hävittävää , menetettävää. Menetkö urputtamaan ?
Tässä työttömyydessä kellään tuskin on mitään hävettävää
12
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kenenkään ei tarvitse olla pidempään työtön.
- Anonyymi
Sano se niille kun ei ole koskaan oltukaan missään.
- Anonyymi
TE -toiminnot käyttää syyllistä korttia.
- Anonyymi
Eipä sieltä kukaan soittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sieltä kukaan soittele.
Onnen poika , odota kun täytät 60 alkaa hiillostus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnen poika , odota kun täytät 60 alkaa hiillostus..
En täytä.
- Anonyymi
TE-luuskat (virkailijat) vastuuseen.
- Anonyymi
Uhreja halveksitaan koska he ovat yhteiskunnan peili. Heissä näkyy satanistien julmuuden kädenjälki.
Pahuuden tekijät, yhteiskunnan rakentajat vihaavat oman työnsä seurauksia. Näkevät päin silmiä mitä pahuutta aikaansaavat ja inhoavat sen todistusta.
Samoin kuin julma väkivallantekijä inhoaa sitä ruhjottua uhria jonka on hakannut kun itse joutuu näkemään mitä saastaa itse tekee.
Onneksi pahuuden valtakunta koko ajan etenee yhä nopeammin omaa tuhoaan kohti.- Anonyymi
Kaikkivaltias Jumala on luonut kuntouttavan työtoiminnan.
- Anonyymi
Yrittäjien tulisi hävetä kun eivät maksa palkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826