Miten saan esille netistä kivijalkakaupan tuotteen

Anonyymi-ap

Kyllä pännii. Yritän saada katsottavaksi juhlavampaa housupukua tai pitkää hametta niin että voisin kotona katsoa malleja ja lähteä ostamaan sen kivijalkakaupasta. Sovittaa huolella ennen maksamista. Yritän aloittaa sanalla Stockman housupuku, Sokos housupuku, Akeksi housupuku. Ja heti pukkaa nettikaupan tuotettaa. En osta vaikka kuinka olisi toimitus ilmainen.
Onko jollakin niksi miten saisin näiden kolmen kauppaliikkeen tuotteet esille. Ja muidenkin kun alkuun pääsisin.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ihan menen vaateet livenä likeisiin katsomaan ja sovittamaan.Siellä on pukukopit ja peilit. Lisäksi tavaratalot on asuste neuvojat.Jos itse ei osaa valita toimivaa asua. Terv. Helsingistä.

    • Anonyymi

      Kivijalkakaupan tuotteita ei välttämättä ole netissä ollenkaan, ainoastaan niiden liikkeiden joilla verkkokauppa tuotteiden saatavuuden myymälästä näkee siellä verkkokaupan sivulla kyseisen tuotteen kohdalla, jos siinä maininta: Myymäläsaatavuus, siitä klikkaamalla sitten näkee saako myymälästä. Saatavuus ei tosin välttämättä pidä paikkaansa jos varastopäivitykset ei toimi reaaliajassa.

    • Anonyymi

      Menepäs vaikka ihan sinne Stockmanin omalle sivulle niin että selaimen hakuun (ei googlen) kirjoitat Stockman.com ja siellä Stockan sivulla sitten ylhäällä lukee: mitä etsit tms. Siihen kirjoitat mitä etsit.

      Itse en näitä myymälöitä hae googlen kautta vaan selaimen hakuun aina liikkeen nimellä ja perään fi tai com tms ja aina olen hakemani löytänyt.

      • Anonyymi

        Internetin ihmemies opastaa:)))))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Internetin ihmemies opastaa:)))))))))))))))

        Väärin, sattumoisin olen vanha akka ja kaikenlisäks lähes itse opetellut netin käyttäjä, mutta lukemallakin oppii paljon jos viitsii ottaa asioista selvää ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        mummo 67v


    • Anonyymi

      Koska emme tiedä missä päin Suomea sinä aloittaja asut, niin voit etsiä esim. vaateliikkeet ja sen jälkeen kuntasi tai kaupunkisi nimi. Siten saat esille mitä vaatekauppoja siellä on.
      Joillakin on kotisivut, joissa näytetään mallistoja, kaikilla ei.

    • Anonyymi

      Etsit sieltä vaikka tikstekstiili.fi. Jos et löydä, niin on varmaan lopettanut.

    • Anonyymi

      Hei sinä 2023-01-20 10:41:16 kiitos linkistä ja seuraava kirjoittaja ohjeesta, kiitos. Stockalla oli myymäläsaatavuus, oli Hgissä muutama mekko ja yksi nätti vain Tampereella. Sen sijaan muita vaatteita, näin hyvän ulkoilutakin.
      Sokoksen samanlaisella haulla en saanut myymäläsaatavuutta esiin, kaikki tuotteet kyllä. esim. mekoissa toimitus vain nettikapasta.
      Monissa iltapuvuissa muuten lukee, ei pesua, ei kuivapesun, poista lika paikallisesti. Mitä sellaisella mekolla tekee, pakko on ainakin kainalot pesaista joskus.
      Samoin sain näytille Aleksi 13.
      Onhan se paljon helpompi ensin katsoa kotona ja vasta sitten lähteä kiertämään.

      • Anonyymi

        Kiva kun ohjeestani oli hyötyä. Itse olen säästänyt monelta turhalta myymäläkäynniltä ja säästänyt aikaa ja askeliani kuin myös rahaakin kun olen netistä ensin katsonut mistä hakemani tuotteen saan. Verkkokaupasta tilaan ainoastaan silloin kun ei saa kivijalkaliikkeestä just sitä tiettyä tuotetta.

        t. Anonyymi
        2023-01-20 10:45:04


    • Anonyymi

      Useimmiten noissa mainitsemissa liikkeissä myydään samat tuotteet sekä kivijalkaliikkeessä, että verkkokaupassa. Jos näin ei ole, niin se mainitaan takuulla tuotteen sivulla. Lisäksi eri kaupunkien ja liikkeiden varastosaldot näkyvät verkkokaupan osalta tuotteen sivulla. Aina näin ei toki ole ja silloin kannattaa soittaa liikkeeseen ja kysyä.

    • Anonyymi

      Ei Stockman ynnä muut ole ns. kivijalkakauppoja. Miksi niitä googlaat ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe