Yleismies häipynyt

Anonyymi-ap

Pitkään aikaan tällä palstalla ei ole ollut hauskoja tarinoita Esson baarista. Onkohan Yleismies kumppaneineen lähtenyt Ukrainaan sotimaan ja häipynyt sille reissulle. Onkohan Seksi-Sulokin kaatunut?

16

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esson huotoasemia ei ole ollut Suomessa kymmeniin vuosiin. Missä ajassa oikein elät?

      • Anonyymi

        Huomaa että sinulla ei mitään hajua kyseisistä tarinoista Esson baarissa.


    • Anonyymi

      MaaIaisemäntä myi Vaasan toriIIa kananmunia.

      Paikalle astellut hieno rouva moitti munia pieniksi.
      Tähän myyjä:
      "Luulekko , jotta meirän kanat sun takias puonsa repii?"

    • Anonyymi

      Uusi lasten laulu. Häntä pannaan toiseen korvaan

      • Anonyymi

        Se mikään uusi ole, itte jo lapsena kuullu. Tuosta vielä jatkuu: toinen kärsää käyttää..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mikään uusi ole, itte jo lapsena kuullu. Tuosta vielä jatkuu: toinen kärsää käyttää..........

        Telefoni Afrikassa
        Lydecken, Arvid , sanoittaja, 1884-1960 ;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mikään uusi ole, itte jo lapsena kuullu. Tuosta vielä jatkuu: toinen kärsää käyttää..........

        Tässä laulussa pannaan toisen korvaan, me laulettiin ennenvanhaan toiseen korvaan


    • Anonyymi

      Kyllä näin on päässyt käymään. Yleismies ja Seksi-Sulo ovat joutuneet naimisiin. Molempien eukot ovat ns Martta-tyyppejä, joten liikut on liikuttu.

      • Anonyymi

        Joutuneet vai päässeet naimisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuneet vai päässeet naimisiin?

        Kyllä pojat koki kiltin miehen kohtalon ja joutuivat naimisiin


    • Anonyymi

      Korona teki tuhoja, esson porukalla olo on kuin Kalu Kallen peruna lajikkeella, ei kovetu vaikka seisoo, keskarikin okksettaa

      • Ei minulla mitään hätää ole. Einari on tehnyt vähän remonttia Essolla, ja siksi baarista ei ole päässyt kirjoittelemaan. Näppäimistö on pölytiiviin muovin alla, jotta hieno betonipöly ei pilaisi näppäimistöä remontin aikana. Kohta Esson baari on entistä uljaampi ja samalla myös viehättävämpi.

        Muillakaan kavereilla ei ole mitään hätää. Seksi-Sulo on kyllä siirtynyt vähän vanhempaan vuosikertaan, sillä hän ei saa enää kiinni nuorempia neitosia. Rollaattorityttösistä hän saa vielä helposti pitävän otteen, joten saattoreissuja on riittänyt entiseen malliin.

        Kalu-Kallekin on vielä hengissä. Remontin aikana hän on hienon Valtransa kanssa tehnyt vähän pihatoitä, jotta ensi kesänä saadaan Esson pihaan laitettua uusi asfaltti. Elämä alkaa sujua entiseen malliin ikävän korona-epidemian jälkeen.


      • Anonyymi
        Yleismies kirjoitti:

        Ei minulla mitään hätää ole. Einari on tehnyt vähän remonttia Essolla, ja siksi baarista ei ole päässyt kirjoittelemaan. Näppäimistö on pölytiiviin muovin alla, jotta hieno betonipöly ei pilaisi näppäimistöä remontin aikana. Kohta Esson baari on entistä uljaampi ja samalla myös viehättävämpi.

        Muillakaan kavereilla ei ole mitään hätää. Seksi-Sulo on kyllä siirtynyt vähän vanhempaan vuosikertaan, sillä hän ei saa enää kiinni nuorempia neitosia. Rollaattorityttösistä hän saa vielä helposti pitävän otteen, joten saattoreissuja on riittänyt entiseen malliin.

        Kalu-Kallekin on vielä hengissä. Remontin aikana hän on hienon Valtransa kanssa tehnyt vähän pihatoitä, jotta ensi kesänä saadaan Esson pihaan laitettua uusi asfaltti. Elämä alkaa sujua entiseen malliin ikävän korona-epidemian jälkeen.

        Vai että rollaattorityttösiä se Sulo nykyisin katselee. Onkohan mieskunto pettänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että rollaattorityttösiä se Sulo nykyisin katselee. Onkohan mieskunto pettänyt?

        Sen verran vaappuvaa menoa monella, että rollaattori olisi oiva apuväline varmempaan liikkumiseen. Se on huvittavaa, miten rollaattoria pidetään ”hävettävänä” liikkumismuotona. Olen ottanut kulkupelin käyttöön aivoinfarktin jälkeen liikkumisen avuksi jäisille jalkakäytäville ja voin sanoa, että liikkuminen on huomattavasti mukavampaa, kun on tukeva ”kaveri” mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran vaappuvaa menoa monella, että rollaattori olisi oiva apuväline varmempaan liikkumiseen. Se on huvittavaa, miten rollaattoria pidetään ”hävettävänä” liikkumismuotona. Olen ottanut kulkupelin käyttöön aivoinfarktin jälkeen liikkumisen avuksi jäisille jalkakäytäville ja voin sanoa, että liikkuminen on huomattavasti mukavampaa, kun on tukeva ”kaveri” mukana.

        Nimen omaan miksi rollatoria pidetään hävettävänä asiana tai ihminen rollattorin kanssa laitetaan tietyy katekoriaan?Siskoni on tosi viehättävä ja älykäsi. Kulkenut rollatorilla 10v. Hänelle tehtiin selkäleikaus 10 v.sitten. Jossa joku hermorata vaurioitui. Toinen jalka sen takia voi varottamatta niin sanotusti: tippua alta. Puketuu hyvin ,käytäytyy hyvin. Miksi hän olisi jotain muuta,jos ei apuna olisi rollatoria? Koti on siisti ja hyvin sisiutettu kuin vakavarainen .työ eläke ja lesken eläke. Käy myös kampaajalla,raidat ja nuorentaa häntä.Moni mies on amatittauti raskassatyössä saatu,selkä vaivat,eläkelle jätyä 65v. sitten joutunut useamman kerran selkäleikkaus ja syy, apurina oma auto ja turvana rollatori.Eikä miehisenä miehenä häpeä sitää.Eikä lähippiri ystävät kysenalaista häntä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe