Ostaja joutui viemään paalattavaksi romuttamoon.
Juuri katsastettuna myyty Volkswagen paljastui vikapesäksi – omistaja vei auton romuttamoon ja jäi odottelemaan hyvitystä https://www.is.fi/autot/art-2000008940851.html
Liike myi volkswagenin vikapesän
7
175
Vastaukset
- Anonyymi
25 vuoden ikäinen VW Transporter!
- Anonyymi
Kannattaa ostaa 25 vuotta vanha paku jobbarilta.
Mikä voisi mennä pieleen näin nerokkaassa kaupassa? - Anonyymi
"EIHÄN autovanhus paljon maksanut. Se lähti myyjäliikkeestä 2 900 eurolla. Vuonna 1996 käyttöön otetulla autolla oli ajettu kauppahetkellä 169 700 kilometriä."
Miten tyhmä pitää olla että kuvittelee että tuo mittarilukema olisi oikea? Tuon ikäinen volkkaripaku on nähnyt tietä vähintään puoli miljoonaa kilometriä.- Anonyymi
Luultavasti sitä on hinattu suurimman osan matkasta. Sellaisia vikapesiä ne ovat.
- Anonyymi
Ja sinäkö nuo kilometrit pystyt varmana tietona meille muka kertoa? Fidutuksesi ei vaan niitä muuta puoleksi miljoonaksi kilometriksi, vaikka VW:n haukkuminen kuinka ottaa hermoillesi.
- Anonyymi
Taitaa tuon ikäisen portterin mittari olla vielä sitä 300000km:n välein nollautuvaa mallia.
Noin vähillä todellisilla kilometreillä ei voi kovin vikainen olla vaikka ikää onkin. En pitäisi ihmeenä vaikka matkamittari olisi ollut jo kolmannella tai neljännellä kierroksella.
- Anonyymi
vw kauppa juu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201