Kaksi autoilijaa oli ajanut omakotitalomme pihaan. Isäni tuli käymään ja jätti autonsa pihalle. Kohta poliisi soitti, oli saapunut poliisiautolla talomme eteen. Pyysi isääni ja minua pihallemme. Kertoi, että tien tukkiminen ja ajoneuvolla ajon estäminen on rikos. Sanoi, että isäni on välittömästi tultava siirtämään autonsa ja päästämään tuntemattomat autoilijat pihaltamme.
Mielestäni sekä pysäköijät, että poliisit häiritsivät kotirauhaani. Olin juuri nukuttamassa pieniä lapsiani ja jouduin jättämään heidät sänkyihinsä itkemään, kun minut pyydettiin poliisin toimesta heti ulos. Lapseni olivat juuri nukahtamaisillaan ennen puhelua.
Onko se minun rikos, jos pihaani ajaa joku tuntematon, eikö pihaporttia saa sulkea tai autoa ajaa omassa pihastaan ihan miten haluaa vaikka portille?
Omakotitalon pihaan pysäköiminen
2
301
Vastaukset
- Anonyymi
Saa kenen tahansa pihalle pysäköidä kun vain huolehtii että muut pääsevät liikkumaan. Itsekin jätän metsästys reissuilla auton jonkin maajussin pihalle ja siitä köpis metsään. Onhan se paljon turvallisempi vaihtoehto jättää jonkin pihalle kuin jonnekin metsäautotien varteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464138- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 82821
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786