Tosi kurjaa kun miehen

Anonyymi-ap

lapset rämyttelee pianoo jatkuvasti! Ärsyttää meteli, kun ei oo rauhaa olla kotona. Aina kun ne on täällä kauhee pianon pimputus jatkuvasti. Molemmat käy pianotunneilla varmaan 9 v jo käyneet 3 v asti ja jatkuvaa rämpytystä, korvat menee. No täällä ei oo soitellu kun vajaa vuoden, mutta isän piti pakolla ostaa toi kapine tännekkin, laitoin vastaan että hankkikakaa kuulokkeet tai lopetette soittamisen ainakin meillä. Hirveetä. Kotona sama juttu, ei ihme et se eukko laittaa kakarat isälleen kun ei jaksa kuunnella. Voi vitsi, mä en kestä. Yhtään ei ole rauhaa täällä, eikä saa da olla hiljaisuudessa kun pano soi, kohta teen siitä polttopuuta!
Minä joskus kiusaan tahallain ja alan laulaa... sitä ne ei siedä, mutta minä laulan. Tahalleen nuortin vierestä ja korkeelta ja tosi lujaa!
Mit mä teen, ennenkjuin tulen hulluksi. Nokkahuilukin on parempi kuin tää piano. Kohta varmaan toinen haluaa rummut, sitten on piru merrassa. Mie ostan harpun!

En muutenkaan tuu toimeen niiden kerosojen kanssa, kun ovat niin koppavia ja huono käytöksisiä, ja likasia. En pese pyykkejä enkä tee niille ruokaa, kun eivät maksa siitä. En tajuu, monta tonnia maksava piano, ja meille ei suoda mitään rahaa... kaikki menee kersoihin. Sääkittävää. Onneksi talo ei oo mun, ostakoot vaikki kirkko urut ja urkupillit, kunhan ei soita niitä täällä.

13

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pianon rämpytys on kauheeta, kun ei osaa soittaa. Tuskin osaavat vai? Kunhan hakkaa sitä raivopäissään. Myy se pois jos se on sun jos ukon niin sano että piano tai minä.

      • Anonyymi

        Kaipphan osaavat soittaa kun pianotunneilla ovat olleet, vikahan tässä on se että ovat miehen lapsia joista niitä vikaa löytyy aina mustasukkaiselle ihmiselle


    • Anonyymi

      Blaaa, blaaa , lissu , ei sul ole miestä ,eikä lapsia ,eikä myöskään pianoa, päässäsi kuulet kaikkea olematonta plimputusta , pianosta lasten ääniin, ota lääkkeesi niin plimputus lakkaa.😂😂

      • Anonyymi

        Kappas, kaisa keppana taas tämä sama vanha naama täällä huutelee ja kritisoi kaikkien kirjoituksia. Ei ole mieli paranemaan päin sulla, pahempaan suuntaat olet menossa. Hae nyt sitä apua pian!!!! Ystävän neuvo, älä patoa sisään suruja ja murheita, vaan anna tulla ulos. Täällä me ei voida sua auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, kaisa keppana taas tämä sama vanha naama täällä huutelee ja kritisoi kaikkien kirjoituksia. Ei ole mieli paranemaan päin sulla, pahempaan suuntaat olet menossa. Hae nyt sitä apua pian!!!! Ystävän neuvo, älä patoa sisään suruja ja murheita, vaan anna tulla ulos. Täällä me ei voida sua auttaa.

        Kaikkien, vain sinun trollejasi täällä kritisoidaan , opettele lukemaan, jos joku apua tarvii niin sinä , lue itse oikeen järjen kanssa noita trollejasi, eihän niissä ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien, vain sinun trollejasi täällä kritisoidaan , opettele lukemaan, jos joku apua tarvii niin sinä , lue itse oikeen järjen kanssa noita trollejasi, eihän niissä ole mitään järkeä.

        Miksi sinä kirjoitat ja vastaat itsellesi? Jotenkin tuntuu oudolta että vastaa itselleen???? Onko sulla kaikki ok? Lissut j kaisat ja varmaan kohta onnit ja olavit, sinun mielikuvitushahmot riitelevät täällä... heheee... no meneehän se päivä noinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kirjoitat ja vastaat itsellesi? Jotenkin tuntuu oudolta että vastaa itselleen???? Onko sulla kaikki ok? Lissut j kaisat ja varmaan kohta onnit ja olavit, sinun mielikuvitushahmot riitelevät täällä... heheee... no meneehän se päivä noinkin.

        Sinulle on vastattu, etkö ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on vastattu, etkö ymmärrä.

        Voi hellanlettas näitä teinejä jotka täällä satuilee. Näitähän riittää. Ilamnkos koulutus on päin peetä, kun ei käydä sivistymässä vaan kaljottelevat teinit riitelee jo netissäkin.


    • Anonyymi

      On se ärsyttävää, eilenkin hlausin nukkua pitkään ja eikös seinän takaa joku uusi kerrätys kakara soitteli rumpuja... helvata miten se paukutteli eikä loppua meinannu tulla. Medidän koriakin juoksi pakoon että matot kurtussa... ello oli vasta 11.45 ja olin ihan sikeessä unessa kun kierrätyskakara paukutteli rumpuja. Niistä ääni lähtee.
      itse vaikka en ole töissä niin vihaan aikasia herätyksiä, ja on ihanaa nukkua mutta ei saa kun naapurissa melkein hornetin laillla paukkuu.

      Hakkasin seinään mutta ei lakannu. Sellasia ne on kun kukaan ei välitä.

      Onneksi tänään kierrätyskakara lähti veks, nyt on hiljasta ja voi nukkua koko päivän.

      • Anonyymi

        Sinäkö et sitten päässyt! Tosi kurjaa, onko pitkäkin kakku? Tsemppiä siellä lukkojen takana, onko pehmustetut seinät sulla vielä??? Halit ja jaksuja. ;)))))))))


      • Anonyymi

        Käytetäänkö siellä vielä lepositeitä, sähköä ei varmaan enää käytetä.


      • Anonyymi

        Toiset ihmiset häiriintyvät asioista joita ei Aina jaksa ymmärtää,itseäni ei haittoja meteli jos naapurissa juhlitaan, vaan nukun ihan rauhassa silti, paljon riippuu miten suhtautuu toisiin ihmisiin.


    • Anonyymi

      Miehn kanssa yhten muttaessa.Tiest lapset on olemassa. Joten jos et lapsia kestä eroa. Usein tuolainen motkotus tressi.Suurin syy on edelinen nainen on synytänyt miehelle lapset.Lapset kenties muistutaa ulkonäöllä äitiä? SITÄ SINÄ ET KESTÄ.Ovat siinä aina muistutamassa miehesi edellistä suhdetta. Joten eroa,etsi mies jolla ei lapsia. Sillä et sovi mustasukaisutesi takia kuvioon mies ja edellisen suhteen lapset.Yhtän ei auta vaikka pyörätäisit miehen kanssa lapsen lisää sihen lapsia.Edelisen suhten lapset pysyvät sinää nin kauan kuin mies elää.Aikana kuvioon tulee lasten suhteet,lapsen lapset. Miten ne kestätä? Löydät vikoja .Kun haluat mieheltä jakamattoman huomion ja vaan et kestä lapsia,nuoria koska on elävä muistutus siitä,Miehellä on takana ollut nainen.sinä et ensimäinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe