Kauneushoitolat

Anonyymi-ap

HOX!
Eräs yrittäjä antaa hoidoista -10% alennuksen ,jos hoidon maksaa etukäteen,siis ennen hoitoaikaa. Jos peruutus tulee hänen puoleltaan niin maksettuja rahoja saa kysellä moneen otteeseen , viikko tolkulla ennen kun palautuvat . Puheluihin ei vastata ja viesteistä luetaan ensimmäinen , niihin ei myöskään vastata . ( Ennen kuin asiakkaalta palaa pinna )
Suosittelen hoidon maksamista hoidon yhteydessä. Muutenkin etukäteen maksun suorittaminen on epäilyttävää.
Nm. Ex- asiakas .

46

2712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan oikein. Sais pitää koko hinnan itsellään jos varatulle ajalle ei saavuta. Ihme saatana liikennelupakommareita kitisemässä ruplistansa

      • Anonyymi

        Ihan paras kommentti 👍😀 Kiitos!


      • Anonyymi

        😁👍kyllä ,todella hienoa toimintaa yrittäjältä ,suorastaan nerokasta. Rahat pois asiakkailta ilman että itse tekee mitään . 😁👍hyvin on koulunsa käynyt .😁👍miten lienee asiakas tyytyväisyys.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paras kommentti 👍😀 Kiitos!

        Kyllä, hyvä on kommentti, hienoa että asiakkaat pitävät puolensa ✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan paras kommentti 👍😀 Kiitos!

        Kyllä! Vain toinen yrittäjä ymmärtää toista yrittäjää. Itse henk.kohtaisesti vaihtaisin maisemaa, jos on liian kateellista porukkaa pitäjässä. Haiskahtaa, että tässä kylässä on. Onko ne niitä kommareita, joilla aivan liian vähän rahaa hankkiakseen edes liikenneluvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Vain toinen yrittäjä ymmärtää toista yrittäjää. Itse henk.kohtaisesti vaihtaisin maisemaa, jos on liian kateellista porukkaa pitäjässä. Haiskahtaa, että tässä kylässä on. Onko ne niitä kommareita, joilla aivan liian vähän rahaa hankkiakseen edes liikenneluvan?

        Haiskahtaa lopun alulta. Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Vain toinen yrittäjä ymmärtää toista yrittäjää. Itse henk.kohtaisesti vaihtaisin maisemaa, jos on liian kateellista porukkaa pitäjässä. Haiskahtaa, että tässä kylässä on. Onko ne niitä kommareita, joilla aivan liian vähän rahaa hankkiakseen edes liikenneluvan?

        Mistä löytyy sellainen paikkakunta, jossa voi jättää asiakkaiden rahat palauttamatta kun itse peruu sovitun ajan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Vain toinen yrittäjä ymmärtää toista yrittäjää. Itse henk.kohtaisesti vaihtaisin maisemaa, jos on liian kateellista porukkaa pitäjässä. Haiskahtaa, että tässä kylässä on. Onko ne niitä kommareita, joilla aivan liian vähän rahaa hankkiakseen edes liikenneluvan?

        Vastuullinen yrittäjä ei toimi näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy sellainen paikkakunta, jossa voi jättää asiakkaiden rahat palauttamatta kun itse peruu sovitun ajan ?

        Varmaan Joensuusta.


    • Anonyymi

      Pitäähän yrittäjänkin elää, rahat pois asiakkailta keinolla millä hyvänsä. Ainainen alennuksien jakaminen kertoo vain sen että kauppa ei muuten käy. Jos bisnes pyörii ei myöskään ole tarve tehdä muita töitä . Hieno yrittäjä perhe, kertakaikkiaan .

    • Anonyymi

      Kateelliset voi alkaa itse yrittäjiksi.

      • Anonyymi

        Tai hankkia liikenneluvan, jos ovat kommareita.


      • Anonyymi

        Ööhhhh, mitä pitäisi kadehtia?🤣 Ei ainakaan huonoa asiakaspalvelua ,🤣


      • Anonyymi

        Ei tarvii kadehtia ainakaan kosmetologeja . Korona , isot sähkölaskun pitävät huolen siitä että asiakkaat karsiutuvat juuri näistä palveluista ensimmäiseksi.


      • Anonyymi

        Tämän ketjun lukeneena en näe mitään kadehdittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööhhhh, mitä pitäisi kadehtia?🤣 Ei ainakaan huonoa asiakaspalvelua ,🤣

        Ah, niin täydellistä ja ihanaa elämää,paitsi että rahat näyttää olevan melko finaalissa kun asiakkaat saavat pyytää kuukausi tolkulla itselleen kuuluvia rahojaan takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai hankkia liikenneluvan, jos ovat kommareita.

        Entä jos ei ole kommari, vaan vain vasemmistoliittikainen?


    • Anonyymi

      Skorppiooni omaa piikikkään luonteen laadun .

    • Anonyymi

      Vaihdoin, parempaa palvelua saa muualla eikä tarvitse maksaa etukäteen.

      • Anonyymi

        Teitpä rohkean päätöksen , mihin vaihdoit? Saitko parempaa ? Ketä suosittelen ? Löytyykö paikkakunnalta vai otatko aina kun kohdalle sattuu ? Pallo lentää ja mieli virkistyy ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitpä rohkean päätöksen , mihin vaihdoit? Saitko parempaa ? Ketä suosittelen ? Löytyykö paikkakunnalta vai otatko aina kun kohdalle sattuu ? Pallo lentää ja mieli virkistyy ♥️

        Vaihtoon meni ( taas ) joten parempaa on tarjolla 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoon meni ( taas ) joten parempaa on tarjolla 🤣🤣

        Tampere , rakkauden kaupunki .♥️


    • Anonyymi

      Sotkamossa on hyvä palvelu tämään suhteen

    • Anonyymi

      Miksi hoito pitää maksaa etukäteen ? 🤔

      • Anonyymi

        Mietippäs jos esim auki 8h päivässä ja jos yhden asiakkaan aika kestää keskimäärin 1.5h ja jos kalenteri on bookattu täyteen ja 2 peruu aikansa viimetipassa etkä saa ajoille muita asiakkaita niin siinä on ns. Puolipäivää yrittäjälle tappiota siksi kehotan muitakin ottamaan varausmaksun etukäteen jota ei palauteta helppoa matikkaa mutta kommarit tuppukylässä ei vaan tahdo ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippäs jos esim auki 8h päivässä ja jos yhden asiakkaan aika kestää keskimäärin 1.5h ja jos kalenteri on bookattu täyteen ja 2 peruu aikansa viimetipassa etkä saa ajoille muita asiakkaita niin siinä on ns. Puolipäivää yrittäjälle tappiota siksi kehotan muitakin ottamaan varausmaksun etukäteen jota ei palauteta helppoa matikkaa mutta kommarit tuppukylässä ei vaan tahdo ymmärtää

        Jos peruutuksia tulee paljon niin mistä se johtuu? Pääsääntöisesti asiakkaat saapuvat sovittuina aikoina . Maksun etukäteen suorittamisesta en ole ennen kuullut , siksi kysyin ja kyllä maksu pitää palauttaa asiakkaalle nopeasti jos yrittäjä itse peruu ajan ja näin asiakas ei saa maksamaansa hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippäs jos esim auki 8h päivässä ja jos yhden asiakkaan aika kestää keskimäärin 1.5h ja jos kalenteri on bookattu täyteen ja 2 peruu aikansa viimetipassa etkä saa ajoille muita asiakkaita niin siinä on ns. Puolipäivää yrittäjälle tappiota siksi kehotan muitakin ottamaan varausmaksun etukäteen jota ei palauteta helppoa matikkaa mutta kommarit tuppukylässä ei vaan tahdo ymmärtää

        Tuskin nyt kuitenkaan kellään kosmetologilla on kalenteri noin täyteen buukattu. Ei ole kultakaivos,toimia tuolla alalla. Nm: kokemusta on . Itse tein aikanaan , leipä ei ole kovin leveä . Piti hankkia toinen työ . Kilpailu on kovaa ja työ on kausiluontoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippäs jos esim auki 8h päivässä ja jos yhden asiakkaan aika kestää keskimäärin 1.5h ja jos kalenteri on bookattu täyteen ja 2 peruu aikansa viimetipassa etkä saa ajoille muita asiakkaita niin siinä on ns. Puolipäivää yrittäjälle tappiota siksi kehotan muitakin ottamaan varausmaksun etukäteen jota ei palauteta helppoa matikkaa mutta kommarit tuppukylässä ei vaan tahdo ymmärtää

        Ei missään nimessä maksua etukäteen. Tässä hyvä esimerkki sen tuomasta harmista niin asiakkaalle kuin yrittäjälle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippäs jos esim auki 8h päivässä ja jos yhden asiakkaan aika kestää keskimäärin 1.5h ja jos kalenteri on bookattu täyteen ja 2 peruu aikansa viimetipassa etkä saa ajoille muita asiakkaita niin siinä on ns. Puolipäivää yrittäjälle tappiota siksi kehotan muitakin ottamaan varausmaksun etukäteen jota ei palauteta helppoa matikkaa mutta kommarit tuppukylässä ei vaan tahdo ymmärtää

        No huhhuh , mitä potaskaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos peruutuksia tulee paljon niin mistä se johtuu? Pääsääntöisesti asiakkaat saapuvat sovittuina aikoina . Maksun etukäteen suorittamisesta en ole ennen kuullut , siksi kysyin ja kyllä maksu pitää palauttaa asiakkaalle nopeasti jos yrittäjä itse peruu ajan ja näin asiakas ei saa maksamaansa hoitoa.

        Esimerkiksi boogin.comin kautta voi varata hotellihuoneita kahdella eri tavalla. Voit ottaa halvemmalla hinnalla joka maksetaan heti mutta ei palauteta jos et majoitu. Jos taas olet valmis maksamaan hieman enemmän niin valitset myöhemmän (hotellissa) maksuajan. Varmaan aloituksessa kerrottu yrittäjä toimii samalla periaatteella joka on laillista jos siitä kerrotaan selvästi asiakkaalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi boogin.comin kautta voi varata hotellihuoneita kahdella eri tavalla. Voit ottaa halvemmalla hinnalla joka maksetaan heti mutta ei palauteta jos et majoitu. Jos taas olet valmis maksamaan hieman enemmän niin valitset myöhemmän (hotellissa) maksuajan. Varmaan aloituksessa kerrottu yrittäjä toimii samalla periaatteella joka on laillista jos siitä kerrotaan selvästi asiakkaalle

        Puhutaan pikkusen isommasta bisneksestä hotellien osalta ei voi verrata näitä asioita . Selvittelyn makua. Eikä tuosta rahojen itsellään pitämisestä ole mainittu jos siis YRITTÄJÄ ITSE PERUU sovitun ajan ei asiakas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi boogin.comin kautta voi varata hotellihuoneita kahdella eri tavalla. Voit ottaa halvemmalla hinnalla joka maksetaan heti mutta ei palauteta jos et majoitu. Jos taas olet valmis maksamaan hieman enemmän niin valitset myöhemmän (hotellissa) maksuajan. Varmaan aloituksessa kerrottu yrittäjä toimii samalla periaatteella joka on laillista jos siitä kerrotaan selvästi asiakkaalle

        Mitä jos hotelli peruu varauksen , saako rahat takaisin ? Vielä kerran , peruutuksen teki kosmetologi ei asiakas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi boogin.comin kautta voi varata hotellihuoneita kahdella eri tavalla. Voit ottaa halvemmalla hinnalla joka maksetaan heti mutta ei palauteta jos et majoitu. Jos taas olet valmis maksamaan hieman enemmän niin valitset myöhemmän (hotellissa) maksuajan. Varmaan aloituksessa kerrottu yrittäjä toimii samalla periaatteella joka on laillista jos siitä kerrotaan selvästi asiakkaalle

        Hotelli bisnes vähän eri kastia , pienyrittäjät vähän eri asia Nämä asiat eivät ole vertailukelpoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos hotelli peruu varauksen , saako rahat takaisin ? Vielä kerran , peruutuksen teki kosmetologi ei asiakas .

        Joo siis periaatteessa verrattavissa mutta jos hotelli peruu asiakkaan varauksen rahat tietysti palautetaan. Ei pitäisi olla mitään epäselvää siinä, että jos yrittäjä itse peruu ajan. Rahat tulee palauttaa. Hyvin yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Jihaa !! 1000 katsojaa jihaa !!!

    • Anonyymi

      Monenlaista yrittäjää, toiset pärjää toiset ei. Pikku ropoilla ei kannata lähteä yrittäjäksi . Bisnes vaatii pääomaa bisnestajua ja uskallusta kaikista ei siihen ole . Pelkkä kosmetologin koulutus ei siihen riitä .

      • Anonyymi

        Totta, 👍 tämän kun ymmärtäisivät niin tulisi vähemmän katkeruutta ja konkursseja . Monilla on liian suuret unelmat / mahdollisuudet . Sitten on esim. näitä kaiken maailman LVI - yrittäjiä jotka eivät vaan ymmärrä lopettaa .


    • Anonyymi

      Pistää vaan uutta bisnestä pystyyn srarttirahoilla, avustuksilla ym. kun entiset on kaadettu. Työntekijät voi hakea palkkansa työturvasta.

      • Anonyymi

        Tämäkin on yksi tapa olla yrittäjä, tosin pikku kylässä huono maine kiirii nopeasti .


      • Anonyymi

        Kyllä ja hyvin menee . Niin on kovaa bisneksen tekoa että .😂


    • Anonyymi

      Edelleen itse peruuttamiaan hoitoaikoja ei ole hyvitetty !!
      Tosin firma ei taida enää edes olla toimissa. Todella huonoa asiakaspalvelua!!
      Toivottavasti kukaan ei maksa etukäteen yhdellekään yrittäjälle yhtään mitään !!

      • Anonyymi

        Saat raha palautuksen kun odotan monta kuukautta , lähetät viestejä , soitat mutta puheluihin ei vastata . Lopulta kärsivällisyytesi loppuu ja laitat tiukka sävyisen viimeisen viestin. Ei aikaakaan kun rahat ovat tililläsi , suosittelen .👍


    • Anonyymi

      She is back. Kuulema pommittaa entisiä asiakkaita.

    • Anonyymi

      She is back. Pommittaa entisiä asiakkaita.

      • Anonyymi

        Riippuu siitä antaako äiti luvan muuttaa vai pitääkö hymyillä vaikka miten kaikki menisi päin persettä. Kulissit !!


    • Anonyymi

      Onko sama yrittäjä joka myy vanhaa pikkutaloa järkyttävään ylihintaan. hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe