Omakotitalon pihaan pysäköiminen

Kaksi autoilijaa oli ajanut omakotitalomme pihaan. Isäni tuli käymään ja jätti autonsa pihalle. Kohta poliisi soitti, oli saapunut poliisiautolla talomme eteen. Pyysi isääni ja minua pihallemme. Kertoi, että tien tukkiminen ja ajoneuvolla ajon estäminen on rikos. Sanoi, että isäni on välittömästi tultava siirtämään autonsa ja päästämään tuntemattomat autoilijat pihaltamme.
Mielestäni sekä pysäköijät, että poliisit häiritsivät kotirauhaani. Olin juuri nukuttamassa pieniä lapsiani ja jouduin jättämään heidät sänkyihinsä itkemään, kun minut pyydettiin poliisin toimesta heti ulos. Lapseni olivat juuri nukahtamaisillaan ennen puhelua.
Onko se minun rikos, jos pihaani ajaa joku tuntematon, eikö pihaporttia saa sulkea tai autoa ajaa omassa pihastaan ihan miten haluaa vaikka portille?

3

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa kenen tahansa pihalle pysäköidä kun vain huolehtii että muut pääsevät liikkumaan. Itsekin jätän metsästys reissuilla auton jonkin maajussin pihalle ja siitä köpis metsään. Onhan se paljon turvallisempi vaihtoehto jättää jonkin pihalle kuin jonnekin metsäautotien varteen.

• Anonyymi

Jos vaan omistaa vaikka traktorin niin omalla pihalla on aina töitä eikä siinä ehdi varomaan sellaisia autoja joita ei pariaattessa pitäisikään olla omalla pihalla.

• Anonyymi

Oletpa vieraanvarainen. Kai nyt pihalle saa pysäköidä kuka tahansa. Vai tien tukoksiko pitäisi jättää. Minäkin aina jätän auton toisten pihoille kun metsästys reissuilla olen. Kuivakka ihmis poloinen olet kun tollasta juttelee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      16
      2958
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2557
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1423
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe