Helmi,Hilma,Hilla,Inka,Iina,Isla,Heini,Lotta,Linnea,Laura,Liisa,Lisa,Lahja,Martta,Minerva,Maisa,Miia,Milja,Linda,Minttu,Roosa,Rosanna,Ruusa,Ruusu,Sanni,säde,Silvia,Salla,Sanna,Sanni,Stella,Sofie,Taika,teressa,Terhi,Tyyne,usva,Unna,Vanessa,Venla,vilja,Valma,Valentina,Viola,- Anonyymi
❤️ Onnittelut tytöistä💖
- Anonyymi
Ap...
Ihania uusia nimiä kiitos!
Tämä nimien keksiminen onkin hankalampaa kuin luulin!
Kiitos avusta ja vielä voi ehdotella 2kk! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap...
Ihania uusia nimiä kiitos!
Tämä nimien keksiminen onkin hankalampaa kuin luulin!
Kiitos avusta ja vielä voi ehdotella 2kk!Moni tykkää Pinja nimestä olen huomannut , itse en oikein saa sitä muutettua puusta ihmisen nimeksi
- Anonyymi
jos enää otat ehdotuksia niin pidän henkilö kohtaisesti paljon nimestä Vanessa! Se on jollain lailla ihanan kuuloinen ja uniikimpi kuin joku aivan tavallinen suomalainen nimi! Hyvä nimi myös kansainvälisesti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169